Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea! On jo todella vahva! Mutta vahvistumista ja tarrasukkia silti mukaan!Iltatestailut eri merkeillä, kai se on nyt uskottava Mies käski lopettamaan testaamisen, eikä se edes tiedä kuinka monta olen oikeasti tehnyt
Tänään vietettiin esikoisen rippijuhlia, miten hän on jo niin vanha Tällaisina hetkinä nousee ajatus että olisko hyvä olla ihan vaan näin, eikä enään enempää lapsia? Mutta sitten se kuume on kuitenkin niin kova, että haluaa yrittää vielä kun on mahdollista. Luulen että vauvan kanssa osaisin ottaa paljon rennommin, kuin edellisten lasten kanssa.
Onnea Chartreux!
ON: Tänään aamulla tuli tosiaan pyyhkiessä vähän verta ja myöhemmin päivällä siteeseen. Juili alavatsaa vähän pahaenteisesti, joten laitoin kuukupin ja nappasin kaksi buranaa. Mun pitää ottaa särkylääke yleensä heti kuukautisvuodon alkaessa, ettei tuu ihan hirveät kivut.
Yleensä mun menkat alkaa aika voimalla heti, eikä etukäteen juuri tiputtele. Mutta nyt tulin tyhjentämään kuppia, ja ei tässä ole melkein mitään, eikä ollenkaan kirkasta verta? Ja ei ole ollut kuukautiskipuakaan. Oon kyllä melko hämmentynyt nyt, mutta uskon silti kyseessä olevan kp1 (tai sit huomenna?), ehkä sitten yöllä tulee ne megakivut ja -vuodot. Mutta tosiaan tosi erilainen alku menkoille kuin normaalisti.
Heti alkoi kyllä pelottamaan, että josjosjosjos nää ei vaikka olisikaan menkat, niin menin ottamaan kaksi Buranaa, ja jos sillä aiheutin sitten jotain vahinkoa.
Luulen että säännöllisemmästä käytöstä enemmän haittaa kuin yksittäisistä, joten nou hätä.Onnea Chartreux!
ON: Tänään aamulla tuli tosiaan pyyhkiessä vähän verta ja myöhemmin päivällä siteeseen. Juili alavatsaa vähän pahaenteisesti, joten laitoin kuukupin ja nappasin kaksi buranaa. Mun pitää ottaa särkylääke yleensä heti kuukautisvuodon alkaessa, ettei tuu ihan hirveät kivut.
Yleensä mun menkat alkaa aika voimalla heti, eikä etukäteen juuri tiputtele. Mutta nyt tulin tyhjentämään kuppia, ja ei tässä ole melkein mitään, eikä ollenkaan kirkasta verta? Ja ei ole ollut kuukautiskipuakaan. Oon kyllä melko hämmentynyt nyt, mutta uskon silti kyseessä olevan kp1 (tai sit huomenna?), ehkä sitten yöllä tulee ne megakivut ja -vuodot. Mutta tosiaan tosi erilainen alku menkoille kuin normaalisti.
Heti alkoi kyllä pelottamaan, että josjosjosjos nää ei vaikka olisikaan menkat, niin menin ottamaan kaksi Buranaa, ja jos sillä aiheutin sitten jotain vahinkoa.
Chartreux onnea!!!!
täällä mahtava vklp takana, eilen terassimeininkiä ja tänään mökillä. Kyllä kesä vaan on parasta aikaa
kp4 ja niukat kuukautiset lopuillaan. Vaivojakaan ei oo ollu ekan päivän jälkeen, muuta kun toi alaselkä, joka nyt taitaa sit liittyä muuhun kuin hormoneihin nyt sit rennosti juhannukseen asti ja sen jälkeen tykitys päälle
Hei limojen asiantuntijat :). Ite en oo aijemmin huomannut et oviksen ja menkkojen välissä olis joku ”kuiva aika”. Tai vastakohtana et raksaana pysyis paikat kosteena jatkuvasti. Luin jotain ovis juttuja ja sieläkin mainittiin tuo et raskautuessa ei tuu sitä kuivaa aikaa (mitä tääläkin kirjoteltu, että paikat pysyy kosteina jos raskautunut). Monta päivää oviksen jälkeen se kuiva kausi on alkanut? Osaako kukaan sanoa? Tietty nää varmasti vaihtelee kaikilla, mut jos toi ihan yleinen juttu ni koska toi tapahtuu tai on tapahtumatta?
En mä siis täällä mitään kuumeile dpo4
Onnea Chartreux!
Sivusta huutelen tohon sun oloon, et joitko tarpeeks vettä? Nestehukka aiheuttaa tollasen olon monesti :)Mikähän mulla oli eilen illalla. Tuntu että oon ihan jäässä vaikka oikeesti olin tulikuuma . Otsa ja pää oli kuitenkin ihan normaali lämpöisiä. Mies jotenkin huolestui ja sanoi että mittaa kuume, mut ei ollut yhtään kipee olo. Oon eilen ollut lähes kokopäivän ulkona, mut varjossa. Et ei ollut sellanen olo kun auringossaolon jälkeen. No nyt aamulla ihan normi olo.
Olin tilannut kaikenlaisia kasvojuttuja ja paketti tuli eilen. Ihana nyt niitä laitella ja testailla. Muutamia laitetaan aamuin illoin rasvan alle, ni on aamuihin jotain muutakin odoteltavaa kun se raskaustestailu .
Jotenkin sitä kokoajan koittaa miettiä, et kyytiin jää se tyyppi kenen kuuluukin. Mut miten nää raskaus ajatukset ei voi olla yhtään järkeviä ja realistisia. Suurimman osan ajasta on ihan hyvä mieli ja on pystynyt keskittyä kaikkeen kivaan. Sit taas joskus tulee just noita mistä kirjotin aijemmin, että kuuluuko meidän perheen enää kasvaa ja et tää on mun vika vauva jos sellanen meille vielä suodaan. Kuopusta kun odotin, muutamat kaverit raskautu samaan aikaan ja he kokoajan puhui et tää on meidän vika vauva. Itellä oli jotenkin tosi vahva tunne siitä, että se ei vielä ollut mun vika. Vaikka en tiennyt tulevasta en pystynyt yhtään samaistua. Nyt jotenkin ymmärrän heitä paremmin.
Tuleeko nää negatiiviset ajatukset nyt kun ovis ohi , on vähän niinkun tehnyt voitavansa ja kai siihen pettymykseen jotenkin alkaa valmistautua.
Sivusta huutelen tohon sun oloon, et joitko tarpeeks vettä? Nestehukka aiheuttaa tollasen olon monesti :)