Raskaaksi 2020

Toi virtsaumpi on inha vaiva, mulla aikoinaan tuli eräästä lääkkeestä virtsaumpi ja voi tavaton ja en ollut edes raskaana ja se oli tuskallista. Voin vaan kuvitella mitä ollut raskaana ollessa....

Joo ihan kamala vaiva, toivon ettei toistu enää ikinä!

Onnittelut kaikille plussanneille sekä viivan vahvistumista kaikille joilla testit haamuilee! En nyt jaksa alkaa kaikille erikseen kirjoittelemaan onnitteluja. :shy::Heartblue

Minäkin yhdyn joukkoon joka liian aikaisin hirmuiset viivalasit päässä tiirailee testiä. Tänään ehkä dpo9 ja kuvittelen jotakin testissä näkeväni. Tosi hankala kuvaan saada kun on niin haalea.....

Liitteet

• IMG_20200608_072511.jpg
    IMG_20200608_072511.jpg
    20.6 KB · Katsottu: 224
Minäkin yhdyn joukkoon joka liian aikaisin hirmuiset viivalasit päässä tiirailee testiä. Tänään ehkä dpo9 ja kuvittelen jotakin testissä näkeväni. Tosi hankala kuvaan saada kun on niin haalea.....

Kyllä minä näen tässäkin:smiley-bounce012

Näkyy sinullakin! :smiley-bounce013

Siis nyt ei ainakaan oo minkäänlaista fiilistä lähteä about heti kaupungille hakemaan testiä, eiku :laughing001 Aamun oireiden analysoinnit, siskon samanlaiset oireilut ennen plussaa ja lisäksi tämä plussa-aalto:angelic:

Ylinnä nyt ihan siis tunnin pidätysajalla tehtyä 10mIU herkkyydellä. Juuri ja juuri pyhällä hengellä voi erottaa :happy093.

Voiko jo tulla huominen että saa testata uudelleen? Ostin CB herkän ja CB digiviikot ja Apteekin Ultria 2kpl ja First responsit tulee postissa 2kpl :happy093ja vielä pari Valmedia kaapissa.

Liitteet

• IMG_20200608_120515.jpg
    IMG_20200608_120515.jpg
    19.4 KB · Katsottu: 248
Ylinnä nyt ihan siis tunnin pidätysajalla tehtyä 10mIU herkkyydellä. Juuri ja juuri pyhällä hengellä voi erottaa :happy093.

Voiko jo tulla huominen että saa testata uudelleen? Ostin CB herkän ja CB digiviikot ja Apteekin Ultria 2kpl ja First responsit tulee postissa 2kpl :happy093ja vielä pari Valmedia kaapissa.
Kyllä siellä näkyy! Ei tarvitse edes tihrustaa :smiley-bounce016 vauvaliimaa ja tarrasukkia ihan hirmuisesti :love7

Ja mullahan alko siis heti kauhea närästys ja pakko mussuuttaa hedelmiä koko ajan :dance008
Minulla alko tulemaan semmosia vihlaisuja liikkuessa ja heti semmonen olo että kohta menkat alkaa. Vielä pitäis kuitenki olla useempi päivä niiden alkuun... Ehkä tässä taas alkaa liikaa kuulostelemaan oloja :happy8

Minulla alko tulemaan semmosia vihlaisuja liikkuessa ja heti semmonen olo että kohta menkat alkaa. Vielä pitäis kuitenki olla useempi päivä niiden alkuun... Ehkä tässä taas alkaa liikaa kuulostelemaan oloja :happy8

Joo, oon samaa mieltä, liikaa tulee kuulosteltua. Jännä kun mulla ei oo lainkaan menkkaoloja. Mun kivut niissä on ihan erilaisia. Toivottavasti sekin on yksilöllistä ja tämä pieni saa hyvin tarrattua elämänsyrjästä kiinni.

Samaa toivon sinulle!

Taisin edellisessä kierrossa käydä kirjoittelemassa tänne selkeistä raskausoireista, jotka kuitenkin päätyivät uuden kierron alkuun. En ole ikinä ovista testaillut ja nyt ajattelin kokeilla, jotta pääsisin selville kierroista. Kp minulla yleensä 29-31 paikkeilla, viime kierto oli tosi pitkä. Nyt olisi menossa kp13 ja tein elämäni ensimmäisen ovistestin.. eli kun nuin haalea saa ovista vielä odotella? Molempien viivojen olla yhtä tummia? Jos ovuloinkin vaikka vasta esim kp17 paikkeilla niin sinne astiko saakkka voi haaleita tulla?

Haaveissa toinen siis ja tämä tikutteluhan on tosi jännää:nailbiting:

Onnea kaikille plussanneille!

20200608_120953.jpg

Taisin edellisessä kierrossa käydä kirjoittelemassa tänne selkeistä raskausoireista, jotka kuitenkin päätyivät uuden kierron alkuun. En ole ikinä ovista testaillut ja nyt ajattelin kokeilla, jotta pääsisin selville kierroista. Kp minulla yleensä 29-31 paikkeilla, viime kierto oli tosi pitkä. Nyt olisi menossa kp13 ja tein elämäni ensimmäisen ovistestin.. eli kun nuin haalea saa ovista vielä odotella? Molempien viivojen olla yhtä tummia? Jos ovuloinkin vaikka vasta esim kp17 paikkeilla niin sinne astiko saakkka voi haaleita tulla?

Haaveissa toinen siis ja tämä tikutteluhan on tosi jännää:nailbiting:

Onnea kaikille plussanneille!

View attachment 90120

Kannattaa tosiaan tikuttaa joka päivä, se saattaa yhtäkkiä vahventua, kuten mulla kävi. Eli voi tulla haaleita.

Kannattaa tosiaan tikuttaa joka päivä, se saattaa yhtäkkiä vahventua, kuten mulla kävi. Eli voi tulla haaleita.

Ok, kiitti :happy: mietityttää oma megapitkä kierto.. mutta ei kai se kaikilla tuu just tasan puolessa väliä kiertoa, ovis siis. Siksi haluankin tikutella että oppisi tuntemaan kierron.. vaikka kyllä mulla selkeät oireetkin on aina kierron puolessa väliä, mutta kuten sanoin että ikinä en tikuttanut ole.

Eli nyt vaan ahkerasti testailua ja jos löytyisi tasavahvat viivat joskus. :nailbiting:

Takaisin