Raskaaksi 2020

Mulla km-vuodon alusta kp 19 oli ovis jonka vahvistin tikuin & lämmöin. Normaalisti ovis kp 18, eli tuli vain päivän "myöhässä". Voi siis hyvin sullakin olla jo. Toki oli varhainen km eli puhdas nega r-testiin tuli jo kp 10, eli siitä meni se 9pv ovikseen.


Mulla tää vuoto alkoi rv 11, mutta koska testi oli nega jo viikko vuodosta, ja vuoto ei nyt niin hirveästi eronnut rv 6 km vuodosta, niin taisi olla keskeytynyt keskenmeno tai tuulimuna raskaus.
Mulla on monesti ovulaatio normaalikierrossa tullu kp 16-18 ja se menis kyllä näiden tuntemuksien mukaan aika lähelle, tosin limailu on aika vähäistä normaaliin, mutta jahka sekin lisääntyy.
Ei vaan malttais odottaa että pääsis taas testailee raskautta :rolleyes:
 
Mulla tää vuoto alkoi rv 11, mutta koska testi oli nega jo viikko vuodosta, ja vuoto ei nyt niin hirveästi eronnut rv 6 km vuodosta, niin taisi olla keskeytynyt keskenmeno tai tuulimuna raskaus.
Mulla on monesti ovulaatio normaalikierrossa tullu kp 16-18 ja se menis kyllä näiden tuntemuksien mukaan aika lähelle, tosin limailu on aika vähäistä normaaliin, mutta jahka sekin lisääntyy.
Ei vaan malttais odottaa että pääsis taas testailee raskautta :rolleyes:

Mulla meni 4 viikkoa km jälkeen että ovulaatio tapahtui, km tapahtui vk6 spontaanisesti, olin varma etten ovuloi ollenkaan kyseisessä kierrossa, kun niin pitkään odotutti itseään. Nyt odottelen alkaako menkat lähipäivinä vai ei.. Nyt kp 38 menossa, normaalisti mulla n. 30-31 päivää kestää kierto.
Mulla kanssa tämä km oli helpompi kun aiempi, kun aiempi oli kkm, henkisesti ja fyysisesti se oli rankempi.
 
Mulla muistaakseni dpo10, en nyt oo täysin varma päivistä. Ja siis nämä Sofin testit ei ole enää samoja kuin muutama vuosi sitten :sour:. Nämä on paljon huonompia. Nytkin näkyy joku ihme punainen pätkä tuolla testi-viivan alaosassa, mutta ei kunnon viivaa. Testaako muut Sofilla ja huomannut saman?

Yleensä mulla on kyllä näkynyt raskaudet tässä vaiheessa testeissä melko selkeästi, eli ehkä tuo on vaan joku vika testissä tuo pieni punainen pätkä. Testaan silti vielä huomenna aamulla (tämä ei ollut aamupissasta), eli elättelen toiveita raskaudesta kuitenkin vielä:woot:. Lauantaina tuli punertavanruskeaa hajutonta valkovuotoa aika kasa pyyhkiessä. Ei välttämättä mitään tarkoita, voihan olla joku menkkaennakkokin...
 

Liitteet

  • 20200824_112023.jpg
    20200824_112023.jpg
    12.6 KB · Katsottu: 174
Mä olen ruennut miettimään että kun mulla on tää jatkuva lievä haava infektio päällä, niin voisikohan se vaikuttaa raskautumiseen. :confused: Ootan just puhelua terveyskeskuksesta, että pääsis vihdoin ja viimein hoitamaan tän tilanteen. Joku bakteeri mussa elää, kun diabetesta ei ole yms...mikä aiheuttaisi tätä parantumattomuutta. :oops:

Toivottavasti seuraava antibiootti puree, kun eka kattovat mistä bakteerista on kyse.
 
Täältä valitusvirsi: Olen tän kierron tikuttanut ovista, mutta en saanut ovisplussaa, nyt kp 17. (Kierto normaalisti 26 päivää.) Eilen illalla ja tänään aamulla viiva jo katoamaan päin, ja eilen itkunpuuskassa heitin kaikki tehdyt ovistestit roskikseen ja kaupanpäälle sain hiivatulehduksen. Nyt tekisi mieli vaan pysyä peiton alla ja syödä suklaata. :sad001 flo näytti ovista jo 19.8, mutta en taida kroppaani sit kovin hyvin tuntea.


