Raskaaksi 2020

Hei onko muita, joilla migreeni aina ovulaation aikaan, ennen tai jälkeen?

Mulla aivan kauhea olo. Jyskyttää sairaasti silmäkulmassa, talletukset tehty, mut ei tää kyllä mitenkään tunnu siltä, että olis jotenkin hedelmälliset päivät käsillä tän pahan olon takia. Että yritä tässä nyt sit jotain vääntää :hilarious: Mulla ovuloimattomissa kierrossa puuttuu migreeni, mut niissä joissa ovuloin, se on just ovulaatio aikaan ihan karmee. :bored:

Niin ja makean himo, järkyttävä :bag: ah, naisen elämää.

nyt ku kysyit niin joo, illasta alko jyskyttelee kevyesti, ilman esioireita. muutama päivä sitten oli myös, mutta pistin sään piikkiin. Muutenki ollu painostava ilma ja ukkosta parina päivänä. Mulla makean, tai yleensäkin ruoan himo iskee oviksen jälkeen :grin voisin vaan syödä kokoajan.

En malttanut kauppareissulla olla ostamatta herkkää testiä. Rinnat on arat ja oon aika herkillä, joten ajattelin että kokeilleen.
Selvä negahan se sit oli :sad001
Ensi viikolla pitäisi menkkojenkin sit alkaa.
Saas nähdä mikä päivä alkaa, onko toinen kierto keskenmenon jälkeen jo säännöllinen vai heittääkö enemmänkin

Liitteet

• IMG_20200823_213150.jpg
    IMG_20200823_213150.jpg
    10.1 KB · Katsottu: 170
nyt ku kysyit niin joo, illasta alko jyskyttelee kevyesti, ilman esioireita. muutama päivä sitten oli myös, mutta pistin sään piikkiin. Muutenki ollu painostava ilma ja ukkosta parina päivänä. Mulla makean, tai yleensäkin ruoan himo iskee oviksen jälkeen :grin voisin vaan syödä kokoajan.

Okei, niin mä oon lukenut et monilla paukahtaa just sillon migreeni kun ovulaatio on jo tapahtunut. Mietin vaan tässä, että olikohan liian myöhäinen isku sitten, mutta toisaalta eipä mitään ole nyt hetkeen mukaan tarttunut ennen ovulaatiota tyylillä, joten joko nyt oli a. Täsmäisku tai b. Myöhäinen yritys, mutta mahdollisuushan pitäisi ilmeisesti olla olemassa ainakin teoriassa :hilarious:

Kauhea olo kyllä, makaan vaan täällä pimeessä huoneessa ja toivon, etten oksenna :sad001

Okei, niin mä oon lukenut et monilla paukahtaa just sillon migreeni kun ovulaatio on jo tapahtunut. Mietin vaan tässä, että olikohan liian myöhäinen isku sitten, mutta toisaalta eipä mitään ole nyt hetkeen mukaan tarttunut ennen ovulaatiota tyylillä, joten joko nyt oli a. Täsmäisku tai b. Myöhäinen yritys, mutta mahdollisuushan pitäisi ilmeisesti olla olemassa ainakin teoriassa :hilarious:

Kauhea olo kyllä, makaan vaan täällä pimeessä huoneessa ja toivon, etten oksenna :sad001

onks sulla joku täsmälääke siihen? mä oon kokeillu useita, estolääkityksenkin kahesti (ekalla autto, pysy migreeni pois kunnes tein muksun, tokalla kerralla ei mitää vaikutusta) ja nyt oli tarkotus vaatia biologista, mutta en oo tutkinu vielä miten käy raskausjuttujen jos siihen alkaa. Raskauden aikana migreeni pysyy pois, joten jos tärppäis pian niin ei tarvis kärvistellä. :meh:

Hei! Ostin greippimehua tähän kiertoon ja kuinkas paljon sitä on tarkoitus juoda päivässä?
:anyone

Minä oon ihan koukuttunut appelsiini-greippimehuun :whacky011 Juon sitä 1-2 isoa lasillista päivässä, joskus enemmänkin :grin Suosittelen, mulla ei menisi ikinä raaka greippimehu alas.

