Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eilen aamulla oli toi mistä Laitoin kuvan. Sit kun oon päässy töistä, niin oli jo vaaleampi ja aamulla kans. Oisko voinu jo olla sit päivän aikana. Mut meneekö se niin, et se piikki voi tulla hetkessä ja kadota yhtä nopeesti?

Mä niin toivon että ne jaksais kehittyä blastoiksi eivätkä nyt nuupahda....

Mulla on myös menkkakivut jatkuneet, vaikka vuoto loppui jo pari päivää sittenIhan normaalit menkat oli mutta kunhan ihmettelen. En vaan ihan heti muista että millon olis kivut jatkuneet vielä vuodon päättymisen jälkeen, tai sitten en vaan oikeesti muista. Kp 5 eli odottelua odottelua vielä...
CherryRed toivotaan että sieltä mahdollisimman monta blastoa tulisi, kuulostaa ainakin hyvältä!
Tsemppiä taas kaikille!![]()

Eli vähän sama kuin mullatänään ei sattunut niin paljoa kuin eilen, mut pari kipupiikkiä oli tänäänkin. Mikähän meillä on
Mulla tiputtelee vielä vähän.
Cherry tosi hyvältä kuulostaa![]()

Voi perhe parkaa taas kerran! Toivoisivat varmasti, että viime kierron zen ois nytkin, mutta ehei. Vuosisadan pms-kiukku on täällä ja vieläpä normaalia aikaisemmin. Ehkä pitäisi suunnitella erakoitumista![]()

Voin samaistua, edellisen kierron jälkimainingit oli aika kamalat :bag::bag:
Tsemppiä kiukkuihin
Muoks. Vai pitäiskö laittaa et välitä tsempit perheelle![]()
Siinäpä eilisen illan ja tän aamun tikut. Ehkä se huippu oli eilen![]()
Toivottavasti ei oo mikään tulehdus.. Menkat oli ja meni, lämmöt on ihan alhaalla ja r-testit oli sillon negaa, niin raskauden mahdollisuudesta ei ainakaan kannata haaveilla
katselin viime kierron merkintöjä että tähän aikaan oli kemiallisessa ollu kaikenlaista sekalaista turvotuksesta ja mahakivuista flunssaoireisiin ja väsymykseen, mutta ei merkittävää rinnoissa vielä. nyt on ehkä aika laimeaa oireiden osalta, mutta ainakaan rinnat ei oo vielä lässähtäneet täysin, eli toivoa on
tosin yöllä iski sellainen epätoivo, et eihän se nyt kahta kertaa peräkkäin voi tärpätä. no, tänään on soittoaika lääkäriin ja jutellaan siitä hoitojen aloituksesta nyt sitten. ainiin, pissattaa kyllä usein, mutta mä luulen että se on eilisen lenkin ansiota tuolla sateessa ja kylmässä 
Tai voiskohan olla vielä tulossa?![]()