Mun on tähän kommentoitava, että mulla oli todella pitkän linjan vhh, ihan siksi kun se piti mun painon tosi hyvin aisoissa ja koin muutenkin olevan paljon terveempi. Mulle kävi kuitenkin niin, että hormonitoiminta meni ihan minimiin, menkat kyllä tuli, mutta en ovuloinut, vaikka kierto oli suht säännöllinen. Vasta alkukesästä lopetin, siirtymällä pelkkään gluteenittomaan ja maidottomaan. Paino nousi jonkun viitisen kiloa ja nyt sitten kesän jälkeen plussasin. Itse tein sen päätelmän, että keho tarvitsee hiilareita ja rasvaa toimiakseen, jos haluaa lisääntyä, raskaudesta puhumattakaan.. Mulla tullut jo nyt ihan älyttömästi kiloja lisää kun en juuri pahoinvoinnilta ja väsymykseltä ole pystynyt liikkumaan, mutta uskon vakaasti, et vaikka tulis nyt se 30kg lisäpainoa, pystyn saamaan painoni raskauden jälkeen vielä alas, sillä vhh reagoi mulla niin nopeasti.
Mut siis tämä Julietin pointti osui varmasti naulan kantaan
Kauhulla katon vaan miten oon voinut mahtua s koon farkkuihin kun nyt tuntuu et l kokokin kiristää lantiota, että näköjään tää keho muuttuu aika kovaa kyytiä raskauden aikana :bag: