Raskaaksi 2020

Toinen tabu oli huomattavasti armollisempi :smiley-angelic002 Epäilen, että sen ensimmäisen jälkeen oli kyllä pakko olla joku migreenikin päällä samaan aikaan kun oli niin katastrofaalinen olotila...

Nyt noiden muiden nappejen jäljiltä on ollut vaan jotain pientä yökötystä ja huimausta. Muuten ihan pertsaa :confused005 Että enää ei kauhistuta perjantait kun niitä nappeja pitää syödä.

Mulla on kamala matkakuume. Ja tietty vauvakuume. Karvainenkin vauvakuume kelpais.

Mutta matkakuumeesta. Kattelen matkoja vuoden päähän talvelle. En tokikaan varaa, mutta mietityttää, että käykö ollenkaan yhteen lapsettomuushoidot ja matkan suunnittelu? :pompus:
Vakaa aikomus on, että pullat ois jo uunissa vuoden päästä tähän aikaan. Eli jos raskaana olen, niin sit varmaan mennään jonnekin, mutta jos en ole, niin se on vähän niin ja näin, että mennäänkö.
Mietinnässä tietysti Thaimaa. Toisena vaihtoehtona Kap Verde.

Mullakin matkakuume melkein joka toinen päivä. tuntuu ihan utopistiselta kun lentoyhtiöiltä tulee mainostusta sähköpostiin ”varaa kesän matka”, juu en taida varata. Ei uskalla oikeen ees haaveilla millekkään konkreettiselle ajankohdalle. En oo ite ees miettinyt tuota hoitojen kannalta, kai niihin sitten taukoa sitten tulee jos ja kun aikanaan pääsee matkustamaan. Mehän tietenkin ollaan jo silloin tukevasti raskaana tai vauvan kanssa kun pääsee taas matkustamaan, eikö niin :angelic:.

menkoista sympatiat amandatt ja jannn. Jannn teillä taitaa jo suunnittelukäyntikin olla ihan pian?

alinahille voimia :Heartred.

Omanapailua sen verran että makuaistissa jotain ihme muutosta, suklaa nimittäin maistuu todella voimakkaasti maidolle. Käytän tosi vähän maitotuotteita ylipäätänsä ja suklaa yksi harvoja. Ällöttävä jälkimaku jää, pitää vissiin vaihtaa viikonloppuherkkua :hilarious:. Kävin myös ferritiinin kontrollimittauksessa. Oli joulukuussa 21, niin toivottavasti noussut edes jonkin verran siitä. Jostain lukenut että 5 yksikköä/kk on jo ihan hyvä nousu, joten yli kolmenkympin nyt ainakin toivon sen olevan. Tulokset maanantaina.

Mullakin matkakuume melkein joka toinen päivä. tuntuu ihan utopistiselta kun lentoyhtiöiltä tulee mainostusta sähköpostiin ”varaa kesän matka”, juu en taida varata. Ei uskalla oikeen ees haaveilla millekkään konkreettiselle ajankohdalle. En oo ite ees miettinyt tuota hoitojen kannalta, kai niihin sitten taukoa sitten tulee jos ja kun aikanaan pääsee matkustamaan. Mehän tietenkin ollaan jo silloin tukevasti raskaana tai vauvan kanssa kun pääsee taas matkustamaan, eikö niin :angelic:.

menkoista sympatiat amandatt ja jannn. Jannn teillä taitaa jo suunnittelukäyntikin olla ihan pian?

alinahille voimia :Heartred.

Omanapailua sen verran että makuaistissa jotain ihme muutosta, suklaa nimittäin maistuu todella voimakkaasti maidolle. Käytän tosi vähän maitotuotteita ylipäätänsä ja suklaa yksi harvoja. Ällöttävä jälkimaku jää, pitää vissiin vaihtaa viikonloppuherkkua :hilarious:. Kävin myös ferritiinin kontrollimittauksessa. Oli joulukuussa 21, niin toivottavasti noussut edes jonkin verran siitä. Jostain lukenut että 5 yksikköä/kk on jo ihan hyvä nousu, joten yli kolmenkympin nyt ainakin toivon sen olevan. Tulokset maanantaina.

