Raskaaksi 2020

Täällä kp15!

Itellä ei ole mitään erikoista muutoin kuin tää vuoto, joka loppuu joskus? Mitään hyytymiä ei ole tullut enää vuodon alettua uudestaan. Oon ihan terässä muutoin kyllä, monta tuntia tein tänäänkin pihahommia. Leikkasin nurmikon ja tein polttopuita. Lisäksi puunasin saunan ja suihkun sekä tein isot ruokaostokset, pyykkihuollosta puhumattakaan. Oon tosissaan herännyt hcg-horroksesta :grin

Sain muuten peruutusajan ultraan ensi viikolle. Pakko päästä katsomaan mitä hittoa siellä tapahtuu, tää kun on mun ainut kohtu ja pieni chänssi on ettei tyhjennys onnistunut :bookworm:

No, samassa veneessä ollaan :sad001 Aika parantanee haavat.. Ootko kokeillut tehdä raskaustestiä, että millaista viivaa näyttää? Mulla on verikoe reilun viikon päästä.

En oo tehnyt kun silloin kun km alkoi, oli selkeästi haalistunut edelliseen verraten, oli enään ns. haamu viivan oloinen. Veressä oli silti vielä hcg koholla. Uskon että sekin jo laskenut. Mutta jostain syystä ovulaatio hukassa, voihan se vielä myöhemminkin tulla? :shifty: Toivoa tähän kiertoon ei oikein ole. Huomaan että tän toisen menetyksen jälkeen alkaa psyykkinen jaksaminen oleen aika heikko :sad001

Dpo10, eikä mitään. Tosin nyt en oo seuraillutkaan oloja kun käytiin miehen vanhemmilla kyläilemässä ja tultiin eilen illalla vasta kotiin. Huomena käyn ostamassa testin ja testailen sitten jos siltä tuntuu. Ens viikon torstaina pitäs menkkojen alkaa jos ei ole tärpännyt. sillon kp 28/28

Kp 26/32? Dpo noin 9-10. Ei mitään oloja. :dontknow Pari kertaa tossa dpo 5-7 välillä oli sellaisia repäisykivun oloisia, mutta voihan nuo olla mitä vaan, nyt kun itseään vielä tarkkailee enemmän. Yhtään r-testiä ei ole kaapissa, paitsi digi ja sitä en kyllä tuhlaa. Melkein vois muutoin testata. Mutta varmaan jossain kohtaa ensi viikkoa sitten testiä ostelen.

Uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan!

Pariskunta 33-35v, ensimmäistä kuumeillaan.

Olen tällaisia palstoja jo tovin seurannut hyvien vinkkien toivossa. :) Niistä teille kaikille myös iso kiitos: teidän ansiostanne aloitin foolihapot hyvissä ajoin, mittautin ferritiinit ja ehdin nostaakin ne siedettävälle tasolle, kävin hammaslääkärissä ja tutustuin omaan kiertooni.

Tsemppiä kaikille jännittäviin aikoihin!

Muokattu viimeksi:
Uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan!

Perustietoa:

Pariskunta 33-35v, ensimmäistä kuumeillaan.

Yrityksen aloitusta jouduimme odottamaan niin kauan raskauden mahdollisista terveysriskeistä johtuen, että olen tällaisia palstoja jo tovin seurannut hyvien vinkkien toivossa. :) Niistä teille kaikille myös iso kiitos: teidän ansiostanne aloitin foolihapot hyvissä ajoin, mittautin ferritiinit ja ehdin nostaakin ne siedettävälle tasolle (15->50, kävin hammaslääkärissä ja tutustuin omaan kiertooni.

Meillä tärppäsi yllättävän nopeasti ja ehdin jo kääntyä maaliskuisten puolella, mutta valitettavasti rv6 tuli varhainen keskenmeno. Nyt keskenmenosta laskien kp 12, ja jännitän miten kierto palautuu.

Tsemppiä kaikille jännittäviin aikoihin!

Tervetuloa mukaan. :welcome

Pahoittelut keskenmenosta, mutta kiva että noinkin nopeasti yritti tärpätä.
Hyvä että Ferrit yms on kunnossa.
Pikaista plussaa sinne. :Heartred

Moikka!

Mie uskaltaudun vihdoinki kirjottelemaan itekkin tänne, kun oon seurannu tei keskustelua melko pitkään jo taustalla.

Meillä ennestään yks 6v nötterö kotona ja toista yritetty kohta puoltoista vuotta. Eka tarttui mukaan yk2 mut toista saa yrittää vähän kauemmin. Toisaalta paino ei ainakaan helpota raskautumista.

Nyt kp20 ja oloja yritän olla kuuntelematta, vaikka samaan aikaan huomioi jokaisen nippaisun, vihlaisun, finnin, paineen tunteen ym. :hilarious:

Hirmuisesti onnea kaikille ketkä saaneet pienen kyytiin ja toivottavasti pysyy kaikilla loppuun asti mukana! :Heartred

Luoja oikeesti, kp66 eikä edelleen mitään oireita menkkojen alkamiseen..
Kyllä tää on vaan aivan perseestä.

Hei missä vaiheessa muut täällä vetelee? :grin

Täällä tosiaan dpo5 ja vatsa meni sekaisin :nailbiting: mitään tuntemuksia ei tosiaan oikeestaan ole, paitsi nyt on alkanut palelemaan ja turvotukset jostain syystä laantui niin, että oon pärjännyt kaksinkertaisella lääkityksellä (tätä ei oo tapahtunut ihan hetkeen o_O)...

Niin piinaavat päivät taas edessä :nailbiting:

täällä menossa kp 21/27 ja dpo on ehkä 9 voi toki olla mitä tahansa 7-10 välillä kun en ole tikuttanut ja ovis oireet kestää useamman päivän. Mutta jotain sinne päin. Huomenna aamulla testaan taas, jos uskallan. Jotenkin sitä negaa pelkää nyt niin paljon. Itsellä on kyllä olo ja vahva aavistus ettei ole nyt tärpännyt. Sen vain jotenkin tuntee. Ei mitään siihen suuntaavaa oiretta. Toissa yönä heräsin repäisy kipuun kääntyessä, mutta niitä mulla loppu kierrossa muutenkin. Närästys on, mutta sitäkin on muutenkin. Jotta ei näistä ota kyllä selvää.

Mulla oli eilen dpo 11 nega herkällä testillä, enkä usko että siihen enää muutosta tulee kun ei ollut näkyvissä edes hailakointa haamua. Eli kuukautisia odotellessa :sleep011

Mulla on kroppa ollut tässä keirrossa aivan vieras. Söin viime kuussa yhden kierron verran e-pillereitä ja nyt tässä ekassa luomukierrossa aivan järkyttävät oviskivut oikean puolen alavatsassa, 4 päivää :sour: Luin että pillerit voi aiheuttaa kipuja, mutta että yhden kuukauden käyttökin tekee tällaista, huhhuh..
Soitin jo terveyskeskukseen ja pyysin lähetteet sp-testeihin, virtsistestiin ja epäilivät myös umpilisäkkeen tulehdusta :eek: Tein myös r-testin ja ovikset tikutin eikä oviksesta tullut kovin vahvaa viivaa, mutta kyllä ne kivut nyt vaan siitä on johtunu, koska loppuivat tänään ja labratulokset oli negaa laughing7 Onko kellään ollut vastaavia kokemuksia?
Luin myös että ekasta kierrosta saattaa olla jopa hieman korkeemmat mahdollisuudet raskautua. Itsellähän kävi ekan raskauden kanssa juuri näin. Nyt tosin eri mies, jolla tosiaan pieni mahdollisuus luomuraskauteen.

Mulla on kroppa ollut tässä keirrossa aivan vieras. Söin viime kuussa yhden kierron verran e-pillereitä ja nyt tässä ekassa luomukierrossa aivan järkyttävät oviskivut oikean puolen alavatsassa, 4 päivää :sour: Luin että pillerit voi aiheuttaa kipuja, mutta että yhden kuukauden käyttökin tekee tällaista, huhhuh..
Soitin jo terveyskeskukseen ja pyysin lähetteet sp-testeihin, virtsistestiin ja epäilivät myös umpilisäkkeen tulehdusta :eek: Tein myös r-testin ja ovikset tikutin eikä oviksesta tullut kovin vahvaa viivaa, mutta kyllä ne kivut nyt vaan siitä on johtunu, koska loppuivat tänään ja labratulokset oli negaa laughing7 Onko kellään ollut vastaavia kokemuksia?
Luin myös että ekasta kierrosta saattaa olla jopa hieman korkeemmat mahdollisuudet raskautua. Itsellähän kävi ekan raskauden kanssa juuri näin. Nyt tosin eri mies, jolla tosiaan pieni mahdollisuus luomuraskauteen.

Riippuu varmaan pillereistä miten kierto palautuu, osa voi sekoittaa jo yhdestäkin kierrosta. Ja kivuthan voi aiheutua myös siitä lopettamisesta, kun kroppa hakee oikeaa kiertoa :think005

Riippuu varmaan pillereistä miten kierto palautuu, osa voi sekoittaa jo yhdestäkin kierrosta. Ja kivuthan voi aiheutua myös siitä lopettamisesta, kun kroppa hakee oikeaa kiertoa :think005

Juu jännää nähdä miten tämä kierto päättyy, toivottavasti palautuu omille uomilleen. Onneksi ollut aina säännöllinen kierto ja ovis ollut suht helppo huomata runsaasta vv:sta ja kauheista seksihimoista :biggrin

täällä menossa kp 21/27 ja dpo on ehkä 9 voi toki olla mitä tahansa 7-10 välillä kun en ole tikuttanut ja ovis oireet kestää useamman päivän. Mutta jotain sinne päin. Huomenna aamulla testaan taas, jos uskallan. Jotenkin sitä negaa pelkää nyt niin paljon. Itsellä on kyllä olo ja vahva aavistus ettei ole nyt tärpännyt. Sen vain jotenkin tuntee. Ei mitään siihen suuntaavaa oiretta. Toissa yönä heräsin repäisy kipuun kääntyessä, mutta niitä mulla loppu kierrossa muutenkin. Närästys on, mutta sitäkin on muutenkin. Jotta ei näistä ota kyllä selvää.

Täällä ollaan tosi samoilla fiiliksillä. Nyt dpo 6 ja ei ole kyllä yhtään sellainen olokaan, että tää olis nyt se tärppikierto. Viime kierrossa oli oikeasti enemmän jotenkin odotuksia ja pitkään se olo, että olis saattanut tärpätäkin :dontknow
Tällä hetkellä hiukset rasvoittuu, finnejä kasvoilla ja ilmaa vatsassa (niin kuin aina luteaalissa) eikä mitään niin erikoista oloa, että epäilykset mahdollisesta raskaudesta heräisi. :disgust Ainoastaan vatsa ollut eilen ja tänään sekaisin, mutta niin se on ollut välillä muulloinkin ennen menkkoja.
Nyt ei tee mikään haju tai ruoka pahaa, ei ole erityisemmin mitään ruuan himoja, ei tunnu alavatsalla mitään.

Mä meinasin ainakin aloittaa tässä kierrossa testaukset hyvissä ajoin dpo10 eli 4 päivän päästä :grin Huomenna käyn apteekissa täydentämässä testivarastoa.
Varaudun sitten hyvissä ajoin menkkoihin ja lääkkeen vaihtoon. Nyt nega ei tunnu (ihme kyllä) edes erityisemmin pettymykseltä, jospa oon alkanut karaistumaan tähän hommaan. :bag:

Takaisin