Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toi virtsaumpi on inha vaiva, mulla aikoinaan tuli eräästä lääkkeestä virtsaumpi ja voi tavaton ja en ollut edes raskaana ja se oli tuskallista. Voin vaan kuvitella mitä ollut raskaana ollessa....
Siis MITÄ MÄÄ NÄÄN?  livenä selkeämpi tietenkin.
Minäkin yhdyn joukkoon joka liian aikaisin hirmuiset viivalasit päässä tiirailee testiä. Tänään ehkä dpo9 ja kuvittelen jotakin testissä näkeväni. Tosi hankala kuvaan saada kun on niin haalea.....
Minäkin yhdyn joukkoon joka liian aikaisin hirmuiset viivalasit päässä tiirailee testiä. Tänään ehkä dpo9 ja kuvittelen jotakin testissä näkeväni. Tosi hankala kuvaan saada kun on niin haalea.....
Näkyy sinullakin!Minäkin yhdyn joukkoon joka liian aikaisin hirmuiset viivalasit päässä tiirailee testiä. Tänään ehkä dpo9 ja kuvittelen jotakin testissä näkeväni. Tosi hankala kuvaan saada kun on niin haalea.....
Kyllä siellä näkyy! Ei tarvitse edes tihrustaa vauvaliimaa ja tarrasukkia ihan hirmuisestiYlinnä nyt ihan siis tunnin pidätysajalla tehtyä 10mIU herkkyydellä. Juuri ja juuri pyhällä hengellä voi erottaa
Voiko jo tulla huominen että saa testata uudelleen? Ostin CB herkän ja CB digiviikot ja Apteekin Ultria 2kpl ja First responsit tulee postissa 2kpl ja vielä pari Valmedia kaapissa.
Kyllä siellä näkyy! Ei tarvitse edes tihrustaa vauvaliimaa ja tarrasukkia ihan hirmuisesti
Minulla alko tulemaan semmosia vihlaisuja liikkuessa ja heti semmonen olo että kohta menkat alkaa. Vielä pitäis kuitenki olla useempi päivä niiden alkuun... Ehkä tässä taas alkaa liikaa kuulostelemaan olojaJa mullahan alko siis heti kauhea närästys ja pakko mussuuttaa hedelmiä koko ajan
Minulla alko tulemaan semmosia vihlaisuja liikkuessa ja heti semmonen olo että kohta menkat alkaa. Vielä pitäis kuitenki olla useempi päivä niiden alkuun... Ehkä tässä taas alkaa liikaa kuulostelemaan oloja
Viä pari kuvaa kurkkijasta!
Taisin edellisessä kierrossa käydä kirjoittelemassa tänne selkeistä raskausoireista, jotka kuitenkin päätyivät uuden kierron alkuun. En ole ikinä ovista testaillut ja nyt ajattelin kokeilla, jotta pääsisin selville kierroista. Kp minulla yleensä 29-31 paikkeilla, viime kierto oli tosi pitkä. Nyt olisi menossa kp13 ja tein elämäni ensimmäisen ovistestin.. eli kun nuin haalea saa ovista vielä odotella? Molempien viivojen olla yhtä tummia? Jos ovuloinkin vaikka vasta esim kp17 paikkeilla niin sinne astiko saakkka voi haaleita tulla?
Haaveissa toinen siis ja tämä tikutteluhan on tosi jännää
Onnea kaikille plussanneille!
View attachment 90120
Kannattaa tosiaan tikuttaa joka päivä, se saattaa yhtäkkiä vahventua, kuten mulla kävi. Eli voi tulla haaleita.