Raskaaksi 2020

Anteeksi kokoajan omanapa, mutta...
:smiley-angelic001:notworthy:Heartred

C397A1A0-A230-4279-82CB-3501C583CD4B.jpeg

Toivon sydämestäni, että kaikki menisi hyvin ja saataisiin ihanin kesälahja :Heartred Tänään kuitenkin vasta kp25 :nailbiting: Ja olen lähes oireeton :bag:

TOIVON MYÖS SYDÄMENI POHJASTA, että teistä mahdollisimman moni (mielellään kaikki!) tulisitte pikapikaa perässä! :Heartpink:Heartpink
Edelleen jään tänne vähintään taustailemaan ja toivon, etten joudu palaamaan.
Seuraan teidän kuulumisia ja tsemppaan jokaista hieman taaempaa.
Aivan ihanaa loppusyksyä ja pian koittavaa alkavaa talvea jokaikiselle teille!
Kiitos myös korvaamattomasta tuesta jota tämä ryhmä tarjoaa :Heartpink
Uskomattomia ja vahvoja naisia ryhmä täysi !

ON: mulla alkoi eilen illal nännejä koskemaan tai oli hieman kosketus arat ku riisuin vaatteet :smiley-ashamed004 nyt aamusta ovat ehkä hieman enemmän arat mut jos nyt hirveesti koskettelen ni se kipu ns katoaa? mulla ei yleensä kyl oo ovulaation jälkeen koskenu nännei/tissei, eikä aina välttis menkkojenkaan aikana. nyt on menos kp15 ja dpo 2. tietty sit rupesin kattoo miten oon oireita merkannu flouhun ni sillon toukokuussa ku olin raskaana ni rintojen arkuus alkanu n. viikkoa ennen menkkoja (n kp22) mut sillon en osannut sitä kyl yhdistää raskauteen kun vasta ku menkat oli myöhässä:grin nyt sit tuntuu tyhmältä ku herättelen toiveita ja tulee olo et kuvittelen, että nännit arat, koska eivät kuitenkaan kokoaikaa ole :facepalm::grin tiedän kyllä että raskaus ei vielä oireilis koska ovis vasta ollut mut kummastelen nyt näitä nännejäni :laughing002 sit välillä juilii oikeaa munista et heti mietin että onko joku tulehdus vai mitä ihmettä..
jos teillä jollain on kipeet nännit/tissit ni missä kohtaa kiertoa teil alkaa kipuilee ja kuinka voimakkaasti?:smiley-ashamed004:smiley-ashamed004

Mulla alkoi tässä kierrossa nännien aristelu dpo3 ja loppui kuin seinään dpo8. Eivät olleet mitenkään erityisen kipeät, mutta herkät ja kovat. Aiemmin on saattanut olla vielä kipeämmät ja kipu on alkanut aiemmin, uskoisin että heti ovulaation aikaa tai sitten vasta lähempänä menkkoja. Mutta lupaavalta kuulostaa sulla, peukut pystyyn! :smiley-angelic001

Niin päätin etten testaa ennen kuin menkat myöhässä mutta tänään tarttui kauppareissulta rfsu:n herkkä testi mukaan(se jolla pitäisi voida testata jo 5 päivää ennen menkkojen alkua). Testasin 3h pidätyksellä päiväpissasta ja dpo 11 menossa. Kuvittelenko vaan vai tuliko ihan hailu haamuviiva? :hilarious: Kotona kun testiä katselen niin olen näkevinäni haalean haamun mutta en tiedä tuliko kuvaan sitäkään. Aikaisemmin en ole saanut näihin mitään viivanpaikkaa tms. Ai hitto, nyt on todella piinapäivät seuraavat 3pv. Ke alkaa menkat, jos on alkaakseen.

