Raskaaksi 2020

Meillä ekaan meni vuosi ja ihan vähän ennen sitä muutettiin Kainuusta pk-seudulle. Muuttoa seuraavana päivänä alkoi menkat jäätävillä kivuilla ja Ehdinkin jo soitella aikoja tutkimuksiin. Olin ihan täysin luovuttanu enkä jaksanu miettiä koko asiaa. Lopulta testasin kun oli kp 35 ja menkat pisimmän kierron mukaan myöhässä päivän. Iltapäikkäreiden jälkeen testiin tuli heti 2 vahvaa viivaa ja mä vaan leijuin. Yks lapsuudesta asti tuttu nyt jo kuollut uskonnon ja psykan ope sanoikin mulle että oli varmaan joku psykologinen juttu koska mä lopetin stressaamisen ja pääsin muuttamaan takaisin sinne missä mun sydän on aina ollut.

Hahaha, nauran kyllä itelleni. Mies ei oo mitenkään vakuuttunu viivasta tai usko että sielä oli jotain tai että merkkais mitään :biggrin

Tämän päivän tikkunen.. :dead: kp12 ylhäältä alas.
Tuntemuksia alavatsalla edelleen ja hieman alaselän puolella. Vv kirkasta ja välillä paksumpaa:laughing002

Liitteet

• IMG_20200608_183152.jpg
    IMG_20200608_183152.jpg
    22.5 KB · Katsottu: 114
  • IMG_20200608_183721.jpg
    IMG_20200608_183721.jpg
    29.9 KB · Katsottu: 112
On kyllä ollu huono-olo tänään, semmonen että pitää kahden tunnin välein syödä jotain hiukopalaa ja sit vaan närästää ja röyhtäyttää. :wacky: ja ulkona hengäsyttää heti.

Kuinka kauan ennen ovista teillä on yleensä ollut jotain tuntemuksia alavatsalla? Mulla on nyt kp 11 ja ovis ois varmaan tän viikon pe tai lai, mutta nyt on jo pari päivää ollut aina välillä sellasia pieniä jomotuksia (ei kipuja) oikean munasarjan kohdalla :pompus:

Kuinka kauan ennen ovista teillä on yleensä ollut jotain tuntemuksia alavatsalla? Mulla on nyt kp 11 ja ovis ois varmaan tän viikon pe tai lai, mutta nyt on jo pari päivää ollut aina välillä sellasia pieniä jomotuksia (ei kipuja) oikean munasarjan kohdalla :pompus:

Mulla alkoi reipas viikkoa ennen! Se sielä kypsyy ja voi venyttää viereisiä kudoksia ja tukirakenteita.

Kiitos. Tykkään!

Ovistuntemukset riippuu ihmisestä.. mulla kestää luojatun kauan ja sit ku se tuli niin heti uudet oireet sitten...

Nyt on vaan toi vv, rinnat kipeet ja nuha olo. Heti heitti oksetuksen jne ja muniksii molempia jomottaa. Päänsärkyä ollut kyllä ennätysmäärä tässä kierrossa. Jos oli ku yritti eka ovista ei onnistunut ja nyt sit olikin

Hahaha, nauran kyllä itelleni. Mies ei oo mitenkään vakuuttunu viivasta tai usko että sielä oli jotain tai että merkkais mitään :biggrin
Täällä sama :laughing025 mies sano, että tarvii nyt hieman enemmän todisteita kuin viiva, jota ei nää kuin naiset. Sanoin, että saat semmosen 9kk päästä :laughing025

Tein eri merkkisen testin töiden, haaleempi viiva tuli kuin aamulla. Silti silmin näin helposti, kuvaan oli vaikeaa saada. Toisessa kuvassa väriä ja kontrastia muutettu:smiley-angelic006

Liitteet

• IMG_20200608_164538.jpg
    IMG_20200608_164538.jpg
    25.8 KB · Katsottu: 164
  • IMG_20200608_164538.jpg
    IMG_20200608_164538.jpg
    25.8 KB · Katsottu: 170
  • IMG_20200608_190542.jpg
    IMG_20200608_190542.jpg
    20.8 KB · Katsottu: 174
Täällä sama :laughing025 mies sano, että tarvii nyt hieman enemmän todisteita kuin viiva, jota ei nää kuin naiset. Sanoin, että saat semmosen 9kk päästä :laughing025

Tein eri merkkisen testin töiden, haaleempi viiva tuli kuin aamulla. Silti silmin näin helposti, kuvaan oli vaikeaa saada. Toisessa kuvassa väriä ja kontrastia muutettu:smiley-angelic006

Hyvin vastattu sun miehelle :laughing021

Sun viivat on samanlaisia kun mun! :hello2

Täällä ollaan hymyssä suin. Mä olen niin onnellinen teidän plussista.
Tiedän sen tunteen niin hyvin, kun se ensimmäinen plussa tulee että melkeen itkettää muistella.
Jokainen ansaitsee kokea sen tunteen. :Heartred
Nyt kasa tarrasukkia kaikille!
:wav

Äh näköjään jostain syystä tuli tuo toinen kuva kahdesti
Hyvin vastattu sun miehelle :laughing021

Sun viivat on samanlaisia kun mun! :hello2
Mä niin toivon, että tää pysyis matkassa :love7 :Heartbigred oon ollut ihan hysteerinen tänään, niin onnellinen ja tuntuu että pakahdun. Ensimmäistä kertaa ikinä sain testiin edes jotakin näkyviin :love7 sillon, kun oli kohdunulkoinen en saanu plussan plussaa, verikoe vasta paljasti ja sit heti jo selvisikin, että kaikki ei oo kunnossa.

Kp12 eikä puhettakaan ovulaatiosta tai yhtään mistään muustakaan. Ihan samanlainen olo, ku kierukan kanssa. Toivottavasti tästä ei nyt tule mitään megapitkää ja ovuloimatonta kiertoa. Oon niin "kaikki mulle heti nyt" tyyppi, että hermoja raastaa :yuck:
Voiko noitten ovulaatiotestien kanssa käydä niin, että vaikka tänään on testiviiva just ja just luettavissa ja pam! Huomenna oiskin jo tasavahva? Vai vahvistuuko se pikkuhiljaa?:smiley-chores020

Jonkun viivan olevinaan nään! Väristä ei kyllä osaa sanoa, mutta toivotaan parasta!:hello2
Olin tulossa kysymään juuri samaa asiaan :hilarious: olen myös kaikki heti tänne ihmisiä :grin

Tosiaan kuvassa en näe tässä mitään ilman muokkauksia ^^" Mutta tietty vaikea välillä saada kuvaan, uutta testiä vaan aamusta :D

Takaisin