kiitos
plussaus on viimeistään ollut tarpeeksi painava syy, vaikka ei kuopuksen kanssa niin helppoa enää ollut kuin esikoisen, mutta raskausajat ja alkuimetyksen oon ollu savuton. Mä haluan olla kokonaan savuton, mulla ei toimi silloin tällöin sauhuttelu, eikä se että tiedän että voin myöhemmin polttaa lisää, päinvastoin, mulla se pahentaa repsahtamista. Kun tiedän että voin aloittaa uudestaan, huijaan itseäni ja ihan varmasti aloitankin, lisäksi odotusaika sinne luvalliseen kiskomiseen on sietämätön
En myöskään halua haista tumpille, kun sylittelen vauvaa tai lisätä kätkytkuoleman riskiä tuomalla makuuhuoneeseen ne myrkyt hengityksessäni, tai ylipäätään altistaa vauvaa niille. Haluan olla esimerkkinä omille lapsille ja jos yhtään voin heihin vaikuttaa, niin se aika on nyt. Kohta tulee teini-ikä ym ja tupakoiva äiti on paljon epäuskottavampi, kuin tupakoimaton. Oma äitini poltti ja kun aloitin sauhuttelun, kiskottiin yhdessä parvekkeella
Tuota kirjaa lukiessani on avautunu moni asia, oma ajattelutapa ja näkökulma muuttui yllättävän nopeasti. Jännä miten ne asiat pitää lukea jonkun toisen kirjoittamana. Toisaalta, olen riippuvainen, tottakai olen ikäni keksinyt selityksiä :bag: mutta nyt uskallan sanoa sen ja tiedän mitä haluan ja mitä en halua.