Raskaaksi 2020

Mä haluun olla raskaana.
Mä niin samaistun tohon! Tuntuu, että tää kierto on vaan oireita täynnä ja Vv ei lopu koskaan ja nippailee taas. Hulluksi tulen jos joka nega kierto tulee oleen tämmönen, kun viimekierrossa ei puhettakaan tämmösestä. :eek:

Vaisto myös on hyvä. Mul tuli se olo että nyt pitää vähentää röökiä ja sillon olinkin raskaana .. nyt mietin että aion pysyä myös raskaana loppuun asti ! Tää on lupaus :wink
Siis kun joskus vaisto iskee ja plussaan siis pakko korjata

Sanopa! Mä oon lukenut sun tekstejä ja sit miettinyt että nonni ihan taas mun mietteet. Toisaalta negapuoli on se et olinhan minä oireikas jo viime kierrossa mutta sillon ei kipeytynyt tissit ja tää on mulle varma merkki oviksesta eli nyt ku turposi ja on tiellä niin joo ovis oli. Ja joko se hedelmöittyy tai sitten ei. En kyl usko että tässä kierrossa kerta vasta aloittanut ton thyroxinin vihdoinkin uudelleen ja annos on pieni. Mulla on nyt ihan kummallista oireilua siinä mielessä että nyt mulla on ruokahalu kun oon kirjannut ylös Flo et ei ruokahalua joka ikinen kk viimeisen puolen vuoden aikana ja se on aina sinisillä päivillä
Mä niin samaistun tohon! Tuntuu, että tää kierto on vaan oireita täynnä ja Vv ei lopu koskaan ja nippailee taas. Hulluksi tulen jos joka nega kierto tulee oleen tämmönen, kun viimekierrossa ei puhettakaan tämmösestä. :eek:

Ja hienointa täs on se et mistä mulla on aikaa lukea Flo puolen vuoden notet. Ei tsissys

Nyt hirveesti kaikkia plussia teille!

Mä oon saanut varattua hammastarkastuksenkin juhannuksen jälkeiselle viikolle. Tänään jotenkin väsynyt olo ja pikkuhiljaa alkaa kaikkia ajatuksiakin heräillä, kun raskaus iskostuu tajuntaan. First Responsetkin tuli sopivasti tänään postissa niin saa vielä huomenna testata, lähdetään sitten mökille saareen viikonlopuksi ja jään sinne anopin kanssa tiistaihin saakka, niin tuleekin hyvää taukoa tosta testailusta. Ens viikolla haluan vielä testata digin uudelleen, kun sunnuntaina on ns. vuodon ennustetu alkamispäivä,ja muutenkin, et kaikki jatkuu hyvin. :happy:

Ienherkkyyttä muuten koko kierto täynnä. Oletettu menkkojen alkamispäivä ennen tota oviksen tuloo oon kirjannut et verta tulee vain ikenistä ja ku sylki erittyy mul oviksen aikana ihan hulluna ja nyt sen jälkeen oon kuolannut joka yö tyynyn märäksi ja posket täynnä kuolaa (sexy olo herätessä) ... Edelleen ikenet herkät.

Mulla Sofin o testi näytti aamupäivällä lähes yhtä vahvoja viivoja. Tänään täytyy saada mies innostumaan vaikka sitä plussaa ei vielä ole tullutkaan.

Täällä ovis on ihan käsillä lähipäivinä.. Tämän päivän ovistesti tässä, kp14.
20200611_153524.jpg

Siis samaistun niin täysillä kans. :yuck: Tänään on nippaillut erityisesti nivusista ihan jatkuvasti, ja ajatukset vaan laukkaa. Jotenkin sitä ainakin itsellä nollaantuu muistikuvat joka kierron jälkeen näistä normaaleista oireista, nytkään en yhtään osaa sanoa, onko ollut tällaista samaa aiemmin. Veikkaan kyllä, että vastaavia on ollut aiemminkin, mutta jotenkin en muista tarkkaan. :wideyed:

Epäilen myös, että voiko tää nippailu olla vaan menkkojen esioireita tai jotain suolistoperäistä, tai sitten tää koko päivän tietokoneella istuminen on jäykistänyt lonkankoukistajat, tai sitten nää mun high-waist-pikkarit on liian kireet. :grin

On tiiättekö just sellainen olo, että

A) joko oon raskaana, ja nää on just niitä oireita, joista tiesin jo ennen plussaa olevani raskaana tai
B) nää on just niitä oireita, mitä tulee joka kierrossa, ja sitten jälkikäteen ajattelen, että taisin vaan ylianalysoida tai kuvitella kaiken. :eek::grin

Noniin, näin saamme tämän kierron ovulaatiotestisagan päätökseen (ehkä). :hilarious:

20200611_153229.jpg

Pysyvä hymy ja alempi testi saatu iltapäivän (tuskallisesta) 4h pidätetyistä pissasta :grin ylempi on se aamuinen liuska.
Eiköhän lh-piikki ole nyt havaittu. Varmaan teen liuskan vielä aamulla, ihan mielenkiinnosta, ja siirryn seurailemaan lämpöjä.:bookworm:

Kiitos kanssasisaret jaksamisesta näiden mun tikkukuvien kanssa :hilarious:
Plussatuulia nyt kaikille!!

Siis samaistun niin täysillä kans. :yuck: Tänään on nippaillut erityisesti nivusista ihan jatkuvasti, ja ajatukset vaan laukkaa. Jotenkin sitä ainakin itsellä nollaantuu muistikuvat joka kierron jälkeen näistä normaaleista oireista, nytkään en yhtään osaa sanoa, onko ollut tällaista samaa aiemmin. Veikkaan kyllä, että vastaavia on ollut aiemminkin, mutta jotenkin en muista tarkkaan. :wideyed:

Epäilen myös, että voiko tää nippailu olla vaan menkkojen esioireita tai jotain suolistoperäistä, tai sitten tää koko päivän tietokoneella istuminen on jäykistänyt lonkankoukistajat, tai sitten nää mun high-waist-pikkarit on liian kireet. :grin

On tiiättekö just sellainen olo, että

A) joko oon raskaana, ja nää on just niitä oireita, joista tiesin jo ennen plussaa olevani raskaana tai
B) nää on just niitä oireita, mitä tulee joka kierrossa, ja sitten jälkikäteen ajattelen, että taisin vaan ylianalysoida tai kuvitella kaiken. :eek::grin

Mä pystyn niin samaistumaan siihen, että muistikuvat nollaantuu aina kierron vaihtuessa :hilarious: Joka kerta pohdin, että olikohan viime kierrossa missä vaiheessa mitäkin kipua jne. Voisin kirjoittaa toki niistä Flo:n sovellukseen, mutta jos olen merkinnyt sinne vatsakipua, niin sitten mietin, että olikohan se kipu kuinka kovaa :grin

Mä pystyn niin samaistumaan siihen, että muistikuvat nollaantuu aina kierron vaihtuessa :hilarious: Joka kerta pohdin, että olikohan viime kierrossa missä vaiheessa mitäkin kipua jne. Voisin kirjoittaa toki niistä Flo:n sovellukseen, mutta jos olen merkinnyt sinne vatsakipua, niin sitten mietin, että olikohan se kipu kuinka kovaa :grin

Joissain sovelluksissa on ominaisuus, että sen kovuuden saa merkitä asteikolla 1-5. Toki ei yhtä näppärä vertailtavuus kuin esimerkiksi Cluessa eri kiertojen välillä. Flo:sta en sitten tiedä :grin

Mul on toi mut oon oppinut kivut kirjaa sillee et tiedän kuinka kova kipu esim nivuskipu normi. Alaselän kipuilu, kovempi kuin normaalisti jne

Joissain sovelluksissa on ominaisuus, että sen kovuuden saa merkitä asteikolla 1-5. Toki ei yhtä näppärä vertailtavuus kuin esimerkiksi Cluessa eri kiertojen välillä. Flo:sta en sitten tiedä :grin
Cluessa vertailu helpompaa oireiden suhteen mut esim Flo on mun luotto ku se seurannut jo vuosia ja ainakin pari vuotta dataa nykyisessä

Dpo 4 ja ihan kummaa, kun on vv holahdellu pitkin päivää. Nyt pitäs kuitenki olla aika kuivaa vs yleensä kierto tähän aikaan.
Tissit on kipeät ja alamahalla vihloo. Väsymys on olli kans taas aika kova, liekö tuo helle verottaa.

Nyt tulikin sitten ihan oviskipumaisia vihlaisuja... Ihan sama tilanne, kuin viimeviikolla jolloin oviksen piti olla....:meh:
On tää ihmiskeho kyllä kummallinen.

Mulla ovis testi näyttää tältä :dance011 Tein 3 eri ja muut oli hailakoita eli löysin itselleni parhaimman testin ku ovis pitäis olla lähipäivinä ja alavatsaa alkanu särkee ja ollu turvotusta 2 päivää.

Liitteet

• IMG_20200611_163342.jpg
    IMG_20200611_163342.jpg
    16 KB · Katsottu: 132
20200611_161142.jpg

En ymmärrä miksi tämä laatu muuttuu näin huonoksi täällä, tätä olen ihmetellyt vuosia. o_O

No mutta talletukset on varuiksi tehty.

Takaisin