Raskaaksi 2020

Tänään vietettiin esikoisen rippijuhlia, miten hän on jo niin vanha :eek: Tällaisina hetkinä nousee ajatus että olisko hyvä olla ihan vaan näin, eikä enään enempää lapsia? Mutta sitten se kuume on kuitenkin niin kova, että haluaa yrittää vielä kun on mahdollista. Luulen että vauvan kanssa osaisin ottaa paljon rennommin, kuin edellisten lasten kanssa.

Tänään vietettiin esikoisen rippijuhlia, miten hän on jo niin vanha :eek: Tällaisina hetkinä nousee ajatus että olisko hyvä olla ihan vaan näin, eikä enään enempää lapsia? Mutta sitten se kuume on kuitenkin niin kova, että haluaa yrittää vielä kun on mahdollista. Luulen että vauvan kanssa osaisin ottaa paljon rennommin, kuin edellisten lasten kanssa.
Mä halusin nuorena mut ei mennyt niin ja nuori mä vieläkin oon mut kyl on parempi fiilis nyt. Oon saanut tehdä asioita joita halusin ja uskon että se et musta tulee äiti vasta yli 30-vuotiaana ei enää haittaa minua.

Toi on kyllä jännä miten noi kierrot voi noin vaihdella. Jotenkin sitä ajattelee et kaikilla menee samalla tapaa suunnilleen kun itsellä. Täällä taitaa aika monilla olla suht pitkiäkin kiertoja. Mä oon ite aika hattarapää ja huono aikatauluissa, mut mun menkoilla on ollut aina kello :laughing025. Kierto on ollut 28/29 päivää. Synnytyksen jälkeen ollut joskus pidempi kun menkat starttailee mut muuten tuo. Joskus oli vielä niin, että menkat alkoi +-1h, ni kello 12. Välillä aamulla bussissa työmatkalla muisti, et hitto menkat alkaa tänään eikä siteitä mukana. Asiakaspalvelu työssä oli hyvä toi menkkojen aikataulu kun tiesi varautua :laughing002
Mulla oli myös ihan tarkka kierto eli aina 28pv ennen joulukuusta keskenmenoa. Sen jälkeen tosiaan vaihdellut.

Toi on kyllä jännä miten noi kierrot voi noin vaihdella. Jotenkin sitä ajattelee et kaikilla menee samalla tapaa suunnilleen kun itsellä. Täällä taitaa aika monilla olla suht pitkiäkin kiertoja. Mä oon ite aika hattarapää ja huono aikatauluissa, mut mun menkoilla on ollut aina kello :laughing025. Kierto on ollut 28/29 päivää. Synnytyksen jälkeen ollut joskus pidempi kun menkat starttailee mut muuten tuo. Joskus oli vielä niin, että menkat alkoi +-1h, ni kello 12. Välillä aamulla bussissa työmatkalla muisti, et hitto menkat alkaa tänään eikä siteitä mukana. Asiakaspalvelu työssä oli hyvä toi menkkojen aikataulu kun tiesi varautua :laughing002

Mulla oli kans aikanaan ennen minipillereiden aloitusta täsmälleen 28 päivän kierto aina, sitten pillereiden myötä mooonta vuotta ilman menkkoja ja se oli ihanaa :grin nopeasti myös palasi takas samaan rytmiin heti lopetuksen jälkeen ja nyt esikoisen jälkeen ollut 28/29. Siksi oonkin ihan ihmeissäni kun tänään kp29 eikä näy eikä kuulu :shifty:

Riideltiin vielä juuri sopivasti miehen kanssa, mitä sattuu todella harvoin mutta tietysti just nyt kun vielä huomenna olis pitkästä aikaa kahdenkeskistä tekemistä sovittuna. Mykkäkoulua nyt hetki mennyt niin kyllä taas just nyt tuntuu että ei tarvis tosiaankaan raskautua tästä kierrosta :mad:

Tuttuja mietteitä. Meillä esikoisella on ensi vuonna rippijuhlat. Nuorimmainenkin on jo 9. Olisihan se helppoa vain tyytyä tähän ja nauttia tästä helposta elämästä. Musta alkaa kyllä tuntua, että taisin herätä iltatähteen liian myöhään. Taidan olla liian vanha. Jotenkin syksyinen yllätysraskaus sai uskomaan, että tässä iässä voi raskautua, mutta nyt kun kkm:stä tulee kohta puoli vuotta ilman uutta plussaa, niin tuntuu, että ehkä sitä plussaa ei ole tulossa. Koko ajan on enemmän epätodennäköistä saada plussa, kun ikää tulee lisää. Aikanaan nuo kolme saivat alkunsa helposti: esikoinen ja keskimmäinen yk 1 ja kuopus yk 2.

