Nyt kai se on pakko uskoa
Siis ihan mahtavaa! Eikö sulla ollut se keskenmenokin just aiemmin? ONNEA!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt kai se on pakko uskoa
Onko täälä muita hölmöjä, jotka toiveajattelee ja etsii tietoa valemenkoista.. nyt on menossa jo kp10 ja tämä kierto jää hyödyntämättä. Siitä huolimatta kaikkia oloja tulee ylianalysoitua ja jokaisesta huonosta olosta haluais vetää johtopäätöksiä. Vertaistukea siis kaivataan, että tuli järkeä tähänkin päähän
Tilannetta ei helpota, että ympärillä ihmiset saa vauvoja ja itse joutuu vielä olemaan hiljaa omista haaveista. Liian monta kertaa tehnyt jo mieli kysellä äidiltä suvussa kulkenutta pinnasänkyäkin jo
Tässä tämän aamun viivanpaikka(ko?)
Pakko kyllä hakea jotain muita testejä tänään
Täällä on lähes joka kuukausi sama meininki ja tunteet. Ostin jo uusia pieniä bodejakin, kun niin toivon että se toinen tulisi.Onko täälä muita hölmöjä, jotka toiveajattelee ja etsii tietoa valemenkoista.. nyt on menossa jo kp10 ja tämä kierto jää hyödyntämättä. Siitä huolimatta kaikkia oloja tulee ylianalysoitua ja jokaisesta huonosta olosta haluais vetää johtopäätöksiä. Vertaistukea siis kaivataan, että tuli järkeä tähänkin päähän
Tilannetta ei helpota, että ympärillä ihmiset saa vauvoja ja itse joutuu vielä olemaan hiljaa omista haaveista. Liian monta kertaa tehnyt jo mieli kysellä äidiltä suvussa kulkenutta pinnasänkyäkin jo
oi oi jee! Mikä kp ja dpo?! Äkkiä hakeen CB early days tms!
Hae pregcheckejä! Ne ei mun empiirisen tutkimuksen perusteella anna viivanpaikkoja :D otantakin alkaa olla jo suuri Mutta siis kyllä tossa testissä taas näkyy jotain!Tässä tämän aamun viivanpaikka(ko?)
Täällä on lähes joka kuukausi sama meininki ja tunteet. Ostin jo uusia pieniä bodejakin, kun niin toivon että se toinen tulisi.
Muistan esikoisen aikaan, kun ensin mun lapsuuden ystävä sai lapsen, sen jälkeen yksi toinen ystävä molemmat ekasta kierrosta ja me oltiin yritetty jo melkeen vuosi. Kumpikin lapsi oli yllätyksiä ja meitä varoiteltiin, että ei tää ole mitään ruusuilla tanssimista lasten kanssa ja valitettiin kuinka rankkaa. Tää on se sama henkilö jonka kanssa viestittellin silloin ja suutuin kun valitettiin lapsesta.
Monet itkut on itketty ja käyty tosi syvällä, kun tuntuu ettei muut arvosta yhtään mitä niillä on ja kun itse haluaa niin kovasti. Me ollaan miehen kanssa nautittu vauva-ajasta tosi paljon vaikka se rankkaa välillä onkin.
Ymmärrän jos vauvalla on koliikki, erityistarpeita, tai vanhemmilla jokin voimia vievä elämäntilanne, mutta näillä ihmisillä ei ollut kyse sellaisesta.
Mä olen päättänyt, että annan itteni kuumeilla ja ylianalysoida oireita ja tehä ehkä vähän hassuja ostoksiakin, kun johonkin se pitää purkaa se voimakas äidin vietti.
Hae pregcheckejä! Ne ei mun empiirisen tutkimuksen perusteella anna viivanpaikkoja :D otantakin alkaa olla jo suuri Mutta siis kyllä tossa testissä taas näkyy jotain!
Tänää on kp32 ja Flo ennustaa kuukautisten alkua kp35. Viime kierrossa tosin kuukautiset alko vasta kp41. Dpo:sta ei tietoa, ku en saanut tikutettua. Mutta pakko hakea joku muu testi kyllä
Siis silloin kun plussasin esikoisesta, niin tein sen jälkeenkin varmaan sata testiä lisää Onneksi sentään amazonista halvalla tilattuja testipaketteja oli... Digitestiä en koskaan ole jostain syystä raaskinut ostaa vaikka muuten noihin syydän rahaa.Mulla oli kans viime kierrossa kierto 47 päivää! Ny Flo ennusti 29,eli sunnuntaille menkkoja. Äkkiä lisää testejä! Mää päätin tuhlata niihin aika surutta, jos se kerran on se asia mikä saa mut iloiseksi, kun näen viivat.
Tässä tämän aamun viivanpaikka(ko?)
Ei musta näytä viivan paikalta. Ihan ku ois väriä haaleesti siinä.
Mulla oli kans viime kierrossa kierto 47 päivää! Ny Flo ennusti 29,eli sunnuntaille menkkoja. Äkkiä lisää testejä! Mää päätin tuhlata niihin aika surutta, jos se kerran on se asia mikä saa mut iloiseksi, kun näen viivat.
Joo mun mies ei kans tiedä totuutta tästäMä kans ihan surutta tuhlaan näihin testeihin rahaa, mies vois ehkä olla eri mieltä, jos tietäis koko totuuden testien määrästä