Raskaaksi 2020

OOo jännä, mulla oli samanlaiset olotilat plussakierrossa! Mulla ei normaalikierrossa oo oviksen jälkeen mitään tuikkimisia tai jälkijomoja, mutta plussakierrossa oli ihan selkeetä tuikkimista oviksen jälkeen ja ovis itsessäänkin oli aika jäätävän kivulias!
Nyt sit vaan peukut ja varpaat pystyyn että ois teidän plussakierto tämä!

Mä luin mun kiertokalenteria ja vuosi sitten plussakierrossa ollu samoin, että limailu ei koskaan loppunutkaan. Isommista kivuista en ollu kirjoittanut,mutta hentoa tuikintaa oli merkintä. Ja jäätävä väsymys oli merkitty dpo 1- eteenpäin. Jännä. Nyt oon 2 päivää ollu järkytttävän väsynyt, oviksen jälkeen.
Varmaan vaaan kroppa nii väsyksissä, mutta ohan tää aina jännää :hilarious: pitkät piinapäivät edessä.

Muokattu viimeksi:
Reilu neljän tunnin pidätyksellä rfsu herkkä... aika paljon selkeempo ku aamunen apteekin ultra. punertaa... ei kai kahta viivanpaikkaa voi tulla eri testeihin? Jännitys lisääntyy.:facepalm::woot:
Anteeks tää pommitus.

Liitteet

• B214021B-D2E7-4670-A43D-EF66FED88418.jpeg
    B214021B-D2E7-4670-A43D-EF66FED88418.jpeg
    27.2 KB · Katsottu: 193
  • 62E1581B-3B6F-485E-952A-7B58CD85D08D.jpeg
    62E1581B-3B6F-485E-952A-7B58CD85D08D.jpeg
    8.4 KB · Katsottu: 198
Reilu neljän tunnin pidätyksellä rfsu herkkä... aika paljon selkeempo ku aamunen apteekin ultra. punertaa... ei kai kahta viivanpaikkaa voi tulla eri testeihin? Jännitys lisääntyy.:facepalm::woot:
Anteeks tää pommitus.

Tänne saa pommittaa mielellään!
Apua ihanaa! Näkyy niin selkeesti.
Tarrasukkia sinne vino pino. :happy093:love7

Tänne saa pommittaa mielellään!
Apua ihanaa! Näkyy niin selkeesti.
Tarrasukkia sinne vino pino. :happy093:love7
Voi kiitos:Heartred mä niin toivon, että keltarauhanen jaksaa toimia eikä jää kemialliseksi... täl hetkel ajatukset ihan sekasin et uskaltaako yhtään vielä innostua. Ehkä jos vielä vkl vahvistumaan päin niin sitten. Pe olis kp28... kierrot ollu ny 28-30.

Voi kiitos:Heartred mä niin toivon, että keltarauhanen jaksaa toimia eikä jää kemialliseksi... täl hetkel ajatukset ihan sekasin et uskaltaako yhtään vielä innostua. Ehkä jos vielä vkl vahvistumaan päin niin sitten. Pe olis kp28... kierrot ollu ny 28-30.

iha sikana ny tarrasukkia :smiley-angelic001 joo, mä oon edelleen täällä :smiley-angelic006

Sain kuulla että kaveri on plussannut eilen.. :woot: se siis odottaa kolmatta lasta.
ne on yrittäny 3kk ja täst kuusta raskaaksi. :joyful: Ei siinä, ihanaahan se on mut nyt harmittaa ku itse ei ole. Vaikka olishan ollu hauska tilanne et oltais samasn aikaan raskaana. :sorry:

Käskin miehen tuoda samanlaisen testin kaupasta kun käy (mikä addiktio:hilarious:) niin näkee oliko päivällä tehdyssä viivanpaikka et tuleeko nyt illalla samanlaista viivaa ja yllätyin suuresti ja mieski hihkas "et nyt hänkin näkee!":woot::Heartred

