Hei onko muita, joilla migreeni aina ovulaation aikaan, ennen tai jälkeen?
Mulla aivan kauhea olo. Jyskyttää sairaasti silmäkulmassa, talletukset tehty, mut ei tää kyllä mitenkään tunnu siltä, että olis jotenkin hedelmälliset päivät käsillä tän pahan olon takia. Että yritä tässä nyt sit jotain vääntääMulla ovuloimattomissa kierrossa puuttuu migreeni, mut niissä joissa ovuloin, se on just ovulaatio aikaan ihan karmee.
Niin ja makean himo, järkyttävä :bag: ah, naisen elämää.
nyt ku kysyit niin joo, illasta alko jyskyttelee kevyesti, ilman esioireita. muutama päivä sitten oli myös, mutta pistin sään piikkiin. Muutenki ollu painostava ilma ja ukkosta parina päivänä. Mulla makean, tai yleensäkin ruoan himo iskee oviksen jälkeen
Mulla ovuloimattomissa kierrossa puuttuu migreeni, mut niissä joissa ovuloin, se on just ovulaatio aikaan ihan karmee. 

Juon sitä 1-2 isoa lasillista päivässä, joskus enemmänkin 
tosin mä pusertelin mehun ihan oikeesta greipistä ja sekottelin sen veteen, ei ollu niin pahan makusta sitten
tikuttelun aloitukseen vaikuttaa oman kierron pituus. Jos ei tiedä kierron pituutta, niin suositus alotella kp11.
Kovin toivon et vois aikaisin tietää ja sais sit mahdollisesti järjesteltyä työ kuvioita. Korona jännittää vähän lähinnä siinä määrin et jos tarttuu niin miten keho jaksaa pientä kasvattaa ja samalla taistella virusta vastaan
Työskentelen siis testien parissa joten tiedän et pitäisi hyvissä ajoin sit anoa muita hommia jatkoon.. Toki jos samanlainen raskaus on kuin eka niin saikullahan sitä vaa maataan 

Oon ollu aina vähän huonosti syttyvä mut nyt kyl ihan eri fiilikset. Vaan empä osannut yhdistää sitä tohon sinkkiin!
mutta ensin pitäis tarttua jotain mukaan tietty :bag: