Raskaaksi 2020

Täällä on ollut jotenkin surkea päivä ja mielialat vaihtelee. Varmaan syysmasennusta pukkaa ja joka kuukautinen menkkapettymys ei auta asiaa. Muutenkin tuntuu, ettei asiat ole nyt ihan sujuneet tässä kuussa. :sad001

Ois ihanaa jos tässä kuussa tulisi kunnon plussa aalto, niin elämä vähän piristyis. :rolleyes:

Zarar_:in plussa on nyt kyllä antanut iloa tähän päivään. :Heartred

Oih olen niin iloinen puolestasi zarar! <3 Ja muutkin plussanneet! Viivoille vahvistumisia toivotaan. Paljon tsemppiä ja onnea matkaan! :Heartred

Täällä kp 11, ovis oletetusti ti/ke. Talletettu eilen ja nyt sit puuhastelua tiedossa vähintään joka toinen yö. Muita samassa vaiheessa? :)

ON: nyt ei enää ymmärrä. Kp11 oli ekat eggikset, ripuli ja muut ovisoireet. Kp13 kohos lämmöt, siitä asti ollu vaihtelevan verran ylhäällä. Kp15 tuli ripuli, eggiksiä uudelleen, muitakin ovisoireita. Tänään kp17 ja vessassa pyyhkiessä ihan megapaljon eggistä. Lämmöt edelleen koholla. En enää usko teoriaan et olis ovuloimaton kierto näillä oireilla, ennemmin joku superovulaatio :laughing021 vai onko jollain selitystä tälle? No talleteltu on, joten toivossa on hyvä elää:happy093

Muokattu viimeksi:
Varovainen kiitos teille kaikille ihanille :smiley-angelic003:Heartred

Eihän tässä tosiaan tiedä, miten käy. Voihan se vuoto vielä alkaa. Piinaavat päivät siis todellakin tulossa ja testit laulaa taas huomenna :nailbiting:
Päätin jo nyt kuitenkin, etten uhraa aikaani turhaan murehtimiseen, varsinkin kun nyt näyttää siltä, että urtikariakin on suhteellisen rauhallinen. Kokonaan en lääkkeitä jätä, eikä tarvitsekaan. :)

Minkäänlaista the tunnetta tai kunnon oiretta ei ole ollut. Eilen töissä paleli vain valtavasti. Mut sekin olis voinut mennä tuon sadekelin piikkiin. Tarkemmin ajateltuna, hiukset voi paremmin ja on kipeitä finnejä, mutta niitäkin vähemmin kuin normaalisti. Olen myös normaalia tasaisempi eli pms puuttui kokonaan. Rintojen aristus ja turvotus alkoi normaalia myöhemmin, eikä ne nytkään ole muuta kuin arat. Mitään en tehnyt eri tavalla kuin ennen. Söin vaan kuurin sinkki+c:tä, jonka senkin lopetin vähän aikaa sitten. Samoin monivitamiini pore meni sekin vähän miten sattui, välillä joka aamu ja välillä unohtui kokonaan.

Vaikka tääkin päättyisi keskenmenoon tai olisi vain kemiallinen, niin tiedän ainakin, että raskaaksi tuleminen on kohdallani edelleen mahdollista. Sitäpaitsi, haluan sanoa, että me aloitettiin yritys vuonna 2019 heinäkuussa ja yritysaikaan mahtui yksi keskenmeno sekä sairastuminen ja silti nyt vähän reilun vuoden jälkeen tuosta yrityksen aloituksesta jotain näyttää tapahtuvan eli kyllä niitä ihmeitä voi sattua :happy: Joskin keskenmenosta laskettuna uuteen tärppiin päästiin vasta yk 9.