Tohtiikohan tässä vähän jo iloita:happy093.:Heartred Toki en hirveästi vielä halua intoilla, ettei tipahda korkealta:sorry:

Ylin 5 min uittamisesta eli testiajalla, toinen n. 7 min uittamisesta ja viimenen negatiivina:coldfeet:

Liitteet

• IMG_20201102_203001.jpg
    IMG_20201102_203001.jpg
    24.1 KB · Katsottu: 163
  • IMG_20201102_201848.jpg
    IMG_20201102_201848.jpg
    23.8 KB · Katsottu: 164
  • Negative Image_2ef821ae-521d-40ab-9945-75573d791015.jpg
    Negative Image_2ef821ae-521d-40ab-9945-75573d791015.jpg
    23.8 KB · Katsottu: 159
Käskin miehen tuoda samanlaisen testin kaupasta kun käy (mikä addiktio:hilarious:) niin näkee oliko päivällä tehdyssä viivanpaikka et tuleeko nyt illalla samanlaista viivaa ja yllätyin suuresti ja mieski hihkas "et nyt hänkin näkee!":woot::Heartred

Tohtiikohan tässä vähän jo iloita:happy093.:Heartred Toki en hirveästi vielä halua intoilla, ettei tipahda korkealta:sorry:

Ylin 5 min uittamisesta eli testiajalla, toinen n. 7 min uittamisesta ja viimenen negatiivina:coldfeet:
Saadaan jännitellä yhdessä, et miten viivat vahvistuu! Toivotaan, että saatas kumpikin pienet heinäkuiset!:Heartred

@Ainoinkeri ja @Heydi kiitos!:Heartred Tarrasukkia todellakin toivon!

Sain kuulla että kaveri on plussannut eilen.. :woot: se siis odottaa kolmatta lasta.
ne on yrittäny 3kk ja täst kuusta raskaaksi. :joyful: Ei siinä, ihanaahan se on mut nyt harmittaa ku itse ei ole. Vaikka olishan ollu hauska tilanne et oltais samasn aikaan raskaana. :sorry:

Mutta eihän sitä vielä tiedä vaikka säkin olisit, oliko sulla mikä kp? Ei aikainen nega vielä välttämättä mitään tarkota, varsinkaan jos et oo ihan satavarma millon ovis ollut :)

Juliet92, tarrasukkia!! :Heartpink
Heydillä mahtavat leffaviivat :notworthy

kp31, dpo10 ja vaaleanpunaista pyyhkiessä. Teroja 2pv jälellä, mitälie tiputtelua tämäkin :rolleyes: jospa ne menkatkin sieltä kun väsyttää, palelee ja mieliala on sanonko mistä :hilarious:

Tässä on vielä monta kuukautta aikaa jotta olisitte samaan aikaan raskaana :wink eikä sitä tästäkään kierrosta tiedä, jos kerran menkat edelleen poissa :cat:

Onnea matkaan ja paljon tarrasukkia plussanneille! :Heartred:Heartred:Heartred

ON: Mulla menossa kp 18. Ei ole mitään erityisiä tuntemuksia tai oloja. Pitänee odotella ensi viikon keskiviikkoon, jolloin kuukautisten pitäisi alkaa. Jos ei ala, niin sitten tehdään testejä.:happy093

Mutta eihän sitä vielä tiedä vaikka säkin olisit, oliko sulla mikä kp? Ei aikainen nega vielä välttämättä mitään tarkota, varsinkaan jos et oo ihan satavarma millon ovis ollut :)

No joo.. se on totta :D öö kp33.

Eli saa nähdä kuin käy.

Tässä on vielä monta kuukautta aikaa jotta olisitte samaan aikaan raskaana :wink eikä sitä tästäkään kierrosta tiedä, jos kerran menkat edelleen poissa :cat:

Jep, se tekeeki muistuttelemisest helppoa et kaikki kortit ei oo menetetty ku menkat yhä omilla teillään. :)

Takaisin