Raskaaksi 2020

Hei sielläkin yritetään pikku kakkosta! Täällä tais aika monella olla kakkonen toiveissa?

Mä en kestä kuinka meidän poika tarvii sisaruksen. Se ilo sen silmissä, kun näkee muita lapsia ja haluaa koskea niitä ja jutella on ihan älytön. En ole ikinä nähny näin läheisyyden kaipuista vauvaa ja niin kauniisti silittää serkkuaan. :sad015:Heartblue

Vähän sydän särkyisi jos en pojalle kaveria sais.
meillä kans kakkonen tilauksessa. poika on 2v8kk ja niin mielellään sen sisaruksen hänelle soisi <3

Täällä kp 12, ja cb:n ovistesti nega (tyhjä ympyrä). Jännä ettei edes vilkkuvaa hymynaamaa näy vielä :shifty: aiemmin kun oon tuota käyttänyt niin on ekan päivän jälkeen antanut jo sen vilkkuvan eli korkean hedelmällisyyden päivän. Flo ennustaa ovista kp 15, premom kp 21, ja tällä hetkellä näyttäis kyllä jälkimmäinen valitettavasti olevan lähempänä. En usko, että kierto siis vielä palautuu normaaliin tälläkään kertaa. Toki, oon ollu nyt viikon flunssassa... Muistelen, että tästäkin ollut joskus puhetta, että flunssa voi vaikuttaa siihen että ovis tuliskin myöhemmin? :wideyed: Oli pakko ottaa saikkupäivä tänään kun saa niistää vaan jatkuvalla syötöllä, en viitti kyllä edes etätöitä tehä tällasella ololla. :inpain:
mulla ainakin flunssa on myöhästyttänyt ovista :) tsemppiä ja pikaista paranemista, jospa se oviskin sieltä sit pärähtää!

vauvakuumeelle paljon onnea!!! <3

ON: yk8, kp10 ja tallettelut aloiteltu :) en tiedä vaikuttaako nuo luontaistuotteet jotenkin myös miehen halukkuuteen vaikka minä vaan syönkin (uutena tässä kierrossa gelee ja siveydenpuu), eilen ainakaan ei kyllä tarvinnu eväänsä liikauttaa niin toinen oli jo kimpussa :hilarious: ja tosi kosteeta on ollut, ei kylläkään vielä eggismäistä. ovista oottelen välille kp12-15. raudat on vähän sekottanu mahaa, mutta ei mitenkään sietämättömästi. en malttanu ottaa kun ekat tabut joka toinen päivä, nyt jo joka päivä kun haluan saada ferrit kuntoon ettei ainakaan siitä jää kiinni :p

Mä toivon, et helppaa testailuhimoa tää, ettei oo oviksesta ja dpo varmuutta. Isänpäivänä ajattelin testin tehdä kp30 jos ei oo menkat alkanu. Jos ovis on myöhään, niin ei välttämättä mitään vielä näy, mut jos on ollu hyvis ajoin ni saattas jotain näkyä jos ois näkyäkseen. Toistaseks viel ollu onneks rauhallinen fiilis tässä rennommassa kierrossa.

kiitos :happy: plussaus on viimeistään ollut tarpeeksi painava syy, vaikka ei kuopuksen kanssa niin helppoa enää ollut kuin esikoisen, mutta raskausajat ja alkuimetyksen oon ollu savuton. Mä haluan olla kokonaan savuton, mulla ei toimi silloin tällöin sauhuttelu, eikä se että tiedän että voin myöhemmin polttaa lisää, päinvastoin, mulla se pahentaa repsahtamista. Kun tiedän että voin aloittaa uudestaan, huijaan itseäni ja ihan varmasti aloitankin, lisäksi odotusaika sinne luvalliseen kiskomiseen on sietämätön :wacky:

En myöskään halua haista tumpille, kun sylittelen vauvaa tai lisätä kätkytkuoleman riskiä tuomalla makuuhuoneeseen ne myrkyt hengityksessäni, tai ylipäätään altistaa vauvaa niille. Haluan olla esimerkkinä omille lapsille ja jos yhtään voin heihin vaikuttaa, niin se aika on nyt. Kohta tulee teini-ikä ym ja tupakoiva äiti on paljon epäuskottavampi, kuin tupakoimaton. Oma äitini poltti ja kun aloitin sauhuttelun, kiskottiin yhdessä parvekkeella :rolleyes:

Tuota kirjaa lukiessani on avautunu moni asia, oma ajattelutapa ja näkökulma muuttui yllättävän nopeasti. Jännä miten ne asiat pitää lukea jonkun toisen kirjoittamana. Toisaalta, olen riippuvainen, tottakai olen ikäni keksinyt selityksiä :bag: mutta nyt uskallan sanoa sen ja tiedän mitä haluan ja mitä en halua.