Haamu näkyy tännekin, vahvistumisia! :love017 Sulla taisi olla muutenkin jotain lupaavan kuuloisia oireita vai muistanko ihan väärin? :grin

Täällä on kyllä taas plussa-aallon tuntua ilmassa!
:smiley-bounce016

Mä pidän itse tänään välipäivän testailusta. Huomenna olisi virallinen menkkojen alkamispäivä ja huomenna sitten uutta testiä. Ruskeaa tuhrua ei ole tullut, mitä on näissä luomukierroissa tullut aina muutama päivä ennen menkkoja:dance011Tässä kierrossa hämmentävä ruskea/punaruskea tuhru tuli jo dpo5-dpo6. Omissa muistiinpanoissakin luki, että nyt jo wtf:hilarious: Liekkö ollut kiinnittymiseen liittyvää!

View attachment 95105

Toivon sydämestäni, että kaikki menisi hyvin ja saataisiin ihanin kesälahja :Heartred Tänään kuitenkin vasta kp25 :nailbiting: Ja olen lähes oireeton :bag:

TOIVON MYÖS SYDÄMENI POHJASTA, että teistä mahdollisimman moni (mielellään kaikki!) tulisitte pikapikaa perässä! :Heartpink:Heartpink

ONNEA!! :love7

View attachment 95105

Onnea vauvakuume! :hello2:Heartred
Toivottavasti heinäkuisissa nähdään!

Ootko testannut vielä ollenkaan? :)
Tissikipu kuulostaa ainaki hyvältä oireelta :wink

Olen mut on ollu negaa. Mut ehdottomasti ei oo enää samaa ku mitä on menkkojen kaa jos tisseihin ei parane koskee tai sattuu. :woot: Nyt viikonloppuna en oo voinut koska tosiaan oon miehen isällä koska mies hirvestää (suprise xd) ja siis huomenna luultavasti yritän uusiks. :angelic: kuitenkin on nii erilainen kuukaus ollu ettei tosikaa. :) Pistää jänskättää vaa enemmän. :joyful:

Onnea vauvakuume!:smiley-bounce016

Mitäs tästä sanois..eli tein ovistestin äsken ja siis kp 23 ja silloin kp 12 oli se melkein musta ovisviiva eli ovis kai ollut siellä nurkilla niin nyt tuli tällänen ovistestiin ja samasta virtsasta raskaustesti pc oli nega:help

Edit. Eli ei ihan plussa ole mut mut...eikä kyllä tasavahvakaan et tuskin raskaudesta kertois? Huomenna voisin tehä uudestaan et onko vahvistunut:shifty:

Ja edit!!! Vilkasin pc raskaustestiä uudelleen ja kovilla viivalaseilla näkyis ihan hailu viivanpaikkanen:eek:

Liitteet

• 20201025_134751.jpg
    20201025_134751.jpg
    12.5 KB · Katsottu: 123
Muokattu viimeksi:
Onnea vauvakuume ja liimaa pienelle!

Lisää haamuja, vahvistumista niille!!

On. Kp 10 kohta aloitan oviksen tikutuksen. Geleet ja maca (joka maistuu perseelle!!!) aloitettu ja toivon ihmevaikutuksia, mieluusti ovisplussaa ens viikolle ja r-plussaa melkein heti perään. Mies kuvittelee et me tjottaillaan. Yeah right... :laughing001

Niin päätin etten testaa ennen kuin menkat myöhässä mutta tänään tarttui kauppareissulta rfsu:n herkkä testi mukaan(se jolla pitäisi voida testata jo 5 päivää ennen menkkojen alkua). Testasin 3h pidätyksellä päiväpissasta ja dpo 11 menossa. Kuvittelenko vaan vai tuliko ihan hailu haamuviiva? :hilarious: Kotona kun testiä katselen niin olen näkevinäni haalean haamun mutta en tiedä tuliko kuvaan sitäkään. Aikaisemmin en ole saanut näihin mitään viivanpaikkaa tms. Ai hitto, nyt on todella piinapäivät seuraavat 3pv. Ke alkaa menkat, jos on alkaakseen.

