Raskaaksi 2020

Hui, meitä piinaajia onkin ihan hurjan monta! Ja kovin kuullostaa lupaavilta oireet kaikilla. Kattiselle varovaiset onnittelut jo, toivotaan että viivat siitä vahvistuu!! :love7

Mrs S taisi kysellä testauksesta. Mulla pitäisi alkaa menkat perjantaina, ja kun haluaisin nähdä jos edes kemiallinen olisi, niin saatan testata jo huomenna ekan kerran, varmaan viimeistään tiistaina. Miten muuten on, onko kellään kokemusta, että miten pian kiinnittymisvuodon jälkeen olis jotain testissä näkynyt jo?

On kyllä monilla nyt piinailut menossa, vahvistumista viivoille ja toivotaan, että muillekin vielä viivat ilmestyisi!! :bounce Jännään teidän puolesta, itsellä tylsä vaihe kun vasta kp 6 menossa :grin Pettyneille myös tsemppiä ja voimia uuteen kiertoon!

Sama kuin Alinah.lla; o+ oli oletettavasti to, joten sen mukaan dpo2.

Ei hitto kiinnittymispunkku Oliskin nyt kova. Meillä Olis yks kaapin päälle unohtunut pullo, avattu viime jouluna, yks lasillinen otettu. Voi olla parhaat päivänsä nähnyt.

Voinko lanseerata kiinnittymisviskin?
Tai greippimehuvodkan? Kiinnittymisgreippimehuvodka :grin

Voit! Mut mä lanseeraan tärppitortillat, joita söin viime viikolla ennen ovista, sen aikana ja sen jälkeen :greet015

Mulla kp 29 nyt menossa. Kierron pituus normaalisti 32-35pv. Viime kierto venähti 38 päiväiseksi!
Teen r-testin about 22.-23.9, jos ei sitä ennen menkat ala. Vielä saa viikon päivät jännittää

Hui, meitä piinaajia onkin ihan hurjan monta! Ja kovin kuullostaa lupaavilta oireet kaikilla. Kattiselle varovaiset onnittelut jo, toivotaan että viivat siitä vahvistuu!! :love7

Mrs S taisi kysellä testauksesta. Mulla pitäisi alkaa menkat perjantaina, ja kun haluaisin nähdä jos edes kemiallinen olisi, niin saatan testata jo huomenna ekan kerran, varmaan viimeistään tiistaina. Miten muuten on, onko kellään kokemusta, että miten pian kiinnittymisvuodon jälkeen olis jotain testissä näkynyt jo?
Pitäisköhän itekin testata jo huomenna? Tuolla kaapissa polttelis ainakin 5 onestepin liuskaa :grin Ei siinä montaa euroa häviä :laughing001

nyt putosin samperin kovaa ja korkeelta.. sieltähän ne menkat sitten tulivat, vaikka toistaiseksi ovatkin suht niukat. voi tätä itkun ja surun määrää taas :sad010:sad010

Kai se ois uskottava, että jotain täällä tapahtuu :nailbiting:
En vaan pysty olla testaamatta, nyt oli Iltapissi ja 3-4h pidätys :bag: pc antaa jo värillistä punaista toista viivaa, joskin vielä hailu, mutta edellisestä vahvistunut :wideyed:

Iiks, ei vaan voi uskoa tätä :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Foorumi taas pilaa laadun, mut livenä näkyy hyvin :)

Liitteet

• IMG_20200913_184200.jpg
    IMG_20200913_184200.jpg
    6 KB · Katsottu: 232
Mulla pc vielä näin hailu, en tiedä näkyykö kun foorumi :hilarious: Mut livenä nuo punertaa ja on silmin nähtäviä, vielä aika haamulaisia kaikki, mut pc oli kuitenkin vahvistunut eilisestä, jolloin siinä ei näkynyt oikeestaan paljoa mitään :) katsotaan miten viivat elää, saas nähdä.

Vaikka ei menis maaliin tämä tai osoittautuisi kemialliseksi, tyytyväinen oon kuitenkin, että jotain tapahtuu, sillä haamuja en ole saanut 9kk :nailbiting: :)
Ja jos joku ihmettelee niin mulla ovulaatio oli selkeästi myöhemmin kuin normaalisti, siksi eletään kp 37, vaikka yleensä kierto sen 33 päivää :hilarious: En oikein osaa sanoa et onko menkat edes myöhässä, ilmeisesti tai muistaakseni tänään olis pitänyt alkaa muttei vuotoa näy. :playful: Pisin kierto mulla viimeeksi 42 päivää :grin
Eli toivoa sinne pitkäkiertolaisille, on ihan mahdollista raskautua myös mammuttikierroista :bag:

Jännää :nailbiting:

Muoks. Epäilen, että elellään dpo 11 ja eilen oli ehkä dpo 10, laskin vähän kalenterista. Eli ajateltu menkkapv olisikin silloin vasta keskiviikkona :wideyed:

ihanaa! Nyt paljon vauvaliimaa :love7

Tuo toivoa itsellekin kun kuulee näistä pitkistä kierroista tulleita plussia :angelic:. Ylihuomenna pitäis olla kp1. Testaan silloin ellei menkat kerkeä sitä ennen.

