Raskaaksi 2020

Hienosti kyllä sulla vahvistunu! Itselläkin eiliseen verrattuna kyllä. Meinan testilla nyt joka päivä. Uskaltaiskohan huomenna koklaa mitä pc:n 25 vahvunen näyttää?

jos huomenna todellinen dpo12 niin uskon, että pc todennäköisesti näyttää jo jotain, mä testasin ekan pc just dpo12 ja hyvin haalea oli, mutta näky. Mutta jos päivistä ei oo varmuutta, niin älä säikähdä jos ei näykään, pc ei luettujen kokemuksien mukaan kovin aikaisin ilmoita, mutta vahvistuu kyllä tasaisesti, toisin ku jotku muut. :happy:

edit. ja se digi. sillä ei tarvi arvailla, se laskee hedelmöittymisestä :grin

Mikä on sinus pilonidalis?

Kannattaako inositolia, ubikinonia, vehnänalkioöljyä ja macaa jatkaa ovulaation jälkeen, niinku syödä ympärikierron vai vaan alkukierron?

Sinus pilonidalis on pakaravaossa oleva paise, josta on syntynyt krooninen tulehdus. Mun sisaruksella on ollut sama ja jossain luki, että perintötekijöillä on vaikutusta.

Olen menossa leikkaukseen todennäköisesti joulukuussa.

Tästä johtuen mulla on pikkasen koholla leukkarit koko ajan.:happy:

Macaa ja muita vitskui itse syön läpi kierron.

jos huomenna todellinen dpo12 niin uskon, että pc todennäköisesti näyttää jo jotain, mä testasin ekan pc just dpo12 ja hyvin haalea oli, mutta näky. Mutta jos päivistä ei oo varmuutta, niin älä säikähdä jos ei näykään, pc ei luettujen kokemuksien mukaan kovin aikaisin ilmoita, mutta vahvistuu kyllä tasaisesti, toisin ku jotku muut. :happy:

edit. ja se digi. sillä ei tarvi arvailla, se laskee hedelmöittymisestä :grin
Testihulluna ajattelin huomenna testata apteekin ultralla miten siihen nähden eiiisestä vahvistunu ja sit pc. Perjantaina ajattelin digin tehdä.

nyt olen pudottanut itseni maan pinnalle.:grin tein ovis- ja raskaustestin. r testi selkee nega ja pc:n ovis testissä testiiviiva haalistunut selkeästi. eli mulla varmaan sitten ollut kaksi ovulaatiota tällä kierrolla, en tiedä :confused005:think005 toisaalta en ees missään kohtaan oikein uskonut et oisin raskaana ollutkaan, kun ei tissit ole kipeät. etovaa oloa, lämpöä, päänsärkyä, munis kipua ja lisääntynyt vv ollut vaan..

tuntuu, että olen vain jauhanut täällä omia asioita, niin haluisin kysyä, että mitä teille kuuluu? :shy::Heartpink
itellä ihan jees fiilis, vaikka negoja testejä tullu tehtyy. nyt alkanu jännittää entisestään mun torstain lääkäri käynti. ku en yhtään tiedä mitä siellä tehdään/jutellaan. ja musta on outoa ettei miehen tarvi tulla mukaan?

tuntuu, että olen vain jauhanut täällä omia asioita, niin haluisin kysyä, että mitä teille kuuluu? :shy::Heartpink
itellä ihan jees fiilis, vaikka negoja testejä tullu tehtyy. nyt alkanu jännittää entisestään mun torstain lääkäri käynti. ku en yhtään tiedä mitä siellä tehdään/jutellaan. ja musta on outoa ettei miehen tarvi tulla mukaan?
Saa jauhaa itsestään! Kyllä täällä varmaan kaikilla on sellaisia kausia että ei tule niin huomioitua muita kovin paljoa kun kaikki huomiokyky menee niihin omien tuntemusten analysointiin. :D
Meillä ei mies saa tulla lääkärikäynneille mukaan koronarajoitteiden vuoksi. Ei edes inssiin tai ultraan kun joskus sinne saakka päästään. :dontknow Mulla on jotenkin tyhjä olo, tässä juuri tuumasin että meillä ois ollu tasan viikon päästä ensimmäinen ultra jos raskaus olisi jatkunut. Toisaalta siis surettaa, mutta toisaalta olen toiveikas tulevan kierron suhteen. Plaah, päivät on niin masentavia ja mun elämästä on tullut niin negatiivista et mä vaan valitan kokoajan kaikesta. Nytki valitan. :bag: sori

