Kiitos kaikille vastauksista! Oon tässä vuosien mittaan testaillit enempi vähempi ja koskaan en oo haamulaisia saanut niin oon ihan
nyt odottelen vahvistumista ja teen jotain tädin manaus tansseja niin että se pysyykin poissa!
iiikkss!
ja muuten piti sanoa että kun oon välillä arvuutellut niitä oireita heti dpo2 lähtien niin ikinä ei oo tullut plussaa. Tässä kierrossa alkoi oireet vasta dpo8 joten mulla ainakin se ei oo ollu hyvä juttu että tissit on kipeytynyt heti oviksen jälkeen! Aikamoisia revelationeja täältä
sori muuten mun omanapailu. Keskittymiskyky nyt ihan nolla![]()
Lämpöiset onnittelut, laitathan meille lisää kuvia kun viivat vahventuu! Mielenkiinnosta siis kysyn, että oliko tässä kierrossa mitään muuta eritavalla mikä olis saattanut edesauttaa raskautumista? Kaverin puolesta kyselen

ja nippailee munasarjoja, mutta ovulaatiotestit on lähes tulkoon yks viivaisia. Harvoin näin, ettei tuu oikein minkäänlaista toista viivaa. Ja lisäksi limoja ei oo tullu oikeestaan yhtään. Mulla ku yleensä tulee ekku limat, sitten halut ja vikana nippailu. Oon lipittänyt greippimehua nyt 3 päivää. Raskausvitamiineja oon syönyt pienen tauon jälkeen, sekä ubikinonin otin käyttöön viikko sitten. Lisäksi disperiiniä 50-100mg meinaan syödä oviksesta eteenpäin, gyne sano että saisin syödä alkuraskaudenkin, kun isäni puolella on ollut veritulppaa, näin voitas kuulemma ainakin yrittää ehkäistä keskenmenoa, ainakin istukan veritulpan estämisen myötä. Voi kun se olisi se juju 

Niin ne vaan ne unelmatkin käy toteen!
Mieshän nyt ehdotti myös lapsivapaata ensi viikonlopulle, että saadaan olla kahden 
nyt kp13.