Raskaaksi 2020

Kiitos kaikille vastauksista! Oon tässä vuosien mittaan testaillit enempi vähempi ja koskaan en oo haamulaisia saanut niin oon ihan :smiley-bounce012

nyt odottelen vahvistumista ja teen jotain tädin manaus tansseja niin että se pysyykin poissa!

iiikkss!

ja muuten piti sanoa että kun oon välillä arvuutellut niitä oireita heti dpo2 lähtien niin ikinä ei oo tullut plussaa. Tässä kierrossa alkoi oireet vasta dpo8 joten mulla ainakin se ei oo ollu hyvä juttu että tissit on kipeytynyt heti oviksen jälkeen! Aikamoisia revelationeja täältä :laughing001

sori muuten mun omanapailu. Keskittymiskyky nyt ihan nolla :laughing002

Lämpöiset onnittelut, laitathan meille lisää kuvia kun viivat vahventuu! Mielenkiinnosta siis kysyn, että oliko tässä kierrossa mitään muuta eritavalla mikä olis saattanut edesauttaa raskautumista? Kaverin puolesta kyselen :laughing021

Keskenmenon kokeneet, kuinka nopeasti teillä on ovulaatio tullut vuodosta tai negatestistä?

Mun kroppa herättelee selkeesti itseänsä, nyt on 2vk vuodon alusta, halut on kova, nään jopa seksiunia :nailbiting: ja nippailee munasarjoja, mutta ovulaatiotestit on lähes tulkoon yks viivaisia. Harvoin näin, ettei tuu oikein minkäänlaista toista viivaa. Ja lisäksi limoja ei oo tullu oikeestaan yhtään. Mulla ku yleensä tulee ekku limat, sitten halut ja vikana nippailu. Oon lipittänyt greippimehua nyt 3 päivää. Raskausvitamiineja oon syönyt pienen tauon jälkeen, sekä ubikinonin otin käyttöön viikko sitten. Lisäksi disperiiniä 50-100mg meinaan syödä oviksesta eteenpäin, gyne sano että saisin syödä alkuraskaudenkin, kun isäni puolella on ollut veritulppaa, näin voitas kuulemma ainakin yrittää ehkäistä keskenmenoa, ainakin istukan veritulpan estämisen myötä. Voi kun se olisi se juju :rolleyes: ja saatais se meidän vauva

Mulla oli viime kierrossa kemiallinen ja mulla tuli ovulaatio tässä kierrossa vasta kp23 (näkyi niin ovis-, kun raskaustestissäkin) vaikka normaalisti kierto kestää 26-29pvää. Nyt siis tulossa 36pvän kierto :banghead:

Mä täs nyt katselin mun kiertokalenteria, ja oireiden mukaan mulla on ovulaatio mahdollisesti 5 päivän päästä :grin saas nähdä.

Mikähän tää juttu on, että mun menkat alkaa nykyään aina sunnuntaina? :laughing002 :grin Olen jo kaksi kertaa raskautunut kierrosta, jossa vuoto alkaa juuri sunnuntaina ja nyt tulee taas sunnuntaina. Esikoisenkin synnytin sunnuntaina :laughing001 Eli kp1 täällä viimein! Näin ainakin laskisin, koska to-pe oli ihan minimaalista tuhrua, eilen lauantaina ihan himppu verta ja tänään hanat auki. Ei ole kipuja kuten normaalisti on kp1. Eikä normaalisti ole tuhrua/tiputtelua ennen menkkojen alkua. Tää olikin ovuloimaton kierto, pituus 36 päivää.

Muokattu viimeksi:
@Milalai Mulla sama, että tuossa rankemmassa keskenmenossa oli kaikenlaista muutakin: ensin odotin tyhjennystä lähes 3vkoa kun ei tyhjentynyt itsestään ja sitten tuli kohtutulehdus ja antibiooteista hiiva. Ja Mullakin tuo oli juuri joulun aikaan, mikä varmaan teki kaikesta vielä rankempaa.