Haamuille vahvistumista :Heartred

Onko täällä kenelläkään ollut pistävää alaselkäkipua? Alkoi yhen äkin ja tuntuu oikealla puolella, kipu tuntuu pistävänä vain yhdessä kohdassa, ei säteile minnekään tms. Tuntuu niin levossa kuin liikkeessäkin. Ei tunnu millekään lihasjumille vaan on tosi kumma kipu, hieman polttava ehkä jopa. Samoihin aikoihin alkoi myös tuikkasut alavatsalla ja sukkapuikkokivut alapäässä :bag:
Missäs vaiheessa kiertoa sä nyt oot? :)

Se olisi kp15. Eiköhän ovis ole mennyt menojaan (haluhuippu ja limat ainakin), joten josko tänään palkitsisi miehen :p (vaikka kyllä se suunnitteli tällekin päivälle "läheisyyttä" :love017). Ei voi ainakaan siihen vedota, jos tärppi ei käy, että ei ois "pussailtu" :grin.

Omanapaa: Ovistestit on todella tyhjiä kierron vaiheeseen nähden. Ovis tulee varmaan taas tosi myöhään ja luteaali lyhyt. :sad001

Painon pudotuksen saralla menee hyvin, kun - 11kg on saavutettu ihan just. Tuntuu, että mitä kauemmin vauvan alulle saamisessa menee, sitä enemmän kroppa sekoo ja ovisoireet ja limatkin vähenee. Tosi outoa o_O

Saa jauhaa itsestään! Kyllä täällä varmaan kaikilla on sellaisia kausia että ei tule niin huomioitua muita kovin paljoa kun kaikki huomiokyky menee niihin omien tuntemusten analysointiin. :D
Meillä ei mies saa tulla lääkärikäynneille mukaan koronarajoitteiden vuoksi. Ei edes inssiin tai ultraan kun joskus sinne saakka päästään. :dontknow Mulla on jotenkin tyhjä olo, tässä juuri tuumasin että meillä ois ollu tasan viikon päästä ensimmäinen ultra jos raskaus olisi jatkunut. Toisaalta siis surettaa, mutta toisaalta olen toiveikas tulevan kierron suhteen. Plaah, päivät on niin masentavia ja mun elämästä on tullut niin negatiivista et mä vaan valitan kokoajan kaikesta. Nytki valitan. :bag: sori

aijaa, onpa tyhmää.. :sad001 mie sillon aikaa varaessa kysyin tarviiko miehenkin tulla, niin sanottiin,ettei ainakaan tähän ensimmäiseen käyntiin. no suht innolla oon kuitenkin menossa sinne, vaikka vaa juteltais :)

oon pahoillani tosta teiän keskenmenosta:sad001 toivotaan, että teilläkin pian tärppäis ja pieni selviää syliin asti :Heartpink

Kp22, oviksesta ei varmuutta, kun en tikuttanut. Ehkä joku dpo6-8 olojen perusteella ja flon ennusteen mukaan
Voi, olispa ihanaa jos nyt tärppäisi ja pysyisi mukana! Ainakin nuo oireet kuulostaa minusta hyvältä. :Heartred Pidän peukkuja pystyssä!

