Raskaaksi 2020

Kiitos paljon vaan onnitteluista kaikille :smiley-ashamed004:)
Oon jotenkin niin äimänä, ja toivon vaan että kaikki olisi kunnossa. Toivottavasti tuo viivan "haaleus" ei meinaa mitään. Jostain syystä oon huolestunut ylipäätään. Laitoin jo tilaukseen lisää testejä, että miltä viivat näyttää ei niin herkillä testeillä. Huomenna varmaan teen viikkonäytöllisen digin :smiley-ashamed004

Viivan haaleus näyttää vaan sen, että sulla erittyy tällä hetkellä vähemmän hcg-hormonia virtsaan. Mutta koska viiva on, sä oot raskaana :) Veressä sitä hormonia voi silti olla vaikka millä mitalla, vaikka virtsassa olis vähemmän. Mun kaveri ei koskaan saanu haamua vahvempaa ja nyt sen tyttö on reipas 3v :woot:

Viivan vahvuuteen vaikuttaa niin moni asia - kuinka kauan oot ollu pissaamatta, kuinka paljon oot juonu, onko kropassa paljon nesteitä jne jne :)

Tidättekö kuinka alkaa näkemään kaikissa testeissä jo viivan paikkoja, Ovista odotellut tässä ja tein yhden raskaustestin samasta pissasta ja muka nään viivanpaikan siinäkin.. :shy: ootan niin hetkeä kun voi oikeasti testailla... en tiiä onko hyvä vai huono kun testejä kaapit täynnä, onneksi mies ei tiedä:hilarious: Keskimmäinen aamun ovistesti ja alin äskeinen samoten raskaustesti. No nyt jäitä hattuun ja malttaa mieli:confused2 20200615_153530.jpg

Se voi täysin vaikuttaa myöhästymiseen. Kierron ylläpitäminen tarvitsee kuitenkin energiaa niin oiskohan niiden hiilarien pois tippumisessa sit käynyt kierron hidastuminen/pysähtyminen. Mulla oli joskus nuorempana kun pyörin normi ja alipainon välillä huonosti syöden just näitä että menkat myöhästyi ja joskus jopa jäi jos en korjannut syömistä.

Onko sulla joku valmentaja/pt/tms? kannattaa kysyä. Voit myös mainita että raskaus toiveissa ettei ruokavalio yms vedä liian tiukalle. Voi viedä myös oviksen...

Kiitos kommentista! Kysäisin valmentajalta ja meinas että voi vaikuttaa kun tässä lopussa kiristetään. Tosin oon ihan tollasessa yleisessä joukkovalmennuksessa vaan mutta silti :) enpä hoksannut tätä ajatella ollenkaan, aiemmin ollu pillerit kun on näitä tehnyt niin eipä sillon tarvinnu murehtia :hilarious: saapa nähdä miten sekaisin tämä menee, jääkö kevätvauva saamatta meillä mutta eipä tätä ole kuin pari viikkoa enää jäljellä.

Täälä nega testattu ja huomenna teen vielä aamupissasta. Jos seki nega, nii pistän ostoslistaan viinit juhannukseksi :cool: prkl... aattelin jo että ku oli sen verran erilainen kierto (oireiden puute, lämpöjen sahaus jne) nii olis voinu jopa plussata mutta paskat! Josko kohta pääsis takas töihinki jo, nii ei tarttis ihan näin paljoo miettii tätä yrittämistä...

Mulla ne lämmöt on nyt sit reippaasti koholla. 36,8 ja toi oli ku mittasin uusiksi ku oli vähän kuumeinen olo.

Hcg mulla joskus oviksen aikaan testis haamuna mut ei kunnon näkyvää..

Tuntuu kauhu paine ja kutittaa alamasulla ja just se polttava tunne tietys kohtaa. Välillä tuntuu semmonen litistävä fiilis ja välillä muuta. On ihan outoja kipuja. Esim mulla joskus mahallaan tuntuu joku paine mut se häviää nopeasti ku vaihtaa asentoa mut nyt en löydä hyvää asentoa.