Mä oon joskus nuorempana lukenut tän kirjan! Silloin en kyllä lopettanut, enemmän tai vähemmän polttanut nyt 12(?!) vuotta, pisin tauko tainnut olla muutaman kuukauden. Nyt oon ollut polttamatta yli kaksi viikkoa ja on kyllä yllättävän hyvä fiilis ollut. Mulla ollut viimeiset vuodet enemmän just bilepolttamista, mutta viime keväänä koronan myötä tuli stressiin sitten poltettua arkenakin. Nyt syksyllä kun ei ole illanvietoissa tullut käytyä, niin huomaa että perjantaina iltapäivällä tekee mieli mutta jos nyt ei tavan takia siltikään polttaisi. :cat: Lykkyä pyttyyn lopettamisen kanssa! Kyllä se kannattaa

Testasin viime perjantaina puhtaan negatiivisen, ja tänään uuden negan. Ovismaisia oireita on, aiemmin en oo ovista tikuttanut enkä tiedä hyövääkö nytkään. Ei kai se auta kuin talletella ja odotella plussaa tai menkkoja :angelic: nyt menossa kp 32. Oon positiivisesti yllättynyt jos kierto on alle 50 päivää. Ensimmäinen kierto metforemilla, laitoin tänään tilaukseen donafertya jos myo-inositoli toisi myös apuja. Siitä on ilmeisesti monille pcos oireiselle ollut apuja :p

Täällä kp24/28 ja edelleen vähän haaleeta vuotoa vessapaperiin. Aamun ovistesti melki plussaa ja pc väritön viivanpaikka joka tuskin kuvas näkyy. Herkkään rfsu ei tullut mitään:sad001

Muokkasin pc testiin vasta värit. Jos näkyy yhtään. Mut jos olis joku viiva millä merkitystä niin olis se näkynyt kun samasta pissasta tein niin myös herkemmässä rfsu:ssa.

Liitteet

• 20201026_114747.jpg
    20201026_114747.jpg
    10.2 KB · Katsottu: 129
  • 20201026_114001.jpg
    20201026_114001.jpg
    11.5 KB · Katsottu: 124
  • 20201026_114001~3.jpg
    20201026_114001~3.jpg
    16 KB · Katsottu: 130
Muokattu viimeksi:
pari-kolme päivää olis vielä menkkoihin, mutta olo on liian tyyni siihen, että olisin raskaana :hilarious:

Heh, mulla on just päin vastoin. Hermot on niin kireällä, et taitaa olla menkat oven takana. Jos oisin raskaana niin mieli ois varmaan tyynempi, jos voin jotain päätellä edellisestä raskaudesta. Se oli koko mun elämäni seesteisintä aikaa, olin rauhallinen ja rento, luonteeni vastaisesti :hilarious:

Täällä taas tovin nollailun jälkeen :hilarious:

Viime viikolla piti käydä verikokeissa menkkojen aikana, testasivat tarkemmat AFC (vai ACF?) mitkälie arvot kun ultrassa näkyi vain 3 per munasarja ja pitäisi olla reilusti enemmän:sad010normimäärä 35 vuotiaalle on 5 per munasarja, ja heillä hedelmällisyys laskussa ja itsellä ikää vasta 25. Eli jotain on endon lisäksi vielä kehossa meneillään ja tarkemmin lähtivät selvittämään missä vika.
Ainakin saivat hoitajat kahvihuoneeseen puheenaiheen musta :rolleyes: Kippasin tk:n aulaan kun vähä heikotti kiitos runsaiden menkkojen, kipujen ja 12h paaston:laughing001 lisäksi mun verikokeet tuotti päänvaivaa kun kuulemma eivät ole ottaneet hormonikokeita aikaisemmin.

Huomenna mies menee antamaan spermanäytteen ja aattelinpa olla niin kiva, että otan tänään kuvia sitä varten itestäni, kauhean kiimainen se on kun täytyy pitää paussia sitä testiä varten ja menkatki oli just :laughing021

Jos kuu ja tähdet suo, niin keskiviikko-lauantai välillä on ovis! Joten yritellään kaikesta huolimatta talletella edes jokatoinen päivä.

Dpo14.....
Lämmöt yhä koholla, eli menkat tuskin alkaa, ainakaan tämän vrk puolella, kun aina ennen romahtaneet noin pv ennen menkkoja.
Tänään en oo testiä edes tehnyt, lannisti se että dpo8 oli v.pun haamu joka lähti sitten haalenee päivä päivältä, eilen näkyi enää väritön haamuviiva.
Eiköhän ne taas kuitenkin älä.
Miehen kaa tos aamulla puhuttiin, et joka kuukaus/kierto kuitenkin mahikset paranee saada se vauva, kun miehen hormoniarvot veressä parantunu koko ajan ja siittiöntuotanto on alkanut. Siemennesteanalyysi ensi kyussa taas, niin saa taas lisäinfoa
Ei se auta kuin lohduttautua sillä ( miksi ei pysynyt solu kiinni kohdussa) että ehkäpä ei vielä siittiöt oo olleet täydellisen valmiita

Toivotaan meille yrittäjille nyt loppuvuodeksi oikea kunnon plussamyrsky, että joululahjaksi raskaudutaan kaikki :smiley-angelic001 :Heartbigred:love7

Mulla on sellane fiilis vaan et saa tän oviksen ja tallettelut tästä pois alta, nii voi hetken olla ajattelematta mitään, mutta toimiiko homma niin.. Ei tosiaan :hilarious:
Mietin ihan hirveesti et ku eilen talleltiin, oli kohdunsuu siinä jo vähän auki, nyt se ois enempi auki ja limaakin ihan hirveesti, nii mietin et oisko uusinta tänää, vai sit vasta Huomenna vai mahdollistesti vasta keskiviikkona jos ovis on sillon :hilarious: jessus pitää niinkin luonnollinen asia tehdä vaikeeksi :hilarious:
Ehkä vaan olla tää päivä ja huomenna tai sit keskiviikkona katsoo tilanteen mukaan kumpana päivänä :hilarious:

Onnittelut plussanneille ja toivon koko sydämestäni kaikkien haamujen vahvistumista ❤️

Täällä taas kerätty palaset noin suunnilleen kasaan ja huimauskin alkaa helpottaa. Pettymyksiin ei taida ikinä tottua, mutta täytyy yrittää taas kääntää ajatukset positiivisiin asioihin ja mukaviin puuhiin. Paino sanalla yrittää, sillä pohdin jo olisiko sittenkin aika vain jo luovuttaa. Eiköhän se aatos kierron puoliväliin mennessä kuitenkin unohdu :)

Oon aika sanaton. dpo 10. Testiajalla ja punertaa. Ovistikkuki aika railakan värinen.. ei mun pitäny testata mutta ku pissatti sopivasti.

:wtf en tiiä mitä pitäs aatella, ehti jo kyynel vierähtää et voiko olla. piinapäivät for real kyllä nyt.

Liitteet

• IMG_20201026_135657.jpg
    IMG_20201026_135657.jpg
    22.7 KB · Katsottu: 172
  • IMG_20201026_134906.jpg
    IMG_20201026_134906.jpg
    28.9 KB · Katsottu: 151
Heydi: mikä kp sulla on? Ja mä sanoisin et olet raskaana!!! Kyllä on väriä plussassakin:p

kp25 nyt. Otin vissii kymmenen kuvaa eri valossa ja kaikissa näkyy, ei pelkällä silmällä. Vähän toppuuttelen kun kyseessä normi frsu liuska, mutta laatikossa oos digi ja ya puikkotesti. ehkä pitää hakea early ni saa mielenrauhan :hilarious: kädet tärisee. huh huh mikä ylläri.

Oon aika sanaton. dpo 10. Testiajalla ja punertaa. Ovistikkuki aika railakan värinen.. ei mun pitäny testata mutta ku pissatti sopivasti.

:wtf en tiiä mitä pitäs aatella, ehti jo kyynel vierähtää et voiko olla. piinapäivät for real kyllä nyt.

Endurorinsessa on tainnut löytää kotiinsa!
Viivalta tuo näyttää. Pinkkejä tarrasukkia matkaan. :grin:Heartred

Täälä pärähti tänään vasta ovistestiin aikalailla yhtä vahvat viivat:angelic: Ihmettelin vkl kun oli ovikseen sopivat limat ja tänään alamahalla oli tuntemuksia:wideyed: tänään posti toi uusia ovistestejä niin pitihän se uittaa heti ja kas:woot:

Voiko tuon luokitella jo ovis+? Oletettavasti huomenna tai keskiviikkona varmaan on dpo 1. Pelkään vaan, että jääkö luteaalivaihe liian lyhyeksi, ettei raskautuminen onnistu:sad001 tänään flo.n mukaan 11 päivää kuukautisiin eli kp 20.

Liitteet

• IMG_20201026_141444.jpg
    IMG_20201026_141444.jpg
    9.9 KB · Katsottu: 103
kp25 nyt. Otin vissii kymmenen kuvaa eri valossa ja kaikissa näkyy, ei pelkällä silmällä. Vähän toppuuttelen kun kyseessä normi frsu liuska, mutta laatikossa oos digi ja ya puikkotesti. ehkä pitää hakea early ni saa mielenrauhan :hilarious: kädet tärisee. huh huh mikä ylläri.

Minusta on myös orastava plussa! Ihan huippua! Valtaisasti tarrasukkia matkaan! :dummy1:
Me oltaisiin lähestulkoon heinäkaimoja (toivotaan, että kaikki menee hyvin!!) sillä mulla on tänään kp26 :smiley-angelic001:smiley-angelic003:Heartred

Takaisin