Raskaaksi 2020

Näin muuten voimme yönä unta että sain kunnon leffaviivat testiin, mutta tuli kaikkea estettä enkä saanut laitettua kuvaa tälle foorumille, harmitti :hilarious: Käynköhän täällä liikaa :wink

Mites noi Apteq testit? Millasta viivanpaikkaa niihin tulee? T.Epätoivoinen
Apteq testiin tuli viivanpaikka, minkä pessimisti mieskin näki, mutta ei tosiaan väriä yms...
Herkkyys 25mlU/ml. Sitten taas One Step puikko herkkyys 10mlU/ml Täysi Nega!!!
Miten voi apteekin testiin tulla viivanpaikka, kun One Step puikko täys nega. o_Oo_Oo_O
Mieskin ihmetteli, että ei sen nyt niin pitäisi mennä.

Apteq testiin tuli viivanpaikka, minkä pessimisti mieskin näki, mutta ei tosiaan väriä yms...
Miten voi apteekin testiin tulla viivanpaikka, kun One Step puikko täys nega. o_Oo_Oo_O
Mä olen tehnyt vaan niitä apteekin ultria, niihin kai saattaa jonkinlainen viivanpaikka tulla. Noista Apteq-testeistä taas en tiedä. Onestepeihin en kauheasti luota, joten pidetään peukkuja!

Mulle on Apteq-testiin tullut viivanpaikkaa, siinä paketissa tosin lukee herkkyytenä 10mlU/ml. Se viivanpaikka oli samanlainen, kuin mitä Onestepien kanssa sain edellisessä kierrossa, joten omani tulkitsin ihan negaksi suoraan. Käytin siis yhden Apteq:n viime kierrossa ja toisen nyt keskiviikkona, kummallakin kerralla sellainen hyvin haalea viivanpaikka.

Täällä on lähes joka kuukausi sama meininki ja tunteet. Ostin jo uusia pieniä bodejakin, kun niin toivon että se toinen tulisi.

Muistan esikoisen aikaan, kun ensin mun lapsuuden ystävä sai lapsen, sen jälkeen yksi toinen ystävä molemmat ekasta kierrosta ja me oltiin yritetty jo melkeen vuosi. Kumpikin lapsi oli yllätyksiä ja meitä varoiteltiin, että ei tää ole mitään ruusuilla tanssimista lasten kanssa ja valitettiin kuinka rankkaa. Tää on se sama henkilö jonka kanssa viestittellin silloin ja suutuin kun valitettiin lapsesta.

Monet itkut on itketty ja käyty tosi syvällä, kun tuntuu ettei muut arvosta yhtään mitä niillä on ja kun itse haluaa niin kovasti. Me ollaan miehen kanssa nautittu vauva-ajasta tosi paljon vaikka se rankkaa välillä onkin.

Ymmärrän jos vauvalla on koliikki, erityistarpeita, tai vanhemmilla jokin voimia vievä elämäntilanne, mutta näillä ihmisillä ei ollut kyse sellaisesta.

Mä olen päättänyt, että annan itteni kuumeilla ja ylianalysoida oireita ja tehä ehkä vähän hassuja ostoksiakin, kun johonkin se pitää purkaa se voimakas äidin vietti. :laughing002

Ihanaa kun jo valmistaudut uuteen tulokkaaseen :happy: Sieltä se pieni nyytti tulee kyllä ihan varmasti.

Niin toi on kyllä kauheeta, jos vaan valitetaan. Viattomia ne vauvat siinä on ja niistä kannattaisi edes yrittää iloita vielä kun voi, vaikka rankkaa voi ollakin :dummy: Kyllä kaikki vauvat ansaitsee vain parasta, oli lähtökohdat mitkä vaan!

Muokattu viimeksi:
Onko sulla ketään kaveria tai äiti, kenelle haaveesta voisit puhua? Helpottaisi varmasti oloa.
Oon mä kahdelle hyvälle ystävälle puhunu tästä. Tuntuu vaan et sitä on ite niin innoissaan ja odottaa kovasti et onnistuis niin tätä on vaikea kätkeä. Ehkä tässä vielä joutuu äidille avautumaan asiasta. En kuitenkaan toisaalta haluais vielä kertoa kun haluaisin yllättää sitten joskus raskausuutisella

Täällä on lähes joka kuukausi sama meininki ja tunteet. Ostin jo uusia pieniä bodejakin, kun niin toivon että se toinen tulisi.

Muistan esikoisen aikaan, kun ensin mun lapsuuden ystävä sai lapsen, sen jälkeen yksi toinen ystävä molemmat ekasta kierrosta ja me oltiin yritetty jo melkeen vuosi. Kumpikin lapsi oli yllätyksiä ja meitä varoiteltiin, että ei tää ole mitään ruusuilla tanssimista lasten kanssa ja valitettiin kuinka rankkaa. Tää on se sama henkilö jonka kanssa viestittellin silloin ja suutuin kun valitettiin lapsesta.

Monet itkut on itketty ja käyty tosi syvällä, kun tuntuu ettei muut arvosta yhtään mitä niillä on ja kun itse haluaa niin kovasti. Me ollaan miehen kanssa nautittu vauva-ajasta tosi paljon vaikka se rankkaa välillä onkin.

Ymmärrän jos vauvalla on koliikki, erityistarpeita, tai vanhemmilla jokin voimia vievä elämäntilanne, mutta näillä ihmisillä ei ollut kyse sellaisesta.

Mä olen päättänyt, että annan itteni kuumeilla ja ylianalysoida oireita ja tehä ehkä vähän hassuja ostoksiakin, kun johonkin se pitää purkaa se voimakas äidin vietti. :laughing002

Kuulostaa niin tutulta. Minäkin oon aina ihan raivona, jos nään edes telkkarissa jonkun joka vaan valittaa vauvastaan tai ei halua hoitaa kunnolla lastaan. Sama juttu kun serkkutyttö sai vauvan ja se oli jo 2vk ikäsenä sen vanhemmilla hoidossa. Nyt vauva ei oikein ikinä oo kotonaan viikonloppuja vaan aina hoidossa. Jotenki niin epäreilulta tuntuu kun ite tekis mitä vaan lapsen eteen jos semmosen sais.

Meillä yritystä nyt ei tosin ole pitkään vielä takana joten toivoa on. Toivottavasti pingviiniemo teillä tärppää pian :)

Mulle on Apteq-testiin tullut viivanpaikkaa, siinä paketissa tosin lukee herkkyytenä 10mlU/ml. Se viivanpaikka oli samanlainen, kuin mitä Onestepien kanssa sain edellisessä kierrossa, joten omani tulkitsin ihan negaksi suoraan. Käytin siis yhden Apteq:n viime kierrossa ja toisen nyt keskiviikkona, kummallakin kerralla sellainen hyvin haalea viivanpaikka.
Aaaaa. Sen herkkyys on kuin onkin 10mIU/ml. Se selittää. Viivanpaikka tosiaan on kyseessä, koska kuivuessa ei enää melkeen näy ja harmaa on. :confused:

Tänne paljon tekstiä tullut. Plussia näkyi mukavaa <3

Itselläni ei oo mitään ku perushormonifinnit ja sit vähän höntti olo. Usko plussaan niin huono et ei tässä kierrossa kyllä osu kohdilleen. Sen verta on vähän oloja edes tähän luteaaliin. Rinnat on arat ja välillä joku nippailu mikä on normaalia.

Mulla näytti kerran onestep herkkä negaa ja CB plus (herkkyys25) selkeää haamua. Tarkistettiin verikokeesta ja hcg vielä koholla

Mun biologinen isä kuoli tuossa pari päivää sitten ja tänään vasta tajusin. Vihlaisi kovaa mahaan ja kunnon kivut kiristää ja puristaa kohtuun. Oli puhetta toisessa ryhmässä et onko se plussan hinta et läheinen kuolee ja onhan mulla isä, ei vain biologista eikä enää voida suhdetta parantaa. Pahalle tuntuu. Mutta tämä et tunne että kohta plussaan pysyvästi on tosi voimakkaasti läsnä

Mun biologinen isä kuoli tuossa pari päivää sitten ja tänään vasta tajusin. Vihlaisi kovaa mahaan ja kunnon kivut kiristää ja puristaa kohtuun. Oli puhetta toisessa ryhmässä et onko se plussan hinta et läheinen kuolee ja onhan mulla isä, ei vain biologista eikä enää voida suhdetta parantaa. Pahalle tuntuu. Mutta tämä et tunne että kohta plussaan pysyvästi on tosi voimakkaasti läsnä

Tsemppiä! :Heartpink

Otan osaa, jesbe :Heartpink

Monta kertaa elämässä onkin juuri näin että kun jotain menettää, niin saa jotain takaisin. Toivon todella että saat pian vauvan maksuun ja hänessä elämä sitten jatkuu. :Heartred

Tsemppiä! :Heartpink
Kiitos, jatkossa sitten tarvii esim puhua asiasta mutta vielä toistaiseksi en ymmärrä koko asiaa joten en pysty jotenkaan olemaan tässä tilanteessa. Itken ja sit nauran ja nyt jäänyt oireiden kuulostelu vähemmälle.

Tsemppiä:Heartred

Toivottavasti se ei oikeasti ole plussan hinta sillä tällä hetkellä erittäin rakas ja läheinen mummo on sairaalassa syövän takia:smiley-angelic001

Otan osaa, jesbe :Heartpink

Monta kertaa elämässä onkin juuri näin että kun jotain menettää, niin saa jotain takaisin. Toivon todella että saat pian vauvan maksuun ja hänessä elämä sitten jatkuu. :Heartred
Näin itse ajattelen myös. Taivaan reunalla kurkistaa on kiva ajatus. Välit oli tosi tulehtuneet mutta sain sentään tuntea hänet.

Tänään juuri tuntui että koko vasen munis repee mut kiristi kohtuun ja laitoin jo pikkarisuojan mut eihän ne menkat vielä tule. Toinen outous on et ku en pysty istua mun lemppari asennossa enää. Istun aina lootusasennossa ja nyt kiristää mahassa ja ku selasin instaa ja en voinut mahallaan makoilla niin päätin et kohta menkut. Tää onki ollu niin kumma kierto ollut

Takaisin