Raskaaksi 2020

Ei mitään uutta auringon alla. Dpo 11 pregcheckin rt nega. To-La pitäs alkaa menkat, joten sitä ootellessa.. tiedossahan tämä oli, mutta oisin mä sinne huhtikuisii voinu mennä mielelläni. Saas nähdä millanen urakka tästä tulee.. Kokonaislukutoive ku olis 5, niin saa nähdä päästäänkö siihen koskaan.. :sorry: tämmöset hetket saa muistamaan kuinka vaikeaa tämä on tällä kropalla. :smiley-angry016

Onhan tässä vielä aikaa plussata ennenkuin menkat alkaa... :happy:
Vai plussaatko yleensä ajoissa? Mä esim. olen näitä myöhään plussaajia.

Meillä mies toivoo kovasti 5 lasta ja niin minäkin, mutta huomattu on kanssa, ettei tämä kovin helppoa ole...:sad001

Täällä dpo 7 ja testikaupoille vie tie kohta :playful:

Tänään ollut oireissa reilusti valkkaria, just sellaista kosteusvoidemaista sekä aivastelua. Myös palelee herkästi käsiä ja jalkoja, sekä vilu tuntuu tulevan nopeammin. Muuta ei juuri ole :scratch
Paitsi eilen ja sitä edellisenä päivänä vatsa aivan totaali sekaisin. Saa nähdä onko tänäänkin..:think005

Rintoja aristaa, mut ei mitenkään erityisen kipeet ole. Hiukset rasvoittuu ja finnejä puskee :disgust Nää vois olla kyllä ihan pms oireitakin. Itkuisuutta ei oo, mutta ärsytystä pikemminkin..taas. Yöllä piti eilenkin syödä, kun iski nälkä. Mikään näistä ei kyllä ole mitenkään niin hallitseva oire, että ei näistä voi sanoa mitään. Meinaan testata ehkäpä dpo 10. :)

Onhan tässä vielä aikaa plussata ennenkuin menkat alkaa... :happy:
Vai plussaatko yleensä ajoissa? Mä esim. olen näitä myöhään plussaajia.

Meillä mies toivoo kovasti 5 lasta ja niin minäkin, mutta huomattu on kanssa, ettei tämä kovin helppoa ole...:sad001

Totta :Heartredon aikaa plussata, toivoin vaa pientä haamulaista kun niitä paljon täällä ollut :rolleyes: En oo koskaan testannu etukäteen, oon orjallisesti noudattanu aina sitä pari viikkoa sen jälkeen kun menkkojen pitäisi alkaa. :angelic: Katon vkonlopun jälkeen tilanteen uudestaan jos ei tätiä näy. Sitä vaan toivo kovasti että olis jotaki ilmestyny ja kaikenlisäksi se tikku ei ensin ees imassu itteensä niinku pitäis, vaan piti käyttää hetki uudestaa astiassa niin sitten lähti neste nousemaan joten tiedä sitte:bored: no mutta, ootella muutama päivä ja asennoitua negaan niin ei tipu korkealta. Joku voi aatella että no vasta eka yk, mutta kun tietää kroppansa ja aiemmat vaikeudet, niin joka yk lisää stressiä ja pahaa mieltä ja tietää lisää onnentarvetta mukaan. Onneksi endo ei vielä ole aktivoitunu, toivottavasti ei heti heräilekään :smiley-angelic001

Hei olitko Pingviiniemo tilannut sieltä babyplanilta testejä? Oliko sullakin jotain ongelmia toimituksen kanssa vai muistanko väärin? Minä tilasin kans, mutta ei ole vielä tulleet. Lähetysvahvistus tuli reilu viikko sitten o_O

Hei olitko Pingviiniemo tilannut sieltä babyplanilta testejä? Oliko sullakin jotain ongelmia toimituksen kanssa vai muistanko väärin? Minä tilasin kans, mutta ei ole vielä tulleet. Lähetysvahvistus tuli reilu viikko sitten o_O
Joo. Munkaan testejä ei näy!
7 päivää menee kuulemma toimituksessa max. Luulin eka että oon tehnyt virheen maksaessa ja siksi ei tule. Huomenna otan yhteyttä jos ei ala kuulua. :eek:

Mulle kanssa tuli vahvistus noin viikko sitten.

No eilen taas seksin aikana tuli verta ihan kunnolla, nyt taas laantunut. Mutta vuotoa jatkunut nyt jo reilut kaksi viikkoa. Ohjeessa taisi lukea, että jos vuotaa yli kolme viikkoa, niin pitäisi olla yhteydessä polille.

Oli tarkoitus tehdä tänään r-testi, mutta unohdin aamun ekasta tehdä, niin teenkin huomenna. Saa vertailukelpoisempia tuloksia. Tai voishan sitä nytkin tehdä, näkeepähän onko tummempi viiva näin päivällä... Öö.. kp17.

Muokattu viimeksi:
Vahvistumisia haamuille ja isot halit niille, jotka piinailevat tai ovat joutuneet pettymään :Heartred Onneksi me ollaan kaikki täälä yhdessä jakamassa ilot ja surut. En tiiä mitä tekisin ilman tätä ryhmää :love7

ON: kp14 ja kierron toinen ovisplussa. Tätä pidän todennäkösempänä kuin sitä kp 7 plussaa. Silloin toki en usko, että irtos koska lämmöt ei noussu kuten yleensä.
Onneksi miehellä on loma ja lapsi palas kesälomilta Päikkyyn, niin jopas on aikaa talletella :wink:sign19:sign17 Josko tää olis meidän kierto!

Liitteet

• FD04D688-D06F-4B73-AB10-DB60DDB6F852.jpeg
    FD04D688-D06F-4B73-AB10-DB60DDB6F852.jpeg
    16 KB · Katsottu: 160
Vahvistumisia haamuille ja isot halit niille, jotka piinailevat tai ovat joutuneet pettymään :Heartred Onneksi me ollaan kaikki täälä yhdessä jakamassa ilot ja surut. En tiiä mitä tekisin ilman tätä ryhmää :love7

ON: kp14 ja kierron toinen ovisplussa. Tätä pidän todennäkösempänä kuin sitä kp 7 plussaa. Silloin toki en usko, että irtos koska lämmöt ei noussu kuten yleensä.
Onneksi miehellä on loma ja lapsi palas kesälomilta Päikkyyn, niin jopas on aikaa talletella :wink:sign19:sign17 Josko tää olis meidän kierto!

Tsemppiä!
Nyt peukut pystyyn, että tää on tosiaan teidän kierto! :smiley-angelic001

Lähetin äsken viestiä Babyplanille!
Katotaan milloin kerkiävät vastata. :confused:

En tajua!!!:love7
Musta tuntuu todella pahalta laittaa tämmönen testi kuva tänne kun muut piinailee. :pale

Ja omaa tulostani en tajua koska vielä pe Olin täysin varma että en ole raskaana :wtf eli vois sanoa oikeastaan oireiden olleen hienovaraisia. Ja elämän ensimmäinen kiinnittymisvuoto! Kymmenen kierto kertaa tähän nyt tarvi tällä kertaa ja voi vain toivoa että pysyy mukana..❤️

Seuraan ja tsemppaan teitä muita nyt eteenpäin tässä. On tämä kyllä verraton yhteisö, tukea saa enemmän ku oikeassa elämässä :cat:

Liitteet

• IMG_20200803_144514.jpg
    IMG_20200803_144514.jpg
    16.8 KB · Katsottu: 238
Musta tuntuu todella pahalta laittaa tämmönen testi kuva tänne kun muut piinailee. :pale

Ja omaa tulostani en tajua koska vielä pe Olin täysin varma että en ole raskaana :wtf eli vois sanoa oikeastaan oireiden olleen hienovaraisia. Ja elämän ensimmäinen kiinnittymisvuoto! Kymmenen kierto kertaa tähän nyt tarvi tällä kertaa ja voi vain toivoa että pysyy mukana:Heartpink

Oi onnea ja tarrasukkia
Iloahan sä vaan tänne ketjuun tuot tommoisella kuvalla! :love7

Ihan mahtavaa!