aijaa, onpa tyhmää.. :sad001 mie sillon aikaa varaessa kysyin tarviiko miehenkin tulla, niin sanottiin,ettei ainakaan tähän ensimmäiseen käyntiin. no suht innolla oon kuitenkin menossa sinne, vaikka vaa juteltais :)

oon pahoillani tosta teiän keskenmenosta:sad001 toivotaan, että teilläkin pian tärppäis ja pieni selviää syliin asti :Heartpink

Se varmaan just riippuu vähän et mitä siellä on tarkoitus tehdä! Meillä ihan ekalle lääkärikäynnille mentiin molemmat kun haettiin lähetettä, mutta silloin ei ollu koronarajoitteitakaan vielä ja käytännöt tietty voi olla erit eri sairaaloissakin. :)
Toivotaan että tärppää pian, kunhan tässä ensin päästään takaisin hoitoputkeen. :Heartred

Omanapaa: Ovistestit on todella tyhjiä kierron vaiheeseen nähden. Ovis tulee varmaan taas tosi myöhään ja luteaali lyhyt. :sad001

Painon pudotuksen saralla menee hyvin, kun - 11kg on saavutettu ihan just. Tuntuu, että mitä kauemmin vauvan alulle saamisessa menee, sitä enemmän kroppa sekoo ja ovisoireet ja limatkin vähenee. Tosi outoa o_O
Hei ootko syönyt muuten nyt ketoruokavaliolla? Mä oon syöny hh tässä kierrossa reippaanlaisesti. Luin jostain, et keto voi sekottaa hormonaalisen toiminnan. Mutta sitten on myös niitä, jotka raskautunu ketolla, että tiedä sitten onko tämäkin niitä yksilöllisiä juttuja. Itsellä tässä kierrossa eroa muihin kiertoihin, että en oo tosiaan hh kyttäilly, stressi helpannu monessa mielessä ja otin rennomman asenteen tähän kiertoon. Sekä greippimehu alkukierrosta. Tiedä sitten onko sattumaa, yksittäinen tekijä vai monen asian summa, että nyt ensimmäinen plussa aikaiseksi, pysy matkassa tai ei...

Hei ootko syönyt muuten nyt ketoruokavaliolla? Mä oon syöny hh tässä kierrossa reippaanlaisesti. Luin jostain, et keto voi sekottaa hormonaalisen toiminnan. Mutta sitten on myös niitä, jotka raskautunu ketolla, että tiedä sitten onko tämäkin niitä yksilöllisiä juttuja. Itsellä tässä kierrossa eroa muihin kiertoihin, että en oo tosiaan hh kyttäilly, stressi helpannu monessa mielessä ja otin rennomman asenteen tähän kiertoon. Sekä greippimehu alkukierrosta. Tiedä sitten onko sattumaa, yksittäinen tekijä vai monen asian summa, että nyt ensimmäinen plussa aikaiseksi, pysy matkassa tai ei...

Alotin taas keton ja en ihmettelis vaikka se pistää kropan sekasin. Hyvä kun sanoit, niin lisään sitten vähäsen hiilareiden määrä. Oonkin miettinyt, että onko mun kroppa liian tiukilla ruokavalion suhteen. Sen jälkeen kun aloin laihtumaan, niin ongelmat alkoi. Täytyy nyt vähän rauhottaa. :confused:

Sori omanapa ihan nopeasti vain :rolleyes:

Ostin marketista foolihapot, mutta kotona muistin syöväni edelleen keskenmenneestä raskaudesta jääneitä mamavitamiineja :hilarious: Noissahan on itsessään se foolihappo.

Joten mun ei kai kannata syödä lisäksi niitä foolihappoja?

Se päivän suositeltu määrä on noissa monivitamiineissakin.

Moi kaikille! Täälä yksi uusi vauvakuumeilija ilmoittautuu!
Esikoinen syntyi 12/15, ja nyt olisi toinen haaveissa. Tai haaveissa on ollut jo pitkään, mutta nyt vasta on ensimmäinen kuukausi yritystä takana, ja toistaiseksi ei ole kahta viivaa siunaantunut.
Viikonloppuna oli ovis, nyt vaan odotellaan.

