Raskaaksi 2020

En tajua!!!:love7
Musta tuntuu todella pahalta laittaa tämmönen testi kuva tänne kun muut piinailee. :pale

Ja omaa tulostani en tajua koska vielä pe Olin täysin varma että en ole raskaana :wtf eli vois sanoa oikeastaan oireiden olleen hienovaraisia. Ja elämän ensimmäinen kiinnittymisvuoto! Kymmenen kierto kertaa tähän nyt tarvi tällä kertaa ja voi vain toivoa että pysyy mukana..❤️

Seuraan ja tsemppaan teitä muita nyt eteenpäin tässä. On tämä kyllä verraton yhteisö, tukea saa enemmän ku oikeassa elämässä :cat:
Onnittelut!! Ihana uutinen, muut täältä perästä tullaan vielä :smiley-angelic003:smiley-bounce012

Pauliina0 ihan mieletön uutinen, paljon onnea :Heartred Tällaiset viestit tosiaan on vain kannustavia minunkin mielestäni, ihana kuulla kun ihmiset raskautuu :hello2 Kovasti tsemppiä ja plussatuulia kaikille tähän kiertoon :wav

Onnea Pauliina0 :love017 Ihanaa. On teilläkin ollut sitten pitkähkö taival tällä kertaa. Toivottavasti tyyppi pysyy sitkeästi kiinni. :binkybaby

Täällä joku dpo 10. Menkkojen pitäis alkaa pe tai la. Flown mukaan lauantaina. Ei oo kyllä mitään oireita. Jotenkin fiiliksen puolesta alan kallistua siihen ettei vielä ole tärpännyt. :confused005 Vähän harmittaa ettei ole yhtään testiä kaapissa. :grin Täytyy varmaan huomenna käydä hakemassa ja testata sitten keskiviikkona eli dpo 12.

Vahvistumisia haamuille ja isot halit niille, jotka piinailevat tai ovat joutuneet pettymään :Heartred Onneksi me ollaan kaikki täälä yhdessä jakamassa ilot ja surut. En tiiä mitä tekisin ilman tätä ryhmää :love7

ON: kp14 ja kierron toinen ovisplussa. Tätä pidän todennäkösempänä kuin sitä kp 7 plussaa. Silloin toki en usko, että irtos koska lämmöt ei noussu kuten yleensä.
Onneksi miehellä on loma ja lapsi palas kesälomilta Päikkyyn, niin jopas on aikaa talletella :wink:sign19:sign17 Josko tää olis meidän kierto!
Hei jännä miten nuo viivojen vahvuudet vaihtelee tuossakin testissä. Mulla oli liuska jäljellä ja koska jo kp 9 tuntui tosi oudolta ja vatsa meni sekaisin niin tikutin huvikseen ovista ja negaa näytti tuo digi mut viivat siinä tikussa milliä vaille tasavahvat silloin. Oikeammat ovisoireet havaitsin kuitenkin sit kp 11-13, josta kp 13 oli ilmeisesti se "kliimaksi" koska sen jälkeen lakkasi mies kiinnostamasta :rolleyes::grin:angelic:
Mut tossa sun pos.testissä viivat on haaleammat kun mun negatestissä silloin :wideyed:

Onnea talletteluihin ja tsempit piinailuun kaikille sekä haamuilijoille vahvistumisia :smiley-angelic001:Heartred

Hei olitko Pingviiniemo tilannut sieltä babyplanilta testejä? Oliko sullakin jotain ongelmia toimituksen kanssa vai muistanko väärin? Minä tilasin kans, mutta ei ole vielä tulleet. Lähetysvahvistus tuli reilu viikko sitten o_O

Babyplanista vastattiin, että testit on lähetetty ja kaikki ok.
Kestää vaan jonkin aikaa, että paketti saapuu. :happy:

Hyvä, että tulossa on! :rolleyes:

Mulla kyllä esim. raskauskeijultakin tullut useesti myöhässä verrattuna siihen, mitä lupailevat toimitusajoiksi, vissiin alueellista vaihtelua toimitusnopeuksissa tms. :think005

Voispa jo testaa, en millään jaksais oottaa :bounce:grin

Lainaan ihan väärän tekstin, mutta puhuit että vatsa löysällä.. minulla oli sitä. Alko jo jostain dpo 5!? Ehkä ja jatkunut tänne rv 5+4 saakka, ei koko ajan löysällä oo mutta selkeesti löysemmällä ja ihan yhtäkkiä pitää juosta vessaan. Syytin aluksi mana-vitskuja, mutta kyllä tämä muusta johtuu :grin muistelen etta ekassa raskaudessa oli myös näin, kaikki puhu ummetuksesta mutta höpö ei semmosia minulla ollut.

Ihanaa pauliina! Ja plussakuvat on erittäin tervetulleita. Ja kerropa vielä siitä kiinnittymisvuodosta....

