Raskaaksi 2020

Ensinnäkin, varovaiset onnittelut haamulaisesta, toivottavasti kaveri on tarrannut kovasti kiinni ja viiva jatkaa vahvistumista! :love7

Toi CB:n fast and easy ei mun ymmärtääkseni ole herkkä testi. Itsekin joskus ostin sen kuvitellen että olis, mutta kait se nopeus perustuu siihen että on tarkoitettu käytettävän vasta sit kun menkat pitäis alkaa. Mutta rohkaisevaa siis että sekin haamuilee!!

@MariaSha, kovasti tsemppiä sinne, jospa se olisi kuitenkin harmitonta kun ei ole kipuja! :Heartbigred
Kiitos! Mä yritin googletella ja en löytänyt tietoa ton testin herkkyydestä, mutta siinä lukee et voi neljä päivää ennen oletettuja menkkoja tehä. Tämä testi siis kyseessä. Nyt kp 25/28-30

Liitteet

• 08396483-8D24-4BF1-B888-AC9AAF0BD4EF.png
    08396483-8D24-4BF1-B888-AC9AAF0BD4EF.png
    97.4 KB · Katsottu: 146
Mun on tähän kommentoitava, että mulla oli todella pitkän linjan vhh, ihan siksi kun se piti mun painon tosi hyvin aisoissa ja koin muutenkin olevan paljon terveempi. Mulle kävi kuitenkin niin, että hormonitoiminta meni ihan minimiin, menkat kyllä tuli, mutta en ovuloinut, vaikka kierto oli suht säännöllinen. Vasta alkukesästä lopetin, siirtymällä pelkkään gluteenittomaan ja maidottomaan. Paino nousi jonkun viitisen kiloa ja nyt sitten kesän jälkeen plussasin. Itse tein sen päätelmän, että keho tarvitsee hiilareita ja rasvaa toimiakseen, jos haluaa lisääntyä, raskaudesta puhumattakaan.. Mulla tullut jo nyt ihan älyttömästi kiloja lisää kun en juuri pahoinvoinnilta ja väsymykseltä ole pystynyt liikkumaan, mutta uskon vakaasti, et vaikka tulis nyt se 30kg lisäpainoa, pystyn saamaan painoni raskauden jälkeen vielä alas, sillä vhh reagoi mulla niin nopeasti.
Mut siis tämä Julietin pointti osui varmasti naulan kantaan :happy: Kauhulla katon vaan miten oon voinut mahtua s koon farkkuihin kun nyt tuntuu et l kokokin kiristää lantiota, että näköjään tää keho muuttuu aika kovaa kyytiä raskauden aikana :bag:
Jotenkin kyllä hassuja nää asiat. Muistaakseni @Sammie (korjaa jos olen väärässä) raskautui juurikin ketoillessa. Itse toukokuussa alotin keton ja kylkä ovuloin sen aikana, mutta yhtään plussaa ei tullut ja luteliaalikin todella lyhyt oli. Nyt oon syksyn aikana ruvennu lipsumaan siitä ja syönyt välillä leipää ja herkkujakin kohtuudella.. ja jotain yritystä ainakin olis tällä hetkellä tapahtumassa. Pudotettavaa itsellä on vielä se n. 20kg, et liian vähän rasvaa kehossa ei kyllä ole:hilarious:

Ja juu! Kyllä ne kilot sitten aikanaan lähtee ja tolla vhh/ketolla varsinkin. Ihanasti kyllä sulla vissiin jo viikkoja kasassa? Olikos sulla jo nt-ulta ollut?

Muokattu viimeksi:
Jotenkin kyllä hassuja nää asiat. Muistaakseni @Sammie (korjaa jos olen väärässä) raskautui juurikin ketoillessa. Itse toukokuussa alotin keton ja kylkä ovuloin sen aikana, mutta yhtään plussaa ei tullut ja luteliaalikin todella lyhyt oli. Nyt oon syksyn aikana ruvennu lipsumaan siitä ja syönyt välillä leipää ja herkkujakin kohtuudella.. ja jotain yritystä ainakin olis tällä hetkellä tapahtumassa. Pudotettavaa itsellä on vielä se n. 20kg, et liian vähän rasvaa kehossa ei kyllä ole:hilarious:

Ja juu! Kyllä ne kilot sitten aikanaan lähtee ja tolla vhh/ketolla varsinkin. Ihanasti kyllä sulla vissiin jo viikkoja kasassa? Olikos sulla jo nt-ulta ollut?

