Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meidän paikkakunnalla mehiläisessä ei onnistunuMehiläisellä simppatutkimukset noin 80e
Anteeks mut repesin tolle maitoepisodillePalaan tänne puhumaan lempiaiheesta, itsestäni Vitsi, vitsi!
Mutta asiaan! Nyt näen jo prolaktiinipainajaisiakin. Olin unessa työpaikan vessassa ja tissit ruittasi maitoa suoraan vessan peiliin. Siihen se jämähti, vaikka unessa kuinka kiroten koitin sitä hangata pois Onneksi oli vaan unta.
Ja enemmän asiaan. Menkat ja tuhruttelu loppui ja nyt heti alkoi jo jonkinmoinen kosteus alakerrassa Voiko olla, että ensimmäistä kertaa ikinä, tulis joku NORMAALI kp14 ovis? En uskalla vielä edes toivoa... Ajattelin alkaa tikuttaa ovista taas normaalisti kp14-15 eteenpäin, kun se yleensä on ollut joskus kp22-25, mutta tarttee varmaan varunvuoksi aloittaa nyt jo aiemmin!
Mä tilasin jostain nettiapteekista toissapäivänä pc ovistestejä ja paketin myös pc raskaustestejä. Ja nyt olis noudettavissa. Oli menny työpaikan smartpostiin, niin pitääpä muistaa huomenna napata mukaan :angelic:
Laskin, että ens to on dpo 10, kp 21/23. Sillon vois testata. Voi olla, että en ehkä malta ihan sinne asti pinnata Onneks mulla on noita onestepin herkkiä liuskoja. Tai Onneks ja Onneks. Taas saa alkaa sekoilemaan :bag:
To on hoitajan soittoaika klo 9.
Menkkajomotukset on jatkunut koko päivän.
Muistelin, et vuodenvaihteen kemiallisen jälkeinen kierto oli kans tämmönen, et koko ajan oli vatsa kipee ja kohdunsuukin oli aika arka. Jospa nytkin vaan oli kemiallinen ja nyt hormonit on vähä sekasin. En usko tärppiin
Tai jospa ois tarrannu kunnolla kiinni mul on hyvä fiilis että tärppäätte pian!
No eikai nyt vielä ois kiinnittymistä
Mut mulla on myös vähän sellanen olo, et saattais onnistua, kunhan nyt vaan tarrais sitten kunnolla eikä vaan hipasis
Muoks. Siis saattais onnistua ennen hoitoja. Ja inssi varmaan tehdään, kun ne simpat oli ok.
Kävin tänään ultrassa, vasurissa jo 14mm kasvussa ja vahva todennäköisyys sille ettei ovis odota pääsiäisen yli.
Kävin tänään ultrassa, vasurissa jo 14mm kasvussa ja vahva todennäköisyys sille ettei ovis odota pääsiäisen yli.