Raskaaksi 2020

Mulla on siis ovis tulossa vasta todennäköisesti ke-to :grin eli ei oo lähelläkään ja ei mee siis ohi mun oireilla ovulaatio (oon nii kipeä ja testaan vaan huvin ja viihteen vuoksa :hilarious:) , mutta jännästi eroa ovis testeillä nää pregcheckit vs sofit ja onestepit, ku ne ei oo tällä kplla antanut tälläsiä viivoja, vaan lähinnä viivatonta :grin

Mulla on samat kokemukset PC:n ja raskauskeijun onestepien välillä. Nyt luotan vain PC:iin. :grin

Varovaiset onnittelut kaikille plussanneille ja haamuille! Toivotaan kaikkien viivoille vahvistumista; tarrasukkia ja liimaa! :love7
:wav

@Minnihiiri84, sinne suuntaan erityisesti terveisiä, että toivottavasti tarttuu ja hoito onnistui!

Kiitos tsempistä! Toivotaan näin. :smiley-angelic001

Mulla on tänään mieliala ollut melkoista vuoristorataa ja olen ollut tosi itkuherkkä. Mies raukka, kun hermostun pikkuasioista... Lisäksi vatsan toiminta tuntuu hidastuneen (sori, liikaa infoa o_O). Mulla nämä on ollut aiemmin lupaavia oireita, mutta yritän olla kuvittelematta liikoja.

Ootko tutkittuttanut hormonitasojasi jos ovistesti näyttää aina melkein tasavahvoja riippumatta kierrosta? Ettei vaan oo joku hormoni yli kierroksilla ja se voi estää raskautumisen. Jostain joskus vaan lukenut sellasta.
No ei ne mun silmiin ole läheskään tasavahvaa, kuten ei ollut kuvassa mihin kommentoinkaan. Pari kertaa olen kokeillut onestepin kökköovisliuskoja ja niihin tulee hyvä jos silmillä erottuva viiva, eivät ilmeisesti plussaakaan näytä kovin selvästi, sitä en ole ehtinyt vielä kokeilla. Ei ole otettu hormonikokeita tällä yrityskierroksella. Viime kierroksella otettiin, silloinkin ne kerrat kun testailin ovista niin ei ikinä mitään näkymätöntä viivaa tullut ja hormonit oli kunnossa.

Lähellä näyttäis olevan, mutta jatkaisin testaamista, kunnes tulee selkeä plussa. :thumright

ON: KP 8 nyt. Alkuviikosta vois alkaa tikuttaa ovista. Sovellus ennustaa perjantaille. Täytyy houkutella miestä heiluttelee peittoa myös aktiivisesti ens viikolla. Ongelma on kun se on ihan tjot-meiningillä ja itse yrittäisin aktiivisemminkin. Jos tuohon nyt ensi viikolle parit talletetut saisi, niin oisi ainakin mahiksia. :angelic: :)

Onko muilla tjottailija miehiä?

Mun mies on kai tavallaan tjot meiningillä. Ei stressaa yhtään, että pitäis kokoajan touhuilla vauva mielessä. Lähes joka päivä täällä peitto heiluu ja nyt aijotaan kokeilla joka toinen päivä, ettei panokset ole ihan loppu oviksen aikaan.

Silloin kun esikoista tehtiin oli aika stressi meininki välillä miehellä, mutta nyt ei ollenkaan. :)

Kohtahan tämä vuosi loppuu, mutta optimistisesti liityn tähän ryhmään :grin

Lyhyesti taustoja jos kertoisin. Ollaan miehen kanssa molemmat ihan just kolmekymppisiä. Kaksi lasta meillä on, 2015 ja 2017 syntyneet. Kuopuksen jälkeen olen ollut kaksi kertaa raskaana.
Ensimmäinen tuli ehkäisyn läpi, ja se päädyttiin elämäntilanteen vuoksi keskeyttämään. Ei olisi silloin voimavarat riittäneet.
Mä kaduin keskeytystä jonkun aikaa, ja aika pian sen jälkeen alettiinkin yrittämään kolmatta.
Puolisen vuotta raskautta yritettiin, ennen kuin tärppäsi. Se päättyi kuitenkin pian keskenmenoon :sad001

Sen jälkeen ollaan vähän on/offina yritetty. Välillä vienyt epätoivo voiton kemiallisten jälkeen (miksei mun kehoni saa aikaan eläviä sikiöitä).
Nyt kuitenkin oltu taas ilman ehkäisyä muutama kuukausi :)
Yritetään vähän tjot meiningillä. Ettei kaikki huomio keskittyisi vain tähän.