Mutta onnea plussanneille ja tsemppiä muille uuteen kiertoon, täällä jäädään odottelemaan menkkojen alkua. :shifty:
 
tunnustuksia :angelic: minäpäs löysin herkän raskaustestin kaapista, olin jo unohtanu kerran sellaisen ostaneeni (jäi sitten tädin tultua käyttämättä). kivenkovaan oon vannonut etten testaa ennen dpo14 mut pitihän se pissiä tuohon tänään dpo10 :banghead: tyylipuhdas nega rfsu:n herkkään puikkoon. en tiiä miksi piti kokeilla kun aamullakin oli jo niin pessimistinen olo. onhan tää vielä aikaista, mutta sitä suuremmalla syyllä turhaa :arghh:
 
Mä aloin syömään sinkkiä viime kierron lopulla, huomasin että mullakin haluja tässä kierrossa ehkä enemmän, yleensä on niinpäin että mies vonkuu seksiä mut nyt on ollu toisi päin.:laughing002 Oon ollu aina vähän huonosti syttyvä mut nyt kyl ihan eri fiilikset. Vaan empä osannut yhdistää sitä tohon sinkkiin! :smiley-ashamed004
Tänää on floun mukaan ovis ja halutkin on kyllä sen mukaiset.:laughing002
Hertzileijaa, mä oon syöttänyt sinkkiä miehelle pari kolme kuukautta ja nyt kun se on ollut kuukauden ilman röökiäkin niin se on ihan mahdoton :wink:angelic: kulkee mun perässä koko ajan valmiusasennossa suunnilleen :grin:hug003 tämä sinkkikö sen selittää, mä kun luulin olevani niin viehättävä ettei se voi vastustaa :laughing021

Voimia kaikille uuteen kiertoon joutuneille :Heartpink
 
Hertzileijaa, mä oon syöttänyt sinkkiä miehelle pari kolme kuukautta ja nyt kun se on ollut kuukauden ilman röökiäkin niin se on ihan mahdoton :wink:angelic: kulkee mun perässä koko ajan valmiusasennossa suunnilleen :grin:hug003 tämä sinkkikö sen selittää, mä kun luulin olevani niin viehättävä ettei se voi vastustaa :laughing021

Voimia kaikille uuteen kiertoon joutuneille :Heartpink

Mitä sinkkiä ja millaisessa muodossa? Mulla on kokemuksia ihan puhtaan sinkin syömisestä niin, että tulee järkyttävän huono-olo. Sama oli raskausaikoina kun söin mammavitaa niin piti ottaa vasta reilun syömisen jälkeen, muuten tuli oksetus :sour:
 
Se oli nopeasti ohi menevä ilo. Tunsin eilen kovan paineen kodun kohdalla ja aamulla testi oli ihan puhdas nega. Eli kemiallinen tai kiinnittymisyritys (vai onko ne sama asia). Eli nyt sitä tätiä vaan odottelemaan, yk3 alkakoot!:shifty:
Samoin kävi täällä ja meni kyllä fiilis aika surkeeksi... Noh, kohti uutta kuukautta ja yritystä :)
 
Mitä sinkkiä ja millaisessa muodossa? Mulla on kokemuksia ihan puhtaan sinkin syömisestä niin, että tulee järkyttävän huono-olo. Sama oli raskausaikoina kun söin mammavitaa niin piti ottaa vasta reilun syömisen jälkeen, muuten tuli oksetus :sour:
Bioteekin sinkki+ kupari tais olla eka ja kun se loppui niin tilasin luontaistukusta 15mg sinkkitabletteja (sinkkisitraatti). Otan itsekin silloin tällöin aamuisin, mut en joka aamu.
 
Täällä nyt kp2 ja vuotaa runsaammin kuin eilen. Parissa tunnissa meni joku super plus tampooni. Ennen esikoista menkat olivat runsaimmat kp1. Ei ole kipujakaan yhtään. Voi kyllä olla, että synnytys poisti menkkakivut :)

Nyt vaan stressaa se, että mies on viikonloppureissussa suhkot kaukana syyskuun alussa, eli lähtee kp13 ja palaa kp15. Jos siis laskin kierron alkamisen oikein. Siis tietty vaadin talletusta kp13 juuri ennen kuin lähtee :grin mutta jos ovisplus tulee tyyliin kp14 aamulla, niin se paras päivä talletella menee ohi. Jos tän ovuloimattoman kierton takia ovis tulee tavallista aikaisemmin. Sinällään vaikea uskoa, koska ehkä vain kerran eläissäni kierto on ollut alle 30 päivää, tyyliin 29, joskus reilu viisi vuotta sitten. Riippuu tietty luteaalivaiheesta, että vaihteleeko..