Joo no nää on niin yksilöllisiä juttuja! Mulla taustalla kyllä pienikokoisuutta vuosien ajalta ja se laihdutus jäi vähän niin kun päälle, eikä loppunut siis siihen et sain 10kg putoamaan ja menikin välillä ihan alipainon puolelle.. Joten luulen tai siis oma arvioni on, että keho kerää nyt hurjasti painoa vuosien kuihtumisen takia, luin jonkin tutkimuksenkin missä syömishäiriöisillä naisilla tai syömishäiriöstä parantuneilla naisilla raskausaikana paino nousee huomattavasti enemmän kuin aina normaalipainoisilla, et se keho jotenkin säätää varastoon sitä vauvaa varten enemmän, kun on niin pitkään jatkunut yksipuolinen aliravitsemus tai jotain sinnepäin :bag:

Ja siis nyt on 10+4 :happy: nt-ultra verikokeineen viikon päästä tiistaina, la tarkentui vasta 25.5 kun edellisessä ultrassa kaveri olikin arvioitua pienempi viikoilta, mut sydän sykki ja kovasti hän jalkoja ja käsiä heilutteli :love017
Välillä pelko nostaa päätään, että onko siellä mitään, mut toistaiseksi pahoinvointi on ollut sitä luokkaa, että pakko kai uskoa et kamu on vielä kyydissä :rolleyes: Jännittää hirmuisesti se uusi ultra, et onkohan kaikki ok, mut toivon parasta :angel7

Nega testattu nyt illalla, joten eilinen oli sitten vissiin vaan värikertymää tai viivanpaikka..:sad001Jään odottelemaan menkkoja ja eikun uutta yritystä. Aina tämä vaan samalla tavalla ottaa päähän ja masentaa, vaikka kuinka yrittää henkisesti valmistautua myös siihen negatiiviseen tulokseen.. :BangHead

Kp33, ovisplussasta dpo11. Eilen olinkin näköjään päivän jäljessä :hilarious:
Vaaleenpunasta pyyhkiessä oli eilen ja tänä aamuna, mut nyt taas ei mitään :wideyed: huomenna viimenen tero naamariin :wacky: Tiputtelu ei itelle oo sitä tavallisinta, etenkään terojen/primojen kanssa mutta niistä veikkaan silti johtuvaksi :grin FertilityFriend ilmotti heti kun merkkasin ottavani keltarauhashormonia että aamulämmöt ei siitä johtuen näytä oikein, joten lämpöjen mittailu jäi. Kaikki mahdolliset tuntemukset menee terojen piikkiin etenkin gynen ”tuomion” jäliltä. Alan saavuttaa taas sitä mielentilaa mikä ennen kemiallista - ei toisaalta usko plussaan, ja se helpottaa omalta osaltaan arjessa. :wacky:

Nega testattu :shifty: kuitenkin jo dpo12, joten kai edes haamua näkyisi jos olis näkyäkseen. Mut nyt ihmetyttääkin sit se että mitä nyt? Koska alan tikuttelemaan uudestaan? Ne ekat menkat oli niin olemattomat ja just luin että voi olla niinkin että ovuloi ilman kuukautisia ja vain tikuttamalla bongaa ovisen. Odottelenko menkkoja vai missä kohtaa taas testit käyttöön? No, jospa ne sieltä alkais vaikka loppuviikon aikana niin olis selkeämpää tämä:mad:

tänään siis kp33, dpo 12, yk1 (mut voisi lisätä siihen listaan :oops::grin)

Jee meidän remontti on ohi!! :grin
Saan ihan rauhassa pissiä purkkiin tai tikkuihin :grin
Oli kyllä sellane remppatyyppi et oksat pois. Hermot menny täs 6ssa viikossa. Piti olla valmis siis 4 viikossa. (+-3päivää) ostettuja tavaroita vaan katos ja ei muka tiedetty mihinkä. (omaan taskuun) ja paljon muuta virheitä ja kamalaa käytöstä. Luojan kiitos se on ohi ka lapsenkaan ei tarvi pelätä kiukkusta remppaäijää.