Ja toi sylki niin mä oon herkkä hormonimuutoksille suusta. Sylki erittyy ja esim oviksen aikana limainen ja sit tosi semmonen "paksu" jos näin voi sanoa. Ja nyt on sellainen taas semmonen estrogeenihuuru muutenkin

Mutta mul on vissiin lentsu ku nokka auki mut kuitenkin nuhainen ja sit kurkku karhea ja kipee. Väsyttää jne

Täällä tulee pyyhkiessä verta ihan kunnollisia määriä, muttei vielä siteeseen asti. Vaikuttais kuitenkin, että menkat ois alkamassa pikkuhiljaa. Kierto ois tälläkertaa 34pv, eli ihan hyvän pituinen. Kohti Yk nelosta! :happy:

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon päätyneille tää on ihan syvältä.

Noh. Sentään menkat on ohi ennenkuin mennään mökille ja pääse saunaan ja pulikoimaan. :wink

Täällä tulee pyyhkiessä verta ihan kunnollisia määriä, muttei vielä siteeseen asti. Vaikuttais kuitenkin, että menkat ois alkamassa pikkuhiljaa. Kierto ois tälläkertaa 34pv, eli ihan hyvän pituinen. Kohti Yk nelosta! :happy:

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon päätyneille tää on ihan syvältä.

Noh. Sentään menkat on ohi ennenkuin mennään mökille ja pääse saunaan ja pulikoimaan. :wink
Höh, onneksi kierto nyt pysyi ookoo mut pee menkoista.. onneksi sit kohti uutta yritystä ja toivon mukaan meidän ovikset tulis vaan nopeasti ettei tarvitse mietiskellä..

Höh, onneksi kierto nyt pysyi ookoo mut pee menkoista.. onneksi sit kohti uutta yritystä ja toivon mukaan meidän ovikset tulis vaan nopeasti ettei tarvitse mietiskellä..
Jep! Kattelin tossa Flota ja selasin oireita, eli niiden perusteella se ensimmäinen päivä jolloin musta tuntui, että ovis oli niin se oli juurikin silloin. Täsmää myös menkkojen alkamisen kannalta hyvin, eli ensimmäinen intuitio oli oikeassa. :)

Mä meinaan testata huomenna dpo 9, 10 herkällä testillä :grin ei malta oottaa dpo 10 asti.

Tuikkii ja polttelee alamahalla. Nuhaa, aivastelua, koko ajan saa juoda vettä, vaikka toki tää hellekin vaikuttaa tuohon janoon :grin
Eilen oli krapulainen olo koko päivä, viime kuun kemiallisessa tuo krapula olo tosin kesti dpo 7 - dpo 14 asti.

Täällä ei mitään oireita, menossa dpo11. Ja testi negatiivinen. Valmistaudutaan siis seuraavaan kiertoon luultavasti joka on yk7.

Dpo 11 ja en malttanut olla hakematta testiä. Herkällä testillä kirkkaan valkoinen nega eli se siitä sitten :banghead:

Täällä alkoi nyt kunnon vuoto eli kp1 käynnissä. Aamulla vedin taas greippimehut, ja syön tän viikon myös rautaa. :happy: Uutta kohti!

Kaikesta huolimatta nyt on ihan hyvä mieli. Ovistikuttelut aloittelen taas ensi viikolla. Raskaustesteistä kaappi on nyt tyhjä, ja yritän testata tässä kierrossa vasta, jos menkkoja ei kuulu. Piinapäivät osuu nimittäin kesälomalle, ja yritän siltä ajalta minimoida stressailun kanssa.

Mielenkiintoista muuten nähdä, vaikuttaako kesäloma kiertoon. Mulla on ollut nyt yrityksen aikana kaksi tavallista pidempää kiertoa. Toisessa mulla oli loma kesken kierron, toisessa kans joululoma, mutta myös oksennustauti. Oon noiden pohjalta vaan miettinyt, että onko stressi tai sen laukeaminen vaikuttanut kierron pituuteen. Kummassakin kierrossa on juuri sattumalta ollut tuollaisia poikkeusjuttuja elämässä.