Meillä on elo-syyskuun vaihteeseen varattuna Kreikan reissu. Maksoi kahdelta hurjat 366€, niin oli vaan pakko varata, jos vaikka sattuukin pääsemään matkaan :angelic: Käy kyllä, että jo tuolloin on pullat uunissa :hilarious:

Meillä on elo-syyskuun vaihteeseen varattuna Kreikan reissu. Maksoi kahdelta hurjat 366€, niin oli vaan pakko varata, jos vaikka sattuukin pääsemään matkaan :angelic: Käy kyllä, että jo tuolloin on pullat uunissa :hilarious:

ooohh ihanaa, toivottavasti pääsette matkaan :happy:. Meillä on yhden lentoyhtiön voucherit kun en malttanut viime kesänä odottaa että olisivat maksaneet summan takaisin. Sormet ristissä että syksyllä pääsis ne käyttämään.

Mistä noin halvat matkat? :eek::eek: Mäki haluun!

Mistä noin halvat matkat? :eek::eek: Mäki haluun!
Tää oli apollomatkoilta, muistaakseni matkamessujen tai ystävänpäivätarjouksen aikaan. Korfulle, suht vaatimaton hotla, mut meillä on aina (Paitsi thaimaassa) koska ollaan niin vähän hotellilla.
Meillä on varmaan kaikki kreikan ja turkin reissut ollu alle 600e kahdelta.
Toissavuonna oltiin eka thaimaassa helmikuussa reilu viikko, sit tultiin kotiin ja löydettiin just joku muutaman sadan euron reissu pargaan toukokuulle ja sit oli vielä turkin reissu varattuna valmiiks elokuulle :facepalm::hilarious::hilarious: Oi noita aikoja :angelic:
Meillä ei ainakaan loma ja relax oo saanu vauvaa alulle :grin

Ois kyllä ihana matkustaa mut en vielä uskalla koronan takia :sorry:
Oon aina ajatellut et jos lähtee niinkin kauas kuin Thaimaaseen niin pitää olla vähintään kaks viikkoa:bag: eiks matkoihinkin mee jo pari päivää o_O mut ois kyl ihanaa, nyt menisin vaikka päiväksi jos pääsis vaan!!!

Mäkin olen varannut matkan syyskuulle Kreikkaan. Tytär täyttää 10 vuotta ensi kuussa ja ollaan jo aikoja sitten luvannut kymppimatkan, kun isoveljetkin pääsi. Saa nähdä voidaanko mennä vai ei. Tuon matkan voi perua tai siirtää kuitenkin. Mulla on ihan ikuinen matkakuume ja reissataan yleensä monta matkaa vuodessa. Kaukomatkalle olisi kova kaipuu ja toivottavasti pääsisi ensi talvena koko perheen kanssa.

Kierrossa meneillään kp 4 ja vuoto loppumassa.

Matkoista kirjoittelin, että eka thaimaan reissu oli se, kun oltiin 7 yötä perillä. Pari ekaa yötä Bangkokissa, sitten omatoimireissu Koh Sametille ja sitten vielä yö Bangkokissa. Kyllä siinäkin ehti rentoutua.
Viime vuonna oltiin 10 yötä perillä, Krabilla, Ao Nangissa. Meillä oli ihana uuden uutukainen K16 hotelli :facepalm: Kotiin tultiin 13.3, just kun koronahässäkkä alkoi Suomessa. Siitä sit suoraan 2 viikon karanteeniin.
Täksi vuodeksi oli varattuna krabi-koh lanta yhdistelmäloma, 2 viikkoa. Se olis ollu varmasti ihana.
No. Oli Levikin ihan jees, mut sanoin varmaan sata kertaa miehelle, et oisin niin paljon mielummin Thaimaassa. Koska olin jäässä koko ajan :dead::hilarious:

Laitoin tänään miehelle viestin, et jos haluais jouluaaton beben, niin sit pitäis olla asialla seuraavat 7 päivää.
Tänään vähän jo harjoiteltiin pikaset vessassa :grin:grin
Nyt kp8. Flo ennustaa ovista ens keskiviikolle kp13. Vähän jotain tuntemuksia on alamahassa. Ja kummallakin puolella jotain. En tiiä miks vasemmallakin puolella on jotain tuntemuksia. Oikealta pitäis tässä kierrossa irrota. Muistaakseni on aina menny niin, että vuorotellen irtoaa molemmilta puolin.

Mun pitäis aloittaa dieetti nyt varmaan maanantaina.
Ostinkin bullin dieetin. Nyt vaan pitäis saada oikea moodi päälle.
Tarkoitus ois saada vajaa 10kg pois ennen hoitojen ensikäyntiä, niin ei tarvii valittaa. Tosin oon saanu tässä 2,5v aikana 20kg pois. Ruokavaliolla ja salilla oon käyny koko sen ajan, niin alkaa olla lihastakin kropassa. Viimeiset puoli vuotta oon ollu vapaammin ja paino on pysyny samassa, joten nyt vaan dieetillä vähän rasvaa tirisemään. koska sitähän on, ahterissa ja reisissä :meh:

Selailin tota plussa vai ei ketjua ja siellä oli tää mun kollaasi, niin Siis tuossahan on pakko olla joku kiinnittymisyritys. Siis pakko. No okei. Ei pakko. Mut ois outoa, et noin muka vahvistumista, mut sit ei ois mitään tapahtunu.
Tämmösiä perjantai-illan mietintöjä, ku vellotaan vähän vanhassa :hilarious:

Liitteet

• Screenshot_20210326-204413_Chrome.jpg
    Screenshot_20210326-204413_Chrome.jpg
    16.4 KB · Katsottu: 102
IMG_20210326_155247_758.jpg

Viime yö tuli nukuttua kuin tukki, olin edellisestä yöstä ja eilisestä päivästä niin poikki ja väsynyt että huhhuh sanon vaan.
Eilisen labrat kertoi, että hcg oli lähtenyt laskuun..

Missä vaiheessa kiertoa porukka menee?
Dpo9 :wacky:
Ei mitään uutta. Viivanpaikkoja vaan testailen o_O:rolleyes:
En edes tiedä mitä pitäisi ajatella. Varmaan että kroppa on taas keksinyt uusia oireita tai oireettomuuksia mun pään sekoittamiseksi :bored:
Tisseissä ei tunnu yhtään mitään. Yleensä viim. tänään ovat olleet jo tosi arat, monesti ihan oviksesta lähtien. Kahteen otteeseen on vihlonut nännejä sisältä päin hetken, tosi kiva uus pms-oire varmaan :bookworm: alaselkää särkee onoff dpo6 lähtien. Juilintaa ja kiristelyä alavatsalla mut tosi lievää.

Alkaa kirveen kaivoon tähtäily.. :sorry:

Tänään dpo12. Ei oireita kuukautisista eikä raskaudesta. Maanantaina pitäisi alkaa kuukautiset. Eilen tein CB:n testin, johon ilmestyi joku hailakka viivanpaikka. Mutta eiköhän tässä uuteen kiertoon mennä :oops:

Kp 3 :dance011Menkat kohta taputeltu ja ovista odotellessa siis. :blob7 En kyllä tiedä mistä ihmeestä revin aina lopulta näinkin optimistisen asenteen kierrosta toiseen :laughing021

P.S. Tulipas monta tollasta liikkuvaa hymiötä

Dpo6 ja piina lähestyy. Pientä vihlontaa ollu alamahalla, muuten normia (runsas vv ja lieviä rintaoireita). Odotellaan... :smiley-angelic006

Katsoin muuten et kemiallisen kierrossa olin merkinny tiputtelua dpo9-10. Kiinnittyminen? :pompus:

Takaisin