Heippa! Oon pikaisesti kurkkinut tänne välillä missä mennään, mutta ollut kiireiset päivät kun tehtiin muuttoa :) täällä menkkoja ei näy vieläkään.. jos olis normikierto niin kuin ”ennen vanhaan” eli sen 28pvää ni olis pitänyt alkaa jo mut oviskin oli vasta kp21. Nyt siis kp33 dpo 11. Oon aika varma ettei plussaa ole, suurempia tuntemuksia ei oo, jotain vihlasuja/jomoja välillä. Mutta kai sitä itsekin pitää kuitenkin testailla loppuviikosta :D viime torstaina eli dpo6 oli kunnon menkkajomotusta yhden illan
onnea plussanneille! :)
onnea plussanneille! :)
Muokattu viimeksi:
Turhaan jo epäilin ettenkö tuntisi oman kehoni tuntemuksia tuon km jälkeen. Melko vaimeat kivut edelliskiertoon verrattuna, mutta selkeät oviskivut kuitenkin vasemmassa munasarjassa. 

mutta oon kyllä asennoitunu siihen, että menkat alkavat sunnuntaina, koska testeissä ei näy mitään 
taidettiin samoihin aikoihin kirjoitella jo yritystä odottavissa, toivottavasti meikäkin seuraa pian perästä raskausryhmään :angelic:
mullakin ekaa kertaa luontaistuotteita, gelee ja siveydenpuu käytössä, joten voi olla niiden vaikutusta. toivotaan kumminkin että molemmilla siellä tapahtuis nyt oikeita asioita
itellä myös isoja, kipeitä finnejä siellä sun täällä, en tykkää
toisaalta ihan sama, jos ne olis hyvä merkki :angelic: