Raskaaksi 2020

Viivan paikka oli :happy: niin kuin arvelin. Otikun viiva haaleampi kuin eilen eliiiiii dpo0 tänään:gen014 piti miekkosellekkin tikkua näyttää ja samaa sanoi.

Nyt vain odotellaan alkavatko kk:excited001

Liitteet

• IMG_20200611_185300.jpg
    IMG_20200611_185300.jpg
    43.3 KB · Katsottu: 135
  • IMG_20200611_185528.jpg
    IMG_20200611_185528.jpg
    28.2 KB · Katsottu: 159
Viivan paikka oli :happy: niin kuin arvelin. Otikun viiva haaleampi kuin eilen eliiiiii dpo0 tänään:gen014 piti miekkosellekkin tikkua näyttää ja samaa sanoi.

Nyt vain odotellaan alkavatko kk:excited001
No pöööööh! Mutta kyllä se oplussakin on jo pieni voitto! :dance008

Se on kyllä jännä, että vaikka kuinka teen näitä testejä pitkin päivää, niin ei ne kaksi viivaa siihen muutaman tunnin aikana silti ilmesty. :laughing001

Testihullun tunnustuksia Dpo10 eteenpäin.
Toivottavasti en ole ainoa, jolla kuluu enemmän kuin yksi testi päivässä näillä päivillä....:smiley-ashamed008

Heippa!
Kai miekin nyt vihdoin kirjoittelen tänne. :cat:Olen pitkään jo lukenut tätä. Esikoinen olisi haaveissa. Myö jätettiin yrittäminen useamman kuukauden tauolle koronan vuoksi. Kaksi kiertoa olemme ennen koronaa ehtineet yrittää. Nyt on käynnissä ensimmäinen yrityskierto koronan jälkeen. Kiertoni palautui tässä koronatauon aikana 28 päivään. Tällä hetkellä on dpo10.

Onko teillä kellään ollut vihlovaa kipua vasemmalla ihan alavatsassa tai melkeinpä nivustaipeessa ja kipu säteillyt sisäreiteen? Miulla on nyt jo useampana päivänä (viime su ja tänään, muita en ole pistänyt ylös..) vihlonut kovastikin. Kipu on ollut aaltoilevaa. Pohdin tässä, että voisiko olla tärpännyt vai mistä tämä kipu johtuu..?:confused004

Se on kyllä jännä, että vaikka kuinka teen näitä testejä pitkin päivää, niin ei ne kaksi viivaa siihen muutaman tunnin aikana silti ilmesty. :laughing001

Toivottavasti en ole ainoa, jolla kuluu enemmän kuin yksi testi päivässä näillä päivillä....:smiley-ashamed008
Juu ei hätää! Odottakaas vaan, kun toivottavasti pääsen testailemaan parin viikon sisään :laughing001

Heippa!
Kai miekin nyt vihdoin kirjoittelen tänne. :cat:Olen pitkään jo lukenut tätä. Esikoinen olisi haaveissa. Myö jätettiin yrittäminen useamman kuukauden tauolle koronan vuoksi. Kaksi kiertoa olemme ennen koronaa ehtineet yrittää. Nyt on käynnissä ensimmäinen yrityskierto koronan jälkeen. Kiertoni palautui tässä koronatauon aikana 28 päivään. Tällä hetkellä on dpo10.

Onko teillä kellään ollut vihlovaa kipua vasemmalla ihan alavatsassa tai melkeinpä nivustaipeessa ja kipu säteillyt sisäreiteen? Miulla on nyt jo useampana päivänä (viime su ja tänään, muita en ole pistänyt ylös..) vihlonut kovastikin. Kipu on ollut aaltoilevaa. Pohdin tässä, että voisiko olla tärpännyt vai mistä tämä kipu johtuu..?:confused004
Mulla täysin samanlaisia tuntemuksia! Luulin lonkka/reisikivuksi, mutta huomasin, että ovulaation aikoihin ja sen jälkeen kivut voimistuu, eli liittyikin juuri ovikseen ja loppukiertoon yms... Nyt taas on pahempanan yhtäkkiä. Toivottavasti kyytiläisen takia. :happy:

Mulla täysin samanlaisia tuntemuksia! Luulin lonkka/reisikivuksi, mutta huomasin, että ovulaation aikoihin ja sen jälkeen kivut voimistuu, eli liittyikin juuri ovikseen ja loppukiertoon yms... Nyt taas on pahempanan yhtäkkiä. Toivottavasti kyytiläisen takia. :happy:

Mielestäni kipu on jollain tavalla tuttua eli olisiko ollut jo aiemmin samanlaista... ei siis välttämältä viittaa raskautumiseen vaikka kovasti sitä toivoisin. Voi kamala, että tämä voi olla hankalaa tämä odottaminen.

Heippa!

Tervetuloa mukaan ja toivotaan pikaista plussaa!

Mulla oli ihan samanlaisia oireita muutamana päivänä. Säteilyä nivusiin/luiseen häpyliitokseen. Sit oli suonenvetoja ja iskias vaivaa, luulin vanhaksi vaivaksi.

No siis mähän jo laitoin kuviakin tän päivän testailuista :hilarious: Oot oikeassa seurassa täällä!

Tässä kierrossa ollut outoa myös se, että aivastaessa sattui molempiin munasarjoihin. Oisko ollut joku dpo 10 o_O Kyllä tässä kieltämättä vähän jo jännitys tiivistyy, vaikka vielä en usko raskauteen yk1:joyful: Ihan mahdollista vielä, että menkat alkaa tai on kemiallinen.

Sori kun taas kyselen, mutta onko kellään ollut luteaalivaihe yli 16 päivää? En tiedä omani pituutta, en ole ennen tikutellut.

Muokattu viimeksi:
Mäkin oon ihan sekaisin et miks vv holisee ja oviksen aikana se oli toosi valkoista ei eggistä ku sillon yhden kerran. Nyt väheni määrällisesti mut edelleen on kirkas paperi pyyhkiessä. Huoh, mut kuiva kausi vissiin tulee myöhemmin.

Nyt on rinnat kipeet tosiaan ja on kohdun semmonen todella outo olo ja allergia oireet paheni potenssiin tuhat!!

Huh hei jaa mikä viivan paikka:laughing001 ei ollu ovis tikkui nii kusasin frisun rtestiin ja lähdin kaupassa käymään ja tämä oli tulos. Että jos joku himotestaaja niin minä:laughing021

Tämän takia halusin tehdä muitakin testejä kun kolmena päivänä kyseiseen testiin viivoja sain. Toki oma viiva tummui vähän kolmessa päivässä ja kun vuoto alkoi kunnolla alkoi haalistua.

Kp15. Ota näistä nyt sit selvää. Ensin oli mukamas vahventumaan päin ja nyt lähes tyhjät liuskat. Turhauttavaa :shifty: No talletellaan silti, vaikken kyllä plussaan tästä kierrosta jaksa uskoa :smiley-angelic001

Miten muute tonne flo -sovellukseen saa merkattua esim. noita aamulämpöjä? Tai ovis plussan, jos sen on onnistunut tikuttamaan? Vai onko ne vaan siellä maksullisella puolella?

20200611_214547.jpg

Kp15. Ota näistä nyt sit selvää. Ensin oli mukamas vahventumaan päin ja nyt lähes tyhjät liuskat. Turhauttavaa :shifty: No talletellaan silti, vaikken kyllä plussaan tästä kierrosta jaksa uskoa :smiley-angelic001

Miten muute tonne flo -sovellukseen saa merkattua esim. noita aamulämpöjä? Tai ovis plussan, jos sen on onnistunut tikuttamaan? Vai onko ne vaan siellä maksullisella puolella?

View attachment 90323

Sieltä oireista mun mielestä voi valita niitä säätöarvoja, jotka haluaa näkyville. Sieltä löytyy aamulämpö :happy:

Takaisin