Dpo -2 (la): Tasavahvat viivat, ei tuntemuksia, talletus illalla
Dpo -1 (su): Testiviiva kontrollia tummempi, alavatsakipuiluja, talletus alkuillasta.
Dpo 0 (ma): Aikaisin aamuyöllä kovia alavatsakipuja, oletettu ovulaatiohetki. Vielä päivällä testi positiivinen, illalla jo haalennut. Talletettu vielä alkuillasta varuiksi.
Dpo 1 (ti): Alavatsakipuiluja samoin kuin dpo -1. Masentunut mieliala. Rinnat kipeytymässä.
Dpo 2 (ke) - dpo 5 (la): Ei tuntemuksia
Dpo 6 (su): Vatsakipuja, kovasti taas typerä toiveikkuus herää. Rinnat edelleen kipeät.

onks sulla joku täsmälääke siihen? mä oon kokeillu useita, estolääkityksenkin kahesti (ekalla autto, pysy migreeni pois kunnes tein muksun, tokalla kerralla ei mitää vaikutusta) ja nyt oli tarkotus vaatia biologista, mutta en oo tutkinu vielä miten käy raskausjuttujen jos siihen alkaa. Raskauden aikana migreeni pysyy pois, joten jos tärppäis pian niin ei tarvis kärvistellä. :meh:

On, mut saan nykyään siitä tän ihosairauden kautta kamalat urtikariakohtaukset, joten oon mieluummin panadolilla mennyt. Eihän se mitään auta, mut vältän usein sen avulla oksentamisen. Oon kans kokeillut niin monia lääkkeitä, etten enää jaksa testata. Mullekin vois olla tosta biosta apua, mutta itekin luotan et raskaus veis tän vaivan pois. :smiley-angelic001

Hei! Ostin greippimehua tähän kiertoon ja kuinkas paljon sitä on tarkoitus juoda päivässä?
:anyone

Itse monta kiertoa tota vetelin 2017-2018. Muistan että aamuin ja illoin tai vaihtoehtoisesti joko aamulla tai illalla yhden lasillisen (2dl) greippimehua join. Ja nimenomaan puhdasta greippimehua eikä mitään sekoituksia. Mutta ei siitä mitään hyötyä mulla ollu, limat hävisi, toinen mistä mulla ei ollu mitään apua oli noi paljon puhutut gelee royal kapselit.

Itse monta kiertoa tota vetelin 2017-2018. Muistan että aamuin ja illoin tai vaihtoehtoisesti joko aamulla tai illalla yhden lasillisen (2dl) greippimehua join. Ja nimenomaan puhdasta greippimehua eikä mitään sekoituksia. Mutta ei siitä mitään hyötyä mulla ollu, limat hävisi, toinen mistä mulla ei ollu mitään apua oli noi paljon puhutut gelee royal kapselit.

Mä käytin kans greippimehua kun aloitettiin yritys, eikä mitään apua moneen kiertoon ja sit kyllästyin ja lopetin :smiley-ashamed004 tosin mä pusertelin mehun ihan oikeesta greipistä ja sekottelin sen veteen, ei ollu niin pahan makusta sitten :grin
Enemmin mulla on auttanut mm. Sinkki, lisännyt haluja ja limoja. Pitäis vaikuttaa myös limakalvoihin :)

Heipparallaa :hello tikuttelun aloitukseen vaikuttaa oman kierron pituus. Jos ei tiedä kierron pituutta, niin suositus alotella kp11.

raskauskeijulta löyty viitteellinen lista :)
Kierron pituus Testin aloittaminen
21 päivää päivä 6
22 päivää päivä 6
23 päivää päivä 7
24 päivää päivä 7
25 päivää päivä 8
26 päivää päivä 9
27 päivää päivä 10
28 päivää päivä 11
29 päivää päivä 12
30 päivää päivä 13
31 päivää päivä 14
32 päivää päivä 15
33 päivää päivä 16
34 päivää päivä 17
35 päivää päivä 18
36 päivää päivä 19
37 päivää päivä 20
38 päivää päivä 21

Kiitti Heydi :) Maanantaina pitäs postissa tulla raskauskeijulta tilaamat Raskaustestit eli kohta pääsee jännän äärelle :woot: Kovin toivon et vois aikaisin tietää ja sais sit mahdollisesti järjesteltyä työ kuvioita. Korona jännittää vähän lähinnä siinä määrin et jos tarttuu niin miten keho jaksaa pientä kasvattaa ja samalla taistella virusta vastaan :sorry: Työskentelen siis testien parissa joten tiedän et pitäisi hyvissä ajoin sit anoa muita hommia jatkoon.. Toki jos samanlainen raskaus on kuin eka niin saikullahan sitä vaa maataan :smiley-ashamed005

