Raskaaksi 2020

Onnea plussista ja peukkuja piinailijoille!!
Täällä kp 8, yk 6.
Tänään alko työt kesäloman jälkee, oli kyl sellane työpöivä että aattelin "kunpa raskautuisin niin pääsisin äippälomalle" :hilarious:
Ovis lienee ensi viikolla, suunnitelmissa kyllä talletella suht ahkeraa, saa nähä kuinka käy :rolleyes:

Mä tuun taas tänne hengailee.

Yk 16 menossa, ovis oli just ja pitkästä aikaa kierto ku en tikuttanu. Nyt vaan odotellaan..
Keskiviikkona pääsen neuvolaan juttelee, meillä jo kaks lasta mutta kolmas antaa odottaa itseään. Kaks ekaa tullu siis heti, eka tuli toisesta kierrosta ja toinen ekasta.
Luulen että ylipaino on se suurin syy nyt.

Nyt on ihan pakko hehkuttaa tätä.. kun oli vaan sellainen olo että mun kroppa on vielä lukossa ja että joutuisin odottamaan jopa ovulaatiota jonkin aikaa... mutta...

JEEEEEEES ovuloin jo nyt sittenkin!:smiley-bounce013 En yhtään tiedä mikä vaihe kierrossa on nyt menossa tai mones kp kun vasta vajaa kuukausi sitten poistettiin kierukka..
Mut oon suuuuper iloinen voi jeeeee!:joyful::Heartpink

Onnea Pauliina!!!
:smiley-bounce016

Ninnille tsemppiä ja uskon että tärppää teilläkin ennemmin tai myöhemmin. Onko toka lapsi siis tämä nimimerkin vieressä oleva marraskuinen?

Ja Skimballe onnea ovuloinnista:grin

Muokattu viimeksi:
Onnea plussista ja peukkuja piinailijoille!!
Täällä kp 8, yk 6.
Tänään alko työt kesäloman jälkee, oli kyl sellane työpöivä että aattelin "kunpa raskautuisin niin pääsisin äippälomalle" :hilarious:
Ovis lienee ensi viikolla, suunnitelmissa kyllä talletella suht ahkeraa, saa nähä kuinka käy :rolleyes:
Heh, itelkin raskautumisen haaveiluun liittyy kans nykysestä työpaikasta erkaantuminen:hilarious: oon niin nössö etten oikeen osaa lähteekkään, ni oon jättänyt tän yrittämisen vähän tämmöseksi yheksi hyväksi syyksi häipyä sieltä hiljalleen jos tärppää tässä mielellään pian:oops:

Peukut myös täältä piinailijoille!

Koska olen nyt niin villillä innolla mukana tässä projektissa, jossa suurin osa aikaa on vain odottelua (oviksen odottelua, piinapäiviä) aattelin kysellä teiltä vielä vinkkejä:

Mitä kaikkia tieteellisiä, taikauskoisia tai puolihömppiä asioita te (tai miksei myös miehenne) teette raskautumista edistääksenne? Kaikki ideat otetaan vastaan. :smiley-angelic003 Erityisesti jos ne on hieman aikaavieviä jotta tuntisi edistävänsä asiaa. :woot: Tai jos ne on toimineet tai tuntuneet toimivilta!

Esimerkkejä meiltä:
- minä: vehnänalkioöljy, vitamiinit ml. Ubikinoli, inhoamaani kalan syöntiä, vähän kevyempi liikunta oletettua ovista ennen
- mies: alkoholin ja kofeiinin välttely, sinkki&b-vitamiinit, ei tuntien saunasessioita
- harkinnassa mutten oo vielä kehdannut: jalat ylös tallettelujen jälkeen

Menkkajomot jatkuneet jo neljättä päivää, nyt siis kp19.
Kai sitä kroppa hakee normaaliin kierukan jälkeen.

No niin, nyt on tää tuore rouva taas ajan tasalla täällä. Kiitoksia onnitteluista :) Huikeeta olla naimisissa elämänsä miehen kanssa :Heartred

Täällä odotellaan menkkoja 8. pvä alkavaksi, sitten päästään 3. kiertoon joka ois toivottavasti se the kierto :smiley-angelic001 Aion vetää sushia vielä ku voin ja sit taas geleet ja greippimehut käyttöön ku kierto alkaa. Aion tosiaan myös ovistikuttaa, tuolla ne odottelee.

Olen pitänyt pari viikkoa taukoa kuumeilusta ja foorumista, ja ihme kyllä olen onnistunut :D onnea uusista plussista! :Heartpink

Nyt on siis toinen yrityskierto keskenmenon jälkeen menossa. Heti keskenmenon tultua suhtauduin pakkomielteisesti ajatukseen uudesta raskaudesta, mutta hyvä että olen nyt rentoutunut yrittämisen suhteen (ihan oman mielenrauhan takia). On kiva että kova vauvakuumeeni on laskenut sellaiseksi kevyeksi lämpöilyksi :D

Jotenkin en voi uskoa että on jo elokuu, ja mahdollisuudet raskautua tälle vuodelle voi laskea yhden käden sormilla..

Ja dpo 8 korkattu :rolleyes:
Vielä en taida testata, paitsi ehkä ovistikulla :hilarious:

Ilmaa on maha täys ja illalla nukahtaminen oli vaikeeta, tosin saunottiin aika pitkään eilen ja mulle tuli kovat nivelkivut kun tää urtikaria reagoi kuumuuteen, että voi olla siitäkin :wideyed:
Niin ja maha mölisee viimestä päivää menemään :grin
Eilen illalla myös etoi automatkan jälkeen, mutta meni nopsaa ohi. Lisäksi heräsin keskellä yötä huutamaan apua (hitto miten noloa, ollaan kyläilemässä miehen vanhemmilla) kun näin jotain painajaista, missä mua jahdattiin :hilarious: :smiley-ashamed004
Joo ja tietty näin sitten vielä aamuyöstä unta, jossa menkat alkoi tänä aamuna etuajoissa ja siinä unessa olin itkien kertonut lääkärille, että meidän on pakko päästä lapsettomuushoitoihin heti, koska vauva ei saa alkuaan, vaikka harrastetaan seksiä joka päivä ja monta kertaa päivässä :laughing002
Ai että tätä mielenmaisemaa :grin

Lisäksi on nää samat oireet kun aiemminkin, kuten tuo hirveä akne, järkyttävät mielialan vaihtelut, erityisesti kärttyinen oon ollut :bag: rinnat ei nyt oo niin kipeät kun yleensä, arat vain:wideyed:

Mutta odotellaan :nailbiting:

Mä en oo koskaan ollu mikään vitamiinien käyttäjä, ainoostaan raskausaikoina niitä on tullut syötyä, mutta eilen oli pakko ostaa läjä vitamiineja, josko nekin vaikuttas tärppäämiseen. Mitä vitamiineja te käytätte? :think005
On outoa ettei mulla tärppää ensimmäisellä, koska kaikki raskaudet ovat alkaneet helposti ja ekalla yk:lla.
Tammikuisen keskenmenon ja kaavinnan jälkeen tuntuu että raskautuminen ei olekkaan niin helppoa enää. Me käytettiin ehkäsyä sen kaavinnan jälkeen kuukauden verran, mut sen jälkeen ei olla käytetty mitään ehkäsyä. Siltikään ei ole tärpännyt, tosin ei olla yritettykkään kun vasta nyt.
Menkka jomotteluja siihen malliin että vuoto on alkamassa. Kp26/28, joten kohta pääsee starttaamaan yk2! :dance008

Ihanaa kuitenkin että täällä plussaillaan ja tsempataan toisia niin hyvässä hengessä. :love017 Täällä ryhmässä on kyllä erittäin lämmin tunnelma. :Heartpink

Mä en oo koskaan ollu mikään vitamiinien käyttäjä, ainoostaan raskausaikoina niitä on tullut syötyä, mutta eilen oli pakko ostaa läjä vitamiineja, josko nekin vaikuttas tärppäämiseen. Mitä vitamiineja te käytätte? :think005

Mulla käytössä myös multivitan raskaus- & imetysajan vitamiinivalmiste. Siinä pitäis olla kaikkea, mitä tarvii raskaana ollessa :) On toki muitakin merkkejä, kuin multivita mutta kannattaa ehdottomasti valita semmoinen raskaudelle sopiva, niin sisältää foolihappoa ja kaikki raskaudelle haitallinen, kuten A-vitamiini, on jätetty pois :happy8

On outoa ettei mulla tärppää ensimmäisellä, koska kaikki raskaudet ovat alkaneet helposti ja ekalla yk:lla.
Tammikuisen keskenmenon ja kaavinnan jälkeen tuntuu että raskautuminen ei olekkaan niin helppoa enää. Me käytettiin ehkäsyä sen kaavinnan jälkeen kuukauden verran, mut sen jälkeen ei olla käytetty mitään ehkäsyä. Siltikään ei ole tärpännyt, tosin ei olla yritettykkään kun vasta nyt.
Menkka jomotteluja siihen malliin että vuoto on alkamassa. Kp26/28, joten kohta pääsee starttaamaan yk2! :dance008

Ihanaa kuitenkin että täällä plussaillaan ja tsempataan toisia niin hyvässä hengessä. :love017 Täällä ryhmässä on kyllä erittäin lämmin tunnelma. :Heartpink
Mulla on käytössä Gelee royalet ja omega joka sopii raskaana olevalle. Miehellä on monivitamiini ja Gelee. :sign17:sign19

Takaisin