Kiva lukea näitä dpo-listoja ja oireita! 
Itsellä jotakuinkin mennyt näin ja oletetut dpot:
Dpo0-dpo2 valkkaria ja muniskipuja
Dpo3-dpo5 kovaakin juilintaa vatsalla ja ovisvuotoa. Veristä tuhrua siis suojaan asti. Loppui yhtäkkiä dpo 5.
Dpo 6, valkkaria, ei veristä vuotoa. Kovaa vihlontaa.
Dpo 7 ruskeeta verta pyyhkiessä yhdellä vessakäynnillä? Juilintaa vatsassa. Treeni tuntui todella raskaalta ja sykkeet korkealla. Aivastelua.
Dpo 8 10h yöunet. Yhdellä vessakäynnillä veristä limaa pyyhkiessä. Päikkärit, joita en yleensä nuku. Vatsa kovalla, joka myöskin epänormaalia. Aivastelua.
Dpo 9 nyt aamusta ei oikeestaan mitään oireita. 10h yöunet
Eilinen jumissa ollut tavara tuli pihalle.
Huomasin, ettei oo yhtään herkkiä testejä. Pelkkiä normitestejä. Taidan suunnata kauppaan/apteekkiin. Mikä herkkä testi olis luotettava?

Itsellä jotakuinkin mennyt näin ja oletetut dpot:
Dpo0-dpo2 valkkaria ja muniskipuja
Dpo3-dpo5 kovaakin juilintaa vatsalla ja ovisvuotoa. Veristä tuhrua siis suojaan asti. Loppui yhtäkkiä dpo 5.
Dpo 6, valkkaria, ei veristä vuotoa. Kovaa vihlontaa.
Dpo 7 ruskeeta verta pyyhkiessä yhdellä vessakäynnillä? Juilintaa vatsassa. Treeni tuntui todella raskaalta ja sykkeet korkealla. Aivastelua.
Dpo 8 10h yöunet. Yhdellä vessakäynnillä veristä limaa pyyhkiessä. Päikkärit, joita en yleensä nuku. Vatsa kovalla, joka myöskin epänormaalia. Aivastelua.
Dpo 9 nyt aamusta ei oikeestaan mitään oireita. 10h yöunet
Huomasin, ettei oo yhtään herkkiä testejä. Pelkkiä normitestejä. Taidan suunnata kauppaan/apteekkiin. Mikä herkkä testi olis luotettava?

Mut livenä nuo punertaa ja on silmin nähtäviä, vielä aika haamulaisia kaikki, mut pc oli kuitenkin vahvistunut eilisestä, jolloin siinä ei näkynyt oikeestaan paljoa mitään :) katsotaan miten viivat elää, saas nähdä.
:)
Pisin kierto mulla viimeeksi 42 päivää 

menkat myöhässä kolme päivää. aamulla tein negan rfsun herkän testin minkä pitäis näyttää tulos ennen menkkojen alkamista. sit päivällä muutaman tunnin pidätyksel tein rfsun normi punasel ja seki puhas nega.. ihmetyttää et mikä homma ku mulla aina säännöllinen kierto, paitsi viime kuussa alko menkat etuajas ja oletin sen johtuvan siitä ku olin alottanu geleet.

onnea!! Mulla nyt samaa viivojen kanssa, kerran ollu nyt nuo vahvemmat ja muuten hailua viivaa, mieskin ne näkee
kyllä tässä omakin pää on siinä ”entä jos” ”voiko tää oikeesti” kierroksilla käy
toljotan tota plussatestiä, kuvottaa päivän mittaan melkeen alati, eilisen mr. Yrjön vierailun jälkeen ei oo tullu mut kuvotus ei oo kadonnut. Pistin miehen pissimään tyylipuhtaan negan noilla testeillä ettei ne ”vaan näyttäis virheellistä plussaa”
no sehän oli ihan kirkas nega ja mun viiva näky kauempaakin. Silti mielessä erinäisiä pelkoja ja ajatuksia, etenkin ”ei tää voi oikeesti olla totta”, koska mä varauduin henkisesti yli vuoden yrittämiseen, ja nyt tilanne tämä. Ei vaan pää pysty jäsentämään.
Lukee mitä en saa syödä ja mitä pitää syödä, googlettelee vaunuja ja pinnasänkyjä, ja minä yritän toppuutella et ei mitään hätää vielä