Pöllönen
Kommentoinnin ninja
Kp 14, kalenterisovellusta ennustaa ovista sunnuntaille.. jonkinverran valkovuotoo tuntuu tulevan ja tekis mieli seksiä. Eli oisko sit ovis tuloillaan
Huono puoli että viikonloppuna ollaan miehen kanssa erillään mutta jos tänää ja huomenna innostais miehen puuhiin![]()
Mirrin kanssa mennään aika samoissa, mulla ovis ehkä maanantaina! Vielä ei kyllä mitään erikoisempia tuntemuksia että olisi ovis vielä ihan lähellä :)
Tänään oisi ollut mahdollisuus aamulla puuhastella, mutta kun nukutti niin kovin että ajoin mieheni pois
pitää yrittää houkutella vielä tänään sitä 
. No sen näkee sit maltanko
. Onneks mennään kolmen päivän reissulle juhannuksena, sit on muuta ajateltavaa eikä olla kotona. Varmaan helpompi olla testaamatta. 24.6 pitäs vissiin menkat alkaa
. Oon onnellinen perheestä, kaikesta siitä mitä meillä on. Arjesta, kaikesta. Sekä onnellinen ajatus siitä et kohta sais kasvatella masua 
. Mut joo tälläsiä mietteitä tähän iltaa
. Plussatuulia kaikille 

Pikkukarhu 3+6 neuvolan laskennan mukaan! Viiva senkun vahvistuu, jos kaikki jatkuu näin hyvin niin voin varmaan lopettaa testaamisen. Okei pari vielä ens viikolla 

Myös nyt aamulla ollut niin kovia menkkamaisia jomoja, että piti käydä jo vessassa tarkistamassa, että tuleeko jotain mutta ei tule. Menkat mulla on alkanut tosi säännöllisesti aina dpo 14 ja ei mulla yleensä tällaisia jomoja ole kuin vasta menkkojen alkupäivänä. Nyt kyllä optimisti nosti taas päätään, yritän malttaa testauksen kanssa ainakin tiistaille :angelic:
Meillä lapsi tosiaan käy rinnalla vielä aamulla herätessä ja sitten pk:n jälkeen. Viime yönä havahduin et siinä se köllötti välissä rinnalla ja kello oli vasta klo 4 (vähä väsyny äiti ku ei oo edes tajunnu et se on siihen tullut)
Mulla on jotenkin jääny mieleen se, että maidontuotantoa tehokkaiten stimuloisi se aamuyö 3-5 välillä, joten heti sitten ajatus että mitäs jos pilasin taas kaikki mahikset jos ny jotkut raskaaksi tulemiselle haitalliset hormonit lisääntyy
Kuulostaa tyhmältä, mutta kyllä sitä huomaa että nyt yk11 alkaa jo vähän miettiä että mikä mättää...

sama tänä aamuna. kivut ihan normit, tänään tuskin tarttee enää särkylääkettä. ja sit vaan lusitaan nämä nopeasti ohi
. Ihana mies ketä tollasia puhelee ja tukee, lähti vielä hakemaan kahviakin! Mulla kesti esikoisen tulo kauemmin ja tuntuu että ne fiilikset tulee aina kun lasta yrittää. Vaikka sit toiset onkin tulleet nopeammin.