Mulla kosteat olot ja limailu vaan edelleen jatkuu. Nyt dpo 4. Tissitkin on tosi arat. Toivottavasti ei oo mikään pelkkä hormoonihäiriö ku oviksesta asti tälläsiä oireita.

Jee meidän remontti on ohi!! :grin
Saan ihan rauhassa pissiä purkkiin tai tikkuihin :grin
Oli kyllä sellane remppatyyppi et oksat pois. Hermot menny täs 6ssa viikossa. Piti olla valmis siis 4 viikossa. (+-3päivää) ostettuja tavaroita vaan katos ja ei muka tiedetty mihinkä. (omaan taskuun) ja paljon muuta virheitä ja kamalaa käytöstä. Luojan kiitos se on ohi ka lapsenkaan ei tarvi pelätä kiukkusta remppaäijää.

No on teilläkin ollut remppaajat. Hyvä että nyt ohi. :eek:

Nega testattu :shifty: kuitenkin jo dpo12, joten kai edes haamua näkyisi jos olis näkyäkseen. Mut nyt ihmetyttääkin sit se että mitä nyt? Koska alan tikuttelemaan uudestaan? Ne ekat menkat oli niin olemattomat ja just luin että voi olla niinkin että ovuloi ilman kuukautisia ja vain tikuttamalla bongaa ovisen. Odottelenko menkkoja vai missä kohtaa taas testit käyttöön? No, jospa ne sieltä alkais vaikka loppuviikon aikana niin olis selkeämpää tämä:mad:

tänään siis kp33, dpo 12, yk1 (mut voisi lisätä siihen listaan :oops::grin)

Mulla kävi juurikin niin, että ovuloin ilman menkkoja. Ootteliin vaan kuukautisia ja 2 kuukauden päästä olikin plussa testissä. o_O
Siinäpä sitten yritin arvioida minkä ikäinen alkio ois kyydissä. :)

Mulla kosteat olot ja limailu vaan edelleen jatkuu. Nyt dpo 4. Tissitkin on tosi arat. Toivottavasti ei oo mikään pelkkä hormoonihäiriö ku oviksesta asti tälläsiä oireita.
meillä on kyllä ihan samat oireet :hilarious: mä eilen kans mietin mikä mun tissejä vaivaa, kun kipuili kovasti juoksulenkillä. illalla myös pissatti jatkuvasti ja oli kipeää tuikintaa oikean puolen muniksessa. lisäksi ihan jäätävä turvotus o_O

Täällä omat vahvistuneet viivat! Vahvistusta tapahtunut. Ylempi normi pregcheck ja alempi apteekin ultra. Yllättävää, et vähemmän herkäs testis vahvemmat viivat! Tohon apteekin ultraan sain maanantaina ekan käänneltävän ja väänneltävän haamun.

Perjantaina jos hyvältä näyttää ni uskaltais ehkä jo siirtyä kunnolla tonne heinäkuisiin:facepalm:

Liitteet

• D9D0E387-89D4-49D7-9AC5-EA62ABF699F8.jpeg
    D9D0E387-89D4-49D7-9AC5-EA62ABF699F8.jpeg
    17.3 KB · Katsottu: 197
Kiitos! Mä yritin googletella ja en löytänyt tietoa ton testin herkkyydestä, mutta siinä lukee et voi neljä päivää ennen oletettuja menkkoja tehä. Tämä testi siis kyseessä. Nyt kp 25/28-30
Kyllä se mIU pitäisi noissa aina lukea laatikoissa tai vähintäänkin sisältä löytyvässä ohjelapussa. Jos sulla on se ohjepaperi tallessa, niin siellä kysymyksiä ja vastauksia osiossa on "kuinka clearblue toimii" vastauksen kohdalla tieto herkkyydestä. :cat: Noita samannnäköisiä testejä on sekä 25 mIU ja 10 mIU eikä boksista oikein erota että kumpi noista testeistä on kyseessä.

