danonina
Puuhakas puhuja
Mä oon elänyt siinä uskossa että ibuprofeiini heikentäis limakalvoja ja voi estää kiinnittymistä jos sitä syönyt. En perusta tätä mihinkään faktoihin, mut tälleen mulle sanottu.
Itse raskaus aikana on joutunut välillä syödä buranaa jos migreeni tai hammassärky vaivannut. En tiedä mikä siinäkin on et mulla ei oo ollut koskaan hammassärkyä, paitsi joka raskauden aikana alkanut noissa hampaissa tuntua. Ennen ekaa raskautta en tiennyt mitä hammassärky on.
Itse raskaus aikana on joutunut välillä syödä buranaa jos migreeni tai hammassärky vaivannut. En tiedä mikä siinäkin on et mulla ei oo ollut koskaan hammassärkyä, paitsi joka raskauden aikana alkanut noissa hampaissa tuntua. Ennen ekaa raskautta en tiennyt mitä hammassärky on.
Muutaman päivän nippaili kuten aina, sit yltyi kipu ja sit lakkas kokonaan, jossain siinä välissä ilmeisesti tapahtui ovis. Turvotus oli kans sitä luokkaa että vaikka oon laiha ja atleettisen näkönen, niin kyllä oli pakko pitää löysempää päällä ettei ois kyselty oonko raskaana 

Apteekin herkkä..

Pliis pliis pliis 

eikä ees juuri tuntemuksia ole. Ei oo enää taas kuin niitä digiviikkotestejä niin en viitti tuhlata... pitää varmaan joku herkempi testi kehdata käydä hakemassa apteekista. Pikkupaikkakunnan iloja kun ei ikinä tiiä ketä sattuu samaan aikaan :banghead: Harmittaa kun en saanut siitä ovulaatiosta selvyyttä niin ei osaa yhtään arvioida missä mennään.. Mulla oli se papa-koe 4.6. ja sillon meinas että merkkejä ovulaatiosta niin jos se vasta sillon oli (kp20) niin nyt olis vasta dpo11 :bag:
Onnea isosti toisen viivan saaneille !