Raskaaksi 2020

Samanlaista rfsu laatua toiseenkin liuskaan, kuten pari päivää sitten. En malttanut odottaa edes aamuun :woot:. dpo ehkä sen 9, jotain suurinpiirtein 7-10 tienoilla joka tapauksessa. Eli toivoa en vielä menetä. Mutta on nää kyllä outoja testejä.:scared001

tässä vielä kontrastit kaakossa

Muokattu viimeksi:
:smiley-angelic001 Apua se olikin tummunut testiajan jälkeen vielä. Voiskohan tää olla jo jotain .

Mä nään kyllä toisen viivan, mutta en ota kantaa siihen onko toi rfsu yleinen törkee viivanpaikka vai oikee toinen viiva, mutta toivotaan ehdottomasti jälkimmäistä:angelic:

Dpo2 vasta, mutta mieli on täysin vastakkainen kuin edellisessä kierrossa. En jotenkin elättele mielessä toiveita tärpistä ja jotenki tosi pessimistinen olo. Ehkä koitan mieltä zempata todennäköiseen menkkapettymykseen sitten:sad001 on se vaan niin rajua tippua sieltä tärppitoiveista kp1. Ajotuksesta ei kyllä jäänyt kiinni jos niikseen. Mutta jotenkin semmone olo ettei se luteliaali yhtään pitene:smiley-angry017

Mä nään kyllä toisen viivan, mutta en ota kantaa siihen onko toi rfsu yleinen törkee viivanpaikka vai oikee toinen viiva, mutta toivotaan ehdottomasti jälkimmäistä:angelic:

Dpo2 vasta, mutta mieli on täysin vastakkainen kuin edellisessä kierrossa. En jotenkin elättele mielessä toiveita tärpistä ja jotenki tosi pessimistinen olo. Ehkä koitan mieltä zempata todennäköiseen menkkapettymykseen sitten:sad001 on se vaan niin rajua tippua sieltä tärppitoiveista kp1. Ajotuksesta ei kyllä jäänyt kiinni jos niikseen. Mutta jotenkin semmone olo ettei se luteliaali yhtään pitene:smiley-angry017

Joo tämän kanssa pitää olla hyvin skeptinen. Olen itsekin tällä saanut viivanpaikat näkyviin selkeästi. Ainut ero on Tällä kertaa se, että se vain tummui koko ajan testiajan jälkeen ja kun tunnin päästä katsoin uudelleen, niin se oli vain tummunut ja punertunut entisestään. Viivanpaikat on testiajan jälkeen jotenkin jäänyt sellaisiksi hailuiksi ja harmaiksi hyvä ettei kadonnut. Se antaa edes pienen toivon riekaleen mihin tarttua :smiley-angelic001.

Lyytimanta, kyllä siellä jotain näkyy! Nyt vaan vahvistumisia. :happy:

Kp 4 ja loppumaisillaan menkat. Joku superärsytys tuli kun katsoin jotain youtubevideota ja siinä raskaana oleva nainen selitti kuinka kauan joutuivat yrittämään kun vasta yk3 onnistui. :banghead: Vähän turhaa ärsytystä kai, mutta saa kai sitä välillä ärsyyntyäkin.

sen verran alkoi omat epäsäännölliset kierrot myös ärsyttämään että aloin todella jo suunnittelemaan jonkun tahon puoleen kääntymistä. Eikös pitkiin kiertoihin yleensä terolutit tai vastaavat määrätä tasottamaan? Nyt alkaa olla tarpeeksi kypsä fiilis näihin pitkiin kiertoihin :depressed:

onneksi on muuten ollut rentouttava viikonloppu. Ollaan yleensä melkein aina kesäviikonloput jossain muualla mutta nyt oltiin kotona vaan :angelic:

Pakko se on hakeutua yksityiselle pyytämään primoluteja että saa uuden kierron käyntiin.

ONP.