Mulla on samat kokemukset PC:n ja raskauskeijun onestepien välillä. Nyt luotan vain PC:iin. :grin

Joo, ennen sofit oli ihan parhaat, halpoja ja hyviä, mut viime kevään aikana ne muuttui ja nykyään vastaa ihan onesteppiä :hungover:

Sinunapteekissa (netissä) oli muuten pregcheck ovistestit vähän päältä 6€/10kpl paketti tarjouksessa. Normaalistihan ne taitaa olla n. 10€ kaupassa. Tai ainakin täälä päin.

Taas kp23/28 pelkää tyhjää one stepin herkäs testissä ja myös pc:ssä:gen053. Nyt tuli paperiin ihan vähän haaleeta oranssin punertavaa..kai se on menkkoja ennakoivaa tiputtelua koska en usko mihkään kiinnittymisvuotoon. Aina ennen menkkoja nykyään tiputtelee.

Kuva vähä surkee, mut pakko laittaa mulla selkeesti tää viiva haalenee näköjään aina testistä riippumatta sen muutama päivä ennen ovisplussaa :grin se siis sahaa ensin ylös ja sit alas kunnes pärähtää plussa.

Liitteet

• IMG_20201025_100047.jpg
    IMG_20201025_100047.jpg
    27.4 KB · Katsottu: 83
Hei kaikki!
Vuosi lähestyy loppuaan ja pian on aika perustaa Raskaaksi 2021-kuumeiluketju. Kyselisin teidän mielipidettänne, mitä tykkäsitte jos tekisin oman ketjun myös Raskaaksi 2021-ketjussa kirjoittelevista kuumeilijoista? Olen huomannut, että lista välillä hukkuu aktiivisessa ryhmässä muiden viestien syövereihin. Tykkää viestistä, jos kannatat ideaa! :)

Terveisin Bella Swan, moderaattori

ON: mulla alkoi eilen illal nännejä koskemaan tai oli hieman kosketus arat ku riisuin vaatteet :smiley-ashamed004 nyt aamusta ovat ehkä hieman enemmän arat mut jos nyt hirveesti koskettelen ni se kipu ns katoaa? mulla ei yleensä kyl oo ovulaation jälkeen koskenu nännei/tissei, eikä aina välttis menkkojenkaan aikana. nyt on menos kp15 ja dpo 2. tietty sit rupesin kattoo miten oon oireita merkannu flouhun ni sillon toukokuussa ku olin raskaana ni rintojen arkuus alkanu n. viikkoa ennen menkkoja (n kp22) mut sillon en osannut sitä kyl yhdistää raskauteen kun vasta ku menkat oli myöhässä:grin nyt sit tuntuu tyhmältä ku herättelen toiveita ja tulee olo et kuvittelen, että nännit arat, koska eivät kuitenkaan kokoaikaa ole :facepalm::grin tiedän kyllä että raskaus ei vielä oireilis koska ovis vasta ollut mut kummastelen nyt näitä nännejäni :laughing002 sit välillä juilii oikeaa munista et heti mietin että onko joku tulehdus vai mitä ihmettä..
jos teillä jollain on kipeet nännit/tissit ni missä kohtaa kiertoa teil alkaa kipuilee ja kuinka voimakkaasti?:smiley-ashamed004:smiley-ashamed004

Hei!
Onnea plussista ja tsemppiä muille! :angelic:

Täällä oltu suhteellisen tasasessa sumussa loppuviikko, mut eilen ihan älytön kipu vasemmas munikses, herra jesta ku kävelemään pysty! Nännitkin nyt niin kipeet etten voi antaa koskea ku hyyyyvi olemattomasti. Hivenen huonoa oloa ja menkkakipua hetkittäin. :nailbiting:

En silti enää usko et tuol tapahtuu isompaa koska ensviikko on huomenna ja ylihuomen on oletetu menkkoje alkamispäivä. Uskalla varmaa edes testei tehdä koska petyn kuitenkin niin pahasti. :shifty: vaikka olo olis kuin varma ni ehkä jos teen testin ja jos se on nega ni odottelen menkkoja ties kuin kauan..

Nii ja kivaa viikonloppua! :Heartpink

Hei!
Onnea plussista ja tsemppiä muille! :angelic:

Täällä oltu suhteellisen tasasessa sumussa loppuviikko, mut eilen ihan älytön kipu vasemmas munikses, herra jesta ku kävelemään pysty! Nännitkin nyt niin kipeet etten voi antaa koskea ku hyyyyvi olemattomasti. Hivenen huonoa oloa ja menkkakipua hetkittäin. :nailbiting:

En silti enää usko et tuol tapahtuu isompaa koska ensviikko on huomenna ja ylihuomen on oletetu menkkoje alkamispäivä. Uskalla varmaa edes testei tehdä koska petyn kuitenkin niin pahasti. :shifty: vaikka olo olis kuin varma ni ehkä jos teen testin ja jos se on nega ni odottelen menkkoja ties kuin kauan..

Nii ja kivaa viikonloppua! :Heartpink

Ootko testannut vielä ollenkaan? :)
Tissikipu kuulostaa ainaki hyvältä oireelta :wink

Niin päätin etten testaa ennen kuin menkat myöhässä mutta tänään tarttui kauppareissulta rfsu:n herkkä testi mukaan(se jolla pitäisi voida testata jo 5 päivää ennen menkkojen alkua). Testasin 3h pidätyksellä päiväpissasta ja dpo 11 menossa. Kuvittelenko vaan vai tuliko ihan hailu haamuviiva? :hilarious: Kotona kun testiä katselen niin olen näkevinäni haalean haamun mutta en tiedä tuliko kuvaan sitäkään. Aikaisemmin en ole saanut näihin mitään viivanpaikkaa tms. Ai hitto, nyt on todella piinapäivät seuraavat 3pv. Ke alkaa menkat, jos on alkaakseen.

Liitteet

• IMG_20201025_115106.jpg
    IMG_20201025_115106.jpg
    18.2 KB · Katsottu: 168
Niin päätin etten testaa ennen kuin menkat myöhässä mutta tänään tarttui kauppareissulta rfsu:n herkkä testi mukaan(se jolla pitäisi voida testata jo 5 päivää ennen menkkojen alkua). Testasin 3h pidätyksellä päiväpissasta ja dpo 11 menossa. Kuvittelenko vaan vai tuliko ihan hailu haamuviiva? :hilarious: Kotona kun testiä katselen niin olen näkevinäni haalean haamun mutta en tiedä tuliko kuvaan sitäkään. Aikaisemmin en ole saanut näihin mitään viivanpaikkaa tms. Ai hitto, nyt on todella piinapäivät seuraavat 3pv. Ke alkaa menkat, jos on alkaakseen.

mie nään haamun!!

Näkyy kyllä jotain! Toivottavasti vahvistuu!

Hyviä haamuja, vahvistumisia! :joyful:

omanapailuksi menee nyt;
Onpa kiva kun viikonloppu oli poissa kotoa - ei oo kerenny miettimään liikaa. Tekee toisinsanoen melkosen hyvää. :joyful:
Paha olo jatkuu. Eilen oli niin paha olo ettei tosikaan, ja pe iltana pienessä sievässä purkautukin oma olo kemiallisesta ja tästä kaikesta - itkien pää vessanpytyssä :facepalm: Ikänä oo ollu krapulaa, ja eilen menikin ”sen piikkiin” että sitä voi olla, mut ikinä ei oo noin paha olo ollu. Ja sepä jatkuu tänäänkin vaikka eilen ei menny sit yhtään alkoholia alas :wtf:

Huomenna vois pistää testin kehiin, ja kattoo onko perjantainen haamu vaan testierror, viivanpaikka vai näkyykö jotain kuitenkin. :happy: Mieskin sen viivan näki, joten ei oo vain viivalasit :joyful:
Tuloksesta huolimati saakin sit miehelle värkkäillä synttäriateriaa kunhan töistä kotiutuu. :happy:

Mukavaa sunnuntaita ja mukavaa alkavaa viikkoa! :happy:

Omaa napaa... Tänään mulla on 8 dpo ja aamupäivällä oli kuvottava olo. Onko kellään ollut raskaus pahoinvointia näin aikaisessa vaiheessa? Esikoisesta mulla alkoi muistaakseni lievät pahoinvoinnit joskus viikon 5 alussa.

dpo9. Päivä kerrallaan. Oireita en oo jaksanu aatella, ku näkäjään jomoja, painetta ja tissikipua on välillä ja välillä ei, oli sitte mikä päivä vaa :hilarious: aika mitäänsanomattomat piinapäivät.. :meh: noh kattellaan.

Omaa napaa... Tänään mulla on 8 dpo ja aamupäivällä oli kuvottava olo. Onko kellään ollut raskaus pahoinvointia näin aikaisessa vaiheessa? Esikoisesta mulla alkoi muistaakseni lievät pahoinvoinnit joskus viikon 5 alussa.

Mulla alko esikoisesta dpo8-10 aikana, kemiallisessa dpo8, ja nyt sama juttu (jos on raskautta, iso jos).
Kuvottava olo alko niihin aikoihin, esikoisesta oksentaminen alko 6+2, kemiallisessa eka ja ainoo oksu 4+1, nyt en tiedä mitä on mutta paha olo ollu jo viikon:facepalm:

Takaisin