Scarlet
Jostain jotain jo tietävä
Mulla on siis ovis tulossa vasta todennäköisesti ke-toeli ei oo lähelläkään ja ei mee siis ohi mun oireilla ovulaatio (oon nii kipeä ja testaan vaan huvin ja viihteen vuoksa
) , mutta jännästi eroa ovis testeillä nää pregcheckit vs sofit ja onestepit, ku ne ei oo tällä kplla antanut tälläsiä viivoja, vaan lähinnä viivatonta
![]()
Mulla on samat kokemukset PC:n ja raskauskeijun onestepien välillä. Nyt luotan vain PC:iin.
) , mutta jännästi eroa ovis testeillä nää pregcheckit vs sofit ja onestepit, ku ne ei oo tällä kplla antanut tälläsiä viivoja, vaan lähinnä viivatonta 

. Nyt tuli paperiin ihan vähän haaleeta oranssin punertavaa..kai se on menkkoja ennakoivaa tiputtelua koska en usko mihkään kiinnittymisvuotoon. Aina ennen menkkoja nykyään tiputtelee.
nyt aamusta ovat ehkä hieman enemmän arat mut jos nyt hirveesti koskettelen ni se kipu ns katoaa? mulla ei yleensä kyl oo ovulaation jälkeen koskenu nännei/tissei, eikä aina välttis menkkojenkaan aikana. nyt on menos kp15 ja dpo 2. tietty sit rupesin kattoo miten oon oireita merkannu flouhun ni sillon toukokuussa ku olin raskaana ni rintojen arkuus alkanu n. viikkoa ennen menkkoja (n kp22) mut sillon en osannut sitä kyl yhdistää raskauteen kun vasta ku menkat oli myöhässä
sit välillä juilii oikeaa munista et heti mietin että onko joku tulehdus vai mitä ihmettä..
vaikka olo olis kuin varma ni ehkä jos teen testin ja jos se on nega ni odottelen menkkoja ties kuin kauan.. 
Mieskin sen viivan näki, joten ei oo vain viivalasit
noh kattellaan.