Anteeksi kokoajan omanapa, mutta...

Toivon sydämestäni, että kaikki menisi hyvin ja saataisiin ihanin kesälahja
Tänään kuitenkin vasta kp25
Ja olen lähes oireeton :bag:
TOIVON MYÖS SYDÄMENI POHJASTA, että teistä mahdollisimman moni (mielellään kaikki!) tulisitte pikapikaa perässä!

Edelleen jään tänne vähintään taustailemaan ja toivon, etten joudu palaamaan.
Seuraan teidän kuulumisia ja tsemppaan jokaista hieman taaempaa.
Aivan ihanaa loppusyksyä ja pian koittavaa alkavaa talvea jokaikiselle teille!
Kiitos myös korvaamattomasta tuesta jota tämä ryhmä tarjoaa
Uskomattomia ja vahvoja naisia ryhmä täysi !

Toivon sydämestäni, että kaikki menisi hyvin ja saataisiin ihanin kesälahja
Tänään kuitenkin vasta kp25
Ja olen lähes oireeton :bag:TOIVON MYÖS SYDÄMENI POHJASTA, että teistä mahdollisimman moni (mielellään kaikki!) tulisitte pikapikaa perässä!

Edelleen jään tänne vähintään taustailemaan ja toivon, etten joudu palaamaan.
Seuraan teidän kuulumisia ja tsemppaan jokaista hieman taaempaa.
Aivan ihanaa loppusyksyä ja pian koittavaa alkavaa talvea jokaikiselle teille!
Kiitos myös korvaamattomasta tuesta jota tämä ryhmä tarjoaa

Uskomattomia ja vahvoja naisia ryhmä täysi !
nyt aamusta ovat ehkä hieman enemmän arat mut jos nyt hirveesti koskettelen ni se kipu ns katoaa? mulla ei yleensä kyl oo ovulaation jälkeen koskenu nännei/tissei, eikä aina välttis menkkojenkaan aikana. nyt on menos kp15 ja dpo 2. tietty sit rupesin kattoo miten oon oireita merkannu flouhun ni sillon toukokuussa ku olin raskaana ni rintojen arkuus alkanu n. viikkoa ennen menkkoja (n kp22) mut sillon en osannut sitä kyl yhdistää raskauteen kun vasta ku menkat oli myöhässä
sit välillä juilii oikeaa munista et heti mietin että onko joku tulehdus vai mitä ihmettä..
Kotona kun testiä katselen niin olen näkevinäni haalean haamun mutta en tiedä tuliko kuvaan sitäkään. Aikaisemmin en ole saanut näihin mitään viivanpaikkaa tms. Ai hitto, nyt on todella piinapäivät seuraavat 3pv. Ke alkaa menkat, jos on alkaakseen.
Sulla taisi olla muutenkin jotain lupaavan kuuloisia oireita vai muistanko ihan väärin? 
Tässä kierrossa hämmentävä ruskea/punaruskea tuhru tuli jo dpo5-dpo6. Omissa muistiinpanoissakin luki, että nyt jo wtf

Nyt viikonloppuna en oo voinut koska tosiaan oon miehen isällä koska mies hirvestää (suprise xd) ja siis huomenna luultavasti yritän uusiks. :angelic: kuitenkin on nii erilainen kuukaus ollu ettei tosikaa. :) Pistää jänskättää vaa enemmän.