Juliet92
Asioista perillä oleva
No nyt on kyllä ovis hyödynnetty täältä juurta jaksain
jos sit olis vähän lepopäivää välissä. Innolla odottelen tulosta jo toivon totisesti sen olevan positiivinen:angelic: nautiskeltu kanatortilloja (minä salaatti versiona ilman lätttyjä) ja pari lasia punkkua.

jos sit olis vähän lepopäivää välissä. Innolla odottelen tulosta jo toivon totisesti sen olevan positiivinen:angelic: nautiskeltu kanatortilloja (minä salaatti versiona ilman lätttyjä) ja pari lasia punkkua.
Olkaa hyvä. Dpo ehkä 7 parin tunnin iltapissasta dipattu Rfsu liuska. Ei voi näillä päivillä olla muuta kuin viivanpaikka, mutta melkoinen sellainen. 

joko tulee pitkä kierto tai ovista ei tapahdu tästä kierrosta
Veikkaan että mulle ei tule ovista tai tulee vasta 12.8. Veikkaan 40pv kiertoa kuten synnytyksen jälkeen. Eipä tällä menolla oo limakalvoa mihin tarttua kun vuotaa, niin sinällään en sillä oviksella tee kai mitään. Meniköhän koko tyhjennys pieleen.. Vaikka ei ovista tulisi, niin vois ainakin loppua tää tyhmä vuoto ja koko tyhjennysruljanssi.. Vaan kun ei..
Superliimaa matkaan!

en oo missään raskaudessa malttanut.
luonnossa vaaleanpunaista väriä löytyy mutta ei hirveästi kokemusta kyseisestä testistä ja kaveri sanoi että näy tää nykyään viivanpaikkoja 

sitä ahdisti se, että saman katon alla oli muitakin. Minä lähden tänään jo kotiin ja mies jää vielä tänne, niin toivotaan että nämä talletelut riittää