Mä luulen, että meidän kohdalla sattui niin hassu homma, että kun muutettiin tänne peltojen keskelle ja aloitin työn, josta oikeasti pidän, mun stressitasot laski ja etenkin se kalenterin kyttäämättömyys teki tehtävänsä. Kun ei yksinkertaisesti ollut aikaa miettiä tai tunnustella omia oireita ja kun oltiin jo kokonaan luovutettu tämän kierron suhteen, kun en saanut edes o+ testiin, olikin just se the juttu. Oikeestaan näin ei pitänyt edes käydä, kun me mentiin puoli kiertoa keskeytetyllä kaiken muuton, työn ja hampaan poiston takia, siinä oli ihan liikaa kaikkea hässäkkää, eikä ajatuksia piukuakaan raskaudessa. :hilarious:

Mut älkää menettäkö toivoa, vaikka pahalta tuntuukin välillä koko ajan. Mä tiedän :Heartred
Muoks. Niin ja en pidä tätä oireettomuutta mitenkään huonona merkkinä. Ennemminkin sitä pidän parempana kuin viimeeksi, kun yhtään en oo vielä vuodellut ja toivon, etten vuoda jatkossakaan.

Muokattu viimeksi:
Ihanaa zarar ! :smiley-angelic003
Varovasti ONNEA ja paljon vauvaliimaaaaa!!! :Heartpink

Ja nyt se hitsin PLUSSA-AAAAAALTOO! :Heartpink:wav

mua turhauttaa ja itkettää.. :sad010menkat myöhässä kolme päivää. aamulla tein negan rfsun herkän testin minkä pitäis näyttää tulos ennen menkkojen alkamista. sit päivällä muutaman tunnin pidätyksel tein rfsun normi punasel ja seki puhas nega.. ihmetyttää et mikä homma ku mulla aina säännöllinen kierto, paitsi viime kuussa alko menkat etuajas ja oletin sen johtuvan siitä ku olin alottanu geleet.:confused005

oireina on lievää etovaa oloa syömisen jälkee, välil nippailee alamahaa. tissit tuntuu vähä semmosilt kovilta/pinkeiltä mut ei oo kipeet. mielialat vaihtelee, aamusin on vähä tukkonen olo ja aivastelen. välillä menkkamainen olo muttei kuitenkaan.

mielestäni en mitenkää erikoisemmin oo nyt stressannukkaa mistää et jos se viivästyttäis..

No niin, nythän niitä plussia alkoi taas löytyä! :smiley-bounce012

Lämpöiset onnittelut zarar, Tammenterho ja Niiskutin!! :love7 Kaikille toki yhtälailla onnea ja raskautta toivoo, mutta kyllä täytyy sanoa, että etenkin zararin uutiset lämmitti mieltä tänään, sen verran olen asiaa sivusta seurannut :Heartbigred.

Kovasti toivotaan, että viivat jatkaa vahvistumista!

Omaa napaa: dpo7. Piina jatkuu vielä monta päivää. Onko muita jotka olis ensi viikolla testaamassa?

Onnea zarar:love7

Täällä dpo 8 flon mukaan. Mitään muuta tuntemusta ei oo, paitsi alavatsalla välillä juilintaa.

Niin ja eilen kerroin et tuli sitä ruskeeta verta yhden kerran pyyhkiessä. Tänää tuli yhen kerran iha vähän veristä limaa pyyhkiessä. :scratch

Just heräsin pikku päikkäreiltä, vaikka koskaan en päikkäreitä nuku. Koko päivän ollut menossa ja ruuan jälkeen tuli väsy:laughing002

Mites muilla piinailijoilla menee? :Heartred

Onnea plussanneille :love7

Me käytiin kaupassa tänään enkä millään malttanut olla ostamatta rfsun puikkoraskaustestiä, jolla pitäis voida varhain testata. Tai siis niitä on nyt kaks sofin liuskojen lisäksi. Aattelin huomenna koettaa onneani, kun dpo9 vihdoin koittaa. Ei oo kyllä minkäänlaisia tuntemuksia ja olen edelleen varautunut negatiiviseen testiin, mutta silti kova on jännitys.

