Raskaaksi 2020

Kp 14, kalenterisovellusta ennustaa ovista sunnuntaille.. jonkinverran valkovuotoo tuntuu tulevan ja tekis mieli seksiä. Eli oisko sit ovis tuloillaan :p
Huono puoli että viikonloppuna ollaan miehen kanssa erillään mutta jos tänää ja huomenna innostais miehen puuhiin :rolleyes:

Mirrin kanssa mennään aika samoissa, mulla ovis ehkä maanantaina! Vielä ei kyllä mitään erikoisempia tuntemuksia että olisi ovis vielä ihan lähellä :)
Tänään oisi ollut mahdollisuus aamulla puuhastella, mutta kun nukutti niin kovin että ajoin mieheni pois :sorry: pitää yrittää houkutella vielä tänään sitä :grin vaikka eipä taida yleensä houkutteluja tarvita :wacky:

Noni ovis tais olla ja mennä :) . Nyt vaan odotteleman. Aika harvakseltaan heiluteltiin peittoa, mut mikäli vois mennä niin kun aijemmin ni se riittää. Katotaan jos tänään vielä jaksais :grin. Ainut ovis mitä testasin aikoinaan oli silleen et koko viikkoon ei pupuiltu, sit ovis plussa ja seuraavana päivänä yks kerta ja siitä tarttu matkaan. Eli jos tänään vielä varmistelis. Ite koitan nyt olla 2viikkoa testaamatta. Itellä painaa mielessä tuo kemiallinen/keskenmeno mikä oli kolmisen vuotta sitten. Haluun kirkuvan punasen viivan heti, enkä mitään haamua joka häviää :smiley-angry017. No sen näkee sit maltanko :laughing002 . Onneks mennään kolmen päivän reissulle juhannuksena, sit on muuta ajateltavaa eikä olla kotona. Varmaan helpompi olla testaamatta. 24.6 pitäs vissiin menkat alkaa :p . Olipa taas ihana päivä sukulaisen tupareissa ulkoilua ja grillailua. Tuntuu et kuljen kokoajan tälleen :happy: . Oon onnellinen perheestä, kaikesta siitä mitä meillä on. Arjesta, kaikesta. Sekä onnellinen ajatus siitä et kohta sais kasvatella masua :Heartbigred

Samalla mietin et kaikki on niin hyvin, et voiko kaikki mennä kokoajan vaan hyvin. Miettinyt et ehkä mitään lasta ei enää tulekkaan, sekä tiedän että jos tulee se on mun viimeinen, ellei sit vahinkoa satu :laughing001 . Mut joo tälläsiä mietteitä tähän iltaa :grin

Mulla on molemmat plussat tullut pitkästä kierrosta, joisko ollu 68 ja nyt 45. Vaihtelee 32-n.70 kait.
Kävin kans viime kesä gynellä (puoli vuotta yritystä takana), ku ehkäisyn jälkeen kierrot mitä sattuu. Oli ihan mieltä rauhoittava käynti, suosittelen :) Jonkinlainen tieto on parempi ku epätietoisuus

pitääpä viimestään kesän lopuille varata aika, jos nää kierrot vielä vaivaa. Varmasti tällaiselle krooniselle stressaajalle tekee hyvää.

muutenkin kyllä aivan ihana tsemppihenki täällä :Heartred. Plussatuulia kaikille :happy:

:dance008 Pikkukarhu 3+6 neuvolan laskennan mukaan! Viiva senkun vahvistuu, jos kaikki jatkuu näin hyvin niin voin varmaan lopettaa testaamisen. Okei pari vielä ens viikolla :laughing014

:smiley-bounce016

Liitteet

• IMG_20200612_064113.jpg
    IMG_20200612_064113.jpg
    59.5 KB · Katsottu: 157
Oho taidankin olla raskaana. First responseen tuli testiajalla tosi haalea toinen viiva, se ei kai viivanpaikkoja tee? Ja myös pregcheck vähän kummittelee. Voihan se kemiallinen olla mutta jotain tapahtuu :D Viimeksi kyllä oli toi first response paljon selvempi jo samoilla dpolla, mutta katsotaan miten kehittyy.

Liitteet

• IMG_20200612_064601.jpg
    IMG_20200612_064601.jpg
    9.8 KB · Katsottu: 207
  • IMG_20200612_064826.jpg
    IMG_20200612_064826.jpg
    10.2 KB · Katsottu: 205
Oho taidankin olla raskaana. First responseen tuli testiajalla tosi haalea toinen viiva, se ei kai viivanpaikkoja tee? Ja myös pregcheck vähän kummittelee. Voihan se kemiallinen olla mutta jotain tapahtuu :D Viimeksi kyllä oli toi first response paljon selvempi jo samoilla dpolla, mutta katsotaan miten kehittyy.
Hyvältä näyttää! :happy093
Mulla ei ainakaan First Responseen ole ikinä turhia viivanpaikkoja tullut.

Ooooo:gen014

Näyttää samalta kun mun viivat maanantaina! Jee, tarrasukkia! :smiley-angelic001

Täällä menossa dpo 8. Eilen juoksulenkillä alkoi yhtäkkiä hirveät menkkajomotukset, piti ihan ruveta kävelemään juoksun sijasta. Muistan, että sama tapahtui kun esikoisesta oli tärpännyt :nailbiting: Myös nyt aamulla ollut niin kovia menkkamaisia jomoja, että piti käydä jo vessassa tarkistamassa, että tuleeko jotain mutta ei tule. Menkat mulla on alkanut tosi säännöllisesti aina dpo 14 ja ei mulla yleensä tällaisia jomoja ole kuin vasta menkkojen alkupäivänä. Nyt kyllä optimisti nosti taas päätään, yritän malttaa testauksen kanssa ainakin tiistaille :angelic:

Mulla on ollut nyt oviksesta lähtien sellaisen pulputtava tunne alavatsalla ja alaselkä kipeä! Ja sit oli sillon oletetun oviksen aikaan sellanen ihme tunne. Ja heti sitä miettii et jospa nyt. Mutta todennäköisesti dpo 3 joten ehkä ei vielä :hilarious: Meillä lapsi tosiaan käy rinnalla vielä aamulla herätessä ja sitten pk:n jälkeen. Viime yönä havahduin et siinä se köllötti välissä rinnalla ja kello oli vasta klo 4 (vähä väsyny äiti ku ei oo edes tajunnu et se on siihen tullut) :wideyed: Mulla on jotenkin jääny mieleen se, että maidontuotantoa tehokkaiten stimuloisi se aamuyö 3-5 välillä, joten heti sitten ajatus että mitäs jos pilasin taas kaikki mahikset jos ny jotkut raskaaksi tulemiselle haitalliset hormonit lisääntyy:shifty: Kuulostaa tyhmältä, mutta kyllä sitä huomaa että nyt yk11 alkaa jo vähän miettiä että mikä mättää...

Täällä iski joku ihme masennus ja painonousu viittaa siihen, että menkat alkaa muutaman päivän päästä...
Raskaustestit negaa ja mieli maassa, joten usko uuden kierron alkuun on suuri.

Tiedän, että tää on vasta Yk3, mutta yhtäkkiä nousi pintaan ne tunteet mitä tunsin silloin kun vuosi tätä aarreetta tehtiin. Sanoin miehellekkin, että mä haluaisin luottaa siihen, että mun keho kykenee saamaan alun vielä toisellekkin lapselle, mutta jostain syystä taas pelottaa ne useat pettymykset. Mies sanoi, että mun keho teki jo hienon työn tuon yhden kohdalla ja nyt täytyy vaan olla kärsivällinen. :Heartred

Ai niin ja kahvi loppu kaapista joten ei ole ihme, että vetuttaa!!!!:coffee2:BangHead

Täällä iski joku ihme masennus ja painonousu viittaa siihen, että menkat alkaa muutaman päivän päästä...

Tiedän, että tää on vasta Yk3, mutta yhtäkkiä nousi pintaan ne tunteet mitä tunsin silloin kun vuosi tätä aarreetta tehtiin. Sanoin miehellekkin, että mä haluaisin luottaa siihen, että mun keho kykenee saamaan alun vielä toisellekkin lapselle, mutta jostain syystä taas pelottaa ne useat pettymykset. Mies sanoi, että mun keho teki jo hienon työn tuon yhden kohdalla ja nyt täytyy vaan olla kärsivällinen. :Heartred

Ai niin ja kahvi loppu kaapista joten ei ole ihme, että vetuttaa!!!!:coffee2:BangHead
Hitsi, jaksamista :Heartred Ja eihän sitä vielä varma näillä dpoilla voi olla, pitäisi oikeasti malttaa sitä testaamista menkkojen alkamispäivään asti... Mutta hyvä mä olen puhumaan :angelic: Käy kaupassa hakemassa kahvia ja vaikka suklaata? Kyllä vähempikin vituttaa kuin jos kahvi on loppu.

Hitsi, jaksamista :Heartred Ja eihän sitä vielä varma näillä dpoilla voi olla, pitäisi oikeasti malttaa sitä testaamista menkkojen alkamispäivään asti... Mutta hyvä mä olen puhumaan :angelic: Käy kaupassa hakemassa kahvia ja vaikka suklaata? Kyllä vähempikin vituttaa kuin jos kahvi on loppu.

Päivän paras kommentti. Kiitos tästä. :grin:Heartred
Mies lähti jo hakemaan kahvia ja herkkuja.:notworthy

Tsemppiä Pingviiniemo!

Ja Chartreuxin vinkki on muuten mahtava! Voisin itsekin pyytää miestä tuomaan suklaata kaupasta. En muuten edes juuri tykkää suklaasta, mutta menkkojen alkaessa se on kyllä enempi kuin tarpeen. :grin

nää menkat on kyllä oudot, eilen kp1 vuoteli oikeestaan normaalia verta vaan vähän kupin ohi ja kuppiin jäi rutkasti hyytymää :yuck: sama tänä aamuna. kivut ihan normit, tänään tuskin tarttee enää särkylääkettä. ja sit vaan lusitaan nämä nopeasti ohi :cool: lämmötkin tipahti tänään takaisin alas.

Huomenta päivää. Tilasin testejä netistä. Kyseessä on sofi liuska 25 herkkyys. Nyt dpo 10 ja herkkätesti on nega, mutta näihin on alkanut tulla näitä hailakoita eilisestä alkaen.
Täysin oireeton olen ja jotenkin olo että en ole raskaana

Liitteet

• IMG_20200612_082043.jpg
    IMG_20200612_082043.jpg
    27.5 KB · Katsottu: 161

Tsemppiä:Heartpink . Ihana mies ketä tollasia puhelee ja tukee, lähti vielä hakemaan kahviakin! Mulla kesti esikoisen tulo kauemmin ja tuntuu että ne fiilikset tulee aina kun lasta yrittää. Vaikka sit toiset onkin tulleet nopeammin.

Onko täälä muita hölmöjä, jotka toiveajattelee ja etsii tietoa valemenkoista.. nyt on menossa jo kp10 ja tämä kierto jää hyödyntämättä. Siitä huolimatta kaikkia oloja tulee ylianalysoitua ja jokaisesta huonosta olosta haluais vetää johtopäätöksiä. Vertaistukea siis kaivataan, että tuli järkeä tähänkin päähän

Tilannetta ei helpota, että ympärillä ihmiset saa vauvoja ja itse joutuu vielä olemaan hiljaa omista haaveista. Liian monta kertaa tehnyt jo mieli kysellä äidiltä suvussa kulkenutta pinnasänkyäkin jo

Takaisin