Toukokuussa kun raskauduin, niin ovisplus tuli kp16. Sitä edeltävä kierto oli 40 päiväinen. Toisaalta olisi ehkä outoa, jos kierto yhtäkkiä lyhenisi.. Pitäisköhän miehen lähettää päivän annos lauantaina pikapostina? :laughing001 Toivottavasti ovisplus tuleekin kp15, niin mies saapuu krapulapanetuksissaan kreivin aikaan :laughing002

Onko kellään tullut yksittäinen lyhyempi kierto keskenmenon jälkeen?
 
Muokattu viimeksi:
Täältä valitusvirsi: Olen tän kierron tikuttanut ovista, mutta en saanut ovisplussaa, nyt kp 17. (Kierto normaalisti 26 päivää.) Eilen illalla ja tänään aamulla viiva jo katoamaan päin, ja eilen itkunpuuskassa heitin kaikki tehdyt ovistestit roskikseen ja kaupanpäälle sain hiivatulehduksen. Nyt tekisi mieli vaan pysyä peiton alla ja syödä suklaata. :sad001 flo näytti ovista jo 19.8, mutta en taida kroppaani sit kovin hyvin tuntea.


Mutta onnea plussanneille ja tsemppiä muille uuteen kiertoon, täällä jäädään odottelemaan menkkojen alkua. :shifty:

Tiedän tunteen, oon pahoillani :sad001 Viime kierrossa ei tullut ovista ollenkaan. Kauheesti tein testejä turhaan ennen kuin luovutin. Tosi ärsyttävää yrittää, jos ei tule ovistakaan. Toivottavasti seuraavassa kierrossa sitten tulee molemmille :Heartred
 
Täällä myös jännän äärellä, dpo 12. Aamulla testi kuumotteli liikaa laatikossa että oli pakko kokeilla vaikka ei ollut varhainen testi. Puhdas nega sieltä tuli. Hieman toiveikkaana olen kun tällä kertaa oireita ei ole oikein paljoakaan tai sitten en ole kiinnittänyt niihin huomiota. Aikaisemmilla kerroilla tuntui oireita olevan vaikka kuinka paljon ja menkkoihin ne on päätyneet. Jospa nyt olisi toisin :angelic:
Joka kerta kun menkat alkaa niin tulee hirveä paha mieli ja suru ja ärsyttää nähdä muiden vauva /raskaus onnea. Toisaalta tuntuu väärältä vielä pahoittaa mieltä jos ei onnistu kun yrityskertoja on vasta 4. Kun toisilla on saattanut mennä paljon kauemminkin mutta silti se tuntuu omalla kohdalla joka kerta yhtä pahalta.
Jotenkin toivoisi että pystyisi ottaa rennosti ja olla ajattelematta koko raskautumista ja antaa sen tulla jos on tullakseen. Niin sitä on yritetty toitottaa joka suunnalta. :shifty:
Tänään menen ostamaan varhaisen testin ja elän toivossa.
 
Kiitti Heydi :) Maanantaina pitäs postissa tulla raskauskeijulta tilaamat Raskaustestit eli kohta pääsee jännän äärelle :woot: Kovin toivon et vois aikaisin tietää ja sais sit mahdollisesti järjesteltyä työ kuvioita. Korona jännittää vähän lähinnä siinä määrin et jos tarttuu niin miten keho jaksaa pientä kasvattaa ja samalla taistella virusta vastaan :sorry: Työskentelen siis testien parissa joten tiedän et pitäisi hyvissä ajoin sit anoa muita hommia jatkoon.. Toki jos samanlainen raskaus on kuin eka niin saikullahan sitä vaa maataan :smiley-ashamed005

Mites muilla? Tuleeko työhön tai arkeen muutoksia plussan jälkeen? :biggrin

Yritystoimintaan tulee hiukan muutoksia, mutta mies haluaisi olla kokonaan vauvan kanssa kotona. Ite en malttais jättää vallan. Sitä ehtii miettiä sittenkun joskus raskautuu :)
 
Tänään kp1. Aikalai kierto vakiintunut tuohon 36-37 pv :sad001 En tykkää yhtään. Seuraava ovulaatio kuukauden päästä. Tää on ihan paskaa. Joulukuussa tulee vuosi kun ehkäisyn jätin ja kierto palautuikin vasta huhtikuussa.
 
Takaisin
Top