Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vähän kyllä nyt turhauttaa olla ihan pihalla omasta kierrosta. Voi hyvin olla, etten jaksa syksyyn asti odottaa, vaan alotan sitten ensi kierrosta taas oviksen metsästyksen tikkujen kera. Luulin, et mun malttamattomuutta olis rauhottanu se etten testaile, mut näköjää menee toisinpäi

Ylinnä nyt ihan siis tunnin pidätysajalla tehtyä 10mIU herkkyydellä. Juuri ja juuri pyhällä hengellä voi erottaa
Voiko jo tulla huominen että saa testata uudelleen? Ostin CB herkän ja CB digiviikot ja Apteekin Ultria 2kpl ja First responsit tulee postissa 2kplja vielä pari Valmedia kaapissa.
mä tekisin ite jo varmaa illal kunnon pidätyksellä kun tällänen hätähousuOk, kiittimietityttää oma megapitkä kierto.. mutta ei kai se kaikilla tuu just tasan puolessa väliä kiertoa, ovis siis. Siksi haluankin tikutella että oppisi tuntemaan kierron.. vaikka kyllä mulla selkeät oireetkin on aina kierron puolessa väliä, mutta kuten sanoin että ikinä en tikuttanut ole.
Eli nyt vaan ahkerasti testailua ja jos löytyisi tasavahvat viivat joskus.![]()
Ootko varma ettei ovis o aikaisemmin tullut? Itellä sella en mutu omasta oviksesta että oli la ja nyt mulla kp15 menossa. Mutta tänään illal sit näen olisko tänään tai huomenna kun tikutan. Flo ennustaa huomiseksi

Viime raskauden alkupuolella tuo hedelmien mussuttaminen ja maidon juominen oli mulle ihan uutta...Ilmeisesti en saa tarpeeksi c ja d-vitamiinia :DJa mullahan alko siis heti kauhea närästys ja pakko mussuuttaa hedelmiä koko ajan![]()
Alinah seuraavaa hankkimassa? :) (Sori jos on ilmiselvä vastaus, tässä tulin äsken vasta takaisin...)View attachment 90122
Ylempi ovistesti eilen kp10, alempi tänään kp11.
Tähän loppui ovistestit. Lisää on haettava kun ehtii.
Viime raskauden alkupuolella tuo hedelmien mussuttaminen ja maidon juominen oli mulle ihan uutta...Ilmeisesti en saa tarpeeksi c ja d-vitamiinia :D
Mullakin on ollut närästystä jo kauan meneillään...raskauden aikana sekin oli sellaista että piti joka päivä se 2-3 tablettia mussuttaa melkein. Piti myös pakottaa itsensä syömään koska nälkä ei ollut, ja jos oli niin oli sellainen epäterveellinen himo vain!Mulla on ollut niin huono olo että pitänyt syödä pieniä määriä vähän kerrallaan. Nyt söin puuroa ja kauhee röyhtäily meneillään.![]()
Mullakin on ollut närästystä jo kauan meneillään...raskauden aikana sekin oli sellaista että piti joka päivä se 2-3 tablettia mussuttaa melkein. Piti myös pakottaa itsensä syömään koska nälkä ei ollut, ja jos oli niin oli sellainen epäterveellinen himo vain!
Kerroin miehelleni äsken (koska hän halusi että kerron kaikki tyhmätkin ajatukset raskausyrityksistämme) että tuli vaaleanpunaista turhua. Kaikki oireet eivät ole raskauteen liittyvää edes, mutta ainahan sitä toivoo hirveästi ja sitten tippuu taas kun tuleekin menkat :D
Aiemmin olin ihan että ei varmana!
Mulla ollut alaselkä kipeä menkkojen alkaessa sekä alkuraskaudessakin, jotenMulla on nyt yhtäkkiä alaselkä kipeä. Aina tietyissä taivutukissa oikein tuikkasee kovaa.
Siitä pääsemmekin kysymykseen, voiko olla raskausoire?![]()