No niin, nythän niitä plussia alkoi taas löytyä! :smiley-bounce012

Lämpöiset onnittelut zarar, Tammenterho ja Niiskutin!! :love7 Kaikille toki yhtälailla onnea ja raskautta toivoo, mutta kyllä täytyy sanoa, että etenkin zararin uutiset lämmitti mieltä tänään, sen verran olen asiaa sivusta seurannut :Heartbigred.

Kovasti toivotaan, että viivat jatkaa vahvistumista!

Omaa napaa: dpo7. Piina jatkuu vielä monta päivää. Onko muita jotka olis ensi viikolla testaamassa?
Täällä tänään myös dpo7 ja ensi viikolla ajattelin testailla, vaikka tällä hetkellä ei tunnu miltään... :sad001

En yhtään nyt sitten tiedä, onko tänään dpo1 vai 2. En taas muista, kun on aikaa siitä milloin viimeksi päässyt piinailemaan.

Oletettavasti o+ torstaina. Seksiä ollut ma, ke, to, ja pe.

Oih, onnea haamuilijoille ja plussanneille!! Jännät ajat....

Dpo3, nyt oon bussissa ja huppelissa, aloitin kiinnittymispunkut reilun kaavan mukaan ja ajoissa :happy093

Sama kuin Alinah.lla; o+ oli oletettavasti to, joten sen mukaan dpo2.

Ei hitto kiinnittymispunkku Oliskin nyt kova. Meillä Olis yks kaapin päälle unohtunut pullo, avattu viime jouluna, yks lasillinen otettu. Voi olla parhaat päivänsä nähnyt.

Voinko lanseerata kiinnittymisviskin?
Tai greippimehuvodkan? Kiinnittymisgreippimehuvodka :grin

Kun meidän esikoinen on saanut alkunsa, niin juotiin 1,5 viikkoa ennen plussatestiä pullo valkkaria ja oli niin hyvää :hilarious: En ole ikinä viineistä välittänyt, mutta just se kerta ja se viini oli ihan perfect :grin Ihan tuli mieleen, kun muuten ei tuu alkoholia oikein nautittua, mut sattumalta just sillon kyllä.

Millos se kiinnittymispunkku pitäs juoda? Meillä on yks jouluna lahjaksi saatu punkku odotellut tuossa juojaansa, taidetaan korkata pois se sitten kun sopiva aika on :grin tänään lasi-kaks valkkaria koska toukokuun alusta asti oon ollu alkoholittomalla ja toivottavasti taas pian ollaan. Ai että!

Täytyy ryhtyä googlettamaan tutkimuksia. En tiedä kuinka validi hakusana on ”kiinnittymispunkku” :hilarious:

0nnea Zarar, Tammenterho ja Niiskutin! Tää on hyvä syyskuun plussa-aallon startti!

Täällä on moni suunnilleen samoissa dpo:issa menossa, jännää! Itselläni siis dpo5. Eli Aloy, ensi viikolla aion testata minäkin vaikka perässä tulenkin, ja meitä taitaa olla aika satsi. Jee! :)

ON: Viime kierrossa oli ihan tavallinen olo oviksesta menkkoihin asti (mulla ei oo erityisiä pms-oireita normaalistikaan). Ei oireen oiretta yhtä repäisykipua lukuun ottamatta.

Tässä kierrossa oviskivut ja muniksen turvotus on jatkunut jo viikon. Tässä vaiheessa toki ei voi liittyä vielä mihinkään raskauteen (perustuurilla olis joku kysta :happy3), mutta se on täsmälleen saman tuntuista kun mulla oli koko edellisen lyhyen raskauden läpi, eli paljon toiveikkaampi olo.

Myös muita "oireita" (rinnat) on ollut eilisillasta asti, mutta järki sanoo että ei kai mitkään oireet vaan voi alkaa ennen kiinnittymistä, eli eikö ne varhaisimmillaankin ala dpo 6-10??? Jatkan siis seikkailua omassa mielikuvitusmaassani... :smiley-ashamed008

Mites teidän muiden piinailijoiden (todelliset tai kuvitellut, molemmat kiinnostaa) oireet?

Takaisin