Raskaaksi 2020

Oliko se niin että ovis jos tapahtuu, niin alkaa taas kuivakausi. Laitan Googlen laulamaan, mulla kyllä näyttäis vaan lisääntyvän. Voidemainen vuoto. Tulehduksia ei pitäisi olla ..

Alinah kp35 dpo4.

Onnittelut zarar :smiley-bounce013

Mul alko menkat eli kohti yk7:smiley-angry017 miten paljon pettymyksiä pitää ihmisen jaksaa :sad001

Ei kai voi erehtyä, ei kai? :hilarious:

Meni 9kk keskenmenosta, että tärppäsi uudestaan eli se siitä nopeasta uudesta tärpistä :bag:

Aivan liian jännää :nailbiting::woot:

Oloja alkaa olla.. :playful:

Onnea ja vauvaliimaa matkaan mukaan! :Heartpink

Onnea Zarar!
Ihan mahtava juttu!

Mä oon tässä aamun ihmetelly kovaa tissikipua oikeassa rinnassa. Eilen oli jo jotain mut en kiinnittänyt siihen enempää huomiota. Tänää koko aamun tuntunu, että oikea rintaa kivistää ja pingottaa. Lisäks oon monta päivää aivastellut. Ehkä syysflunssa tulossa? Paikat on vieläkin kosteana, vaikka vv semmoista maitomaisen väristä. :wtf

Tai, jos nämä olis raskauden ensioireita? o_O
Nyt siis kp 30/32-35.

Oliko se niin että ovis jos tapahtuu, niin alkaa taas kuivakausi. Laitan Googlen laulamaan, mulla kyllä näyttäis vaan lisääntyvän. Voidemainen vuoto. Tulehduksia ei pitäisi olla ..

Alinah kp35 dpo4.
näin sen pitäisi mennä ainakin lähteiden mukaan. mulla on kyllä vetistä vuotoa tullu pitkin kiertoa ja luteaalissakin monesti, mutta varmaan riippuu ihmisestä. jos sulla on yleensä kuivaa, niin tää vois olla hyvä merkki :)

mulla tässä kierrossa oli tosiaan vielä dpo4 ihan eggismäistä vuotoa, ja nyt dpo6 muuttunut voidemaiseksi :think005

näin sen pitäisi mennä ainakin lähteiden mukaan. mulla on kyllä vetistä vuotoa tullu pitkin kiertoa ja luteaalissakin monesti, mutta varmaan riippuu ihmisestä. jos sulla on yleensä kuivaa, niin tää vois olla hyvä merkki :)

mulla tässä kierrossa oli tosiaan vielä dpo4 ihan eggismäistä vuotoa, ja nyt dpo6 muuttunut voidemaiseksi :think005

Ok, mä olin lukevinani viikonloppuna että kuivakausi jatkuu ovulaation jälkeen. Mutta yleensä onkin aika kuivaa. :laughing002

Oli varmaan väärää tietoa sitten, mutta hyvä tietää että onkin normaalia, kiitos vastauksesta.

En yhtään nyt muista onko ollu näin ennenkin ovulaation jälkeen mulla, hyvä muisti. Nyt laittanu Flo ylös vuodon koostumuksia jne, että jatkossa pystyy seuraamaan paremmin.

Ok, mä olin lukevinani viikonloppuna että kuivakausi jatkuu ovulaation jälkeen. Mutta yleensä onkin aika kuivaa. :laughing002

Oli varmaan väärää tietoa sitten, mutta hyvä tietää että onkin normaalia, kiitos vastauksesta.

En yhtään nyt muista onko ollu näin ennenkin ovulaation jälkeen mulla, hyvä muisti. Nyt laittanu Flo ylös vuodon koostumuksia jne, että jatkossa pystyy seuraamaan paremmin.
siis juuri tuota tietoa monessa (virallisessa) lähteessä on, että luteaalissa olisi kuiva kausi. mutta oman kokemuksen ja monien keskustelupalstakommenttien perusteella tuntuu, että se kosteuskin on ihan normaalia :p toivotaan että sulla nyt tuo kosteus olisi hyvä merkki :thumleft

Olipas kiva lukea tätä pöhinää kun on ollut reilun viikon pois linjoilta. Onnittelut Zarar, Tammenterho ja Niiskutin!

ON: täällä kp14. Oikee munasarja alkoi tuikkailemaan toissayönä ja ovislimat alkoi myös. Kaks kertaa ollaan talleteltu, tänään yöllä ihan miehen aloitteesta että ”oisko meidän vielä pitänyt..” Ihanaa et se on messissä :love017

Aloitin geleet tästä kierrosta aamuin illoin, en osaa sanoa vaikuttiko ovisliman määrään kovin paljoa. Kahvia juon sen aamumukillisen ja vieroituspääkivuista on selvitty!

Ihan kummallista jos ei pääse kunnallisen puolelle hoitoihin jos on parilla eri osoitteissa kirjat! Mikä ihmeen mittari se on avo- tai aviopareille varsinkin kun nykypäivänä saa valita oman terveyshuoltonsa kuntarajojen yli. Syyt parin eri osoitteisiin on monesti taloudelliset ja jopa pysyvä ratkaisu, vaikka muuten perhe tai pari asuisi yhdessä.

zarar ihanaa :Heartred nyt hitokseen sit kaikkea liimaa, sukkaa, kuminauhaa eiku.. kaikkea et pysyy kyydissä :blob7 tulipa vaan itellekin hyvä mieli kun näitä uutisia nyt tulee.

