Matkoista kirjoittelin, että eka thaimaan reissu oli se, kun oltiin 7 yötä perillä. Pari ekaa yötä Bangkokissa, sitten omatoimireissu Koh Sametille ja sitten vielä yö Bangkokissa. Kyllä siinäkin ehti rentoutua.
Viime vuonna oltiin 10 yötä perillä, Krabilla, Ao Nangissa. Meillä oli ihana uuden uutukainen K16 hotelli
Kotiin tultiin 13.3, just kun koronahässäkkä alkoi Suomessa. Siitä sit suoraan 2 viikon karanteeniin.
Täksi vuodeksi oli varattuna krabi-koh lanta yhdistelmäloma, 2 viikkoa. Se olis ollu varmasti ihana.
No. Oli Levikin ihan jees, mut sanoin varmaan sata kertaa miehelle, et oisin niin paljon mielummin Thaimaassa. Koska olin jäässä koko ajan
Laitoin tänään miehelle viestin, et jos haluais jouluaaton beben, niin sit pitäis olla asialla seuraavat 7 päivää.
Tänään vähän jo harjoiteltiin pikaset vessassa
Nyt kp8. Flo ennustaa ovista ens keskiviikolle kp13. Vähän jotain tuntemuksia on alamahassa. Ja kummallakin puolella jotain. En tiiä miks vasemmallakin puolella on jotain tuntemuksia. Oikealta pitäis tässä kierrossa irrota. Muistaakseni on aina menny niin, että vuorotellen irtoaa molemmilta puolin.
Mun pitäis aloittaa dieetti nyt varmaan maanantaina.
Ostinkin bullin dieetin. Nyt vaan pitäis saada oikea moodi päälle.
Tarkoitus ois saada vajaa 10kg pois ennen hoitojen ensikäyntiä, niin ei tarvii valittaa. Tosin oon saanu tässä 2,5v aikana 20kg pois. Ruokavaliolla ja salilla oon käyny koko sen ajan, niin alkaa olla lihastakin kropassa. Viimeiset puoli vuotta oon ollu vapaammin ja paino on pysyny samassa, joten nyt vaan dieetillä vähän rasvaa tirisemään. koska sitähän on, ahterissa ja reisissä