Itselleni siis alkoi perjantaina tuhruvuoto, synnytyksestä 7 kk. Viikko aiemmin o+ tikkuun oireineen! No, sit lauantaina oli ihan kunnon menkkavuoto ja sen jälkeen ruskeeta tuhrua tullut. Joko oli yhden päivän menkat (yleensä kestää 7 vrk) tai... Nyt siis Dpo9 tai kp4. Pakko loppuviikosta testasta ihan testaamisen ilosta..

Jee, täällä on paljon piinaviikkolaisia, plussaonnea!

Lainaan ihan väärän tekstin, mutta puhuit että vatsa löysällä.. minulla oli sitä. Alko jo jostain dpo 5!? Ehkä ja jatkunut tänne rv 5+4 saakka, ei koko ajan löysällä oo mutta selkeesti löysemmällä ja ihan yhtäkkiä pitää juosta vessaan. Syytin aluksi mana-vitskuja, mutta kyllä tämä muusta johtuu :grin muistelen etta ekassa raskaudessa oli myös näin, kaikki puhu ummetuksesta mutta höpö ei semmosia minulla ollut.

Iiks :hilarious:

Täältä palstalta oon kuullut nyt jo useammalta, että ollut ummetuksen sijaan vatsa sekaisin. :grin Mitään kovin näkyvää oiretta ei oo, paitsi äkäisyys, finnit ja kauheen nopeesti rasvottuvat hiukset (eilen pesin, tänään jo rasvaset :banghead:). Saunassa huusin löylykauhallekin, kun tiputin sen vahingossa pyykkejä ripustellessa :playful: Mies vissiin vähän ihmetteli, mutta tajusi pysyä poissa tieltä, kun raivosin ja kiroilin niin et sauna kaiku :hilarious:

Siis aivan liian jännittävää :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Nyt dpo 7 ja en meinaa pysyä housuissani, pakko retkahtaa huomenna testeihin :grin

Toi vatsan sekaisuus kävis siinä mielessä järkeen, kun mulla muuten yleensä ummettaa..Ellei oo kyseessä urtikariakohtaus. Mut tää on kyllä jotain muuta :bag: Mä oon syyttänyt kans näitä mun allergialääkkeitä vatsan sekoittajiksi, mut miten se muka nyt kuukauden käytön jälkeen muka tulis :laughing002 tai sit mulla on hormonit totaalisen sekaisin

Onnittelut Pauliina0!!! Niiiin mahtavaa lukea muiden kokemuksista, odotuksen odottamisesta ja jännittävistä, joten kiitos kun jaoit sen täällä! Muutama muukin näyttää olevan lähellä testaamista; pidän heillekin sormia ja varpaita ristissä, että tällä kertaa onnistaa!

Omasta kierrosta sen verran, että tänään kp11/27. Flow ennustaa ovista keskiviikolle ja testeissä on näkynyt se vilkkuva hymynaama nyt perjantaista lähtien (Pingviiniemon tavoin, onpahan edes jotain testattavaa :laughing001). Jänittää ovuloinko ollenkaan, kun ei oikeastaan ole mitään ovis oireita ja mulla on kovasti sellainen tunne, että en itseasiassa ole ehkä enää vuosiin ovuloinut säännöllisesti (toisinaan bongaan selkeät ovis limat, mutta en muista milloin niin olisi käynyt viimeksi, ei ainakaan joka kuukausi ollenkaan). Jään seurailemaan miten käy..

Kiitos, Juliet92 ja RouvaW! En ole vielä tehnyt raskaustestiä, kun tässä on ollut kaikkea, mutta ehkä huomenaamuna.

En millään jaksaisi odottaa ja testailla! Olemme miehen kanssa ihan pistoksissa koko ajan, että miksi ei ole vauvaa. :smiley-bounce013

muoks. Mahtavaa, Pauliina0!

Iiks :hilarious:

Täältä palstalta oon kuullut nyt jo useammalta, että ollut ummetuksen sijaan vatsa sekaisin. :grin Mitään kovin näkyvää oiretta ei oo, paitsi äkäisyys, finnit ja kauheen nopeesti rasvottuvat hiukset (eilen pesin, tänään jo rasvaset :banghead:). Saunassa huusin löylykauhallekin, kun tiputin sen vahingossa pyykkejä ripustellessa :playful: Mies vissiin vähän ihmetteli, mutta tajusi pysyä poissa tieltä, kun raivosin ja kiroilin niin et sauna kaiku :hilarious:

Siis aivan liian jännittävää :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Nyt dpo 7 ja en meinaa pysyä housuissani, pakko retkahtaa huomenna testeihin :grin

Toi vatsan sekaisuus kävis siinä mielessä järkeen, kun mulla muuten yleensä ummettaa..Ellei oo kyseessä urtikariakohtaus. Mut tää on kyllä jotain muuta :bag: Mä oon syyttänyt kans näitä mun allergialääkkeitä vatsan sekoittajiksi, mut miten se muka nyt kuukauden käytön jälkeen muka tulis :laughing002 tai sit mulla on hormonit totaalisen sekaisin