Näkyy haamu! :3some

View attachment 95105

Vielä kerran onnea,
Ja kiitos kauniista sanoista. Tää ryhmä on ihan korvaamaton. :):Heartred

Omaa napaa... Tänään mulla on 8 dpo ja aamupäivällä oli kuvottava olo. Onko kellään ollut raskaus pahoinvointia näin aikaisessa vaiheessa? Esikoisesta mulla alkoi muistaakseni lievät pahoinvoinnit joskus viikon 5 alussa.

viimekierrossa mulla alko samoihin aikoihin, oli sitä haamua tikussa parina päivänä mutta sitte katos oireet ja haamutki, tiedä mikä oli todellisuus siinä sitte oliko kyytissä joku. Eilen illalla ja tänään taas vähän etonut, dpo9 mutta koitan olla miettimättä sen kummemmin :angelic:

View attachment 95105

hurjasti onnea:Heartpink

Ihanaa, että muutkin näkee haamun, enkä ole ihan viivalasit päässä kuvitellut. Kokeilin parin tunnin pidätyksellä vielä raskauskeijun one stepin ja samanlainen hailu haamu siihenkin :hilarious: Olen ihan tulisilla hiilillä täällä ja toivon, että viiva lähtisi tummenemaan. Ihan uskomatonta, että vihdoin meillä olisi tärpännyt. Yritän vielä toki pysyä jalat maassa, jos ei viiva vaikka ala tummenemaan mutta pienesti jo iloitsen. Ainakin jotain yrittää tapahtua.

Nyt hirmuinen plussa-aalto kaikille ja isolla joukolla heinäkuisiin :smiley-bounce016

View attachment 95105

Paljon onnea!! <3

Mä heitän jatkossa herkillä testeillä vesilintua, ne tuntuu antavan jos jonkunlaista viivaa vaikka ei raskaana oliskaan. Täällä kp1 ja yk6 alkaa pikkukakkosta yrittäessä :)

Jos tuntee kroppansa ja kiertonsa suht hyvin ja ei oo ongelmia ajottaa seksiä oikeisiin kohtiin, onko tuo cb:n kaksoishormonitesti ihan turha?

Mä heitän jatkossa herkillä testeillä vesilintua, ne tuntuu antavan jos jonkunlaista viivaa vaikka ei raskaana oliskaan. Täällä kp1 ja yk6 alkaa pikkukakkosta yrittäessä :)

Jos tuntee kroppansa ja kiertonsa suht hyvin ja ei oo ongelmia ajottaa seksiä oikeisiin kohtiin, onko tuo cb:n kaksoishormonitesti ihan turha?

Hei sielläkin yritetään pikku kakkosta! Täällä tais aika monella olla kakkonen toiveissa?

Mä en kestä kuinka meidän poika tarvii sisaruksen. Se ilo sen silmissä, kun näkee muita lapsia ja haluaa koskea niitä ja jutella on ihan älytön. En ole ikinä nähny näin läheisyyden kaipuista vauvaa ja niin kauniisti silittää serkkuaan. :sad015:Heartblue

Vähän sydän särkyisi jos en pojalle kaveria sais.

Hui mikä plussa-aalto täällä on lähdössä liikkeelle! :dance011 Onnittelut uusista plussista ja haamuista :love7

Täällä kp12 ja ensimmäinen vilkkuva hymynaama testissä, eli alkaa taas tää vähän aktiivisempi aika :hello2

Tupakoivat yrittäjät!

mä alotin tänään stumppaa tähän-kirjan ja voin kertoa, että oon vaikuttunu ekasta 35% jonka oon nyt illalla lukenut. Kuinka silmät avaavia esimerkkejä siinä on, tunsin itteni ihan tyhmäksi jo kun koin ahaa-elämyksen. Tähän asti voin suositella lämpimästi. Laskin, että oon polttanu 18vuotta, välillä raskaustauot ja pari muuta pätkää ilman, eli aika pitkä "ura" takana. Ja miksi? sitä tässä selvittelen. Niin moni syy on vaihtunu jo nyt ymmärtämiseksi, ettei se niin muuten olekaan. Baby steps, katotaan miten käy.

Takaisin