Raskaaksi 2020

Onnea plussanneille ja haamuille vahvistumisia :) toivottavasti perästä tultaas :rolleyes:

Eilen hehkutin eggiksien saapuneen, nii innostuin liian aikaseen, sillä se oli yks kerta ia sit oli kosteeta mutta silti kuivaa. Noo onneks täs on aikaa, kun oletettu ovis vasta keskiviikkona :grin mutta hirveen outoa ku mulla yleensä ku limailu alkaa nii se kestää siitä ovikseen asti.

No nyt on aamin greippimehut juotu ja toivottavasti ne limatki palais :grin

Kahden viikon tiputtelut ( :finger: ) näyttää olevan vihdoin ohitse ja toivon nyt olevani uudessa kierrossa. :smiley-angelic001 Oli kyllä semmoista piinaa, mutta toiveikkaana eteenpäin. :angelic:

Onnittelut plussanneille ❤️

Täällä ollaan vuorokausi taisteltu kuopuksen vauvakuumeen kanssa. Hän tahtoisi nyt ja heti oikean vauvan hoidettavaksi. Suuttui jopa kunnolla, kun mies ei vauvaa töistä tullessaan tuonut :laughing002 Toisaalta tosi suloista, mutta toivon totisesti tahtomisen hieman laantuvan ennen uuden kierron saapumista eli lähes yhtä nopeasti kuin alkoikin.

Moi kaikki! Olen pitänyt tässä ryhmässä nyt matalaa profiilia, kun me palattiin taas lapsettomuushoitoihin (kirjoittelen lapsettomuus-ryhmässä). Kuitenkin luen teidän juttuja ja jännäilen teidän kaikkien puolesta! :)

ON: Torstaina tehtiin vihdoin kolmen kuukauden tauon jälkeen pakastetun alkion siirto, jossa siirrettiin 5-päiväinen alkio. Nyt jännitetään tarraako se kiinni vai ei. Eli tänään menossa 7 dpo. Itse kuvittelen jo oireita, mutta ne taitaa toistaiseksi johtua lähinnä lääkkeistä.

Tsemppiä teille kaikille ja onnittelut plussanneille!

Muokattu viimeksi:
Onkohan nää pregcheckit liian herkkiä mun käyttöön. Toki plussa päivänä toinen viiva tulee aina heti ku kastuu, mutta tää tuli vadta 5 minuutin kohdalla. Ja vielä haaleempi ku kontrolli. Mutta ovis pitäs olla vasta ens ke-to :grin
Ja eggikset on palannut x 10. Huh.

Liitteet

• IMG_20201024_150550.jpg
    IMG_20201024_150550.jpg
    11.9 KB · Katsottu: 111
Onkohan nää pregcheckit liian herkkiä mun käyttöön. Toki plussa päivänä toinen viiva tulee aina heti ku kastuu, mutta tää tuli vadta 5 minuutin kohdalla. Ja vielä haaleempi ku kontrolli. Mutta ovis pitäs olla vasta ens ke-to :grin
Mulla tulee sofilla aina vähintään ton vahvuista viivaa lähes koko kierron ajan, mut ovisplussan erottaa kyllä niistä selkeästi sit onneks :grin paitsi tässä kierrossa sain "vaan" tasavahvaa viivaa kun tikuttelin mielenkiinnosta kp 12, 13 ja 14 o_O

En tiedä miks mulla haamuili sillon aiemmin, vai oliko rfsu vaan susi, mutta nyt tänään on menkat myöhässä (paitsi jos ovuloin 2pvää myöhemmin ku aluks kuvittelin, jolloin vasta ma pitäis alkaa). Eilen tuli vähän vaaleenpunasta seksin jälkeen, mut se loppu sit. Tänään apteekin ultra näytti näin:

https://aijaa.com/Metq5e

Oispa vihdoin!! :angelic:

Mulla tulee sofilla aina vähintään ton vahvuista viivaa lähes koko kierron ajan, mut ovisplussan erottaa kyllä niistä selkeästi sit onneks :grin paitsi tässä kierrossa sain "vaan" tasavahvaa viivaa kun tikuttelin mielenkiinnosta kp 12, 13 ja 14 o_O

Mulla on taas sofi antaa todella haalua, kunnes ovisplussa vasta ovispäivänä, mut se on sit kans nii selkee plussa et hyvä että tikkua kerkee kastaa ku jo viiva hohtaa vahvempana ku ilmestyvä kontrolli :grin
Vuosi sitten viimeksi kokeilin pregcheckiä, en muista miten sillo toimi, sen muistan että paljon selkeempiä ku sofit tai onestepin ovistestit.

Edit. Tuossa viime kierron ovis testailuja tai osa niistä, kp8-13 varmaan. Ja ylhäältä alas, eli vahvin viiva on kp8. En muistanut kuvata enää ku ovisplussa tuli.
(ovis oli kp15) Sofia ja onesteppiä sekasin.

Liitteet

• IMG_20200924_120432.jpg
    IMG_20200924_120432.jpg
    20 KB · Katsottu: 107
Muokattu viimeksi:

Ootko tutkittuttanut hormonitasojasi jos ovistesti näyttää aina melkein tasavahvoja riippumatta kierrosta? Ettei vaan oo joku hormoni yli kierroksilla ja se voi estää raskautumisen. Jostain joskus vaan lukenut sellasta.