Mites muilla? Tuleeko työhön tai arkeen muutoksia plussan jälkeen? :biggrin

Oltiin mökillä viikonloppu ja mulla ei ollu testejä mukana. Eli äsken juoksin kotiin kahden tunnin pidätyksellä ja vedin kauheet itkut kun ei piirtynyt selkeetä viivaa. Kuitenkin kun tarkastelin testiä lähemmin niin siinä näkyy jotain! Eli tosiaan dpo11 menossa, lyhyen luteaalin takia testasin jo tänään kun huomenna on kp29 jollloin yleensä menkat alkaa. Mitä mieltä?

edit: kuva testistä kuivana (kukkamekko)

Se oli nopeasti ohi menevä ilo. Tunsin eilen kovan paineen kodun kohdalla ja aamulla testi oli ihan puhdas nega. Eli kemiallinen tai kiinnittymisyritys (vai onko ne sama asia). Eli nyt sitä tätiä vaan odottelemaan, yk3 alkakoot!:shifty:

Se oli nopeasti ohi menevä ilo. Tunsin eilen kovan paineen kodun kohdalla ja aamulla testi oli ihan puhdas nega. Eli kemiallinen tai kiinnittymisyritys (vai onko ne sama asia). Eli nyt sitä tätiä vaan odottelemaan, yk3 alkakoot!:shifty:

Voi ei, olen todella pahoillani!! :sad001

Mä käytin kans greippimehua kun aloitettiin yritys, eikä mitään apua moneen kiertoon ja sit kyllästyin ja lopetin :smiley-ashamed004 tosin mä pusertelin mehun ihan oikeesta greipistä ja sekottelin sen veteen, ei ollu niin pahan makusta sitten :grin
Enemmin mulla on auttanut mm. Sinkki, lisännyt haluja ja limoja. Pitäis vaikuttaa myös limakalvoihin :)

Mä aloin syömään sinkkiä viime kierron lopulla, huomasin että mullakin haluja tässä kierrossa ehkä enemmän, yleensä on niinpäin että mies vonkuu seksiä mut nyt on ollu toisi päin.:laughing002 Oon ollu aina vähän huonosti syttyvä mut nyt kyl ihan eri fiilikset. Vaan empä osannut yhdistää sitä tohon sinkkiin! :smiley-ashamed004
Tänää on floun mukaan ovis ja halutkin on kyllä sen mukaiset.:laughing002

dpo10, alaselkää jomottelee ja turvottaa. jotenkin se optimistisuus on taas kadonnut. lämmötkin oli normaalit luteaalilämmöt, ei yhtään enempää koholla enää. tyypillisesti on nyt alkanu tiputella siinä dpo11, eli vessavahtausta luvassa :shifty:...

Eikä! :sad001
Tsemppiä. :Heartred

Voi ei, tylsä juttu!

Mites muilla? Tuleeko työhön tai arkeen muutoksia plussan jälkeen? :biggrin

toimistotyö ja ollaan vuoroviikoin etänä, niin eipä silleen vaikuttaisi. Move88 tyyliin ois kyllä plussatessa kiva olla kokonaan etänä niin saisi pidempään pidettyä salassa... mutta plussa pitäisi ensin saada :angelic:

Pitäisi ne geleet käydä hommaamassa, aiemmin mietin etten kokeilisi mutta nyt tekis vähän mieli kokeilla olisko niillä mitään vaikutusta. :woot:

Täällä on moni suurinpiirtein samoissa tilanteissa kierron suhteen! Tsemppiä ja plussatuulia niin O-testeihin kuin R-testeihin! Ihanaa alkanutta viikkoa myös teille kaikille! :smile

OMN:

Mulla on joku ihme mahatauti TAAAS! :angry4:smiley-angry017
MITEN VOI OLLA, että sattuu justiinsa heti ovulaation jälkeen, että varmasti ei pääse kiinnittyminen tapahtumaan VAHINGOSSAKAAN...:angry9
Tekismieli kirota tähän, mut ei kehtaa... Mitähän sitä on tehnyt niiin väärin, että kohtalon pitää sanailla aina jotenkin päin v*ttua kaikki.. Alamäkeä aina vaan alamäen päälle...

Pienet on murheet, mutta kaiken tän muun keskellä niin kyllä tuntuu ihan p*skalta!
Kaikenlisäksi kun yritän olla niiiin varovainen kaikkien tautien suhteen niin tuntuu, että ne oikeen imeytyy muhun.

Takaisin