Täällä kp15!
Itellä ei ole mitään erikoista muutoin kuin tää vuoto, joka loppuu joskus? Mitään hyytymiä ei ole tullut enää vuodon alettua uudestaan. Oon ihan terässä muutoin kyllä, monta tuntia tein tänäänkin pihahommia. Leikkasin nurmikon ja tein polttopuita. Lisäksi puunasin saunan ja suihkun sekä tein isot ruokaostokset, pyykkihuollosta puhumattakaan. Oon tosissaan herännyt hcg-horroksesta
Sain muuten peruutusajan ultraan ensi viikolle. Pakko päästä katsomaan mitä hittoa siellä tapahtuu, tää kun on mun ainut kohtu ja pieni chänssi on ettei tyhjennys onnistunut
Itellä ei ole mitään erikoista muutoin kuin tää vuoto, joka loppuu joskus? Mitään hyytymiä ei ole tullut enää vuodon alettua uudestaan. Oon ihan terässä muutoin kyllä, monta tuntia tein tänäänkin pihahommia. Leikkasin nurmikon ja tein polttopuita. Lisäksi puunasin saunan ja suihkun sekä tein isot ruokaostokset, pyykkihuollosta puhumattakaan. Oon tosissaan herännyt hcg-horroksesta
Sain muuten peruutusajan ultraan ensi viikolle. Pakko päästä katsomaan mitä hittoa siellä tapahtuu, tää kun on mun ainut kohtu ja pieni chänssi on ettei tyhjennys onnistunut

Toivoa tähän kiertoon ei oikein ole. Huomaan että tän toisen menetyksen jälkeen alkaa psyykkinen jaksaminen oleen aika heikko 
Pari kertaa tossa dpo 5-7 välillä oli sellaisia repäisykivun oloisia, mutta voihan nuo olla mitä vaan, nyt kun itseään vielä tarkkailee enemmän. Yhtään r-testiä ei ole kaapissa, paitsi digi ja sitä en kyllä tuhlaa. Melkein vois muutoin testata. Mutta varmaan jossain kohtaa ensi viikkoa sitten testiä ostelen.

mutta ehkä yritän malttaa
mitään tuntemuksia ei tosiaan oikeestaan ole, paitsi nyt on alkanut palelemaan ja turvotukset jostain syystä laantui niin, että oon pärjännyt kaksinkertaisella lääkityksellä (tätä ei oo tapahtunut ihan hetkeen 
Luin että pillerit voi aiheuttaa kipuja, mutta että yhden kuukauden käyttökin tekee tällaista, huhhuh..
Onko kellään ollut vastaavia kokemuksia? 
Ainoastaan vatsa ollut eilen ja tänään sekaisin, mutta niin se on ollut välillä muulloinkin ennen menkkoja.