Minulla sen oli pakko olla jo oire tulevasta.. mietin oviksen jälkeen kun alko maha meneen löysälle, että onko ennen kierrossa maha mennyt tässä vaiheessa löysälle ja en sellaista muistiinpanoa löytänyt :grin tosi helposti ruoan jälkeen sai vessaan juosta ilman että syy oli syödyssä ruoassa. Toivotaan että sinunkin oireet johtuis yhdestä ja ainoasta syystä :smiley-angelic001 jännät paikat kun alat testailemaan! Lisää huhtikuisia :smiley-angelic001

Mullakin tänään ehkä dpo 7-8, ei kylläkään ole mitään oireita niin yritän malttaa olla testaamatta ainakin pari päivää vielä. Katsoin itse progesteronituloksen, joka oli 38 nmol/l. Gyne ei ole soittanut, mutta googlen perusteella tuo tulos meinaisi sitä, että olen ovuloinut? :woot:

Hyvä! Mulle olikin sopivasti tänään tullut se paketti :hilarious:

Mulla on taas kurkku kipee ja tuntuu, että kuume nousee, vaikka vielä onkin alle 37. Saikulle jäätävä taas ja töihin tullut uudet koronaohjeet ja testiin mentävä, vaikka todella epätodennäköistä, että sitä olisi. Nyt on dpo2 ja aika matelee...

Hei jännä miten nuo viivojen vahvuudet vaihtelee tuossakin testissä. Mulla oli liuska jäljellä ja koska jo kp 9 tuntui tosi oudolta ja vatsa meni sekaisin niin tikutin huvikseen ovista ja negaa näytti tuo digi mut viivat siinä tikussa milliä vaille tasavahvat silloin. Oikeammat ovisoireet havaitsin kuitenkin sit kp 11-13, josta kp 13 oli ilmeisesti se "kliimaksi" koska sen jälkeen lakkasi mies kiinnostamasta :rolleyes::grin:angelic:
Mut tossa sun pos.testissä viivat on haaleammat kun mun negatestissä silloin :wideyed:

Onnea talletteluihin ja tsempit piinailuun kaikille sekä haamuilijoille vahvistumisia :smiley-angelic001:Heartred

Joo oon huomannu saman. Viime kierrossa mun positiivinen testi tolla oli vielä haaleempi mutta apteekin ovistikku räikee plussa :bored: Outoa. Josko ne huomenna olis tasavahvat sit, saa nähä.
kiitos, Oireet on kovat ja talletteluita tehty ja oon ton äijän kimpus kokoaika :hilarious: :angelic: saa nähä koska lämmöt pompahtaa.

Kiitos kaikille :smiley-ashamed008

Zarar, mulla dpo8 edellisviikon merkinnöistä katsoen,ennen tätä plussaa, oon kirjannut ylös että vatsantoiminta vilkasta. Siis toimii enemmän kuin kerran päivässä! :joyful: ja nyt plussan jälkeen on löysempi vatsalaughing6
Lilja tsemppiä seuraavaan kiertoon!:happy::Heartbigred

Ja Rouvakettunen, kuulostaa kyllä aika tutulta:thumright mulla myös pitkät ja runsahkot kuukautiset jotka alkaa tuhrulla ja päättyy siihen. Luulin siis ihan että menkat tekee tuloaan liian aikaisin. Peräti dpo7-10 oli tota tuhrua. Väriltään ruskeaa ja valkovuotoa jonka seassa ihan pieniä veriviiruja. Mutta ei missään vaiheessa sitä kunnon vuotoa / tulipunaista Niagaran Putousta. Että selvä ero oli kyllä oikeisiin kuukautisiin. Ja menkat siis tänään olisi pitäneet saapua ja ei ole tulleet ja tuhru loppui muutamia päiviä sitten. Tietysti toivon että tuo sitä kiinnittymisvuotoa oli ja että kaikki ois kunnossa mutta nyt ei auta kuin odottaa :sleep011

Onnea PauliinaO!

Mulla menkat näköjään ilmoittelee jo itsestään. Tänään alkoi tuntua turvotuskipua alavatsalla. Mulla menkkakivut voi ilmoitella itsestään jo muutamaa päivää ennen vuodon alkua, kiitos endon. Tuntuu sille, niin kuin alavatsassa olis pieniä neuloja, jotka sattuu.
Nyt siis kp 26/32-35.

Ja jostain syystä mua närästää! :wtf:

No eilen taas seksin aikana tuli verta ihan kunnolla, nyt taas laantunut. Mutta vuotoa jatkunut nyt jo reilut kaksi viikkoa. Ohjeessa taisi lukea, että jos vuotaa yli kolme viikkoa, niin pitäisi olla yhteydessä polille.

Oli tarkoitus tehdä tänään r-testi, mutta unohdin aamun ekasta tehdä, niin teenkin huomenna. Saa vertailukelpoisempia tuloksia. Tai voishan sitä nytkin tehdä, näkeepähän onko tummempi viiva näin päivällä... Öö.. kp17.

No tuossa jotain kiertopäiviä. Haalein on tämänpäiväinen. Ei tosin vertailukelpoinen, kun oli iltapäivä ja pidätys ehkä 2h.

20200803_144000.jpg

20200803_144132.jpg

Takaisin