Taas tyhmiä kysymyksiä tai lähinnä mietteitä.. jos minun kierto on normaalisti 29-33 paikkeilla aika tarkkaan ollut toi kp30 nyt lähes aina, vaan edellinen kierto oli sitten tuo 33. Ovulaatio - oireet alkaa vasta nyt puskea päälle kun kp19 menossa, onko peli menetetty jos näin myöhään? o_O tikutellut olen läpi kierron kun ennen ei ole tarvinut ja haluaisin varmistua ovulaatiosta....:anyone

Iltatestailut eri merkeillä, kai se on nyt uskottava :happy: Mies käski lopettamaan testaamisen, eikä se edes tiedä kuinka monta olen oikeasti tehnyt :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20200614_203152.jpg
    IMG_20200614_203152.jpg
    25.5 KB · Katsottu: 227
Taas tyhmiä kysymyksiä tai lähinnä mietteitä.. jos minun kierto on normaalisti 29-33 paikkeilla aika tarkkaan ollut toi kp30 nyt lähes aina, vaan edellinen kierto oli sitten tuo 33. Ovulaatio - oireet alkaa vasta nyt puskea päälle kun kp19 menossa, onko peli menetetty jos näin myöhään? o_O tikutellut olen läpi kierron kun ennen ei ole tarvinut ja haluaisin varmistua ovulaatiosta....:anyone
Sillä ei pitäisi olla väliä miten myöhään ovulaatio tulee, kunhan sen jälkeen luteaalivaihe on ainakin kai 10 päivää. Itselläni oli tässä pillerien jälkeisessä kierrossa ovis kp 20 paikkeilla ja ainakin lähti alkuun raskaus :cool:

Sillä ei pitäisi olla väliä miten myöhään ovulaatio tulee, kunhan sen jälkeen luteaalivaihe on ainakin kai 10 päivää. Itselläni oli tässä pillerien jälkeisessä kierrossa ovis kp 20 paikkeilla ja ainakin lähti alkuun raskaus :cool:

No näin olen ajatellutkin kun nettiä kahlannut asian tiimoilta, kiitos ja toivottavasti kävisi kuten sinulla:nailbiting:eli mahdollisuuksia on vaikka ovulaation bongaisinkin kierron lopussa...

On kyllä niin tyhmä olo, kun en ikinä ole sen syvemmin perehtynyt näihin :hungry:

Iltatestailut eri merkeillä, kai se on nyt uskottava :happy: Mies käski lopettamaan testaamisen, eikä se edes tiedä kuinka monta olen oikeasti tehnyt :rolleyes:

Ja selkiää on, onnea:smiley-bounce013

Toivottavasti täältä perässä tullaan isolla joukolla helmikuisiin tai minun kiertolla taitaa maaliskuulle mennä jos ovis jossain vaiheessa ilostuttaa tätä kiertoa.

Olen nyt huomannut, että ainakin mulla on yleensä niin että jos ovulaatio on myöhään, niin kiertokin pitenee ja luteaalivaihe on yleensä hyvän pituinen.

Joskus voi käydä niin, että luteaalivaihe jää liian lyhyeksi jos ovulaatio on tosi myöhään kierrossa, mutta mulla juurikin yleensä vaan tulee pitkä kierto ja normi luteaali.

Kierto ollut nyt 30-40 luokka tai yli, eli aika epäsäännöllinen. :bored:
:happy:

Chartreux onnea!!!! :Heartred

täällä mahtava vklp takana, eilen terassimeininkiä ja tänään mökillä. Kyllä kesä vaan on parasta aikaa :cool:

kp4 ja niukat kuukautiset lopuillaan. Vaivojakaan ei oo ollu ekan päivän jälkeen, muuta kun toi alaselkä, joka nyt taitaa sit liittyä muuhun kuin hormoneihin :sour: nyt sit rennosti juhannukseen asti ja sen jälkeen tykitys päälle :laughing002

Takaisin