Raskaaksi 2020

Nyt täytyy sanoa ettei näin äkkiseltään hajuakaan kiertopäivistä. Varmaan jossain 20 kieppeillä mennään ja menkkoja odotellaan huhtikuun alkuun.

Missä vaiheessa kiertoa porukka menee?
Kp8 ja ovis ois vajaan viikon päästä about :sex Eli ei muuta kuin uuteen yrityskertaan, josko tästä kierrosta tulis plussa r-testiin.
Viimeisiä päiviä menee kortisonit, ja otin myös greippimehun käyttöön eli ainakin mehustuminen on taattua mikäli vanhat merkit pitää paikkansa :biggrin

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut @jannn ja @amandatt menkoista!:sorry:

Täällä mennään kp3 ja polihoitaja kysyi lääkäriltä lääkkeellistä kiertoa, sillä hyvin vahva todennäköisyys siihen että tämäkin kierto menee hukkaan pääsiäisen pyhien vuoksi. Mä nyt kuitenkin käyn ultrassa 1.4

Pahoittelut @jannn ja @amandatt menkoista!:sorry:

Täällä mennään kp3 ja polihoitaja kysyi lääkäriltä lääkkeellistä kiertoa, sillä hyvin vahva todennäköisyys siihen että tämäkin kierto menee hukkaan pääsiäisen pyhien vuoksi. Mä nyt kuitenkin käyn ultrassa 1.4

Toivotaan että olisi lääkkeellinen kierto ja pääsisitte tästä kierrosta kuitenkin hoitoon.

Täällä koitetaan jaksaa Maanantaihin että kuulee uutisia alkioista...

Toivotaan että olisi lääkkeellinen kierto ja pääsisitte tästä kierrosta kuitenkin hoitoon.

Täällä koitetaan jaksaa Maanantaihin että kuulee uutisia alkioista...
Lääkäri oli vähän sitä mieltä että ei lääkkeellistä kiertoa. Plääh.

no voi nyt pylly! :sour: Onko noi julkisella olevat hoidot niin että lääkärin kanssa ei voi neuvotella näistä?

no voi nyt pylly! :sour: Onko noi julkisella olevat hoidot niin että lääkärin kanssa ei voi neuvotella näistä?
Joo ei oikeen. Ultrakäynnillä jos tosi nopeasti ehtii niin voi sanoa jotain, mutta yleensä kätilöt neuvottelee lääkäreiden kanssa mutta yleensä se on ihan sama mitä sanoo niin lääkäreitä ei kiinnosta.

Täällä testattu tänään negojen nega. Huoh.

Nyt on kulunut vuosi siitä, kun ensimmäisen km jälkeen päätettiin yrittää uudestaan. Toki vuodessa olen raskautunut kerran, mutta tuntuu tämä niin turhauttavalta :sorry:

Kp10 ja nätisti alkaa ovistestin viiva tummua :angelic:

Liitteet

• 20210328_093037.jpg
    20210328_093037.jpg
    10.1 KB · Katsottu: 77
Dpo10 ja varma siitä ettei taaskaan onnistunut. Olis se testi jo heilahtanut johonkin suuntaan :sorry:

Avauduin miehelle aamulla, et nyt pitää tehdä päätös suuntaan tai toiseen. Joko täys tjottailu ja sen hyväksyminen ettei meille välttämättä lasta tule tai sit lähetään klinikalle koittamaan onnea. Mä niin halusin viimeiseen asti välttää sen et pitäis lähteä taas kalliisiin hoitoihin :sad010

Dpo10 ja varma siitä ettei taaskaan onnistunut. Olis se testi jo heilahtanut johonkin suuntaan :sorry:

Avauduin miehelle aamulla, et nyt pitää tehdä päätös suuntaan tai toiseen. Joko täys tjottailu ja sen hyväksyminen ettei meille välttämättä lasta tule tai sit lähetään klinikalle koittamaan onnea. Mä niin halusin viimeiseen asti välttää sen et pitäis lähteä taas kalliisiin hoitoihin :sad010

:Heartbigred

Ettekö pääsisi enää julkiselle hoitoihin? Mies ei vielä vastannut mitä haluaa?

