Raskaaksi 2020

Heippa! Oon pikaisesti kurkkinut tänne välillä missä mennään, mutta ollut kiireiset päivät kun tehtiin muuttoa :) täällä menkkoja ei näy vieläkään.. jos olis normikierto niin kuin ”ennen vanhaan” eli sen 28pvää ni olis pitänyt alkaa jo mut oviskin oli vasta kp21. Nyt siis kp33 dpo 11. Oon aika varma ettei plussaa ole, suurempia tuntemuksia ei oo, jotain vihlasuja/jomoja välillä. Mutta kai sitä itsekin pitää kuitenkin testailla loppuviikosta :D viime torstaina eli dpo6 oli kunnon menkkajomotusta yhden illan:rolleyes:

onnea plussanneille! :)

Muokattu viimeksi:
ON: Tulihan se ovis sieltä vihdoin! :dance011 Turhaan jo epäilin ettenkö tuntisi oman kehoni tuntemuksia tuon km jälkeen. Melko vaimeat kivut edelliskiertoon verrattuna, mutta selkeät oviskivut kuitenkin vasemmassa munasarjassa.
Nyt sit ootellaan vielä pari viikkoa, että täti tulee kylään jotta päästään vihdoin uuteen kiertoon :excited001

Tuun tännekkin hehkuttaan, eli...

Tulokset tuli oma kantaan. 3kk obsidan kuurin jälkeen.

Ferrit 53
Hemoglobiini 145 :cool05

Tfr arvo joka mittaa raudanpuutetta oli normaali ja viimeksi selkeä puutos, eli elimistö ei enää kärsi raudan puutteesta.

Leukkarit ihan pikkasen koholla, mutta mulla on vähän koko ajan, kun on tää sinus pilonidalis

Jännät jutut jatkuu, mulla kipeytyi eilen illalla nännit TOSI kipeiksi.. Ne on tuolleen kipeytynyt vaan raskaana ollessa, mutta sillonkin vasta ku on jo testit haamuillut tai tullu selkeesti positiivinen, ei jo dpo 2-3. Mut toivottavasti ei mikään hormoonihäiriö.

Aamu aloitettu testailulla taas. Puretty cb:n fast and easy. Vaikuttais vahvemmalta eilisiin verrattuna. Toki eri merkki mutta kai tuossa se sama 10 iu herkkyys

Liitteet

• D09BE993-B11E-4199-B8BA-A5C05958CB4B.jpeg
    D09BE993-B11E-4199-B8BA-A5C05958CB4B.jpeg
    9.3 KB · Katsottu: 182
Tuun tännekkin hehkuttaan, eli...

Tulokset tuli oma kantaan. 3kk obsidan kuurin jälkeen.

Ferrit 53
Hemoglobiini 145 :cool05

Tfr arvo joka mittaa raudanpuutetta oli normaali ja viimeksi selkeä puutos, eli elimistö ei enää kärsi raudan puutteesta.

Leukkarit ihan pikkasen koholla, mutta mulla on vähän koko ajan, kun on tää sinus pilonidalis

Mikä on sinus pilonidalis?

Kannattaako inositolia, ubikinonia, vehnänalkioöljyä ja macaa jatkaa ovulaation jälkeen, niinku syödä ympärikierron vai vaan alkukierron?

Aamu aloitettu testailulla taas. Puretty cb:n fast and easy. Vaikuttais vahvemmalta eilisiin verrattuna. Toki eri merkki mutta kai tuossa se sama 10 iu herkkyys

Missä kohtaa viiva pitäs olla? Ei oo tuttu testi. Onko se toi joka on tuossa aika kaukana vasemmalla, lähellä tuota reunaa? Jos nii sithän on selkee plus

Hitto että ärsyttää, tilasin yhden viikko digin, piti olla suomenkielinen, nii sainkin ruotsinkielisen!? Kaikki paketista ja ohjeista lähtien on ruotsiksi :confused: hitto, viimeksi sain 2 kpl kotitestiltä englanninkielisiö, ny meni vielä pahemmaksi ku oli Ruotsia.

sori oma napailu :/ tänä aamuna selkeesti tuli pahempi olo aamupalan jälkeen kuin muina aamuina.. monena päivänä ollut kyllä lievää etovaa oloa aina syömisen jälkeen. turvottaa ja miehen pizza hais eilen illal pahalle:grin pari päivää ollu lämmöt koholla 37-37.2 mut en tiedä tarkottaako se mitään:bookworm: mutta oon kyllä asennoitunu siihen, että menkat alkavat sunnuntaina, koska testeissä ei näy mitään :happy3

Julietilla kovasti haamuilee! Tarrasukkia :love7 taidettiin samoihin aikoihin kirjoitella jo yritystä odottavissa, toivottavasti meikäkin seuraa pian perästä raskausryhmään :angelic:

täällä kp40 ja testi nega. Ovislimat (oletan) tuli viime viikon alussa, niin saattaa olla jopa joku dpo7 vasta. En oo tikutellutkaan, joten ei oo tarkkaa tietoa. Luin että pco(s) jos on, niin ovistikut ei välttämättä edes näytä oikein, joten oon ajatellut etten niitä tikkuja edes testaa. Edelleen on haave alle 50pv kierrosta :angelic:. Gyne pyysi soittamaan ennen joulua jos mitään ei tapahdu, joten sitä kai tässä nyt odotellaan. Oon viime viikkoina vaan taustaillut, ärsytti kun ei korjaantunut kierto heti siihen normi 28-32, mutta eipä sitä omalle kropalleen mitään voi.