Ja omaa tulostani en tajua koska vielä pe Olin täysin varma että en ole raskaana :wtf eli vois sanoa oikeastaan oireiden olleen hienovaraisia. Ja elämän ensimmäinen kiinnittymisvuoto! Kymmenen kierto kertaa tähän nyt tarvi tällä kertaa ja voi vain toivoa että pysyy mukana..❤️

Seuraan ja tsemppaan teitä muita nyt eteenpäin tässä. On tämä kyllä verraton yhteisö, tukea saa enemmän ku oikeassa elämässä :cat:
Onnea Pauliina0!! Ihanaa :hello2 siis toivoahan tällaiset kuvat tuo, että muita onnistaa. Toivottavasti meidän muidenkin kaikkien aika pian tulee :Heartred

Ei tarvitse tuntua pahalta, sulla on täysi oikeus iloita :Heartred mä uskon että jokaisella meillä on se oma aika, millon asioiden on tarkotus tapahtua, toisilla se on ennemmin, toisilla myöhemmin. Kovat yritykset ja onnistumiset täällä ryhmässä tsemppaa eteenpäin :happy093
Nyt kovasti tarrasukkia sinne :hello2 ihanaa! :Heartred

Onnea ja tarrasukkia matkaan :Heartred

Kp1. Eli keskenmeno ei sekoittanut kiertoa ollenkaan. Kieron pituudeksi siis tuli 28pv keskenmenovuodon alkamisesta. Ovulaatio vissiin oli ihan normaalisti, kun oli ne kivut ja vuoto alkoi täsmällisesti dpo 15. Tavallaan lohduttavaa, että keskenmenoista huolimatta kroppa toimii. Nyt alkoi kaikkinensa yk 7. Varsinainen yritys alkoi kkm:n jälkeen tammikuun lopussa. YK 2 tuli ensimmäinen plussa mutta päättyi kemialliseen ja seuraava plus oli yk 5, joka nyt sitten meni kesken. Olisipa 7 meidän onnenluku.

Muuten te, jotka olette olleet raskaana, niin onko kellään ollut ennen plussaa ripulia tai maha jatkuvasti löysällä? :smiley-ashamed004

Itellähän nyt tää vaiva jo 3 päivää ja viimeeksi mulla muistaakseni oli enemmänkin ummetusta keskenmenneessä, mut eikös nää oo aika yksilöllisiä juttuja. :hilarious: Ja siis urtikarista tää ei oo, koska mahaa ei lainkaan turvota tai koske, ainoostaan tulee ruuan jälkeen se tunne et huussiin pitää päästä ja nopeaan :laughing002 niin, ja aina luteaalissa ollut jäätävä ummetus.

Muuten te, jotka olette olleet raskaana, niin onko kellään ollut ennen plussaa ripulia tai maha jatkuvasti löysällä? :smiley-ashamed004

Itellähän nyt tää vaiva jo 3 päivää ja viimeeksi mulla muistaakseni oli enemmänkin ummetusta keskenmenneessä, mut eikös nää oo aika yksilöllisiä juttuja. :hilarious: Ja siis urtikarista tää ei oo, koska mahaa ei lainkaan turvota tai koske, ainoostaan tulee ruuan jälkeen se tunne et huussiin pitää päästä ja nopeaan :laughing002 niin, ja aina luteaalissa ollut jäätävä ummetus.

Mulla oli yksi ensimmäisistä oireista juurikin mahan löysänä olo. Töissä oli hankalaa, kun piti kokoajan ravata vessassa. :grin
Alkoi muistaakseni jo ennen plussaa.

Mulla oli yksi ensimmäisistä oireista juurikin mahan löysänä olo. Töissä oli hankalaa, kun piti kokoajan ravata vessassa. :grin
Alkoi muistaakseni jo ennen plussaa.

Apuaa, vähänkö jännää, ei kai, voisko tää olla :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Vihdoin töistä kotona. Aamulla tein pc liuskan ja sellainen hailura viivanpaikka siinä vain näkyi. Täytyy apteekissa tänään käydä ja joku päivä vielä testata sillä rfsu liuskalla, niin kummasti se tummui eilen selkeäksi viivaksi. Oon sillä kyllä viivanpaikkaa saanut lähes aina, mutta en mitään tuollaista ja vielä parin tunnin pidätyksellä. Nyt se ehkä dpo10, joten en toivoa menetä vielä. Nyt kun löytäisi apteekin oman testin jostain apteekista. Aptec testejä on lähiapteekissa ja digi testejä.

Takaisin