On: kp7, ei siis mitään uutta auringon alla.

Vkonloppuna laskettiin ukin uurna ja voi että mä olin ylpeä mun pojistani. Kuinka kauniisti voikaan 7v ja 9v käyttäytyä?! :Heartblue 9 vuotias halusi osallistua, ja kävi lapioimassa hiekkaa uurnan päälle kun isokin mies, ruusunkin vei niin reippaasti :sad010 jossakin sentään onnistunu kasvatuksen kanssa. Pienempää ujostutti, mutta hänkin on normaalisti semmonen duracell, etten tiedä minkä taian oli tehny, kun koko toimituksen seisoi niin rauhallisesti :Heartred tästä mennään taas päivä kerralla eteenpäin, lämmöllä muistaen.

Kyllä on vaikeaa sietää tätä tilannetta. Eilen oli ovulaatiotestissä plussa, ja juuri tällä hetkellä tunnen tuttuja ovulaatiokipuja ja uskon munasolun irtoavan juuri nyt. Olemme harrastaneet seksiä eilen ja tänään, eli ajoituskin on ihan täydellinen.
Mutta kun miehellä ei juuri niitä siittiöitä ollut :sad001

Kolme viikkoa enää on lapsettomuusklinikan ensikäyntiin, jossa tilanteemme selviää tarkemmin. Miehellä on sekä siittiöiden määrä että liikkuvuus todella huono, ja raskaaksi tuleminen luomuna on hyvin epätodennäköistä.

Laitoin miehen antioksidanttikuurille, ja hän korjailee elämäntapojaan muutenkin parempaan suuntaan nyt. Tosin ei pelkillä elämäntavoilla hankita noin huonoja siittiöitä, kyllä siihen jokin selitys löytynee.

Edelleen kuitenkin toivon tulevani uudelleen raskaaksi, ja tietysti toivon sen tapahtuvan vielä tänä vuonna :Heartred
Tiedätkö onko miehesi äiti tupakoinut raskausaikana? Jostain luin että se vähentää jo itsessään merkittävästi poikalapsen siittiöiden määrää. Samaa pohdin joskus exän aikaan kun ex-anoppi oli tupakoitsija ja polttanut "aina". Mutta en kuitenkaan koskaan kysynyt tai varmistanut asiaa kun en halunnut katkeroitua jos olisikin ollut hänen "syytään" meidän lapsettomuus. Miehen siskolla oli myös lapsettomuusvuosia takana useita.. väkisinkin sitä miettii.. ja nykyisen puolison äiti on myös savutellut odotusaikana joten siksikin pelottaa, vaikka mieheni veljet ovat saaneet lapsia aikoinaan ilman ongelmia.

Reggie, olen pahoillani noista törkyviivoista mitä sait apteekin testeihin, niin kurjaa :sad001:Heartpink

zarar ihanaa :Heartred nyt hitokseen sit kaikkea liimaa, sukkaa, kuminauhaa eiku.. kaikkea et pysyy kyydissä :blob7 tulipa vaan itellekin hyvä mieli kun näitä uutisia nyt tulee.

On: kp7, ei siis mitään uutta auringon alla.

Vkonloppuna laskettiin ukin uurna ja voi että mä olin ylpeä mun pojistani. Kuinka kauniisti voikaan 7v ja 9v käyttäytyä?! :Heartblue 9 vuotias halusi osallistua, ja kävi lapioimassa hiekkaa uurnan päälle kun isokin mies, ruusunkin vei niin reippaasti :sad010 jossakin sentään onnistunu kasvatuksen kanssa. Pienempää ujostutti, mutta hänkin on normaalisti semmonen duracell, etten tiedä minkä taian oli tehny, kun koko toimituksen seisoi niin rauhallisesti :Heartred tästä mennään taas päivä kerralla eteenpäin, lämmöllä muistaen.

Osanottoni. :sorry::Heartred

Voi miten ihanaa kuinka hienot pojat sulla on! :Heartblue

Ylpeä saat olla. :love7

Menkat päivän myöhässä. Tein yöllä tälläsen. Tää on jo kuivuneesta kuva. Selkee haalee viiva herkkään testiin. Mutta samalla vessareissulla alkoi myös vpunainen lima ja tänään on jo dpo 15, nii aika hento viiva siihen nähden kun kyse herkästä testistä. Sofit loppui, joten en voi tarkistaa sen viivan vahvuutta. Lisäksi kauheet menkkakivut ja selkä kipu, ja tänää lämmöt 35.8. Ei siis onnistunut tälläkään kertaa :sad001 yritystä silti.

Lisäksi pelkona aina tälläsessä kohdunulkoinen. Mutta toivottavasti ei.

Liitteet

• IMG_20200914_123717.jpg
    IMG_20200914_123717.jpg
    16.6 KB · Katsottu: 162
Milalai toivotaan että pysyy matkassa :Heartred monilla kuitenkin menkkojen aikaan tulee jonkun verran vuotoa ja silti kaikki on hyvin! Onnea :Heartred

Takaisin