Kaislanen
Näppärä viestien naputtelija
Oltiin mökillä viikonloppu ja mulla ei ollu testejä mukana. Eli äsken juoksin kotiin kahden tunnin pidätyksellä ja vedin kauheet itkut kun ei piirtynyt selkeetä viivaa. Kuitenkin kun tarkastelin testiä lähemmin niin siinä näkyy jotain! Eli tosiaan dpo11 menossa, lyhyen luteaalin takia testasin jo tänään kun huomenna on kp29 jollloin yleensä menkat alkaa. Mitä mieltä?
Jotain siellä kyllä näkyy
Nyt tsemppiä että vahvistuu!
ja nippailee munasarjoja, mutta ovulaatiotestit on lähes tulkoon yks viivaisia. Harvoin näin, ettei tuu oikein minkäänlaista toista viivaa. Ja lisäksi limoja ei oo tullu oikeestaan yhtään. Mulla ku yleensä tulee ekku limat, sitten halut ja vikana nippailu. Oon lipittänyt greippimehua nyt 3 päivää. Raskausvitamiineja oon syönyt pienen tauon jälkeen, sekä ubikinonin otin käyttöön viikko sitten. Lisäksi disperiiniä 50-100mg meinaan syödä oviksesta eteenpäin, gyne sano että saisin syödä alkuraskaudenkin, kun isäni puolella on ollut veritulppaa, näin voitas kuulemma ainakin yrittää ehkäistä keskenmenoa, ainakin istukan veritulpan estämisen myötä. Voi kun se olisi se juju 
Mutta ilmeisesti luteaalivaihe on ihan hyvä, koska olen raskautunut. Veikkaan että on 13-14 päivää. Kierto ollut säännöllinen ja 31 päivää ennen ensimmäistä raskautta. Mutta nyt on vaikka mitä ollut sattuneista syistä.
Mutta hyvin voi tulla jo ovis, jos hcg on pudonnut nopeasti tai kroppa ei siitä häiriinny ovulaation aikaan.