En muista muistaako kukaan, kesällä joskus kirjoittelin tänne plussasta joka yllätti täysin, olin juhannuksena 'juomassa' kunnes tein testin kun join yhden juoman ja oksensin. Pääsin yli ekan kolmanneksen, kunnes pieni ei jaksanut. Neuvolassa ei kuulunut sykettä rv16 ja ultran mukaan kasvu pysähtynyt rv14.

Varovaiset onnittelut kaikille plussanneille ja haamuille! Toivotaan kaikkien viivoille vahvistumista; tarrasukkia ja liimaa! :love7
:wav

@Minnihiiri84, sinne suuntaan erityisesti terveisiä, että toivottavasti tarttuu ja hoito onnistui!

En muista muistaako kukaan, kesällä joskus kirjoittelin tänne plussasta joka yllätti täysin, olin juhannuksena 'juomassa' kunnes tein testin kun join yhden juoman ja oksensin. Pääsin yli ekan kolmanneksen, kunnes pieni ei jaksanut. Neuvolassa ei kuulunut sykettä rv16 ja ultran mukaan kasvu pysähtynyt rv14.

Suuret pahoittelut menetyksestä, voimia teille molemmille asian käsittelyyn! :Heartbigred

Onnea kaikki plussanneet ja haamuilijat, teitä oli monta :Heartred Voi kunpa itsekin pääsisin liittymään teihin onnekkaisiin:angelic:

Itsellä menossa dpo 10 ja en ole vielä testannut. Samoja juttuja mitä aina ennen menkkoja on, ärtymystä, rintojen lievää kivistystä, joten pahoin pelkään, että uusi kierto alkaa ajallaan..

Tänään kävin äidilläni kylässä ja kovasti taas kerran toivoi, että tehtäisiin esikoiselle kaveri ja myös mummoni kyseli, että joko on toinen tulossa. En halua sanoa, että kuule kohta vuosi on sitä tässä yritetty. Joten tyydyn vaan mumisemaan jotain "ehkä jossain vaiheessa.."

Suuret pahoittelut menetyksestä, voimia teille molemmille asian käsittelyyn! :Heartbigred

Kiitos :Heartred
Tästä on jo yli kuukausi kun sain synnytyksen käynnistävät lääkkeet. Ja nyt on ekat menkat jo menossa tuon kkm jälkeen. Tänää kp1. Kierto käynnistyi yllättävän nopeasti. Tai sit oli ovuloimaton kierto tai muuta.

Eb oo vielä saanut rekisteröityä itseni tänne, kun en tiedä onko se hyvä vai huono itselle jos alan tänne kirjoittamaan enemmänkin kun sitten alkaa enemmän piinailla vauvaa. :santa

Todella ikävää ja raskasta :( voimia kovin paljon +

Niin paljon voimia. Ei tällaiseen suruun löydy sanoja. :sad001:Heartred

Julia84:lle paljon Haleja. Toivotaan että pian tärppää uudelleen ja pääsette odotuksen loppuun asti.

Täällä kp 22/28 ja raskaustestit loistaa valkoisena tyhjyyttään:smiley-angry003 taitaa olla peli menetetty kun ei edes minkäänlaista viivan tapastakaan tule näkyviin herkkiin 10 testeihin:confused005

Julia84:lle paljon Haleja. Toivotaan että pian tärppää uudelleen ja pääsette odotuksen loppuun asti.

Täällä kp 22/28 ja raskaustestit loistaa valkoisena tyhjyyttään:smiley-angry003 taitaa olla peli menetetty kun ei edes minkäänlaista viivan tapastakaan tule näkyviin herkkiin 10 testeihin:confused005
Vielö on aikaa, älä menetä toivoa vielä <3

Lähellä näyttäis olevan, mutta jatkaisin testaamista, kunnes tulee selkeä plussa. :thumright

ON: KP 8 nyt. Alkuviikosta vois alkaa tikuttaa ovista. Sovellus ennustaa perjantaille. Täytyy houkutella miestä heiluttelee peittoa myös aktiivisesti ens viikolla. Ongelma on kun se on ihan tjot-meiningillä ja itse yrittäisin aktiivisemminkin. Jos tuohon nyt ensi viikolle parit talletetut saisi, niin oisi ainakin mahiksia. :angelic: :)

Onko muilla tjottailija miehiä?

Muokattu viimeksi:
Lähellä näyttäis olevan, mutta jatkaisin testaamista, kunnes tulee selkeä plussa. :thumright

ON: KP 8 nyt. Alkuviikosta vois alkaa tikuttaa ovista. Sovellus ennustaa perjantaille. Täytyy houkutella miestä heiluttelee peittoa myös aktiivisesti ens viikolla. Ongelma on kun se on ihan tjot-meiningillä ja itse yrittäisin aktiivisemminkin. Jos tuohon nyt ensi viikolle parit talletetut saisi, niin oisi ainakin mahiksia. :angelic: :)

Onko muilla tjottailija miehiä?

Mulla on siis ovis tulossa vasta todennäköisesti ke-to :grin eli ei oo lähelläkään ja ei mee siis ohi mun oireilla ovulaatio (oon nii kipeä ja testaan vaan huvin ja viihteen vuoksa :hilarious:) , mutta jännästi eroa ovis testeillä nää pregcheckit vs sofit ja onestepit, ku ne ei oo tällä kplla antanut tälläsiä viivoja, vaan lähinnä viivatonta :grin

Takaisin