Raskaaksi 2020

Vähän semmonen olo, et saattais ovis olla näillä paikkeilla tai nyt vkl aikana. Viimeks talleteltu keskiviikkona. Tarkotus oli tänää mut isännälle iski joku oksu/ripuli tauti tai ruuasta:arghh: eli ei tänään talletteluja. Saas nähä mikä kunto huomen. Eihän asialle tietty voi mitään, mut vähän harmi jos menee h-hetki ohi... ja jotenkin tulee tyhmä olo itelle et ees miettii tollee, vaiks toisel tosi huono olo:sad001
Voi ei, onpa kurjaa! Jospa huomenna miehellä olisi parempi olo ja onnistuisi sitten! Mä tunnustan, että mietin samalla tavalla kuin sinäkin aina omalla kohdalla, jos syystä tai toisesta ei tallettelu onnistu oviksen lähettyvillä. Oon joskus saanut kunnon riidat aikaan sen takia, että kierto menee hukkaan :bag:

Voi vitura! Ens viikolla eletäänki kuulemma hetki vessatonta elämää. Tai vessa ovetonta. Tai vessarauhatonta, miten ikinä haluaa kutsua. Sinne menee mun ovistestaukset. Ma-to väli . Pakko kyllä niiden ois ovi laittaa toiseen vessaa, ku mä teen töitä kotoa päin. Mut kuulemma vaikee työskennellä saunalla jos siinä on ovi. Ärsyttää jo valmiiksi.
Niiden pitää siis tehä saunaa vielä ja sielä sauna/kylppärissä on vessa ja siinä sit on maalaushommia kans,ja sit samalla muka tehdä toista vessaa YHTÄAIKAA, ku ne sai lisämiehiä töihin. Sovittiin kyllä siis että toisen vessan remppa alkaa vasta kun toinen on kokonaan valmis. Juuri tästä syystä, ettei sitten olla kupla ottas, ku meillä tää 8v ei kyllä suostu käymään vessas jos ei oo ovea varsinkin jos on vieraita ihmisiä pyörimässä o_O
Hohhoijaa mitä sirkusta. Ja tyypit on just sitä että juorutaan ja sipistään ihan kaikesta, ku välillä unohtavat, että kuulen :grin
Luojan kiitos tää on kohta ohi :grin nautin sitten kun saa rauhassa pissiä kuppiin ja uitella liuskoja ja tiirailla niitä keittiön pöydän ääressä ja ottaa 50 kuvaa per testi :grin :hilarious: :laughing025

Voi ei, onpa kurjaa! Jospa huomenna miehellä olisi parempi olo ja onnistuisi sitten! Mä tunnustan, että mietin samalla tavalla kuin sinäkin aina omalla kohdalla, jos syystä tai toisesta ei tallettelu onnistu oviksen lähettyvillä. Oon joskus saanut kunnon riidat aikaan sen takia, että kierto menee hukkaan :bag:

No sit eiku käsipelillä siemenet mukiin ja koti-imsenaatio... löytyy hyvin tietoo netistä

Voi vitura! Ens viikolla eletäänki kuulemma hetki vessatonta elämää. Tai vessa ovetonta. Tai vessarauhatonta, miten ikinä haluaa kutsua. Sinne menee mun ovistestaukset. Ma-to väli . Pakko kyllä niiden ois ovi laittaa toiseen vessaa, ku mä teen töitä kotoa päin. Mut kuulemma vaikee työskennellä saunalla jos siinä on ovi. Ärsyttää jo valmiiksi.
Niiden pitää siis tehä saunaa vielä ja sielä sauna/kylppärissä on vessa ja siinä sit on maalaushommia kans,ja sit samalla muka tehdä toista vessaa YHTÄAIKAA, ku ne sai lisämiehiä töihin. Sovittiin kyllä siis että toisen vessan remppa alkaa vasta kun toinen on kokonaan valmis. Juuri tästä syystä, ettei sitten olla kupla ottas, ku meillä tää 8v ei kyllä suostu käymään vessas jos ei oo ovea varsinkin jos on vieraita ihmisiä pyörimässä o_O
Hohhoijaa mitä sirkusta. Ja tyypit on just sitä että juorutaan ja sipistään ihan kaikesta, ku välillä unohtavat, että kuulen :grin
Luojan kiitos tää on kohta ohi :grin nautin sitten kun saa rauhassa pissiä kuppiin ja uitella liuskoja ja tiirailla niitä keittiön pöydän ääressä ja ottaa 50 kuvaa per testi :grin :hilarious: :laughing025
Voi eeeeiii :confused2

Näin toivotaan! ”Ihanaa” että muitakin joilla samoja ajatuksia. Täällä nyt ei vielä ole riitaa saatu aikaiseksi, mutta joskus tuntuu että usein just oviksen tienoilla jotain estettä meinaa tulla. Ollaan kyllä sitten saatu mun mielestä aika hyvin joka kierrossa talleteltua, ettei oo siitä jääny raskautumine kii.

Jipii! Täällä Kp4 ja vuoto loppumaisillaan. Menkat kesti tällä kertaa normaalin 4 päivää ja ehkä jatkuu huomennakin vähäisenä.

Alan tikuttaa jo Kp13 ovista, kun viimeksi oli oireita silloin.

Laskin just että luteaali oli joko 10 päivää tai 14 päivää ovis oireiden mukaan. Aika ratkasevaa on ja en saanut ovista kunnolla kiinni, niin saattoi hyvin olla Kp14 ovis, jolloin luteaali ois sen 14 päivää.