Lämpöiset onnittelut, laitathan meille lisää kuvia kun viivat vahventuu! Mielenkiinnosta siis kysyn, että oliko tässä kierrossa mitään muuta eritavalla mikä olis saattanut edesauttaa raskautumista? Kaverin puolesta kyselen :laughing021

mä laitan! Pitää varmaan lähteä vielä käymään kaupassa et saa aamuksi testin...:laughing021

itseasiassa oon syönyt greippejä/ juonut greippimehua jostain kp8 lähtien. Ja otin vehnäalkioöljyn käyttöön ja vedin sellasen 10 päivän gelee kuurin (sellasia ampulleja).

Keskenmenon kokeneet, kuinka nopeasti teillä on ovulaatio tullut vuodosta tai negatestistä?

Mun kroppa herättelee selkeesti itseänsä, nyt on 2vk vuodon alusta, halut on kova, nään jopa seksiunia :nailbiting: ja nippailee munasarjoja, mutta ovulaatiotestit on lähes tulkoon yks viivaisia. Harvoin näin, ettei tuu oikein minkäänlaista toista viivaa. Ja lisäksi limoja ei oo tullu oikeestaan yhtään. Mulla ku yleensä tulee ekku limat, sitten halut ja vikana nippailu. Oon lipittänyt greippimehua nyt 3 päivää. Raskausvitamiineja oon syönyt pienen tauon jälkeen, sekä ubikinonin otin käyttöön viikko sitten. Lisäksi disperiiniä 50-100mg meinaan syödä oviksesta eteenpäin, gyne sano että saisin syödä alkuraskaudenkin, kun isäni puolella on ollut veritulppaa, näin voitas kuulemma ainakin yrittää ehkäistä keskenmenoa, ainakin istukan veritulpan estämisen myötä. Voi kun se olisi se juju :rolleyes: ja saatais se meidän vauva

Mulla km-vuodon alusta kp 19 oli ovis jonka vahvistin tikuin & lämmöin. Normaalisti ovis kp 18, eli tuli vain päivän "myöhässä". Voi siis hyvin sullakin olla jo. Toki oli varhainen km eli puhdas nega r-testiin tuli jo kp 10, eli siitä meni se 9pv ovikseen.

Tsemppiä piinailijoille!:smiley-angelic001

Pari ihanaa haamulaista näkynyt joten nyt vahvistumista vaan :smug::Heartpink

Mulla 2/15 syntyneen pojan jälkeen meni 6kk ennen menkkojen alkua, imetin osittain 3kk, ja siitä ei mitään tullut kun maito ei ikänään noussut tarpeeksi. Kierrot heitteli 21-150päivän välillä ekan vuoden ja vasta eron jälkeen (plus painonpudotus) lähti kierto säännöllistymään (eikä oo koskaan ennen ollut säännöllinen!), 28-32 päivän välillä. Saa nähdä mitä se kierto tullee nyt olemaan...

Mieliala paranemaan päin ja täti häipyi omille teilleen. Ihme tunteellisuuden möykkykasa on nyt istahtanut ylipäätään rintakehälle, pillitän mistä sattuu :oops: Jo ennen menkkoja, tunteet ollu tosi herkillä. Sitä nyt ei ainakaan kannattane pitää merkkinä mistään sit kolmen-neljän viikon päästä jännäillessä :hilarious:

Nelisen vuotta sitten jo kertaalleen luovuin suruissani täysin unelmastani saada toinen lapsi, ja nyt se on mahdollista, kummallisen haikea olo siitä, että nyt alkaa tosissaan tallettelu ja vieläpä miehen kanssa joka on asiasta enemmän innoissaan kuin minä :playful: Niin ne vaan ne unelmatkin käy toteen! :Heartred Mieshän nyt ehdotti myös lapsivapaata ensi viikonlopulle, että saadaan olla kahden :grin VVV= vauvanvääntövapaa :wink Työnimiä ei oo vielä ilmaantunut, vauvasta mies pölisee :joyful:

kp6 ja pientä nipistelyn tunnetta oikealla munasarjan tietämillä... :angelic:

mä laitan! Pitää varmaan lähteä vielä käymään kaupassa et saa aamuksi testin...:laughing021

itseasiassa oon syönyt greippejä/ juonut greippimehua jostain kp8 lähtien. Ja otin vehnäalkioöljyn käyttöön ja vedin sellasen 10 päivän gelee kuurin (sellasia ampulleja).