Täällä tänään dpo7, lupasin, että testaan jos menkat myöhästyy, muten mä vaan pysty siihen :woot::woot:
Testasin tänään RFSU herkällä ja joku hailakoistahalakoin viivanaihio sinne piirtyi hyvin hailakasti (avasin testin).
Kuka on niin höhlä (paitsi minä) , että testaa jo tässä vaiheessa!? o_O:hilarious:

Nooo, tästä onnettomasta viivanpaikasta innostuneena sitten hain tänään parit herkät lisää ja perus prekchekit, ne on mun luottotestit olleet aiemmista lapsista :Heartred

Huomen aamulla testaan herkällä vaikka oonkin tyhmä :laughing001:laughing021 Kiinostaa silti.

JOSTAIN typerästä syystä mulla vois olla olo, että olisi onnistunut ja odotan vain sitä toista viivaa testiin. Samallatavalla on ollut molempien lasten kohdalla silloin aikanaan :whacky011:Heartred Oireita ei ole. Ainakaan muita kuin USKOMATON väsymys joka pakotti nukkumaan piiitkät päiväunet (on väsyttänyt jo useamman päivän) ja lämmöt koholla ja nämähän voi johtua IHANMISTÄTAHANSAMUUSTAKIN :laughing014 Joten toivottavasti en tipu korkealta....

Taas toivotan hedelmällisiäpäiviä niitä odotteleville, plusstuulia testaajille ja valtavasti vauvaliimaa plussanneille! :Heartpink:Heartblue
Sekä tsemppiä kaikille kp1! :hug013

Tsemppiä piinailijoille :):smiley-bounce013

Täällä Flo ennustaa menkkoja perjantaille jos mennään minun veikkaamani ovispäivän mukaan, muuten ennustus osuisi lauantaille. Melko oireeton olen ollut koko kierron, pl ovisoireet. Hätänegat piti jo testata tänään pc:llä ja rfsun 25 testeillä :smiley-ashamed008 on muka helpompi sit ottaa ne menkat vastaan.
Pari kolme päivää sitten pamahti rinnat taas kipeiksi ja laskelmieni mukaan silloin oli noin 7 päivää oviksesta, eli progetason romahtamisesta johtuvaa kipuilua taas :sad001 viime yönä rinnat olivat niin arat, että nukkuma-asennon vaihtaminen oli tuskallista. Aina joku uusi versio näistä tissioireista näköjään joka kierrossa :bookworm:

Tsemppiä piinailijoille :):smiley-bounce013

Täällä Flo ennustaa menkkoja perjantaille jos mennään minun veikkaamani ovispäivän mukaan, muuten ennustus osuisi lauantaille. Melko oireeton olen ollut koko kierron, pl ovisoireet. Hätänegat piti jo testata tänään pc:llä ja rfsun 25 testeillä :smiley-ashamed008 on muka helpompi sit ottaa ne menkat vastaan.
Pari kolme päivää sitten pamahti rinnat taas kipeiksi ja laskelmieni mukaan silloin oli noin 7 päivää oviksesta, eli progetason romahtamisesta johtuvaa kipuilua taas :sad001 viime yönä rinnat olivat niin arat, että nukkuma-asennon vaihtaminen oli tuskallista. Aina joku uusi versio näistä tissioireista näköjään joka kierrossa :bookworm:

Älä vielä toivoa menetä jos menkat alkaa vasta perjantaina tai lauantaina!
Voihan ne rinnat tulla kipeeksi raskaudestakin. :wink

Plussapuhuri sinne! :wav

Täällä on dpo 12 ja aamupissasta tehty testi nega. Ei kovinkaam enää luottoa että olis tärpännyt, joten menkkoja odotellessa. Oireita ei just oo muuta ku kokoajan nälkä, mutta seki voi johtua menkkojen alkamisesta :happy119 seuraavaan kiertoon hankin ovis testejä niin pysyy ees vähän kärryillä! Näin viimeyönä unta että tein testin ja se oli positiivinen, suunnittelin siis jo illalla että testaan niin se tuli sit uniin, mut olipa ihana kun oltii molemmat siinä unessa niin onnellisia plussasta!:smiley-ashamed008

Siis apua kiitos kaikille jotka laittaneet viestin testistäni että voisi olla jopa ihan oikea positiivinen:Heartpink en oo tuon jälkeen vielä testannut uudelleen mutta mies sanoi että voisin tehdä clearbluen tällä viikolla. Plussatuulia JA vahvoja ovis viivoja toivon kaikille :sign19:Heartpink!! Kaikkien viestit on tullut luettua:joyful:jos meillä tärppää nyt, se ois yk10 :king ja tänään 27/27-28

Rfsu ei ole itselläkään se kaikista luotettavin testi ollut mutta tuo viiva ei kyllä ole hullumpi! :cool: vahvistumista!

kp 1-7 runsas vuoto
KP 9-11 haaleita ovis testejä (ekaa kertaa testaan)
kp13 samanlaiset viivat !o+päivä oletettavasti siis tässä. Seksiä vuotojen aikana ja kp13
dpo 1 alamahasärky, kouristelua kyljissä ja selässä, herkkuhimo, surkea yö takana, vv:tä (onko sittenkin nyt ov?:wacky:) alamahalla ja kyljissä painon tunne, mini menkka kivut. Jokatapauksessa aika rajut ja tuntuvat oireet
dpo 2 pikkareissa vähän valkovuotoa
dpo 3 sama
dpo4 kuivaa, tosi hermostunut olo, kuvotus.. erilainen? ja alamahassa kipua!
dpo 5 ei mitään, vähän hermo kireällä ja ahdistaa:sorry:
pms kireys
dpo 6 illalla vetinen vv, heräsin painajaiseen klo 3, aamu puolella näin unta pos raskaustestistä. hermot kireällä kuin pms oireisena, itkuherkkyys:yuck: nyt ei oo ihan oma itseni olo:confused:
dpo 7 ei mitään, huvin vuoksi nega testattu, päivällä RKL verran ruskeaa tuhrua paperiin?!! ikinä ei ole ollu..jos oikein miettii niin alaselkä kipuilee, valkovuoto klöntti jossa myös verensekaista viirua tuli myös myöhemmin.
dpo 8 ei mitään kipuja tai erikoisempia tuntemuksia..eilisen tuhruvuodon perusteella menkat nyt sitten alkamassa etuajassa (viikon!!) tai pikaisesti täältä ja googlesta tietona saatu kiinnittymisvuoto? en ole aikaisemmin ikinä sellaista saanut (3raskautta) .ja jos oikein oireita väkisin hakee niin vatsan toiminta vilkasta ja hikeä pukkaa tosin ilma on todella painostava:meh:
dpo 9 uni pos r testistä, pms oireiden tapaista hermostuneisuutta, vessassa paperiin valkovuotoa kunnolla ja ruskeaa tuhrua ihan kun menkat edelleen ois tulossa:sorry::bookworm:
dpo 10 eläväisiä unia tullut nähtyä joka yö. ei mitään muuta. illalla nega, epätoivoinen olo. pyyhkiessä tuhrua hieman:oops:
dpo11 la aamu haamu pc:ssä ?? Tännekin ladattu. huono yö jälleen takana (vaikea saada unesta kiinni). Muuten täysin oireeton ja envoiollaraskaana olo :D
dpo12 ei mitään
...ja nyt siis testaan vielä myöhemmin cbllä. Tuhrua ei ole tullut enää.

Edellispäiväisen clearbluen roskishaamun jälkeen tänään aamulla tein rfsun varhaisen, ja ihan täysin nega. Ärsyttää. :inpain: Kierukan poiston jälkeen en ole ihan kärryillä kuinka pitkä kierto on, normaalisti ollut 24päivää, mutta viimekierto olikin 30.. joten siksikin vähän hukassa missä mennään.

