Raskaaksi 2020

Mikähän mulla oli eilen illalla. Tuntu että oon ihan jäässä vaikka oikeesti olin tulikuuma :dontknow. Otsa ja pää oli kuitenkin ihan normaali lämpöisiä. Mies jotenkin huolestui ja sanoi että mittaa kuume, mut ei ollut yhtään kipee olo. Oon eilen ollut lähes kokopäivän ulkona, mut varjossa. Et ei ollut sellanen olo kun auringossaolon jälkeen. No nyt aamulla ihan normi olo.

Olin tilannut kaikenlaisia kasvojuttuja ja paketti tuli eilen. Ihana nyt niitä laitella ja testailla. Muutamia laitetaan aamuin illoin rasvan alle, ni on aamuihin jotain muutakin odoteltavaa kun se raskaustestailu :happy7 .

Jotenkin sitä kokoajan koittaa miettiä, et kyytiin jää se tyyppi kenen kuuluukin. Mut miten nää raskaus ajatukset ei voi olla yhtään järkeviä ja realistisia. Suurimman osan ajasta on ihan hyvä mieli ja on pystynyt keskittyä kaikkeen kivaan. Sit taas joskus tulee just noita mistä kirjotin aijemmin, että kuuluuko meidän perheen enää kasvaa ja et tää on mun vika vauva jos sellanen meille vielä suodaan. Kuopusta kun odotin, muutamat kaverit raskautu samaan aikaan ja he kokoajan puhui et tää on meidän vika vauva. Itellä oli jotenkin tosi vahva tunne siitä, että se ei vielä ollut mun vika. Vaikka en tiennyt tulevasta en pystynyt yhtään samaistua. Nyt jotenkin ymmärrän heitä paremmin.

Tuleeko nää negatiiviset ajatukset nyt kun ovis ohi , on vähän niinkun tehnyt voitavansa ja kai siihen pettymykseen jotenkin alkaa valmistautua.

Onko täälä muita hölmöjä, jotka toiveajattelee ja etsii tietoa valemenkoista.. nyt on menossa jo kp10 ja tämä kierto jää hyödyntämättä. Siitä huolimatta kaikkia oloja tulee ylianalysoitua ja jokaisesta huonosta olosta haluais vetää johtopäätöksiä. Vertaistukea siis kaivataan, että tuli järkeä tähänkin päähän

Tilannetta ei helpota, että ympärillä ihmiset saa vauvoja ja itse joutuu vielä olemaan hiljaa omista haaveista. Liian monta kertaa tehnyt jo mieli kysellä äidiltä suvussa kulkenutta pinnasänkyäkin jo

Onko sulla ketään kaveria tai äiti, kenelle haaveesta voisit puhua? Helpottaisi varmasti oloa.

Täällä dpo11 ja kp 36/34. Taitaa menkkajomoja olla :bookworm: vielä 2 testiä millä teen. Huomenna ja sunnuntaina. Eiköhän sit jo nää

Liitteet

• 1357613F-6317-4297-870A-B474318B09A5.jpeg
    1357613F-6317-4297-870A-B474318B09A5.jpeg
    25.3 KB · Katsottu: 177
Tässä tämän aamun viivanpaikka(ko?)

Pakko kyllä hakea jotain muita testejä tänään :grin

Liitteet

• IMG_20200612_093003__01.jpg
    IMG_20200612_093003__01.jpg
    15 KB · Katsottu: 211
Onko täälä muita hölmöjä, jotka toiveajattelee ja etsii tietoa valemenkoista.. nyt on menossa jo kp10 ja tämä kierto jää hyödyntämättä. Siitä huolimatta kaikkia oloja tulee ylianalysoitua ja jokaisesta huonosta olosta haluais vetää johtopäätöksiä. Vertaistukea siis kaivataan, että tuli järkeä tähänkin päähän

Tilannetta ei helpota, että ympärillä ihmiset saa vauvoja ja itse joutuu vielä olemaan hiljaa omista haaveista. Liian monta kertaa tehnyt jo mieli kysellä äidiltä suvussa kulkenutta pinnasänkyäkin jo
Täällä on lähes joka kuukausi sama meininki ja tunteet. Ostin jo uusia pieniä bodejakin, kun niin toivon että se toinen tulisi.