Aina saa odotella

Moi kaikille! Täälä yksi uusi vauvakuumeilija ilmoittautuu!
Esikoinen syntyi 12/15, ja nyt olisi toinen haaveissa. Tai haaveissa on ollut jo pitkään, mutta nyt vasta on ensimmäinen kuukausi yritystä takana, ja toistaiseksi ei ole kahta viivaa siunaantunut.
Viikonloppuna oli ovis, nyt vaan odotellaan.

Aina saa odotella
Tervetuloa!

Sori omanapa ihan nopeasti vain :rolleyes:

Ostin marketista foolihapot, mutta kotona muistin syöväni edelleen keskenmenneestä raskaudesta jääneitä mamavitamiineja :hilarious: Noissahan on itsessään se foolihappo.

Joten mun ei kai kannata syödä lisäksi niitä foolihappoja?

Se päivän suositeltu määrä on noissa monivitamiineissakin.

Riippuu tilanteesta.

Perusterveelle ihmiselle riittää raskautta yrittäessä 400 mikrogrammaa foolihappoa päivittäin.

Jos on ylipainoinen, tietynlainen lääkitys yms... Esim. mun tapauksessa täytyy ottaa 1mg foolihappoa päivässä. :)

Mä otan nyt yrittäessä yhteensä 800 mikrogrammaa ja raskaana sen 1mg.

Aamu aloitettu testailulla taas. Puretty cb:n fast and easy. Vaikuttais vahvemmalta eilisiin verrattuna. Toki eri merkki mutta kai tuossa se sama 10 iu herkkyys

Ensinnäkin, varovaiset onnittelut haamulaisesta, toivottavasti kaveri on tarrannut kovasti kiinni ja viiva jatkaa vahvistumista! :love7

Toi CB:n fast and easy ei mun ymmärtääkseni ole herkkä testi. Itsekin joskus ostin sen kuvitellen että olis, mutta kait se nopeus perustuu siihen että on tarkoitettu käytettävän vasta sit kun menkat pitäis alkaa. Mutta rohkaisevaa siis että sekin haamuilee!!

@MariaSha, kovasti tsemppiä sinne, jospa se olisi kuitenkin harmitonta kun ei ole kipuja! :Heartbigred

Mun on tähän kommentoitava, että mulla oli todella pitkän linjan vhh, ihan siksi kun se piti mun painon tosi hyvin aisoissa ja koin muutenkin olevan paljon terveempi. Mulle kävi kuitenkin niin, että hormonitoiminta meni ihan minimiin, menkat kyllä tuli, mutta en ovuloinut, vaikka kierto oli suht säännöllinen. Vasta alkukesästä lopetin, siirtymällä pelkkään gluteenittomaan ja maidottomaan. Paino nousi jonkun viitisen kiloa ja nyt sitten kesän jälkeen plussasin. Itse tein sen päätelmän, että keho tarvitsee hiilareita ja rasvaa toimiakseen, jos haluaa lisääntyä, raskaudesta puhumattakaan.. Mulla tullut jo nyt ihan älyttömästi kiloja lisää kun en juuri pahoinvoinnilta ja väsymykseltä ole pystynyt liikkumaan, mutta uskon vakaasti, et vaikka tulis nyt se 30kg lisäpainoa, pystyn saamaan painoni raskauden jälkeen vielä alas, sillä vhh reagoi mulla niin nopeasti.
Mut siis tämä Julietin pointti osui varmasti naulan kantaan :happy: Kauhulla katon vaan miten oon voinut mahtua s koon farkkuihin kun nyt tuntuu et l kokokin kiristää lantiota, että näköjään tää keho muuttuu aika kovaa kyytiä raskauden aikana :bag:

Takaisin