Ootteko te huomanneet stressin vaikuttavan kiertoon?

Noin muuten yritän nyt vähän himmailla haaveilun kanssa, normisti oon tässä vaiheessa jo kurkkinut, mikä olisi laskettu aika jos tärppää jne. :grin Käy kuitenkin melko raskaaksi, kun ne haaveet ei ikinä toteudu. Joten koitan säästää haaveilut siihen, kun joskus toivottavasti oikeasti tärppää. :shy: Mä oon melkoinen haaveilija, mutta ei vaan jaksa enää rakentaa niin korkeita pilvilinnoja ja kuvitella, miten se tulevaisuus nyt menee. :yuck:
Samaistun fiiliksiin vaikka täällä vasta yk 3. Kun sais nyt mieltänsä himmattua ja keskityttyä nauttimaan vaan kesästä. Tähän kiertoon ostan kyllä ovistestit ja ajattelin aloittaa kp11. Onkohan hyvä ajankohta kun viime kierto oli 33 päivää? Mieltä rauhoittaa enemmän kun tietäö ovulaation ajankohdan eikä miestäkään tarvitse niin usein työllistää:hilarious:

Onnittelut hei plussanneille!

Tää vuoto on kyllä ihan onnetonta... Jos huomenna sitten holahtais kunnolla. Yleensä mulla menkat alkaa nopeasti voimistua, niin ettei välillä sidekkään vedä. :grin Kramppejakaan ei ole yhtään, eikä mitään muitakaan menkkatuntemuksia, vuotaa vaan.
Ihmettelinkin vessassa kun kävin että jaa menkat alkoi, kun ei mitään tuntemuksia ollut siihen suuntaan. :oops:

Tein huvikseen vielä vertailun vuoksi iltatestin. Sama apteekin herkkä (10) kuin aamulla. Nyt pissasin siihen suoraan kuten viime vuonna. Aamulla keräsin kuppiin :) Täähän on tummempi, vaikka pidätysaika oli lyhyempi. Jee oikein hyvä että tummenee :woot: Iltatesti alempana.

IMG_20200615_190338.jpg

Muokattu viimeksi:
Tää vuoto on kyllä ihan onnetonta... Jos huomenna sitten holahtais kunnolla. Yleensä mulla menkat alkaa nopeasti voimistua, niin ettei välillä sidekkään vedä. :grin Kramppejakaan ei ole yhtään, eikä mitään muitakaan menkkatuntemuksia, vuotaa vaan.
Ihmettelinkin vessassa kun kävin että jaa menkat alkoi, kun ei mitään tuntemuksia ollut siihen suuntaan. :oops:
Täälki alko ihan yllättäin eilen kymmenen aikaan illalla. Tuli vaan yhtäkkiä tunne suihkus et nyt tais alkaa ja testasin paperil ja alkohan ne.. sit vast alko kivit. Yleensä itelki kipu ennen vuotoa. Nyt saa taas näistä kivuista kärsiä pari päivää. Zemppiå meille ja kaikille muillekin uuteen kiertoon joutuneille!

Tänne tullu yli 60 sivua tekstiä, niin en ihan tähä hätää kerkee kaikkia lukea, mutta oikein paljon onnea plussista, niitä saaneille! :Heartred

Mää oon taas mukana täällä jännäämässä, koska kp2!! Johan tässä kahet kuukautiset ooteltiiki alkaviksi, et pääsee jännäileen. :)

Täällä dpo 11. Vähän nipistelee alavatsassa, mutta ei kyllä ole sellaisia oireita kuin plussakierrossa tai kemiallisen kierrossa maaliskuussa. En ole testannut, koska ei tunnu tärpänneen, mutta torstaina ajattelin testata ihan vain siksi, että voi hyvällä omalla tunnolla ottaa lasillisen tai kaksi juhannuksena. Pe pitäisi olla kp1, mutta viime kierroissa on vuoto alkanut vasta illalla tai yöllä.

Muokattu viimeksi:
Takaisin