olin 12v mutta yläasteella jo, kun olen mennyt 6-vuotiaana kouluun.Kysymys! Minkä ikäisenä sinun kuukautiset alkoivat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
olin 12v mutta yläasteella jo, kun olen mennyt 6-vuotiaana kouluun.Kysymys! Minkä ikäisenä sinun kuukautiset alkoivat?
Pian sen jälkeen kun täytin 12.Kysymys! Minkä ikäisenä sinun kuukautiset alkoivat?.
Samat fiilikset täälläkin. Kumia ei kyllä käytetty. Meni kyllä kauan ennen kuin edes ekat menkat alko. Tammikuun lopussa lopetin ja toukokuussa vasta alkoi menkat...Kysymykseen muistelisin että alkoi 12 vuotiaana, seiskaluokan syksyllä. 15v taisin ekat e-pillerit ottaa käyttöön, aknea varten.
kun jouluna jätettiin ehkäisy niin harmittaa kun silti käytettiin kumia alkuvuosi kun tuntuu ettei tästä tuu mitään. Pitäisi osata nauttia tästä ajasta kun ollaan vielä kahdestaan mutta samaan aikaan haluaisin vaan jo raskautua... :angelic: korjaantuis ees tää kierto.
Kysymys! Minkä ikäisenä sinun kuukautiset alkoivat?
@Lilja- meillä sama kans edessä, että miehen pitää mennä antamaan näyte ensi vuoden puolella. Se on jo etukäteen miettiny että millaistahan se mahtaa olla ku miehet istuu rivissä penkillä ja odottaa vuoroaan, kunnes kutsu käy
Kysymys! Minkä ikäisenä sinun kuukautiset alkoivat?
Itselläni alkoivat jo 11-vuotiaana.