Mä niin samaistun tohon! Tuntuu, että tää kierto on vaan oireita täynnä ja Vv ei lopu koskaan ja nippailee taas. Hulluksi tulen jos joka nega kierto tulee oleen tämmönen, kun viimekierrossa ei puhettakaan tämmösestä.Mä haluun olla raskaana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä niin samaistun tohon! Tuntuu, että tää kierto on vaan oireita täynnä ja Vv ei lopu koskaan ja nippailee taas. Hulluksi tulen jos joka nega kierto tulee oleen tämmönen, kun viimekierrossa ei puhettakaan tämmösestä.Mä haluun olla raskaana.
Siis kun joskus vaisto iskee ja plussaan siis pakko korjataVaisto myös on hyvä. Mul tuli se olo että nyt pitää vähentää röökiä ja sillon olinkin raskaana .. nyt mietin että aion pysyä myös raskaana loppuun asti ! Tää on lupaus
Mä niin samaistun tohon! Tuntuu, että tää kierto on vaan oireita täynnä ja Vv ei lopu koskaan ja nippailee taas. Hulluksi tulen jos joka nega kierto tulee oleen tämmönen, kun viimekierrossa ei puhettakaan tämmösestä.
Mä niin samaistun tohon! Tuntuu, että tää kierto on vaan oireita täynnä ja Vv ei lopu koskaan ja nippailee taas. Hulluksi tulen jos joka nega kierto tulee oleen tämmönen, kun viimekierrossa ei puhettakaan tämmösestä.
Siis samaistun niin täysillä kans. Tänään on nippaillut erityisesti nivusista ihan jatkuvasti, ja ajatukset vaan laukkaa. Jotenkin sitä ainakin itsellä nollaantuu muistikuvat joka kierron jälkeen näistä normaaleista oireista, nytkään en yhtään osaa sanoa, onko ollut tällaista samaa aiemmin. Veikkaan kyllä, että vastaavia on ollut aiemminkin, mutta jotenkin en muista tarkkaan.
Epäilen myös, että voiko tää nippailu olla vaan menkkojen esioireita tai jotain suolistoperäistä, tai sitten tää koko päivän tietokoneella istuminen on jäykistänyt lonkankoukistajat, tai sitten nää mun high-waist-pikkarit on liian kireet.
On tiiättekö just sellainen olo, että
A) joko oon raskaana, ja nää on just niitä oireita, joista tiesin jo ennen plussaa olevani raskaana tai
B) nää on just niitä oireita, mitä tulee joka kierrossa, ja sitten jälkikäteen ajattelen, että taisin vaan ylianalysoida tai kuvitella kaiken.
Mä pystyn niin samaistumaan siihen, että muistikuvat nollaantuu aina kierron vaihtuessa Joka kerta pohdin, että olikohan viime kierrossa missä vaiheessa mitäkin kipua jne. Voisin kirjoittaa toki niistä Flo:n sovellukseen, mutta jos olen merkinnyt sinne vatsakipua, niin sitten mietin, että olikohan se kipu kuinka kovaa
Mul on toi mut oon oppinut kivut kirjaa sillee et tiedän kuinka kova kipu esim nivuskipu normi. Alaselän kipuilu, kovempi kuin normaalisti jneMä pystyn niin samaistumaan siihen, että muistikuvat nollaantuu aina kierron vaihtuessa Joka kerta pohdin, että olikohan viime kierrossa missä vaiheessa mitäkin kipua jne. Voisin kirjoittaa toki niistä Flo:n sovellukseen, mutta jos olen merkinnyt sinne vatsakipua, niin sitten mietin, että olikohan se kipu kuinka kovaa
Cluessa vertailu helpompaa oireiden suhteen mut esim Flo on mun luotto ku se seurannut jo vuosia ja ainakin pari vuotta dataa nykyisessäJoissain sovelluksissa on ominaisuus, että sen kovuuden saa merkitä asteikolla 1-5. Toki ei yhtä näppärä vertailtavuus kuin esimerkiksi Cluessa eri kiertojen välillä. Flo:sta en sitten tiedä