Raskaaksi 2020

mitä ihmettä tää nyt on?? onko toi ylempi ovis+ vai mitä penaa? ylempi pc, alempi onestep

https://aijaa.com/aA0zEF

täs viel pc yksin
https://aijaa.com/XXL9z9

ja äsken samal vesda reissul pyyhkies tuli punertavaa vv, toivottavasti menkst ei ala!!!:sad001 ois muuten etuajassa 6pv.
Mulla pc tummuu o+ aikoihin tuota tummemmaksi, mutta tosi lähellä plussaa näyttäisi ainakin olevan! Voisko vaaleanpunanen olla kiinnittymisvuotoa :angelic:

Ei oo myöhäistä! Ovisplussasta ovulaatio saattaa tulla vasta 48h päästä, eli hyvin ehtii!

Kiitos vastauksestasi!

Eipä tässä mitään hätää tullutkaan, kun testi oli aamullakin edelleen vain lähes positiivinen :) Ei mulla ikinä ole lh-huippu mennyt 12 tunnin aikana huomaamatta ohi, niin toivottavasti ei nyt tälläkään kertaa. Kp vasta 11. Ehkä illaksi tummuu :)

Mulla pc tummuu o+ aikoihin tuota tummemmaksi, mutta tosi lähellä plussaa näyttäisi ainakin olevan! Voisko vaaleanpunanen olla kiinnittymisvuotoa :angelic:

tummempi toi pc on tänää samaa aikaa ku eilen :think005 oon kyllä pöllö ku en nyt vaa jättäny noit testei kaappii:whacky011 toivotaan et ois kiinnittymisvuotoa :angelic:

edit. täs viel vertailun vuoks, tän päivän ja eilisen o-testit
https://aijaa.com/PYDyuh

Vauvaunista puheenollen, näin myös unta että tein positiivisen raskaustestin vanhan kodin vessassa. Viime aikoina oon nähny nyt useita unia että oon joko raskaana, synnyttämässä tai että meillä on jo 3kk ikäinen tyttövauva :hilarious:
Harvemmin niitä on tullut nähtyä, mutta nyt tämän kierron aikana jotenkin extra usein.
Ja ne on hyvin eläväisiä! Välillä ihan harmittaa kun herätyskello soi:laughing001

Löysin fb-kirpulta tämmöisen sängyn :)
Haen keskiviikkona
...jos ei vauvaa tule, niin olkoon kukkapöytänä

https://aijaa.com/UEFTkO

Voi kun kaunis! Noi pienet sängyt on hyviä pienellä vauvalla, sillä ainakin meidän pojalla oli turvallinen nukkua siinä ja pystyi siinä ollakkin. Kun vaihdattiin jätti pinnis niin suostui vain meidän viereen. :thumright

Mies testas oman pissansa apteekin ultralla ja täydin blanco. Ei minkäännäköstä edes valkosta toista viivaa... ja miehen mielestä vähän punertaa toi mun viivan testin... hitto hoikoon... nyt jännittää ja pitäs päivä kerrallaa jännäil alkaako vuoto ja lähteekö tummuu viiva:facepalm:

Meillä näkyi dpo 7 viiva viitenä eri päivänä testeissä. ( oli eri merkkisiä) joten täällä kkm kun alkoikin kuukautiset. Eli yrityskierrokselle 2.

Mitähän kummaa, ovislimat ei loppunutkaan, vaikkakin vähentyi, munasarjat tuikkii ja juilii ja nivusia särkee. Tää on vähän outoa, ku lauantaina oli aika varmasti ovulaation ku kivut oli nii kovat, ja epäilen että mahdollisesti molemmin puolin, nyt nuo kivut vois olla keltarauhasesta johtuvia, ainakin on samantyyppistä poltetta. Ja tuntuu molemmin puolin. Jännää jos oliskin tuplamahikset :)

Meillä näkyi dpo 7 viiva viitenä eri päivänä testeissä. ( oli eri merkkisiä) joten täällä kkm kun alkoikin kuukautiset. Eli yrityskierrokselle 2.

Onpa kurjaa, oliko keskeytynyt keskenmeno (kkm) vai siis kemiallinen raskaus (kr). Kemiallinen, tai biokemiallisesta puhutaan, nii monesti näkyy hyvin aikaisin herkässä testissä.

