Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No pöööööh! Mutta kyllä se oplussakin on jo pieni voitto!Viivan paikka oli niin kuin arvelin. Otikun viiva haaleampi kuin eilen eliiiiii dpo0 tänään piti miekkosellekkin tikkua näyttää ja samaa sanoi.
Nyt vain odotellaan alkavatko kk
No pöööööh! Mutta kyllä se oplussakin on jo pieni voitto!
Juu ei hätää! Odottakaas vaan, kun toivottavasti pääsen testailemaan parin viikon sisäänSe on kyllä jännä, että vaikka kuinka teen näitä testejä pitkin päivää, niin ei ne kaksi viivaa siihen muutaman tunnin aikana silti ilmesty.
Testihullun tunnustuksia Dpo10 eteenpäin.
Toivottavasti en ole ainoa, jolla kuluu enemmän kuin yksi testi päivässä näillä päivillä....
Mulla täysin samanlaisia tuntemuksia! Luulin lonkka/reisikivuksi, mutta huomasin, että ovulaation aikoihin ja sen jälkeen kivut voimistuu, eli liittyikin juuri ovikseen ja loppukiertoon yms... Nyt taas on pahempanan yhtäkkiä. Toivottavasti kyytiläisen takia.Heippa!
Kai miekin nyt vihdoin kirjoittelen tänne. Olen pitkään jo lukenut tätä. Esikoinen olisi haaveissa. Myö jätettiin yrittäminen useamman kuukauden tauolle koronan vuoksi. Kaksi kiertoa olemme ennen koronaa ehtineet yrittää. Nyt on käynnissä ensimmäinen yrityskierto koronan jälkeen. Kiertoni palautui tässä koronatauon aikana 28 päivään. Tällä hetkellä on dpo10.
Onko teillä kellään ollut vihlovaa kipua vasemmalla ihan alavatsassa tai melkeinpä nivustaipeessa ja kipu säteillyt sisäreiteen? Miulla on nyt jo useampana päivänä (viime su ja tänään, muita en ole pistänyt ylös..) vihlonut kovastikin. Kipu on ollut aaltoilevaa. Pohdin tässä, että voisiko olla tärpännyt vai mistä tämä kipu johtuu..?
Mulla täysin samanlaisia tuntemuksia! Luulin lonkka/reisikivuksi, mutta huomasin, että ovulaation aikoihin ja sen jälkeen kivut voimistuu, eli liittyikin juuri ovikseen ja loppukiertoon yms... Nyt taas on pahempanan yhtäkkiä. Toivottavasti kyytiläisen takia.
Heippa!
Kai miekin nyt vihdoin kirjoittelen tänne. Olen pitkään jo lukenut tätä. Esikoinen olisi haaveissa. Myö jätettiin yrittäminen useamman kuukauden tauolle koronan vuoksi. Kaksi kiertoa olemme ennen koronaa ehtineet yrittää. Nyt on käynnissä ensimmäinen yrityskierto koronan jälkeen. Kiertoni palautui tässä koronatauon aikana 28 päivään. Tällä hetkellä on dpo10.
Onko teillä kellään ollut vihlovaa kipua vasemmalla ihan alavatsassa tai melkeinpä nivustaipeessa ja kipu säteillyt sisäreiteen? Miulla on nyt jo useampana päivänä (viime su ja tänään, muita en ole pistänyt ylös..) vihlonut kovastikin. Kipu on ollut aaltoilevaa. Pohdin tässä, että voisiko olla tärpännyt vai mistä tämä kipu johtuu..?
No siis mähän jo laitoin kuviakin tän päivän testailuista Oot oikeassa seurassa täällä!Se on kyllä jännä, että vaikka kuinka teen näitä testejä pitkin päivää, niin ei ne kaksi viivaa siihen muutaman tunnin aikana silti ilmesty.
Toivottavasti en ole ainoa, jolla kuluu enemmän kuin yksi testi päivässä näillä päivillä....
Juu ei hätää! Odottakaas vaan, kun toivottavasti pääsen testailemaan parin viikon sisään
Se on kyllä jännä, että vaikka kuinka teen näitä testejä pitkin päivää, niin ei ne kaksi viivaa siihen muutaman tunnin aikana silti ilmesty.
Huh hei jaa mikä viivan paikka ei ollu ovis tikkui nii kusasin frisun rtestiin ja lähdin kaupassa käymään ja tämä oli tulos. Että jos joku himotestaaja niin minä
Kp15. Ota näistä nyt sit selvää. Ensin oli mukamas vahventumaan päin ja nyt lähes tyhjät liuskat. Turhauttavaa No talletellaan silti, vaikken kyllä plussaan tästä kierrosta jaksa uskoa
Miten muute tonne flo -sovellukseen saa merkattua esim. noita aamulämpöjä? Tai ovis plussan, jos sen on onnistunut tikuttamaan? Vai onko ne vaan siellä maksullisella puolella?
View attachment 90323
Sieltä oireista mun mielestä voi valita niitä säätöarvoja, jotka haluaa näkyville. Sieltä löytyy aamulämpö