Raskaaksi 2020

dpo11, kp27 ja on kyllä ihan ei-raskaana olo :meh: nyt vaan toivon että menkat alkais vasta sunnuntaina, niin ehtisin tiistaina labrojen jälkeen hakea letrot ja voitais ottaa inssi jo ens kiertoon :smiley-angelic001

kaaduin vielä eilen pyörällä niin sain pari isoa mustelmaa :blackeye: onneks ei käyny pahempaa, vauhti oli hiljainen. mutta perinteinen alaselkävaiva kyllä äityi siitä kolauksesta :shifty:

Mulla on nyt oviksen jälkeiset mainingit jotenki isot.
Tissit on kipee, tai ehkä enemmänkin nännit, eilen siellä portaissa ja nyt aina vaan plus nyt tuikkii välillä johki tissit sivulle. Ja vatsaa tuikkii aina vaan munisten kohdalle vasemmalle ja vähän menkkamaista jomotusta. Niin ja on aika kuivaa, mut sit kohta saattaa tulla isosti valkkaria :meh:

No oon kyllä väsyksissä muutaman viikon treeneistä, et nekin varmaan vaikuttaa.

Palaan tänne puhumaan lempiaiheesta, itsestäni :hilarious: Vitsi, vitsi!

Mutta asiaan! Nyt näen jo prolaktiinipainajaisiakin. Olin unessa työpaikan vessassa ja tissit ruittasi maitoa suoraan vessan peiliin. Siihen se jämähti, vaikka unessa kuinka kiroten koitin sitä hangata pois :hilarious::hilarious::hilarious: Onneksi oli vaan unta.

Ja enemmän asiaan. Menkat ja tuhruttelu loppui ja nyt heti alkoi jo jonkinmoinen kosteus alakerrassa :wideyed: Voiko olla, että ensimmäistä kertaa ikinä, tulis joku NORMAALI kp14 ovis? :eek: En uskalla vielä edes toivoa... Ajattelin alkaa tikuttaa ovista taas normaalisti kp14-15 eteenpäin, kun se yleensä on ollut joskus kp22-25, mutta tarttee varmaan varunvuoksi aloittaa nyt jo aiemmin!

Palaan tänne puhumaan lempiaiheesta, itsestäni :hilarious: Vitsi, vitsi!

Mutta asiaan! Nyt näen jo prolaktiinipainajaisiakin. Olin unessa työpaikan vessassa ja tissit ruittasi maitoa suoraan vessan peiliin. Siihen se jämähti, vaikka unessa kuinka kiroten koitin sitä hangata pois :hilarious::hilarious::hilarious: Onneksi oli vaan unta.

Ja enemmän asiaan. Menkat ja tuhruttelu loppui ja nyt heti alkoi jo jonkinmoinen kosteus alakerrassa :wideyed: Voiko olla, että ensimmäistä kertaa ikinä, tulis joku NORMAALI kp14 ovis? :eek: En uskalla vielä edes toivoa... Ajattelin alkaa tikuttaa ovista taas normaalisti kp14-15 eteenpäin, kun se yleensä on ollut joskus kp22-25, mutta tarttee varmaan varunvuoksi aloittaa nyt jo aiemmin!
Anteeks mut repesin tolle maitoepisodille :grin
Peukut normaalioviksen puolesta :dance011

Täällä dpo14. Olis kiva jos menkat alkais jo tänään, Flo ennustaa huomiselle.

Täällä myös tosi kosteaa meininkiä ollut jo joitakin päiviä, tänään kp 8. En ole vielä päättänyt milloin alan tikuttaa ovista vai alanko ollenkaan. Tänään aamulla oli extrakosteaa, mutta näin juuri ennen heräämistä sellaista unta että ei ihmekään, heh :hilarious::smiley-ashamed008

Äh typerä kotitesti, tilasin viime ke testejä ja ne lähtivät matkaan torstaina, mut eipä tulleet vielä :wacky: mut joku aika sit tilasin sillä nopealla lähetyksellä, ja ne tuli kyllä nopeammin :hungover: eli varmaan vasta ensi keskiviikkona tulee :shifty: ois ollu kiva alkaa testailee viim ens ma kp11 :rolleyes: no on mul ehkä yks liuska vielä ja sit on digitestejä, tuskinpa se ovis tulee vielä viikkoon ainakaan! Jos edes tulee tässä kierrossa. Jos iskee olot ni voi testata digillä :p
Pääsiäislomalla vikat alkoholit ennen ivf :nailbiting:

Nääh, ekat tiputtelut. Voi pliis alkaispa menkat vasta su kp30 :smiley-angelic001 en kyllä usko, kun ei ikinä oo niin pitkä luteaali ollu :banghead: ellei sit kemiallinen ois sekottanu kiertoa... no ei se auta ku odotella :nailbiting:

Mä olen kaikesta huolimatta tällä hetkellä ihan hyvällä mielellä. Muistan jotenkin tosi elävästi viime pääsiäisen kun menetyksen suru oli vielä niin tuore ja paha, että hyvä kun pystyi hengittää. Niin nyt tuntuu olo paljon kevyemmältä siihen verrattuna. Vaikka silloinkin oli kyllä kaunis auringonpaiste niin kuin nyt. :rolleyes: Suru ja ikävä on selvästi muuttanut muotoaan. :Heartblue

jannn höh, kylläpäs kestää kauan tilauksella, jos viime viikolla jo lähti :shifty: Mulla ei myöskään ole liuskoja nyt kotona ollenkaan, niin mietin että pitäisikö siinä muutaman päivänä ennen oletettua ovista digillä vaan kokeilla...

move88 toivotaan että ei ala ennen sunnuntaina! :smiley-angelic001

Mä tilasin jostain nettiapteekista toissapäivänä pc ovistestejä ja paketin myös pc raskaustestejä. Ja nyt olis noudettavissa. Oli menny työpaikan smartpostiin, niin pitääpä muistaa huomenna napata mukaan :angelic:

Laskin, että ens to on dpo 10, kp 21/23. Sillon vois testata. Voi olla, että en ehkä malta ihan sinne asti pinnata:hilarious: Onneks mulla on noita onestepin herkkiä liuskoja. Tai Onneks ja Onneks. Taas saa alkaa sekoilemaan :bag:
To on hoitajan soittoaika klo 9.

Menkkajomotukset on jatkunut koko päivän.

Muistelin, et vuodenvaihteen kemiallisen jälkeinen kierto oli kans tämmönen, et koko ajan oli vatsa kipee ja kohdunsuukin oli aika arka. Jospa nytkin vaan oli kemiallinen ja nyt hormonit on vähä sekasin. En usko tärppiin :oops:

Mä tilasin jostain nettiapteekista toissapäivänä pc ovistestejä ja paketin myös pc raskaustestejä. Ja nyt olis noudettavissa. Oli menny työpaikan smartpostiin, niin pitääpä muistaa huomenna napata mukaan :angelic:

Laskin, että ens to on dpo 10, kp 21/23. Sillon vois testata. Voi olla, että en ehkä malta ihan sinne asti pinnata:hilarious: Onneks mulla on noita onestepin herkkiä liuskoja. Tai Onneks ja Onneks. Taas saa alkaa sekoilemaan :bag:
To on hoitajan soittoaika klo 9.

Menkkajomotukset on jatkunut koko päivän.

Muistelin, et vuodenvaihteen kemiallisen jälkeinen kierto oli kans tämmönen, et koko ajan oli vatsa kipee ja kohdunsuukin oli aika arka. Jospa nytkin vaan oli kemiallinen ja nyt hormonit on vähä sekasin. En usko tärppiin :oops:

Tai jospa ois tarrannu kunnolla kiinni :smiley-angelic001 mul on hyvä fiilis että tärppäätte pian!

Tai jospa ois tarrannu kunnolla kiinni :smiley-angelic001 mul on hyvä fiilis että tärppäätte pian!

:Heartpink
No eikai nyt vielä ois kiinnittymistä :smiley-angelic006

Mut mulla on myös vähän sellanen olo, et saattais onnistua, kunhan nyt vaan tarrais sitten kunnolla eikä vaan hipasis :rolleyes:
Muoks. Siis saattais onnistua ennen hoitoja. Ja inssi varmaan tehdään, kun ne simpat oli ok.

:Heartpink
No eikai nyt vielä ois kiinnittymistä :smiley-angelic006

Mut mulla on myös vähän sellanen olo, et saattais onnistua, kunhan nyt vaan tarrais sitten kunnolla eikä vaan hipasis :rolleyes:
Muoks. Siis saattais onnistua ennen hoitoja. Ja inssi varmaan tehdään, kun ne simpat oli ok.

No mut kohta tarraa :rolleyes:

Kävin tänään ultrassa, vasurissa jo 14mm kasvussa ja vahva todennäköisyys sille ettei ovis odota pääsiäisen yli.

Voi Noaidi :Heartpink
Kylläpäs nyt ovis osuu aina ihan väärälle päivän.

Mulla on alapäässä hiivainen olo. Valkovuoto on kyllä ihan normia, kirkasta tällä hetkellä, ei siis kokkareista Oli jo illalla ja laitoin canestenia, mut kai sitä pitää diflucan kapseli käydä hakemassa. Hiiva on kyllä kusinen. Onneks nykyään jos tulee, niin osaa olla heti asialla et hakee lääkkeen. Joskus menny ihan kamalaksi ja liikkuminenkin on :facepalm:
Ei oo kyllä pitkään aikaan ollu. Kroppa vissiin huutaa sokeria. Oon ollu nyt sokerittomalla viikon. Paitsi punaviinissä on :angelic::grin

Töihinhän tästä pitäis lähteä :bag:

Kävin tänään ultrassa, vasurissa jo 14mm kasvussa ja vahva todennäköisyys sille ettei ovis odota pääsiäisen yli.

Tää tuntuu kyllä kovin epäreilulta! Eihän tuo aina voi mennä noin :sad001 Saisivat kyllä miettiä muuta ratkaisua eikä kiduttanut noin ❤️

Takaisin