Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla tärppikierroissa ei oo tullut kuivaakautta. Tosi kosteena pysynyt paikat. Tsemppiä!Oliko se niin että ovis jos tapahtuu, niin alkaa taas kuivakausi. Laitan Googlen laulamaan, mulla kyllä näyttäis vaan lisääntyvän. Voidemainen vuoto. Tulehduksia ei pitäisi olla ..
Alinah kp35 dpo4.
Ei kai voi erehtyä, ei kai?
Meni 9kk keskenmenosta, että tärppäsi uudestaan eli se siitä nopeasta uudesta tärpistä :bag:
Aivan liian jännää
Oloja alkaa olla..
Mulla tärppikierroissa ei oo tullut kuivaakautta. Tosi kosteena pysynyt paikat. Tsemppiä!
Ei kai voi erehtyä, ei kai?
Meni 9kk keskenmenosta, että tärppäsi uudestaan eli se siitä nopeasta uudesta tärpistä :bag:
Aivan liian jännää
Oloja alkaa olla..
näin sen pitäisi mennä ainakin lähteiden mukaan. mulla on kyllä vetistä vuotoa tullu pitkin kiertoa ja luteaalissakin monesti, mutta varmaan riippuu ihmisestä. jos sulla on yleensä kuivaa, niin tää vois olla hyvä merkki :)Oliko se niin että ovis jos tapahtuu, niin alkaa taas kuivakausi. Laitan Googlen laulamaan, mulla kyllä näyttäis vaan lisääntyvän. Voidemainen vuoto. Tulehduksia ei pitäisi olla ..
Alinah kp35 dpo4.
näin sen pitäisi mennä ainakin lähteiden mukaan. mulla on kyllä vetistä vuotoa tullu pitkin kiertoa ja luteaalissakin monesti, mutta varmaan riippuu ihmisestä. jos sulla on yleensä kuivaa, niin tää vois olla hyvä merkki :)
mulla tässä kierrossa oli tosiaan vielä dpo4 ihan eggismäistä vuotoa, ja nyt dpo6 muuttunut voidemaiseksi
siis juuri tuota tietoa monessa (virallisessa) lähteessä on, että luteaalissa olisi kuiva kausi. mutta oman kokemuksen ja monien keskustelupalstakommenttien perusteella tuntuu, että se kosteuskin on ihan normaalia toivotaan että sulla nyt tuo kosteus olisi hyvä merkkiOk, mä olin lukevinani viikonloppuna että kuivakausi jatkuu ovulaation jälkeen. Mutta yleensä onkin aika kuivaa.
Oli varmaan väärää tietoa sitten, mutta hyvä tietää että onkin normaalia, kiitos vastauksesta.
En yhtään nyt muista onko ollu näin ennenkin ovulaation jälkeen mulla, hyvä muisti. Nyt laittanu Flo ylös vuodon koostumuksia jne, että jatkossa pystyy seuraamaan paremmin.
Tiedätkö onko miehesi äiti tupakoinut raskausaikana? Jostain luin että se vähentää jo itsessään merkittävästi poikalapsen siittiöiden määrää. Samaa pohdin joskus exän aikaan kun ex-anoppi oli tupakoitsija ja polttanut "aina". Mutta en kuitenkaan koskaan kysynyt tai varmistanut asiaa kun en halunnut katkeroitua jos olisikin ollut hänen "syytään" meidän lapsettomuus. Miehen siskolla oli myös lapsettomuusvuosia takana useita.. väkisinkin sitä miettii.. ja nykyisen puolison äiti on myös savutellut odotusaikana joten siksikin pelottaa, vaikka mieheni veljet ovat saaneet lapsia aikoinaan ilman ongelmia.Kyllä on vaikeaa sietää tätä tilannetta. Eilen oli ovulaatiotestissä plussa, ja juuri tällä hetkellä tunnen tuttuja ovulaatiokipuja ja uskon munasolun irtoavan juuri nyt. Olemme harrastaneet seksiä eilen ja tänään, eli ajoituskin on ihan täydellinen.
Mutta kun miehellä ei juuri niitä siittiöitä ollut
Kolme viikkoa enää on lapsettomuusklinikan ensikäyntiin, jossa tilanteemme selviää tarkemmin. Miehellä on sekä siittiöiden määrä että liikkuvuus todella huono, ja raskaaksi tuleminen luomuna on hyvin epätodennäköistä.
Laitoin miehen antioksidanttikuurille, ja hän korjailee elämäntapojaan muutenkin parempaan suuntaan nyt. Tosin ei pelkillä elämäntavoilla hankita noin huonoja siittiöitä, kyllä siihen jokin selitys löytynee.
Edelleen kuitenkin toivon tulevani uudelleen raskaaksi, ja tietysti toivon sen tapahtuvan vielä tänä vuonna
zarar ihanaa nyt hitokseen sit kaikkea liimaa, sukkaa, kuminauhaa eiku.. kaikkea et pysyy kyydissä tulipa vaan itellekin hyvä mieli kun näitä uutisia nyt tulee.
On: kp7, ei siis mitään uutta auringon alla.
Vkonloppuna laskettiin ukin uurna ja voi että mä olin ylpeä mun pojistani. Kuinka kauniisti voikaan 7v ja 9v käyttäytyä?! 9 vuotias halusi osallistua, ja kävi lapioimassa hiekkaa uurnan päälle kun isokin mies, ruusunkin vei niin reippaasti jossakin sentään onnistunu kasvatuksen kanssa. Pienempää ujostutti, mutta hänkin on normaalisti semmonen duracell, etten tiedä minkä taian oli tehny, kun koko toimituksen seisoi niin rauhallisesti tästä mennään taas päivä kerralla eteenpäin, lämmöllä muistaen.