Ai siis Royal geleet vai jotain muuta? Aloitin ekaa kertaa Royal geleet tästä kierrosta (nyt kp4), toivottavasti niistä olisi apua, kuullostaa että monet ovat nimenomaan plusanneet sen jälkeen kun ovat aloittaneet niillä (sattumaa vai ei, ei voi varmaksi tietenkään tietää)

Pyh ja pah. Näköjää paras aika testailla ovista mulla on iltapäivä. Alkuillan testi oli haaleempi vaikka pidätysaika hyvä enkä paljoa juonu. Nähtäväksi jää antaako taas ovisplus odotuttaa itseään sinne kp18:shifty: nyt kp13.

Täällä siis keskiviikkona hammaslääkäri, mutta ei me maltettu elää ilman yhtä "vahinkolaukausta" :hilarious: Mulla ihan törkymigreeni päällä ja limaa tulee eli ovulaatio on ihan käsillä. Testailut taisin alottaa liian myöhään, niin kun usein ennenkin, mut eihän meidän ees tässä kierrossa pitänyt :playful:
Noh katsotaan, toiveet ei oo kovin korkealla mut tää vauvakuumeilu vie ihan järjen :wacky:

ON: Miten voikaan olla pelkistä kuukautisista näin innoissaan. Parissa edellisessä kierrossa oon ollut huolissani, kun kunnon kuukautisia ollut ehkä yhden päivän. Nyt on siis toinen päivä jo kuukautisia, eikä oo sellanen olo, että ne nyt olis ihan heti huomenna jo ohi. Oon siis jo miettinyt, että alkoiko vaihdevuodet kun 30 tuli täyteen, mutta ehkä ei ihan vielä :laughing021

Ja hei, onnea haamuista ja toivotaan, että ne vielä vahvistuu :smiley-angelic001

Tieteen nimissä taas ja ihan muuten vaan. Kp 18. Kuvissa eilen, tänään aamulla ja tänään illalla. Digi hymyilly joka kerta. Viime kierrossa en saanu selvästi et testiviiva ois ollu kontrollia tummempi, mut nyt päästiin näköjään siihen :smiley-angelic001

Jonkunmoinen juilasu tuntu, en tiiä oliko vielä ovis vai siirtyykö vielä huomiselle, kattellaan. Jänskättää :nailbiting:

heh, ja tänään olin jättäny cb digin vessan pöydälle ja appi kävi kylässä, liekö huomannu, ei ainakaan puhunu mitään. Mehän ei olla asiasta kerrottu kellekkään, koska miehellä iso suku ja siellä kulkee kaikki juorut... ja mä haluan km-historian takia pitää matalaa profiilia, mieluiten sinne rv 12 asti.. :grin

Liitteet

• IMG_20200822_164700.jpg
    IMG_20200822_164700.jpg
    17.1 KB · Katsottu: 127
  • IMG_20200823_092504.jpg
    IMG_20200823_092504.jpg
    19.6 KB · Katsottu: 136
  • IMG_20200823_182028.jpg
    IMG_20200823_182028.jpg
    20.3 KB · Katsottu: 128
Hei onko muita, joilla migreeni aina ovulaation aikaan, ennen tai jälkeen?

Mulla aivan kauhea olo. Jyskyttää sairaasti silmäkulmassa, talletukset tehty, mut ei tää kyllä mitenkään tunnu siltä, että olis jotenkin hedelmälliset päivät käsillä tän pahan olon takia. Että yritä tässä nyt sit jotain vääntää :hilarious: Mulla ovuloimattomissa kierrossa puuttuu migreeni, mut niissä joissa ovuloin, se on just ovulaatio aikaan ihan karmee. :bored:

Niin ja makean himo, järkyttävä :bag: ah, naisen elämää.

Takaisin