Julietilla kovasti haamuilee! Tarrasukkia :love7 taidettiin samoihin aikoihin kirjoitella jo yritystä odottavissa, toivottavasti meikäkin seuraa pian perästä raskausryhmään :angelic:

täällä kp40 ja testi nega. Ovislimat (oletan) tuli viime viikon alussa, niin saattaa olla jopa joku dpo7 vasta. En oo tikutellutkaan, joten ei oo tarkkaa tietoa. Luin että pco(s) jos on, niin ovistikut ei välttämättä edes näytä oikein, joten oon ajatellut etten niitä tikkuja edes testaa. Edelleen on haave alle 50pv kierrosta :angelic:. Gyne pyysi soittamaan ennen joulua jos mitään ei tapahdu, joten sitä kai tässä nyt odotellaan. Oon viime viikkoina vaan taustaillut, ärsytti kun ei korjaantunut kierto heti siihen normi 28-32, mutta eipä sitä omalle kropalleen mitään voi.
Kiitos! Juu taidettiin ihan alkuvuodesta kirjoitella yritystä odottavissa. Toivotaan, että teillekin tärppu pian tulee!

Onnittelut plussanneille, vahvistumisia haamuille ja tsemppiä piinailijoille! <3

Täällä epäselvä tilanne edelleen jatkuu. Vuoto oli välillä pari päivää pois, sitten jatkui taas ja nyt pari päivää sitten taas runsastui. Kipuja ei ole, mutta alan kallistua sille kannalle että tämä on kkm tai tuulimuna.. En oikeastaan enää odota näkeväni sykettä ultrassa huomenna. Mitään tunnetta raskauden jatkumisesta tai sen puoleen loppumisestakaan ei ole. 50/50. :BangHead

Itestä alka tuntua viivojen perusteella, et dpo vois hyvinkin olla n. 11 tänään? Tietenkin yksilöllistä hormoonin erittyminen ja voinut aikaisin kiinnittyäkin.

Toivotaan kunnon pysyvää plussa-aaltoa ja sankoin joukoin heinäkuussa sitten synnyttämään ja hikoilemaan kesähelteillä!

Mistähän hitsistä tätä limaa näin tulee ja riittää :nailbiting: o_O
Dpo 3 ja limaa melkein enemmän ku oviksen aikaan. Lisäksi lämmöt oli 36.9, normaali kierrossa dpo3 olis 36.6 - 36.7. Joten vissii maca tai inositoli vaikuttaa hormooneihin. Toivottavasti tietää hyvää. Viikon päästä saakin jo testailla :grin

Mistähän hitsistä tätä limaa näin tulee ja riittää :nailbiting: o_O
Dpo 3 ja limaa melkein enemmän ku oviksen aikaan. Lisäksi lämmöt oli 36.9, normaali kierrossa dpo3 olis 36.6 - 36.7. Joten vissii maca tai inositoli vaikuttaa hormooneihin. Toivottavasti tietää hyvää. Viikon päästä saakin jo testailla :grin
samat dpo:t ja täälläkin lämmöt jo 37 kun normaalisti 36,8. housut myös märkänä :laughing001 mullakin ekaa kertaa luontaistuotteita, gelee ja siveydenpuu käytössä, joten voi olla niiden vaikutusta. toivotaan kumminkin että molemmilla siellä tapahtuis nyt oikeita asioita :sign17 itellä myös isoja, kipeitä finnejä siellä sun täällä, en tykkää :stop toisaalta ihan sama, jos ne olis hyvä merkki :angelic:

Tässä kun noita ”puukon iskuja” tulee tonne alakertaan jäin miettimään et se kuukautiskipu tosiaan oli Dpo6 eli eikös sen puolesta olis voinut olla myös kiinnittymiseen liittyvää :scratch:shy:

Itestä alka tuntua viivojen perusteella, et dpo vois hyvinkin olla n. 11 tänään? Tietenkin yksilöllistä hormoonin erittyminen ja voinut aikaisin kiinnittyäkin.

Toivotaan kunnon pysyvää plussa-aaltoa ja sankoin joukoin heinäkuussa sitten synnyttämään ja hikoilemaan kesähelteillä!

jos yhtään lohduttaa, niin kato noita mun haamuja :grin sain ystävältä tsemppausta hänen plussakuvista, kun huolestuin miksi mun viivat on niin hailurat. dpo14 alkaa olemaan semmonen, ettei tarvi arvailla. mä tein digin sillon öö dpo11, sillä varmistu se 1-2vkoa ja sit jatkoin vaa liuskoilla. pc näytti alkuun tosi heikkoa, mutta vahvistu nopeammin ku rfsu normiliuska.

jos yhtään lohduttaa, niin kato noita mun haamuja :grin sain ystävältä tsemppausta hänen plussakuvista, kun huolestuin miksi mun viivat on niin hailurat. dpo14 alkaa olemaan semmonen, ettei tarvi arvailla. mä tein digin sillon öö dpo11, sillä varmistu se 1-2vkoa ja sit jatkoin vaa liuskoilla. pc näytti alkuun tosi heikkoa, mutta vahvistu nopeammin ku rfsu normiliuska.
Hienosti kyllä sulla vahvistunu! Itselläkin eiliseen verrattuna kyllä. Meinan testilla nyt joka päivä. Uskaltaiskohan huomenna koklaa mitä pc:n 25 vahvunen näyttää?

Haamuille vahvistumista :Heartred

Onko täällä kenelläkään ollut pistävää alaselkäkipua? Alkoi yhen äkin ja tuntuu oikealla puolella, kipu tuntuu pistävänä vain yhdessä kohdassa, ei säteile minnekään tms. Tuntuu niin levossa kuin liikkeessäkin. Ei tunnu millekään lihasjumille vaan on tosi kumma kipu, hieman polttava ehkä jopa. Samoihin aikoihin alkoi myös tuikkasut alavatsalla ja sukkapuikkokivut alapäässä :bag:

Takaisin