Älä vielä toivoa menetä jos menkat alkaa vasta perjantaina tai lauantaina!
Voihan ne rinnat tulla kipeeksi raskaudestakin. :wink

Plussapuhuri sinne! :wav
Kiitos kannustuksesta pingviiniemo, olet niin kultainen :Heartred
Mulla lentää pyyhe kehään aika nopeasti kyllä, kun kroppa on näyttänyt että kaikkia oireita voi olla tai olla olematta mutta silti tikut loistaa vitivalkoisina ja menkat puskee päälle tarkasti kuin kello :sad001

Mulla lentää pyyhe kehään aika nopeasti kyllä, kun kroppa on näyttänyt että kaikkia oireita voi olla tai olla olematta mutta silti tikut loistaa vitivalkoisina ja menkat puskee päälle tarkasti kuin kello :sad001
Joo, oireet voi kyllä olla ihan mitä vaan. mä yritän nyt pitää pään kylmänä, kun tuntuu että kroppa saattaa antaa kaikenlaisia merkkejä vaikka ihan normikierto menkkoineen olis pyörimässä... kai ne hormonit vaan vaikuttaa niin paljon enemmän, kun ei oo hormonaalista ehkäisyä sotkemassa kropan toimintaa...

Täällä siis kp4 ja vuoto alkaa olla vähäistä, katotaan onko normaalin pituiset menkat 5pv vai selviäiskö jopa vähemmällä. tänään vihdoin tippu lämmötkin alas. viimeksi oli ovis yllättävän aikaisin (kp11), joten täytyy talletella sopivasti tossa menkkojen jälkeen, ettei vahingossakaan mene ovis ohi.

työtkin alkoi niin tuli sitä muuta mietittävää :meh:...

Joo, oireet voi kyllä olla ihan mitä vaan. mä yritän nyt pitää pään kylmänä, kun tuntuu että kroppa saattaa antaa kaikenlaisia merkkejä vaikka ihan normikierto menkkoineen olis pyörimässä... kai ne hormonit vaan vaikuttaa niin paljon enemmän, kun ei oo hormonaalista ehkäisyä sotkemassa kropan toimintaa...
Mulla ei ollut aiemminkaan mitään ehkäisyä "sotkemassa" kroppaa ja silti näin järkkyjä oireita. En jaksa uskoa että olisin kaikki nämä vuodet onnistunut missaamaan täysin tämän luteaalivaiheen tissikivun, jota nyt on ilmennyt joka kierrossa eri tavalla. Esim eilen illalla kun otin rintsikat pois niin meinasin parkaista kivusta, ja tässä kierrossa en ole kytännyt oireita vaan päinvastoin ignorannut niitä parhaani mukaan. Miten voi siis olla, että rinnat reagoivat vasta nyt? Onko syy jossain mitä syön, vitskut, lisäravinteet ym. Vai vaan tämä hirvittävä vauvan kaipuu mikä saa kropankin reagoimaan eri tavalla kuin aiemmin o_O

Kävin äsken hakeen apteekista samalla kun olin muillakin asioilla vauvan odotusoppaan, joka on ilmainen. Se on ilmeisesti Vau.fi opas ja vähän oli hyvä, kun luin sitä! Jos oisin tiennyt ekaa odottaessa, että on tällainen opas niin oisin heti ottanut.

Ois kiva, jos Vau tekisi toisenlaisenkin oppaan, missä olisi koottuna vauvasta ja taaperosta tietopaketti.

Vai onkohan sellainen jo, enkä ole huomannut. :dontknow

Ei mitään uutta auringon alla. Dpo 11 pregcheckin rt nega. To-La pitäs alkaa menkat, joten sitä ootellessa.. tiedossahan tämä oli, mutta oisin mä sinne huhtikuisii voinu mennä mielelläni. Saas nähdä millanen urakka tästä tulee.. Kokonaislukutoive ku olis 5, niin saa nähdä päästäänkö siihen koskaan.. :sorry: tämmöset hetket saa muistamaan kuinka vaikeaa tämä on tällä kropalla. :smiley-angry016

Takaisin