Kiitos onnitteluista ja samoin!
En mie oikein tiedä. Kai oon taikauskoinen, että tietää hyvää jos tänäkin vuonna testaan juuri 15.6
Kun en tiedä luteaalini kestoa, niin ajattelin että ootan sitten extrapitkään että voin olla varma menkkojen olevan myöhässä
Tosi järkevä logiikka.
Minulle tuli ekoja oireita viime viikolla. Alkoi sillä että palelsi. Sitten yöllä ja aamulla taas hikoilin lakanat märiksi ja oli kuuma. Ruokahalu alkoi oudosti myös kasvaa ja päässä heitti välillä eli huimasi juuri esimerkiksi ylösnoustessa. Myös alakerta oudon kostea ja mieliala ovismaisen korkealla. Tosin välillä joku raivon- tai itkunpuuska.. Menee nopeesti ohi. Joo oon viimeksi tänään mäiskiny tavaroita ulkona maahan kiukuspäissäni vai oliko sokerit alhaalla
Myös jotain tuntemuksia vatsassa ja munasarjoissa tai lähinnä oikeassa ollut välillä.
Oon vaan ihmeissään, kun esikosta ei ollut juuri mitään oireita, tai ei ainakaan vielä tässä vaiheessa. Oisko jotenkin äkäinen keltarauhanen syynä?
Tai sitten oon vaan herkistynyt ylipäätään, että huomaan enempi oireita.
Lisäksi mies kommentoi ihoni sileyttä ja sitä kuinka kuumalta mun nahka tuntuu.
Toivottavasti vaan kaikki kunnossa. Vielä ei oo ollut sähköiskun tapaista kipua kohdussa mitä viimeksi oli