Muistan esikoisen aikaan, kun ensin mun lapsuuden ystävä sai lapsen, sen jälkeen yksi toinen ystävä molemmat ekasta kierrosta ja me oltiin yritetty jo melkeen vuosi. Kumpikin lapsi oli yllätyksiä ja meitä varoiteltiin, että ei tää ole mitään ruusuilla tanssimista lasten kanssa ja valitettiin kuinka rankkaa. Tää on se sama henkilö jonka kanssa viestittellin silloin ja suutuin kun valitettiin lapsesta.

Monet itkut on itketty ja käyty tosi syvällä, kun tuntuu ettei muut arvosta yhtään mitä niillä on ja kun itse haluaa niin kovasti. Me ollaan miehen kanssa nautittu vauva-ajasta tosi paljon vaikka se rankkaa välillä onkin.

Ymmärrän jos vauvalla on koliikki, erityistarpeita, tai vanhemmilla jokin voimia vievä elämäntilanne, mutta näillä ihmisillä ei ollut kyse sellaisesta.

Mä olen päättänyt, että annan itteni kuumeilla ja ylianalysoida oireita ja tehä ehkä vähän hassuja ostoksiakin, kun johonkin se pitää purkaa se voimakas äidin vietti. :laughing002

"PogoMamma, post: 3839216, member: 62392"]Mulla Sofin o testi näytti aamupäivällä lähes yhtä vahvoja viivoja. Tänään täytyy saada mies innostumaan vaikka sitä plussaa ei vielä ole tullutkaan.

Hei,pystytkö laittamaan kuvat sun o testeistä? :angelic:
Olen kans nyt tehnyt Sofeja alkaen kp 11,tänään kp 15. En vaan saa niihin plussaa.. Eilen illan testi näytti jo haalenevan:facepalm:

oi oi jee! Mikä kp ja dpo?! Äkkiä hakeen CB early days tms! :gen014

Tänää on kp32 ja Flo ennustaa kuukautisten alkua kp35. Viime kierrossa tosin kuukautiset alko vasta kp41. Dpo:sta ei tietoa, ku en saanut tikutettua. Mutta pakko hakea joku muu testi kyllä :grin:smiley-angelic001

Tässä tämän aamun viivanpaikka(ko?)

Pakko kyllä hakea jotain muita testejä tänään :grin
Hae pregcheckejä! Ne ei mun empiirisen tutkimuksen perusteella anna viivanpaikkoja :D otantakin alkaa olla jo suuri :hilarious: Mutta siis kyllä tossa testissä taas näkyy jotain!

Täällä kp 17/29-33 menossa, ovis näytti haaleaa kp 12-14, mutta nyt ei näytä sitäkään‍o_O ovis oireita ei oo ollut yhtään eikä tavanomaisia limoja ja kipuja mitä oviksessa yleensä on. Tosiaan ekaa kertaa ovista tikutan ja aina ajatellut, että ovis tulee menkoista tasan 14vrk tietämillä.. nyt tikutuksen aloitettua oon tulossa siihen tulokseen että ovulaatio voi tulla viikonkin myöhemmin oletetusta ja minun kohdalla varmaan tuleekin. Katsotaan viikonloppuna tai alkuviikosta mitä tikut sanoo:confused:

Täällä on lähes joka kuukausi sama meininki ja tunteet. Ostin jo uusia pieniä bodejakin, kun niin toivon että se toinen tulisi.

Muistan esikoisen aikaan, kun ensin mun lapsuuden ystävä sai lapsen, sen jälkeen yksi toinen ystävä molemmat ekasta kierrosta ja me oltiin yritetty jo melkeen vuosi. Kumpikin lapsi oli yllätyksiä ja meitä varoiteltiin, että ei tää ole mitään ruusuilla tanssimista lasten kanssa ja valitettiin kuinka rankkaa. Tää on se sama henkilö jonka kanssa viestittellin silloin ja suutuin kun valitettiin lapsesta.

Monet itkut on itketty ja käyty tosi syvällä, kun tuntuu ettei muut arvosta yhtään mitä niillä on ja kun itse haluaa niin kovasti. Me ollaan miehen kanssa nautittu vauva-ajasta tosi paljon vaikka se rankkaa välillä onkin.

