Raskaaksi 2020

Mitähän nyt oikein kipuilee munasarja, vaikken oo saanu ovistestiin kunnon tummempaa viivaa :pompus: Eilen aamulla oli toi mistä Laitoin kuvan. Sit kun oon päässy töistä, niin oli jo vaaleampi ja aamulla kans. Oisko voinu jo olla sit päivän aikana. Mut meneekö se niin, et se piikki voi tulla hetkessä ja kadota yhtä nopeesti?
Nyt on vasta kp11 :bag:

Taitaa tulla lyhyt kierto. Ehtiikö munikset kypsyä näin lyhyessä ajassa tarpeeksi?
Uskoisin et noi geleet sitä aikaistaa, mut käykö nyt niin, että aikaistaa liikaa?

Hirvee epätietoisuus :hilarious:

kp11 on ihan normikohta ovulaatiolle jos on lyhempi kierto. Gelee on muutamilla aikaistanut ovulaatioita. Toivotaan että nyt tärppää!! :wink

Alkiokuulumisia: Labrasta aamulla soittivat, että yksi blasto on jo ja toinen esiblasto joka olis ehkä tänään iltapäivällä valmis biopsiaan. Eli ainakin nyt kaksi saataisiin testaukseen. Loput 7 ovat vielä elossa ja kasvamassa :sad010:smiley-angelic001 Mä niin toivon että ne jaksais kehittyä blastoiksi eivätkä nyt nuupahda....
Mä en voi uskoa tätä tilannetta! Viimeksi 8:sta vain yksi jaksoi blastoksi asti.

Mulla on myös menkkakivut jatkuneet, vaikka vuoto loppui jo pari päivää sitten o_O Ihan normaalit menkat oli mutta kunhan ihmettelen. En vaan ihan heti muista että millon olis kivut jatkuneet vielä vuodon päättymisen jälkeen, tai sitten en vaan oikeesti muista. Kp 5 eli odottelua odottelua vielä...

CherryRed toivotaan että sieltä mahdollisimman monta blastoa tulisi, kuulostaa ainakin hyvältä! :smiley-angelic001

Tsemppiä taas kaikille! :Heartred

Mulla on myös menkkakivut jatkuneet, vaikka vuoto loppui jo pari päivää sitten o_O Ihan normaalit menkat oli mutta kunhan ihmettelen. En vaan ihan heti muista että millon olis kivut jatkuneet vielä vuodon päättymisen jälkeen, tai sitten en vaan oikeesti muista. Kp 5 eli odottelua odottelua vielä...

CherryRed toivotaan että sieltä mahdollisimman monta blastoa tulisi, kuulostaa ainakin hyvältä! :smiley-angelic001

Tsemppiä taas kaikille! :Heartred

Eli vähän sama kuin mulla o_O tänään ei sattunut niin paljoa kuin eilen, mut pari kipupiikkiä oli tänäänkin. Mikähän meillä on :wideyed:
Mulla tiputtelee vielä vähän.
Cherry tosi hyvältä kuulostaa :love7

No joo, mulla on aina joskus ollu joku lyhyempikin kierto. Ja edellinenkin oli 24.

Tein onestepin, kun pääsin töistä ja oli tummempi, kuin aamulla. Ja sit ostin rfsun testejä, ne on toiminu varmaan vähän paremmin mulla.
Niin siinä oli ihan selvä viiva, joskaan ei tod plussa. Eli joko plussa on vielä tulon päällä tai sit tää on on ovisplussa jälkeistä vähän tummempaa viivaa.

Jomottelee kyllä alavatsaan ja on repäisykipuja. Mikähän lie vuoden ovis :dead:

Liitteet

• 20210329_193254.jpg
    20210329_193254.jpg
    14.6 KB · Katsottu: 86
Eli vähän sama kuin mulla o_O tänään ei sattunut niin paljoa kuin eilen, mut pari kipupiikkiä oli tänäänkin. Mikähän meillä on :wideyed:
Mulla tiputtelee vielä vähän.
Cherry tosi hyvältä kuulostaa :love7

Mä muistelinkin että sanoit samaa.. Tosi jännä että mitäköhän tää nyt on. Yleensä tää alkukierto on niin sellasta, että ei ole oikein mitään mainittavaa :bored:

Voi perhe parkaa taas kerran! Toivoisivat varmasti, että viime kierron zen ois nytkin, mutta ehei. Vuosisadan pms-kiukku on täällä ja vieläpä normaalia aikaisemmin. Ehkä pitäisi suunnitella erakoitumista :sorry:

Voi perhe parkaa taas kerran! Toivoisivat varmasti, että viime kierron zen ois nytkin, mutta ehei. Vuosisadan pms-kiukku on täällä ja vieläpä normaalia aikaisemmin. Ehkä pitäisi suunnitella erakoitumista :sorry:

