Ei mitään uutta auringon alla. Dpo 11 pregcheckin rt nega. To-La pitäs alkaa menkat, joten sitä ootellessa.. tiedossahan tämä oli, mutta oisin mä sinne huhtikuisii voinu mennä mielelläni. Saas nähdä millanen urakka tästä tulee.. Kokonaislukutoive ku olis 5, niin saa nähdä päästäänkö siihen koskaan..tämmöset hetket saa muistamaan kuinka vaikeaa tämä on tällä kropalla.
![]()
Onhan tässä vielä aikaa plussata ennenkuin menkat alkaa...

Vai plussaatko yleensä ajoissa? Mä esim. olen näitä myöhään plussaajia.
Meillä mies toivoo kovasti 5 lasta ja niin minäkin, mutta huomattu on kanssa, ettei tämä kovin helppoa ole...
tämmöset hetket saa muistamaan kuinka vaikeaa tämä on tällä kropalla.

Nää vois olla kyllä ihan pms oireitakin. Itkuisuutta ei oo, mutta ärsytystä pikemminkin..taas. Yöllä piti eilenkin syödä, kun iski nälkä. Mikään näistä ei kyllä ole mitenkään niin hallitseva oire, että ei näistä voi sanoa mitään. Meinaan testata ehkäpä dpo 10. :)
on aikaa plussata, toivoin vaa pientä haamulaista kun niitä paljon täällä ollut
no mutta, ootella muutama päivä ja asennoitua negaan niin ei tipu korkealta. Joku voi aatella että no vasta eka yk, mutta kun tietää kroppansa ja aiemmat vaikeudet, niin joka yk lisää stressiä ja pahaa mieltä ja tietää lisää onnentarvetta mukaan. Onneksi endo ei vielä ole aktivoitunu, toivottavasti ei heti heräilekään 

Josko tää olis meidän kierto!
eli vois sanoa oikeastaan oireiden olleen hienovaraisia. Ja elämän ensimmäinen kiinnittymisvuoto! Kymmenen kierto kertaa tähän nyt tarvi tällä kertaa ja voi vain toivoa että pysyy mukana..
siis toivoahan tällaiset kuvat tuo, että muita onnistaa. Toivottavasti meidän muidenkin kaikkien aika pian tulee 

Ja siis urtikarista tää ei oo, koska mahaa ei lainkaan turvota tai koske, ainoostaan tulee ruuan jälkeen se tunne et huussiin pitää päästä ja nopeaan
niin, ja aina luteaalissa ollut jäätävä ummetus.