:Heartbigred

Ettekö pääsisi enää julkiselle hoitoihin? Mies ei vielä vastannut mitä haluaa?
Varmaan päästäis, en oo edes miettinyt sitä vaihtoehtoa koska jonot on varmaan pitkät ja kuitenkin jouduttais toimenpiteisiin siihen toiseen kaupunkiin kauas kun kotikaupungissa ei tehdä hoitoja. Lisäks tää meidän ikä, se on suoraan ivf (jos siittiöitä on ja niissä on jotain potkua).
Mies on kyllä valmis, ainut mitä ollaan mietitty, on rahakysymykset (rahaa on mahdollista käyttää hoitoihin mut sit menis tällä hetkellä iso osa säästöistä, kun ollaan ostettu asunto ja paljon siihen liittyvää). Ja sit mun henkinen puoli. Tää on niin iso romahdus mulle jos en nytkään saa kokea sitä luomusti raskaaksi tulemista. En tiedä miks se on mulle niin iso juttu ja toive. Varmaan kun on tullut maattua ronkittavana gynepöydällä enemmän kun kymmenen keskiverto naista koko elämänsä aikana yhteensä :sad001

Yk11 (kö) täällä nyt käynnissä kp2 voimin. Alkoi ahdistaa. Tähän saakka oon ahdistunut lisääntymisestä ihan keskenäni ja mies on ollut paljon rauhallisempi ja varma, että joskus se pentu tulee. On hoidettu ektopiaa ja siitä johtuvaa tiputtelua, on hoidettu prolaktiinia jne.

Ja nyt mies sai kummilapsen. Enkä tiedä mitä tapahtui. Se oli varpajaisissa ja päässä naksahti joku asetus. Lenkillä se totesi, että uudessa kämpässä pitäis olla neljä huonetta niin saadaan työhuone ja "tulokkaalle" kunnolla tilaa. Särähti korvaan. Tänään se kehui sen tilaamaa blenderiä, miten sillä saa kyllä vauvanruuat kans itse tehtyä ja mitä kaikkia lisäosiakin siihen saa aihetta ajatellen.

Tää on jotenkin ollut niin helppoa "kuumeilla" keskenään. Mutta nyt taas kun menkat kestäneet sen puoltoista päivää ja vaikuttaa loppuvan, nostaa epätoivo päätään ajatuksella tuleeko tästä ikinä mitään ja mitä jos ongelma ei ollutkaan siinä prolaktiinissa..? En kestä jos tuokin alkaa nyt innoissaan odottamaan koska testaillaan ja koska nappaa :arghh:

Voi Chard ja Tonni :Heartblue ei ole sanoja, muuta kuin että ymmärrän..
Meillä kans mies varmempi että vauvahan tulee..

Pakko taas ihmetellä kipuja oikealla, ja taas alkoi elohiiri oikealla kyljellä. Mutta tuo kipu, välillä iskee kovasti oikeaan munasarjaan o_O pitäiskö tehdä raskaustesti ettei ole joku kohdunulkoinen tmv..vai mitähän tuo kipu on..oon siivonnut täysillä koko aamupäivän

Tsemppiä kaikille <3 meillä mies heräs tilanteeseen muutama kuukausi sitten ja vaikutti ajoittain jopa ahdistuneemmalta kuin mä. Onneks hoidot suunniteltuna, niin molempien olo on sillä helpottunu.

dpo7 täällä ja painetta mahalla sekä runsas vv. Samoja oli kemiallisessa, mutta niin kyllä melkein kaikissa muissakin kierroissa... aattelin odotella rauhassa koko viikon ja aikaisintaan pääsiäisenä testata, jos tuntuu että ois tärpänny. Viimeks oli niin selkeet oireet että sen kyllä huomas. Ja esikoisesta sama.

Kyllä se siitä, tavalla tai toisella. Aika jännä kuitenkin kun pari päivää ennen ovista limakalvo oli päältä 9mm. Miksei se sitten vuoda ulos :shifty: Eli ainakaan limakalvo ei ole turhan ohut... Haluan uskoa, että tässäkin on jotenkin hormoneilla näppinsä pelissä. Miksi pitää olla näin saatanan kärsimätön :scratch Just huusin miehelle, että johan mä olen neljä nappia syönyt tähän prolaktiiniin. Mies käski syömään ainakin toiset neljä ja odottamaan rauhassa sitä kesäkuun kontrollia. Yeah right, saakohan Puhdin kautta mitattua ite :hilarious:

Leivoin pullaa. Nyt on hyvä.

Rtesti nega mutta ovistesti aika tumma. Saattaapi viitata siihen, etten ovuloi tässä kierrossa :shifty: jos taas koko kierto samaa vahvuutta. Viikon päästä aloittelen ovistestailut. No samapa tuo, ivf lähestyy...:nailbiting:

Menkat jo tyrehtymässä, eli vaikka vuoto oli juoksevampaa kuin yleensä ja aika runsasta 2päivää, niin ei näytä siltä, että jatkuisi pidempään kuin normaalisti. Ellei sit joku tiputtelu jatku pitkään, sitäkin on joskus tapahtunut. Tietäispä mitä tuolla alapäässä nyt tapahtuu..:wacky:

Täällä alkoi tänään kirkas verinen vuoto, aamulla oli niukempaa mutta iltapäivällä sit jo runsaampaa. Kipuja ei oo, menis menkoista. :silent

Takaisin