Täällä omat vahvistuneet viivat! Vahvistusta tapahtunut. Ylempi normi pregcheck ja alempi apteekin ultra. Yllättävää, et vähemmän herkäs testis vahvemmat viivat! Tohon apteekin ultraan sain maanantaina ekan käänneltävän ja väänneltävän haamun.

Perjantaina jos hyvältä näyttää ni uskaltais ehkä jo siirtyä kunnolla tonne heinäkuisiin:facepalm:

Hyvältä näyttää. Onnea!
Apteekin ultra ei mulla koskaan vahvistunut kunnolla, vaikka muut testit kyllä. Pikkusella oli kaikki hyvin. :)

Kyllä se mIU pitäisi noissa aina lukea laatikoissa tai vähintäänkin sisältä löytyvässä ohjelapussa. Jos sulla on se ohjepaperi tallessa, niin siellä kysymyksiä ja vastauksia osiossa on "kuinka clearblue toimii" vastauksen kohdalla tieto herkkyydestä. :cat: Noita samannnäköisiä testejä on sekä 25 mIU ja 10 mIU eikä boksista oikein erota että kumpi noista testeistä on kyseessä.
Heitin jo lootan pois enkä netistä löytäny tietoa:hilarious: mut hyvältä näyttää toi pregchekin joka vissii on sen 25.

@Pingviiniemo kiitos:happy: jänniä kyllä noi erot testeissä.

Mä oon ihan hukassa. Kp 16, se on varma. Väitän, et ovis ollu viikonloppuna, tai ainakin nyt jo mennyt. Limat oli ja meni, halut oli ja meni, ja viime kierrossakin oletetun ovulaation jälkeiset vatsanippailut on tullut. Mutta sunnuntaina mulla oli alaselässä menkkajomot, eilen iltapäivällä alkoi päänsärky tuntua ja kesti tähän aamuun, hajuaisti ihan herkillä ollut aamun ja ällö olo, niin ja nännit arat. Mutta kun ei ovis voi olla vasta nyt eikä mikään raskausjuttukaan. Ihme kroppa.

Muokattu viimeksi:
meillä on kyllä ihan samat oireet :hilarious: mä eilen kans mietin mikä mun tissejä vaivaa, kun kipuili kovasti juoksulenkillä. illalla myös pissatti jatkuvasti ja oli kipeää tuikintaa oikean puolen muniksessa. lisäksi ihan jäätävä turvotus o_O

Mä kävin yöllä 2kertaa vessassa ja aamulla herätessä kauhed hätä. Tosin janottaakin nyt enempi, meillä on täälä vähän vielä rakennuspölyä ilmassa ja mä oon pölyallerginen, nii meinaa ottaa sekin vähä kropan päälle, tai eniten keuhkojen.
Jos olis isommat dpo t nii olisin 100 varma raskaudesta, mut näin pienillä dpo lla tää tuntuu vähä jännältä nää oireilut :hilarious:
Toivotaan plussaa meille kaikille tästä kierrosta :rolleyes:

Mulla kävi juurikin niin, että ovuloin ilman menkkoja. Ootteliin vaan kuukautisia ja 2 kuukauden päästä olikin plussa testissä. o_O
Siinäpä sitten yritin arvioida minkä ikäinen alkio ois kyydissä. :)

Voi vitsit! Ei sillä et menkkoja kaipaisin, olis vaan vähän helpompaa tämä kun tietäis missä mennään. No, Täytyy alkaa tikuttelemaan tossa sit vaan taas.:grin

tässä koitan päivämääriä ynnäillä. Jos oletetut ekat menkat oli 2.10, myöhäinen ovis 23.10 ja viime torstainen menkkakipu olikin menkat ilman vuotoa... olis nyt sit jo kp6. On tää aikamoista :grin

Muokattu viimeksi:
Takaisin