Näkeepä sen sitten ensikierrossa. :happy:

Oletettava dpo12 / (3+5) :excited001

Testi on vielä Onestepin herkkä. Alan uskoa vasta, kun menkat jää oikeasti pois ja teen normiherkkyydellä testin:smiley-angelic001

IMG_20201024_081049.jpg

Vähän semmonen olo, et saattais ovis olla näillä paikkeilla tai nyt vkl aikana. Viimeks talleteltu keskiviikkona. Tarkotus oli tänää mut isännälle iski joku oksu/ripuli tauti tai ruuasta:arghh: eli ei tänään talletteluja. Saas nähä mikä kunto huomen. Eihän asialle tietty voi mitään, mut vähän harmi jos menee h-hetki ohi... ja jotenkin tulee tyhmä olo itelle et ees miettii tollee, vaiks toisel tosi huono olo:sad001

Tuo on niin kurjaa, jos meinaa parhaat päivät jäädä väliin. Se turhauttaa ja pistää mielen matalaksi, koska ei haluaisi juuri hukata yhtäkään kiertoa.

Tsemppaan sillä, että hyvä että siellä on jo ke tallettelu alla. Mä olin meillä heittänyt tämän kierron ihan pois pelistä. Tallettelut juuri ke, oletettu ovis la-ma. Ja rtesti haamuilee / vahvistuu, vaikka sitä vähiten tähän kiertoon odotin:nailbiting:

Tuo on niin kurjaa, jos meinaa parhaat päivät jäädä väliin. Se turhauttaa ja pistää mielen matalaksi, koska ei haluaisi juuri hukata yhtäkään kiertoa.

Tsemppaan sillä, että hyvä että siellä on jo ke tallettelu alla. Mä olin meillä heittänyt tämän kierron ihan pois pelistä. Tallettelut juuri ke, oletettu ovis la-ma. Ja rtesti haamuilee / vahvistuu, vaikka sitä vähiten tähän kiertoon odotin:nailbiting:

Oii, onnea ! :Heartbigred

Juliet, ymmärrän niin noi fiilikset! Muistan jo esikoisen kohdalla noi tilanteet kun toinen esim ”ei jaksais” kun olis se aika kuusta ja hitto että se ärsytti ja käytiin myös tiukkaa keskustelua asiasta ja väänsin rautalangasta että se on sit joka kerta kuukausi eteenpäin :bounce toivotaan miehen olon paranevan :Heartbigred

Omanapa: täällä on talletteltu ja just lueskelin minkälaisia oireita ollut esikoisesta oviksen jälkeen. Onneksi oon kirjotellut niitä talteen :) lähestyvää ovulaatiota ne aijemmat kipuilut sit tarkoitti näköjään. Oon ollut onnessani eilisestä asti, tuli niin hyvä mieli siitä että kroppa toimii. Oli niin epätietoinen olo kun ei ollut ajatustakaan kierrosta.

Eikös täällä jollain muullakin tullut ns viivanpaikkoja sofin r testeihin? Sillain että väri kertyi viivanpaikan viereen? Täällä dpo 9-10 ja testiin kertyy punaista viivanpaikan viereen :shifty:

Ihmeitä tapahtuu, mies aloitti vitamiinit :wideyed: on aina sanonu ettei ala syömään, ku niistä tulee vaan kipeäksi :grin niinku monesti menee nii et tulee flunssa heti vitamiineista, toivottavasti ei nyt kävis nii :rolleyes:
Toki ei niistä tähän kiertoon enää apua oo, mutta ehkä tuleviin :rolleyes:

Voi onnea! Selkeä viiva näkyvissä! Ja itse en noihin one steppeihin ole mitään turhaa haamua saanut enkä oo kuullu et moni muukaan!

Ja hei! Aamusta onnistu tallettelutkin! Seksituntumankin mukaan sanoisin, että h-hetket nyt käsillä:angelic:

Varovainen kiitos kaikille!:Heartred Ei tätä ihan meinaa vielä käsittää. Ehkä ensi viikon puolella menee tajuntaan paremmin, kun toivottavasti menkat jäävät pois:smiley-ashamed004

Juliet, loistohomma että tallettelut onnistui! Omat voitavat siis aikalailla tehty ja ei muuta kuin piinaamaan:nailbiting:

Ja kiva kuulla tuosta Onestep kokemuksesta! Maanantaina taidan testata Pregcheckillä, niitä oon käyttäny aiemmissa kierroissa ja ne on ollut niin blankkoja, että jos siihen joku hailu tulee niin riemutsen jo pelkästään siitä:hilarious:

Ainoinkerille, piti vielä tuohon viime sivun tekstiin viitaten sanoa. Oot kyllä tosi aikasessa vaiheessa saanut hailua testiin noihin sun kiertopäiviin nähden! Toivoa tosiaan on niin kauan kun menkat on poissa:Heartred

Kiitos muuten teille kaikille valtavasti varovaisista onnitteluista ! :Heartpink:smiley-angelic003

Toivottavasti jatkaisi tummumista ja kaikki hyvin :Heartred

Kaikille haamuilijoille vahvistumista, plussanneille onnea ja tsemppiä kaikille piinapäiviin! :Heartpink

Tulen pyörimään täällä edelleen, menkat ei ole vielä jääneet edes pois :nailbiting:

Ja pahoittelut, venkslasin äsken tuon kuvan kanssa kun laatu menee niiiin huonoksi, että oli otettava uusi (tuskin yhtään parempi :dead::hilarious:).

Takaisin