Mitähän kummaa, ovislimat ei loppunutkaan, vaikkakin vähentyi, munasarjat tuikkii ja juilii ja nivusia särkee. Tää on vähän outoa, ku lauantaina oli aika varmasti ovulaation ku kivut oli nii kovat, ja epäilen että mahdollisesti molemmin puolin, nyt nuo kivut vois olla keltarauhasesta johtuvia, ainakin on samantyyppistä poltetta. Ja tuntuu molemmin puolin. Jännää jos oliskin tuplamahikset :)

OOo jännä, mulla oli samanlaiset olotilat plussakierrossa! Mulla ei normaalikierrossa oo oviksen jälkeen mitään tuikkimisia tai jälkijomoja, mutta plussakierrossa oli ihan selkeetä tuikkimista oviksen jälkeen ja ovis itsessäänkin oli aika jäätävän kivulias!
Nyt sit vaan peukut ja varpaat pystyyn että ois teidän plussakierto tämä!

Lähti vähän laukalle kaupassa:smiley-ashamed008:laughing025

Kokemuksia tosta cb:n fast and easysta? Ja toi rfsu testaa varhain puikosta?

Liitteet

• 9DF39084-A942-4869-B295-B27D976BF990.jpeg
    9DF39084-A942-4869-B295-B27D976BF990.jpeg
    27.3 KB · Katsottu: 155
Täälä tänään oletettu dop 7 ja kp 27/30. Älytön närästys ollu tänään ja muutamana yönä nähnyt aivan sairaita/omituisia unia:confused:

Päätin tänään sit testata rfsu.n herkällä puikkotestillä ja en nyt oikein tiedä voisko vähä jotain pientä toivon kipinää olla vai näyttääkö vaan viivanpaikkaa:oops: väriä viivassa näyttäis kuitenkin olevan, jos en nyt aivan omiani näe:banghead:

Ekassa 5 min uittamisesta
Sama testi negatiivina ja alin kun testi oli kuiva.

Liitteet

• IMG_20201102_151944.jpg
    IMG_20201102_151944.jpg
    17.5 KB · Katsottu: 143
  • IMG_20201102_164152.jpg
    IMG_20201102_164152.jpg
    19 KB · Katsottu: 144
  • IMG_20201102_164239.jpg
    IMG_20201102_164239.jpg
    15.8 KB · Katsottu: 145
Täälä tänään oletettu dop 7 ja kp 27/30. Älytön närästys ollu tänään ja muutamana yönä nähnyt aivan sairaita/omituisia unia:confused:

Päätin tänään sit testata rfsu.n herkällä puikkotestillä ja en nyt oikein tiedä voisko vähä jotain pientä toivon kipinää olla vai näyttääkö vaan viivanpaikkaa:oops: väriä viivassa näyttäis kuitenkin olevan, jos en nyt aivan omiani näe:banghead:

Ekassa 5 min uittamisesta
Sama testi negatiivina ja alin kun testi oli kuiva.

RFSU:n herkkä ei anna monille helposti mitään viivaa, vaikka muissa testeissä näkyis jotain eli olisin hyvin optimistinen.

Näen siis hailun. :cat:

Mua nyt ihmetyttää tämä kierto. On vasta kp 11 ja tuntuu ihan siltä kuin ovulaatio olisi mennyt ohi ja tapahtunut viime yönä.

Eilen tuli selviä ovulaatiolimoja, yöllä oli kovia vatsakipuja molemmin puolin ja nyt tänään tuntuu kuukautismaisia kipuja keskellä alavatsaa ja rinnat aristaa, ihan niinkuin mulla ovulaation jälkeen.

Mutta ovulaatiotestit ovat kuukaudesta toiseen toimineet minulla aina samanlailla, ne tummenevat hitaasti ja ovat usein päivän ajan tasavahvat ennen kuin testiviiva muuttuu räikeän tummanpunaiseksi. Tästä n. 12 tunnin päästä on aina tuntunut ovulaatiokivut, ja seuraavana päivänä alkaneet nämä "kuukautismaiset kivut" ja rintojen aristus.

Tällä kertaa testi oli eilen illalla lähes positiivinen, mutta niin oli myös aamulla (väliä 12h) ja nyt (väliä taas 12h). Lh-huippu ei ole voinut ehtiä karata tuolla välillä, ja vielä niin, että ovulaatio olisi tapahtunut heti samana yönä.

Mitä mun keho tekee? Jatkan testailua ja katsotaan :hungover:

Takaisin