Voin samaistua, edellisen kierron jälkimainingit oli aika kamalat :bag::bag:

Tsemppiä kiukkuihin :hilarious:
Muoks. Vai pitäiskö laittaa et välitä tsempit perheelle :grin

Voin samaistua, edellisen kierron jälkimainingit oli aika kamalat :bag::bag:

Tsemppiä kiukkuihin :hilarious:
Muoks. Vai pitäiskö laittaa et välitä tsempit perheelle :grin

Kiitos❤️ Ehkä tosiaan tällä kertaa perhe kaipaisi enemmän tsemppiä! Toivottavasti ei mee koko pääsiäinen äksyillessä. Ennemmin tulisi sitten ne menkatkin etuajassa.

Mulla jatkuu yhä nämä tuikkimiset alavatsalla ja tulee tosi paljon vv:tä kierron ajankohtaan nähden :pompus: Toivottavasti ei oo mikään tulehdus.. Menkat oli ja meni, lämmöt on ihan alhaalla ja r-testit oli sillon negaa, niin raskauden mahdollisuudesta ei ainakaan kannata haaveilla

dpo9 ja pitäiskö tuntua joltain :think005 katselin viime kierron merkintöjä että tähän aikaan oli kemiallisessa ollu kaikenlaista sekalaista turvotuksesta ja mahakivuista flunssaoireisiin ja väsymykseen, mutta ei merkittävää rinnoissa vielä. nyt on ehkä aika laimeaa oireiden osalta, mutta ainakaan rinnat ei oo vielä lässähtäneet täysin, eli toivoa on :laughing002 tosin yöllä iski sellainen epätoivo, et eihän se nyt kahta kertaa peräkkäin voi tärpätä. no, tänään on soittoaika lääkäriin ja jutellaan siitä hoitojen aloituksesta nyt sitten. ainiin, pissattaa kyllä usein, mutta mä luulen että se on eilisen lenkin ansiota tuolla sateessa ja kylmässä :sick009

Viikonloppuna taas niin paljon tekemistä ettei kerennyt täällä käydä. Kp19 menossa, ollut jotain ovismaisia oireita. Jos olisi yhtä lyhyt kierto kuin edellinen niin ovis varmaan olis jo ollut tai näillä näppäimillä. Ferritiinin tulokset myös tuli, joulukuun alussa 21 ja nyt maaliskuun lopussa 39. Vielä en ole tuloksista terkan kanssa jutellut, mutta taidan vaan jatkaa omatoimisesti raudan syöntiä.

soittelin lääkärin kanssa. loppukierron hormoniarvot on hyvät. sen mielestä on hyvä ottaa vielä alkukierron hormonikokeet ja munanjohdinten aukiolotutkimus (jos nyt ei tästä kierrosta plussaa). MUTTA. inssin vois tehdä jo samaan kiertoon, jos vaan pääsiäinen ei pilaa aikataulua - koska letrot pitäs alottaa kp3 ja labroissa pitäisi käydä ennen sitä, mutta aikaisintaan kp3... eli jos kp3 on pääsiäisenä eikä labraan pääse niin sit ei voi mitään ja hoidot menee seuraavaan kiertoon. ja sitten se lupasi myös kirjottaa lähetteen julkiselle kun vuosi tulee nyt täyteen yritystä.

Toivotaan move että osuu päivät kohdilleen. Ainakin etenee asiat.

Itse ajattelin soitella ylihuomenna julkiselle, kun nyt huhtikuussa tulee se vuosi täyteen. Yhtään plussaa ei tänä aikana oo tullut. Jospa saataisiin mekin käyntiin hommat. Aika varma oon että letroilla alotettaisiin kun yksityinen gyne siitä jo vuodenvaihteessa puhui. Jospa vaan pääsisi mahdollisimman nopeasti aloittamaan. Ja saisi sen pysyvän plussan :angelic:

Muokattu viimeksi:
Äh pää kipeä jo toista päivää, vaikka illalla ja aamulla otin panadolit..

Tai voiskohan olla vielä tulossa? :rolleyes:

Tässä on aamun klo 5.30 ja iltapäivän klo 14.15 tikuttelut :rolleyes:

Kun tulin kotiin, niin maha oli sekasin ja vaan pahentunu päivän aikana vatsakivut.
Toisaalta on kiva tietää missä mennään kierron suhteen, mut ei nyt ihan näin voimakkaast :meh:

Liitteet

• IMG_20210330_142833.jpg
    IMG_20210330_142833.jpg
    11.7 KB · Katsottu: 85
Takaisin