Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä nään kyllä toisen viivan, mutta en ota kantaa siihen onko toi rfsu yleinen törkee viivanpaikka vai oikee toinen viiva, mutta toivotaan ehdottomasti jälkimmäistä:angelic:
Mä nään kyllä toisen viivan, mutta en ota kantaa siihen onko toi rfsu yleinen törkee viivanpaikka vai oikee toinen viiva, mutta toivotaan ehdottomasti jälkimmäistä:angelic:
Dpo2 vasta, mutta mieli on täysin vastakkainen kuin edellisessä kierrossa. En jotenkin elättele mielessä toiveita tärpistä ja jotenki tosi pessimistinen olo. Ehkä koitan mieltä zempata todennäköiseen menkkapettymykseen sitten on se vaan niin rajua tippua sieltä tärppitoiveista kp1. Ajotuksesta ei kyllä jäänyt kiinni jos niikseen. Mutta jotenkin semmone olo ettei se luteliaali yhtään pitene
Tsemppiä piinailijoille :)
Täällä Flo ennustaa menkkoja perjantaille jos mennään minun veikkaamani ovispäivän mukaan, muuten ennustus osuisi lauantaille. Melko oireeton olen ollut koko kierron, pl ovisoireet. Hätänegat piti jo testata tänään pc:llä ja rfsun 25 testeillä on muka helpompi sit ottaa ne menkat vastaan.
Pari kolme päivää sitten pamahti rinnat taas kipeiksi ja laskelmieni mukaan silloin oli noin 7 päivää oviksesta, eli progetason romahtamisesta johtuvaa kipuilua taas viime yönä rinnat olivat niin arat, että nukkuma-asennon vaihtaminen oli tuskallista. Aina joku uusi versio näistä tissioireista näköjään joka kierrossa
Kiitos kannustuksesta pingviiniemo, olet niin kultainenÄlä vielä toivoa menetä jos menkat alkaa vasta perjantaina tai lauantaina!
Voihan ne rinnat tulla kipeeksi raskaudestakin.
Plussapuhuri sinne!
Joo, oireet voi kyllä olla ihan mitä vaan. mä yritän nyt pitää pään kylmänä, kun tuntuu että kroppa saattaa antaa kaikenlaisia merkkejä vaikka ihan normikierto menkkoineen olis pyörimässä... kai ne hormonit vaan vaikuttaa niin paljon enemmän, kun ei oo hormonaalista ehkäisyä sotkemassa kropan toimintaa...Mulla lentää pyyhe kehään aika nopeasti kyllä, kun kroppa on näyttänyt että kaikkia oireita voi olla tai olla olematta mutta silti tikut loistaa vitivalkoisina ja menkat puskee päälle tarkasti kuin kello
Mulla ei ollut aiemminkaan mitään ehkäisyä "sotkemassa" kroppaa ja silti näin järkkyjä oireita. En jaksa uskoa että olisin kaikki nämä vuodet onnistunut missaamaan täysin tämän luteaalivaiheen tissikivun, jota nyt on ilmennyt joka kierrossa eri tavalla. Esim eilen illalla kun otin rintsikat pois niin meinasin parkaista kivusta, ja tässä kierrossa en ole kytännyt oireita vaan päinvastoin ignorannut niitä parhaani mukaan. Miten voi siis olla, että rinnat reagoivat vasta nyt? Onko syy jossain mitä syön, vitskut, lisäravinteet ym. Vai vaan tämä hirvittävä vauvan kaipuu mikä saa kropankin reagoimaan eri tavalla kuin aiemminJoo, oireet voi kyllä olla ihan mitä vaan. mä yritän nyt pitää pään kylmänä, kun tuntuu että kroppa saattaa antaa kaikenlaisia merkkejä vaikka ihan normikierto menkkoineen olis pyörimässä... kai ne hormonit vaan vaikuttaa niin paljon enemmän, kun ei oo hormonaalista ehkäisyä sotkemassa kropan toimintaa...