Ymmärrän jos vauvalla on koliikki, erityistarpeita, tai vanhemmilla jokin voimia vievä elämäntilanne, mutta näillä ihmisillä ei ollut kyse sellaisesta.

Mä olen päättänyt, että annan itteni kuumeilla ja ylianalysoida oireita ja tehä ehkä vähän hassuja ostoksiakin, kun johonkin se pitää purkaa se voimakas äidin vietti. :laughing002

Mä pystyn niin samaistumaan sun tunteisiin siitä, kuinka muut saa lapsia ympärillä ja itse ei. Mulla on kaikilla läheisillä ystävillä kaksi lasta, paitsi itsellä ei yhtään. Parhaillaan oli kolme samaan aikaan raskaana ja silloin oli itsellä tosi vaikeaa, kun itsekin niin olisin toivonut raskautta ja kaikki jutut pyöri raskauksien ja lasten ympärillä. Kaikki ystävien lapset on mulle myös tärkeitä ja kiitollinen siitä, että olen saanut olla heidän elämässä mukana.

Silloin kun muut olivat raskaana, oma exä ei ollut valmis lapsiin. Onneksi erosin, koska hän tuskin koskaan olisi ollut valmis. Nykyisen miehen kanssa yritys aloitettu tosi nopeasti eikä parisuhdetta ole paljon takana. Mutta molemmille on niin selvää, että lapsia halutaan :happy:

Hae pregcheckejä! Ne ei mun empiirisen tutkimuksen perusteella anna viivanpaikkoja :D otantakin alkaa olla jo suuri :hilarious: Mutta siis kyllä tossa testissä taas näkyy jotain!

Kyllä, niitä haen tänään! Ja varmaan pari muutakin :hilarious: Miten sitä malttaa odottaa taas huomiseen aamuun, että voi testata :grin

Tänää on kp32 ja Flo ennustaa kuukautisten alkua kp35. Viime kierrossa tosin kuukautiset alko vasta kp41. Dpo:sta ei tietoa, ku en saanut tikutettua. Mutta pakko hakea joku muu testi kyllä :grin:smiley-angelic001

Mulla oli kans viime kierrossa kierto 47 päivää! Ny Flo ennusti 29,eli sunnuntaille menkkoja. Äkkiä lisää testejä! Mää päätin tuhlata niihin aika surutta, jos se kerran on se asia mikä saa mut iloiseksi, kun näen viivat.

Mulla oli kans viime kierrossa kierto 47 päivää! Ny Flo ennusti 29,eli sunnuntaille menkkoja. Äkkiä lisää testejä! Mää päätin tuhlata niihin aika surutta, jos se kerran on se asia mikä saa mut iloiseksi, kun näen viivat.
Siis silloin kun plussasin esikoisesta, niin tein sen jälkeenkin varmaan sata testiä lisää :hilarious: Onneksi sentään amazonista halvalla tilattuja testipaketteja oli... Digitestiä en koskaan ole jostain syystä raaskinut ostaa vaikka muuten noihin syydän rahaa.

Onnea kaikille plussanneille! :love017

Täällä aletaan taas päästä pettymyksen jälkeen jaloilleen. Suru oli aika suuri, kun ilo plussasta jäi niin lyhyeksi. Mutta nyt ajattelen, että ainakin jotain tapahtui! Toivottavasti seuraava pysyisi matkassa loppuun asti.

Täälläkin välillä epätoivo nostaa päätänsä, vaikka on vasta yk4. Jotenkin sitä välillä pelkää, että jos tässä ei tärppääkään ja vauvan kaipuu on kuitenkin suuri. Nyt varsinkin kun sai jo hetken iloita ja se ilo vietiin heti pois niin kävi kyllä synkissä vesissä että mitä jos näin käy toistekin. Mutta sitten on hetkiä, kun luottaa, että eiköhän se vielä ilo suoda meillekin.

Täällä on jo plussa-aalto ollutkin ja toivottavasti se jatkuu. :happy: Ihanaa aina nähdä plussia!

Mä kans ihan surutta tuhlaan näihin testeihin rahaa, mies vois ehkä olla eri mieltä, jos tietäis koko totuuden testien määrästä :laughing021

Takaisin