Hei! Luupaavia viivoja testeissä täällä! Toivotaan että vahvistuvat kirkuvan punaisiksi.. tai sinisiksi :joyful::Heartred Varovaisia onnitteluita, kerrassaan ihanaa :Heartbigred

En vaan pysty olla testaamatta, nyt oli Iltapissi ja 3-4h pidätys :bag: pc antaa jo värillistä punaista toista viivaa, joskin vielä hailu, mutta edellisestä vahvistunut :wideyed:

En kestä :love017
Ihan maailmanparas tunne kun saa testiin tuollaisen ensimmäisen hailuran :love017 Molemmista lapsista juuri tuollaiset alussa minulla, esikoisen aikaan sai tuollaisella viivalla digiin jo sen raskaana 1-2 :smiley-bounce012

ON: Täällä ihan perusmeininkiä. Vähän mälsä päivä ehkä. Yksinäinen olo. Mikä kiertopäivä? Öö no kp22 ja dpo7 on saavutettu. Ei mitään oloja suuntaan tai toiseen. Pää ei ainakaan usko raskautumiseen ja varmaan vaan jään odottelemaan niitä kuukautisia, oon niin huono testaamaan raskautta. Ihan liian jännittävää.. Saa pidempään kuvitella olevansa raskaana.. En tiedä miksi itselleni ovulaatio on se mitä testaan hullunkiilto silmissä, mutta raskautta en alkuvaiheessa uskalla testata.

Niin vaikken tiedä milloin niitä menkkoja voisi olettaa saapuvaksi.. mikä onkaan luteaalini pituus. Jää nähtäväksi saanko sen selville :happy: Jatkuuko tää mun sunnuntaisykli vieläkin :hilarious: Sitten ois luteaali 13 päivää. Toivottavasti on pidempi. Testaan vasta dpo20, jos kuukautiset ei tule. Kierrot oli 30 päivää ennen sekoiluja, niin tosi outoa jos vuoto alkaa jo ensi viikolla. Älä ala. Se niistä yykoo ykkös tärpeistä?

Muoks! Missähän se kuumeilulista huitelee? Ei tullut merkittyä ylös..

Muokattu viimeksi:
En kestä :love017
Ihan maailmanparas tunne kun saa testiin tuollaisen ensimmäisen hailuran :love017 Molemmista lapsista juuri tuollaiset alussa minulla, esikoisen aikaan sai tuollaisella viivalla digiin jo sen raskaana 1-2 :smiley-bounce012

Heh, tää on kyllä kutkuttavan jännää :nailbiting::woot:
Digiä ei täältä löydy, pitäisi mennä kaupunkiin saakka, joten aion tilailla nyt netistä niitä ja odotella loppuviikoksi saapuvaksi postilaatikkoon :hilarious:

Testailen nyt näillä liuskoilla ja jos vahvistuisi vielä hitusen enemmän niin uskaltaisin jo neuvolaankin sitten soitella. :nailbiting:

Näkyy oikein selvästi!! :love7:hello2

Näkyy oikein selvästi!! :love7:hello2

Hih :joyful:
Huomenna sitten aamusta uudestaan testailut. Kuivuessaan näissä testeissä näkyy toi väri vielä selvemmin et erottaa jo kyllä livenä ettei oo pelkkä viivanpaikka. Mulla kun ne viivanpaikan ei kuivuessaankaan punerra, mut näihin tulee selkeä violetinpunainen viiva :oops:

Tosi jännää, voiko meille tulla nyt vauva, Iiks en kestä :nailbiting::help:Heartpink

Hih :joyful:
Huomenna sitten aamusta uudestaan testailut. Kuivuessaan näissä testeissä näkyy toi väri vielä selvemmin et erottaa jo kyllä livenä ettei oo pelkkä viivanpaikka. Mulla kun ne viivanpaikan ei kuivuessaankaan punerra, mut näihin tulee selkeä violetinpunainen viiva :oops:

Tosi jännää, voiko meille tulla nyt vauva, Iiks en kestä :nailbiting::help:Heartpink

Tänne kans näkyy! :excited001:excited001 Oon kaikki Peukut ja varpaat pystys, että vahvistuis! Toivoisin teillekin vauvaa jo niin paljon :Heartred:Heartred

Muokattu viimeksi:
Tänään aamulla tikussa samanlainen haalura kuin eilenkin, ei oo kyllä tummunu yhtään mutta on siinä vähän väriä. Lämmöt ylhäällä edelleen, sitäki jännittäny että koska ne laskee. Saa jännittää vaan lisää. Tuleeko rfsun testeissä kuinka herkästi pelkkiä viivanpaikkoja näkyviin? Ei oo aiemmin mulla tullut, mutta olisin aatellu ees ihan vähän vahvistuvan eilisestä. Toki dpo10 vasta, että voihan se hcg olla vielä niin matalakin ettei kunnolla näy. Mä niin kauheesti toivon, että vahvistuisi ja saataisi vauva, että hirvittää pettymys jo valmiiksi:sad010

Tein samaan pissaan sofin liuskankin ja oon muka näkevinäni siinä tooooosi haaleaa viivaa, mutta en kyllä jaksa uskoa siihen yhtään, jos onkin vaan viivalasit niin tiukasti päässä.

Miksi ihminen aloittaa testaamisen niin ajoissa :hilarious: Oli esikoisesta niin helppoa tehdä myöhässä miehen painostuksesta, kun heti rävähti hyvät viivat. En tosiaan ois jääny arpomaan, jos ois tällaiset viivat näkyny :hilarious:

Ei kai voi erehtyä, ei kai? :hilarious:

Meni 9kk keskenmenosta, että tärppäsi uudestaan eli se siitä nopeasta uudesta tärpistä :bag:

Aivan liian jännää :nailbiting::woot:

Oloja alkaa olla.. :playful:

Liitteet

• IMG_20200914_065915.jpg
    IMG_20200914_065915.jpg
    6.5 KB · Katsottu: 216
  • IMG_20200914_070802.jpg
    IMG_20200914_070802.jpg
    7.9 KB · Katsottu: 217
Takaisin